0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
29 250 000.00 UAH
Замовник
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 4 жовт. 14:20
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.)
ПРИХОВАНО
Пояснення з приводу рішення про моніторинг У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі товару - Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб ( Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: - UA-2021-06-09-003312-a) надаємо пояснення: 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», розробляючи тендерну документацію, замовник повинен надати в ній інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, яка повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються. Розробка умов тендерної документації, в тому числі технічної специфікації, є виключною прерогативою замовника. Єдиним нормативним документом, що діє на території України й поширюється на автобуси спеціалізовані, призначені для перевезення школярів, у тому числі з обмеженою здатністю пересування, та осіб, які супроводжують школярів, є національний стандарт України ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги». Відповідно до п. 1.1 ДСТУ 7013:2009, стандарт поширюється на автобуси спеціалізовані (далі – автобуси), призначені для перевезення школярів, які сидять, у тому числі з обмеженою здатністю пересування, та осіб, які супроводжують школярів. При складанні технічних і якісних характеристик предмета закупівлі враховувався цей документ, а також пропозиції органів місцевого самоврядування. Очікувана вартість закупівлі визначена враховуючи суму цільової субвенції з державного бюджету та очікуване співфінансування з місцевих бюджетів. Очікувана вартість за одиницю товару визначена методом порівняння ринкових цін, аналізу загальнодоступної цінової інформації, а також враховувалась практика минулих закупівель з урахуванням інфляції. Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту з розміщеною запитуваною інформацією: https://www.rvosvita.org.ua/diialnist/zahalna-serednia-ta-doshkilna-osvita.
Пояснення з приводу рішення про моніторинг У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі товару - Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб ( Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: - UA-2021-06-09-003312-a) надаємо пояснення: 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», розробляючи тендерну документацію, замовник повинен надати в ній інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, яка повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються. Розробка умов тендерної документації, в тому числі технічної специфікації, є виключною прерогативою замовника. Єдиним нормативним документом, що діє на території України й поширюється на автобуси спеціалізовані, призначені для перевезення школярів, у тому числі з обмеженою здатністю пересування, та осіб, які супроводжують школярів, є національний стандарт України ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги». Відповідно до п. 1.1 ДСТУ 7013:2009, стандарт поширюється на автобуси спеціалізовані (далі – автобуси), призначені для перевезення школярів, які сидять, у тому числі з обмеженою здатністю пересування, та осіб, які супроводжують школярів. При складанні технічних і якісних характеристик предмета закупівлі враховувався цей документ, а також пропозиції органів місцевого самоврядування. Очікувана вартість закупівлі визначена враховуючи суму цільової субвенції з державного бюджету та очікуване співфінансування з місцевих бюджетів. Очікувана вартість за одиницю товару визначена методом порівняння ринкових цін, аналізу загальнодоступної цінової інформації, а також враховувалась практика минулих закупівель з урахуванням інфляції. Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту з розміщеною запитуваною інформацією: https://www.rvosvita.org.ua/diialnist/zahalna-serednia-ta-doshkilna-osvita.
Пояснення з приводу рішення про моніторинг У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі товару - Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб ( Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: - UA-2021-06-09-003312-a) надаємо пояснення: 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», розробляючи тендерну документацію, замовник повинен надати в ній інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, яка повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються. Розробка умов тендерної документації, в тому числі технічної специфікації, є виключною прерогативою замовника. Єдиним нормативним документом, що діє на території України й поширюється на автобуси спеціалізовані, призначені для перевезення школярів, у тому числі з обмеженою здатністю пересування, та осіб, які супроводжують школярів, є національний стандарт України ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги». Відповідно до п. 1.1 ДСТУ 7013:2009, стандарт поширюється на автобуси спеціалізовані (далі – автобуси), призначені для перевезення школярів, які сидять, у тому числі з обмеженою здатністю пересування, та осіб, які супроводжують школярів. При складанні технічних і якісних характеристик предмета закупівлі враховувався цей документ, а також пропозиції органів місцевого самоврядування. Очікувана вартість закупівлі визначена враховуючи суму цільової субвенції з державного бюджету та очікуване співфінансування з місцевих бюджетів. Очікувана вартість за одиницю товару визначена методом порівняння ринкових цін, аналізу загальнодоступної цінової інформації, а також враховувалась практика минулих закупівель з урахуванням інфляції. Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту з розміщеною запитуваною інформацією: https://www.rvosvita.org.ua/diialnist/zahalna-serednia-ta-doshkilna-osvita.
Пояснення з приводу рішення про моніторинг У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі товару - Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб ( Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: - UA-2021-06-09-003312-a) надаємо пояснення: 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», розробляючи тендерну документацію, замовник повинен надати в ній інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, яка повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються. Розробка умов тендерної документації, в тому числі технічної специфікації, є виключною прерогативою замовника. Єдиним нормативним документом, що діє на території України й поширюється на автобуси спеціалізовані, призначені для перевезення школярів, у тому числі з обмеженою здатністю пересування, та осіб, які супроводжують школярів, є національний стандарт України ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги». Відповідно до п. 1.1 ДСТУ 7013:2009, стандарт поширюється на автобуси спеціалізовані (далі – автобуси), призначені для перевезення школярів, які сидять, у тому числі з обмеженою здатністю пересування, та осіб, які супроводжують школярів. При складанні технічних і якісних характеристик предмета закупівлі враховувався цей документ, а також пропозиції органів місцевого самоврядування. Очікувана вартість закупівлі визначена враховуючи суму цільової субвенції з державного бюджету та очікуване співфінансування з місцевих бюджетів. Очікувана вартість за одиницю товару визначена методом порівняння ринкових цін, аналізу загальнодоступної цінової інформації, а також враховувалась практика минулих закупівель з урахуванням інфляції. Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту з розміщеною запитуваною інформацією: https://www.rvosvita.org.ua/diialnist/zahalna-serednia-ta-doshkilna-osvita.
Протокол тендерного комітету від 27.10.2021 №46 Відповідь на моніторинг процедури закупівель UA-2021-06-09-003312-a . (Пояснення. Заперечення) Нормативно-правовим актом, який установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, а також забезпечує ефективне та прозоре здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, є Закон України «Про публічні закупівлі». Тендерна документація повинна містити зокрема вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Відповідно до вимог Тендерної документації п.5.5. частини 5 Розділу ІІІ «учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених частинами першою та другою статті 17 Закону у вигляді довідки у довільній формі, зміст якої підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, а також скан-копій антикорупційної програми та наказу про призначення особи, відповідальної за реалізацію антикорупційної програми (крім нерезидентів), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії.» Учасник ТОВ «Київський Республіканський Автоцентр» у складі тендерної пропозиції надав Антикорупційну програму, затверджену наказом директора від 20.05.2015 № 20/05, чим виконав вимогу замовника про надання відповідної інформації. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учасника в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Замовником не вимагалася Антикорупційна програма з посиланням на відповідні роки чи будь-який інший нормативний документ що діє на підприємстві. Пунктом 1.12. частини 1 Розділу ІІІ Тендерної документації зазначено « Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України…». Відповідно до частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про наявність, у тому числі антикорупційної програми, надається в довільній формі. Довільність форми на практиці виливається в те, що інформація про наявність антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми замовниками вимагається від учасників у вигляді скан-копій. Тобто антикорупційна програма, як основний елемент належних антикорупційних заходів юридичної особи, учасника процедури закупівлі був наданий. Депаратмент освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації не наділений повноваженнями щодо перевірки достовірності і законності нормативних актів що діють на підприємсті, зокрема на Національне агентствоз питань запобігання корупції покладено функцію моніторингу і контролю за дотриманням Актикорупційного законодавства. Разом з тим враховуючи зауваження Моніторинку щодо відсутності в Антикорупційній програмі ТОВ «Київський Республіканський Автоцентр» ряду положень щодо: періодичної оцінки ризиків у діяльності Товариства; створення комісії з оцінки корупційних ризиків, порядку її діяльності та складу та інших департаментом освіти і науки скеровано лист в ТОВ «Київський Республіканський Автоцентр» про надання обгрунтованих пояснень щодо дотримання норм законодавства ( додається). 26.10.2021 року Товариством було надано інформацію, про вжиття додаткових заходів щодо приведення Антикорупційної програми у відповідність вимогам Типової антикорупційної програми затвердженої Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції №75 від 02.03.2017 року. Зокрема, генеральним директором Товариства 10 жовтня 2017 року № 209 було видано Наказ про створення комісії з оцінки корупційних ризиків у діяльності Товариства та затверджено Положення про її діяльність. (копія Наказу та Положення додається). Вважаємо за необхідне зазначити, що “Методичні рекомендації щодо підготовки та реалізації антикорупційних програм юридичних осіб”, що затверджено Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції №734 від 22.09.2017 року, мають інформаційно-роз'яснювальний характер і розраховані для використання у роботі, насамперед, суб'єктами затвердження антикорупційних програм, а також Уповноваженими. Розділом ІІІ Методичних рекомендацій визначено зокрема наступне: “Необхідно також звернути увагу на те, що після затвердження Національним агентством Типової антикорупційної програми, юридичним особам рекомендується здійснити перегляд раніше затверджених ними програм, а новоутвореним особам - здійснювати підготовку своїх антикорупційних програм на її основі Типової. Отже, вимога щодо перегляду юридичними особами раніше затверджених антикорупційних програм має рекомендаційний характер. З огляду на наведене, на момент проведення процедури закупівлі UA-2021-06-09-003312-а, Антикорупційна програма Товариства відповідала усім вимогам антикорупційного законодавства України. Просимо взяти до уваги, що процедура закупівлі завершена. Всі умови договору ТОВ «Київський Республіканський Автоцентр» виконано в повному обсязі. Законних підстав для розірвання укладеного договору (припинення зобов’язань) за укладеним договором з ТОВ «Київський Республіканський Автоцентр» від 29.09.2021 №5/1046 немає.