0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
14 969 880.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 25 жовт. 16:05
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Луганська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Луганська обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовником надаються відповідні пояснення (інформація, документи) щодо прийнятих рішень, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Замовником у додатку 3 до тендерної документації установлено вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, зокрема, визначено що відеомонітор повинен бути інтегрований з корпусом; розмір діагоналі - не менше ніж 15,6" дюймів, з роздільною здатністю не менше ніж 1920 × 1080; тип матриці – IPS або еквівалент. Учасниками відкритих торгів ФОП Давиденко Г.В. та ТОВ «Торгово-консалтингова компанія «Фрай» у своїх тендерних пропозиціях запропоновано ноутбуки Dell Latitude 3510 відеомонітор яких має тип матриці WVA. Абревіатура технології WVA розшифровується як Wide Viewing Angle (широкий кут огляду), що говорить про наявність широких кутів огляду дисплея, а це у свою чергу являється основною перевагою над IPS-матрицею. Також, характерною особливістю даної WVA-матриці є насправді глибокий чорний колір, що не притаманне тій же IPS-матриці. Ще однією перевагою даної технології (WVA) є високий рівень контрастності, що випереджає аналогічні показники в технологіях виготовлення матриць IPS. Проте, основною конкурентною перевагою WVA-матриці над IPS-матрицею є час відгуку, що становить 25 мс. Нижче наводимо порівняльну таблицю характеристик (таблиця додається). Тобто, з огляду на вищезазначене, можна зробити висновок, що складова частина, а саме дисплей з технологією WVA, запропонованого учасниками товару не лише має однозначне співвідношення між технічними та якісними характеристиками до предмету закупівлі, що визначені Замовником згідно вимог тендерної документації, а навіть якісно перевищують відповідні вимоги Замовника.
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовником надаються відповідні пояснення (інформація, документи) щодо прийнятих рішень, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Замовником у додатку 3 до тендерної документації установлено вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, зокрема, визначено що відеомонітор повинен бути інтегрований з корпусом; розмір діагоналі - не менше ніж 15,6" дюймів, з роздільною здатністю не менше ніж 1920 × 1080; тип матриці – IPS або еквівалент. Учасниками відкритих торгів ФОП Давиденко Г.В. та ТОВ «Торгово-консалтингова компанія «Фрай» у своїх тендерних пропозиціях запропоновано ноутбуки Dell Latitude 3510 відеомонітор яких має тип матриці WVA. Абревіатура технології WVA розшифровується як Wide Viewing Angle (широкий кут огляду), що говорить про наявність широких кутів огляду дисплея, а це у свою чергу являється основною перевагою над IPS-матрицею. Також, характерною особливістю даної WVA-матриці є насправді глибокий чорний колір, що не притаманне тій же IPS-матриці. Ще однією перевагою даної технології (WVA) є високий рівень контрастності, що випереджає аналогічні показники в технологіях виготовлення матриць IPS. Проте, основною конкурентною перевагою WVA-матриці над IPS-матрицею є час відгуку, що становить 25 мс. Нижче наводимо порівняльну таблицю характеристик (таблиця додається). Тобто, з огляду на вищезазначене, можна зробити висновок, що складова частина, а саме дисплей з технологією WVA, запропонованого учасниками товару не лише має однозначне співвідношення між технічними та якісними характеристиками до предмету закупівлі, що визначені Замовником згідно вимог тендерної документації, а навіть якісно перевищують відповідні вимоги Замовника.
ВИСНОВОК про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-19-001832-c оскаржено до ЛУГАНСЬКОГО ОКРУЖНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ за позовом ДЕПАРТАМЕНТУ ОСВІТИ І НАУКИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ від 16.11.2021 року.
ЗАПЕРЕЧЕННЯ НА ВИСНОК МОНІТОРИНГУ Щодо електронного підпису тендерної пропозиції. Відповідно до пункту 1.4 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги", учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів. Учасником ФОП ДАВИДЕНКО ГАННА ВОЛОДИМИРІВНА на тендерну пропозицію було накладено електронний підпис (файл sign.p7s), що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовником на сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) було повторно здійснено перевірку підпису Учасника торгів. Відповідно до Протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису від 09.11.2021 було підтверджено ПІБ, посаду, РНОКПП уповноваженої особи, що підписала тендерну пропозицію, назву організації та код ЄДРПОУ Учасника, яким підписана тендерна пропозиція. Також відповідно до інформації з сайту Центрального засвідчувального органу https://czo.gov.ua/verify сертифікат є кваліфікованим. Звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація не містить визначення кваліфікованого електронного підпису та не встановлює вимог до нього, а так само не містить окремих вимог в частині того, яким має бути тип носія особистого ключа (захищений чи незахищений), та яким має бути тип підпису (удосконалений чи кваліфікований). Єдиною вимогою тендерної документації є те, що ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ У БУДЬ-ЯКОМУ ВИПАДКУ ПОВИННА МІСТИТИ НАКЛАДЕНИЙ ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДПИС, ЩО БАЗУЄТЬСЯ НА КВАЛІФІКОВАНОМУ СЕРТИФІКАТІ ЕЛЕКТРОННОГО ПІДПИСУ, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги". У відповідності до п.23 ч.1 ст.1 Закону України «Про електронні довірчі послуг» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2017, № 45, ст.400) кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. У відповідності до ч.2 ст.18 Закону України «Про електронні довірчі послуг» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2017, № 45, ст.400) кваліфікований електронний підпис чи печатка вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо: перевірку кваліфікованого електронного підпису чи печатки проведено засобом кваліфікованого електронного підпису чи печатки; перевіркою встановлено, що відповідно до вимог цього Закону на момент створення кваліфікованого електронного підпису чи печатки був чинним кваліфікований сертифікат електронного підпису чи печатки підписувача чи створювача електронної печатки; за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки здійснено ідентифікацію підписувача чи створювача електронної печатки; під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу чи створювачу електронної печатки, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис чи печатка. Протоколом створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису від 09.11.2021 підтверджується виконання вищевказаних вимог Закону України «Про електронні довірчі послуг» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2017, № 45, ст.400). Отже, Учасником дотримано вимоги, що були викладені у п. 1.4 Розділу ІІІ тендерної документації, а Замовник у законний спосіб здійснив розгляд документів тендерної пропозиції Учасника з подальшим оприлюдненням протоколу розгляду та допущення до аукціону. Вище зазначене, також підтверджується роз’ясненням Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 року (додається), по тексту якого чітко зазначено наголошення про можливість до 31.12.2021 року використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Резюмуючи зазначене вище, Замовник діяв в межах і спосіб визначений у чинному законодавстві, що регулює сферу публічних закупівель та електронного документообігу. На думку Замовника, Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-19-001832-c є протиправним та містить хибне тлумачення поняття «електронний підпис». Тому Замовником буде вжито заходи по захисту своїх прав та інтересів, що передбачено законодавством України.