0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
8 368 333.33 UAH
Замовник
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 5 жовт. 13:04
Орган ДФК: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Про надання пояснень На Ваш Запит щодо надання пояснень від 06.10.2021 року та відповідно до ч.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами управління житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради (далі - Замовник) повідомляє наступне: На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. № 710 (із змінами, внесеними згідно з Постановами Кабінету Міністрів № 771 від 26.10.2016р., № 1268 від 16.12.2020р.) «Про ефективне використання державних коштів», відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами, Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275 (із змінами внесеними згідно з Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 649 від 07.04.2020р.) «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» наказом від 28.01.2021 року № 7 по управлінню житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради затверджено Порядок розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі (далі - Порядок). Згідно п.2 ч. 1 р. ІІІ Порядку та враховуючи, що Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами (далі - Закон) не визначено органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими необхідно керуватись Замовнику під час розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється Замовником враховуючи специфіку предмету закупівлі та з дотриманням законодавств в цілому, на основі наявних вихідних даних (кількісних показників) за кожною окремою закупівлею одним з методів на розсуд Замовника, а саме направити три письмових запити цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг. У запитах цінових пропозицій зазначити основну інформацію, відому замовнику , щодо характеристики предмета закупівлі, необхідної кількості, графіку поставок, умов постачання, умов оплати та системи надання знижок, гарантійного терміну тощо. Зазначити, що збір інформації не тягне за собою ніяких зобов'язань Замовника. Також рекомендується зазначати щодо відповідності якості товарів та послуг вимогам чинних нормативних документів та документів на їх виготовлення. Для розрахунку очікуваної вартості за методом порівняння ринкових цін потрібно: 1. Привести всі ціни, отримані з вищезазначених джерел інформації, до єдиних умов, враховуючи валюту, податки, умови поставки, умови оплати, тощо; 2. Визначити очікувану ціну за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою: Цод = (Ц1+…+Цк)/К, де: Цод - очикувана ціна за одиницю; Ц1+…+Цк – ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов; К – кількість цін отриманих з відкритих джерел інформації Враховуючи вищевикладене та у зв'язку з необхідністю придбання машини дорожньої комбінованої зі змінним обладнанням (з вакуумним підмітальним, піско-соле розкидальним обладнанням та поворотним відвалом) (далі - Товар) Замовником було надано три письмові запити цінових пропозицій виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного Товару, про надання інформації щодо характеристик, умов поставки, умов оплати, надання знижок, гарантійного терміну, ціни, тощо, вищезазначеного товару, а саме: - ТОВ «Торговий дім «АЛЬФАТЕКС» від 11.05.2021р. № 07-327; - ТОВ «Сучасні вантажівки» від 11.05.2021р. № 07-326; - ТОВ «ГЛОБУС-АВТО» від 11.05.2021р. № 07-325. Збір такої інформації не тягне за собою ніяких зобов'язань Замовника. Згідно отриманої відповіді від ТОВ «ГЛОБУС-АВТО» його цінова пропозиція Товару складає 12 060 000,00 грн. з ПДВ. Згідно отриманої відповіді від ТОВ «Сучасні вантажівки» його цінова пропозиція Товару складає 7 370 000,00 грн. з ПДВ. Згідно отриманої відповіді від ТОВ «Торговий дім «АЛЬФАТЕКС» його цінова пропозиція Товару складає 5 675 000,00 грн. з ПДВ. Згідно отриманих відповідей та протоколу тендерного комітету від 07.06.2021р. №131 (додається) Замовником визначено розмір очікуваної вартості предмета закупівлі Товару: Цод= (12 060 000,00 + 7 370 000,00 + 5 675 000,00) / 3 = 8 368 333,33 грн. з ПДВ. 2. На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Замовником 26.07.2021 року на сайті Олександрійської міської ради (посилання на сторінку веб сайту http://olexrada.gov.ua) було оприлюднено інформацію, щодо обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, щодо закупівлі код ДК 021:2015 – 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Машина дорожня комбінована зі змінним обладнанням (з вакуумним підмітальним, піско – соле розкидальним обладнанням та поворотним відвалом) в розділі «Оголошення». Print Screen оприлюднення інформації, щодо обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, щодо вищезазначеної закупівлі додається.
Про надання пояснень На Ваш Запит щодо надання пояснень від 06.10.2021 року та відповідно до ч.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами управління житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради (далі - Замовник) повідомляє наступне: На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. № 710 (із змінами, внесеними згідно з Постановами Кабінету Міністрів № 771 від 26.10.2016р., № 1268 від 16.12.2020р.) «Про ефективне використання державних коштів», відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами, Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275 (із змінами внесеними згідно з Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 649 від 07.04.2020р.) «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» наказом від 28.01.2021 року № 7 по управлінню житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради затверджено Порядок розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі (далі - Порядок). Згідно п.2 ч. 1 р. ІІІ Порядку та враховуючи, що Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами (далі - Закон) не визначено органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими необхідно керуватись Замовнику під час розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється Замовником враховуючи специфіку предмету закупівлі та з дотриманням законодавств в цілому, на основі наявних вихідних даних (кількісних показників) за кожною окремою закупівлею одним з методів на розсуд Замовника, а саме направити три письмових запити цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг. У запитах цінових пропозицій зазначити основну інформацію, відому замовнику , щодо характеристики предмета закупівлі, необхідної кількості, графіку поставок, умов постачання, умов оплати та системи надання знижок, гарантійного терміну тощо. Зазначити, що збір інформації не тягне за собою ніяких зобов'язань Замовника. Також рекомендується зазначати щодо відповідності якості товарів та послуг вимогам чинних нормативних документів та документів на їх виготовлення. Для розрахунку очікуваної вартості за методом порівняння ринкових цін потрібно: 1. Привести всі ціни, отримані з вищезазначених джерел інформації, до єдиних умов, враховуючи валюту, податки, умови поставки, умови оплати, тощо; 2. Визначити очікувану ціну за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою: Цод = (Ц1+…+Цк)/К, де: Цод - очикувана ціна за одиницю; Ц1+…+Цк – ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов; К – кількість цін отриманих з відкритих джерел інформації Враховуючи вищевикладене та у зв'язку з необхідністю придбання машини дорожньої комбінованої зі змінним обладнанням (з вакуумним підмітальним, піско-соле розкидальним обладнанням та поворотним відвалом) (далі - Товар) Замовником було надано три письмові запити цінових пропозицій виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного Товару, про надання інформації щодо характеристик, умов поставки, умов оплати, надання знижок, гарантійного терміну, ціни, тощо, вищезазначеного товару, а саме: - ТОВ «Торговий дім «АЛЬФАТЕКС» від 11.05.2021р. № 07-327; - ТОВ «Сучасні вантажівки» від 11.05.2021р. № 07-326; - ТОВ «ГЛОБУС-АВТО» від 11.05.2021р. № 07-325. Збір такої інформації не тягне за собою ніяких зобов'язань Замовника. Згідно отриманої відповіді від ТОВ «ГЛОБУС-АВТО» його цінова пропозиція Товару складає 12 060 000,00 грн. з ПДВ. Згідно отриманої відповіді від ТОВ «Сучасні вантажівки» його цінова пропозиція Товару складає 7 370 000,00 грн. з ПДВ. Згідно отриманої відповіді від ТОВ «Торговий дім «АЛЬФАТЕКС» його цінова пропозиція Товару складає 5 675 000,00 грн. з ПДВ. Згідно отриманих відповідей та протоколу тендерного комітету від 07.06.2021р. №131 (додається) Замовником визначено розмір очікуваної вартості предмета закупівлі Товару: Цод= (12 060 000,00 + 7 370 000,00 + 5 675 000,00) / 3 = 8 368 333,33 грн. з ПДВ. 2. На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Замовником 26.07.2021 року на сайті Олександрійської міської ради (посилання на сторінку веб сайту http://olexrada.gov.ua) було оприлюднено інформацію, щодо обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, щодо закупівлі код ДК 021:2015 – 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Машина дорожня комбінована зі змінним обладнанням (з вакуумним підмітальним, піско – соле розкидальним обладнанням та поворотним відвалом) в розділі «Оголошення». Print Screen оприлюднення інформації, щодо обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, щодо вищезазначеної закупівлі додається.
«Заперечення до висновку» Відповідно до абзацу 2 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) управління житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради (надалі – Замовник) надає заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-22-009164-b та повідомляє наступне. Тендерну документацію на закупівлю: код ДК 021:2015 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Машина дорожня комбінована зі змінним обладнанням (з вакуумним підмітальним, піско – соле розкидальним обладнанням та поворотним відвалом) розроблено відповідно та з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та примірної тендерної документації для процедури закупівлі - відкриті торги затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» № 680 від 13.04.2016р. (з урахуванням нової редакції Закону від 19.04.2020р.) (далі - примірна тендерна документація для процедури закупівлі - відкриті торги). Відповідно до ч. ч. 1, 3 ст. 5 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об`єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Управлінням житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради, як замовником не порушено принципів здійснення закупівель та зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, шляхом визначення в тендерній документації, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначений в оголошенні про проведення процедури закупівлі, час визначається електронною системою. Відповідно до пункту 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» примірної тендерної документації для процедури закупівлі - відкриті торги «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій ______» (без зазначення формату «дати, години, хвилини»). Враховуючи, що примірна тендерна документація не є обов'язковою для застосування Замовниками, на її основі сформовано власну тендерну документацію, врахувавши особливості своєї закупівлі. Згідно ч. 1 ст. 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, що передбачено статтею 10 даного Закону. Статтею 12 Закону передбачено, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. В оголошенні про проведення відкритих торгів, щодо вищезазначеної закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-22-009164-b), яке оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу від 22.07.2021 року (додається) зазначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій 22 серпня 2021 11:00. Враховуючи викладене та з огляду на те, що електронна система закупівель відображає момент опублікування оголошення та кінцевий термін подання пропозицій у форматі «дати, години, хвилини» та враховуючи, що норми Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлюють формат, у якому має бути зазначений кінцевий термін подання тендерних пропозицій, зазначена Замовником у тендерній документації та оголошенні про проведення відкритих торгів інформація про кінцевий строк подання тендерних пропозицій є такою, що не порушує права Учасників та чинні норми Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, Замовником не порушено вимог пункту 14 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Також у висновку Вами установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22, частини третьої та п’ятої статті 17 Закону у пунктах 3,9 додатку 4 до тендерної документації установив вимогу щодо підтвердження учасниками торгів відсутності підстав, визначених пунктами 4, 11 частини першої статті 17 Закону, шляхом надання довідок на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків). Звертаємо Вашу увагу, що згідно п. 5.5 ч. 5 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, що передбачено ч. 5 ст. 17 Закону. Замовник в тендерній документації, а саме в Додатку 4 до тендерної документації передбачив лише надання інформації в довільній формі щодо відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції учасників за статтею 17 Закону. Інформація подається учасниками в складі пропозиції на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) а Учасник в свою чергу сам визначає спосіб подання даної інформації (Учасник забажав її подати у формі Довідки). При цьому оригінали документів на відповідність вимогам, визначеним у статті 17 Закону Замовник не вимагав від Учасників процедури закупівлі відкритих торгів з публікацією англійською мовою. Чим не порушено вимог пункту 2 частини другої статті 22, частини третьої та п’ятої статті 17 Закону. Замовником в свою чергу було перевірено інформацію надану Учасником у відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та відкритих єдиних державних реєстрах , доступ до яких є вільним. Наявність підстав для відхилення, згідно з пунктом 1 частини 1 статті 17 Закону визначалася замовником самостійно. Наявність підстав для відхилення, згідно з пунктами 2, 3 частини 1 статті 17 Закону перевірялася Замовником в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення, який ведеться Національним агенством з питань запобігання корупції. Інформація згідно з пунктом 4 частини 1 статті 17 Закону перевірялася Замовником самостійно на сайті Антимонопольного комітету України, що знаходиться в розділі «Зведені відомості щодо спотворення результатів торгів». Наявність підстав для відхилення, згідно з пунктом 7 частини 1 статті 17 закону визначалося Замовником самостійно. Наявність підстав для відхилення, згідно з пунктом 8 частини 1 статті 17 Закону перевірялися Замовником у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкруцтво. Наявність підстав для відхилення, згідно з пунктом 9 частини 1 статті 17 Закону перевірялися Замовником у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Наявність підстав для відхилення, згідно з пунктом 11 статті 17 Закону перевірялися Замовником з переліку фізичних та юридичних осіб стосовно яких застосовані обмежувальні заходи (санкції) в сучасній інформаційно-аналітичній системі Головного ситуаційного центру країни «СОТА» (ІАС «СОТА»), яка розроблена та введена в експлуатацію Апаратом РНБО України. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону був визначався замовником в тендерній документації для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Таким чином, Замовником не порушено вимог пункту 2 частини другої статті 22, частини третьої та п’ятої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовником дотримано вимог Закону а також не порушено принципів здійснення публічних закупівель та не встановлено жодних дискримінаційних вимог до учасників, тому на підставі вище викладеного висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-22-009164-b щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель доцільно вважати безпідставним. В свою чергу повідомляємо, що управлінням житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради було взято до уваги надану Вами інформацію та вжито заходів, розглянувши на засіданні тендерного комітету її урахування під час підготовки наступних тендерних документацій до закупівель.