0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
468 480.00 UAH
Замовник
Управління освіти, молоді та спорту Долинської районної державної адміністрації
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 4 лют. 16:09
Орган ДФК: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.)
ПРИХОВАНО
Згідно ч.1 статті 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівля послуг з гарячого харчування учнів (код CPV за ДК 021:2015 -55520000-1 Кейтерингові послуги) здійснювалась відповідно до річного плану закупівель на 2019 рік для придбання послуг з гарячого харчування учнів у закладах освіти району в кількості 25 закладів освіти (шкіл). Під час оголошення процедури закупівлі було прийнято рішення виділити кожен заклад освіти окремо, оскільки технічна можливість майданчика та системи Prozorro не спроможні опублікувати в одній закупівлі 25 лотів(порада технічної підтримки майданчику,з якого здійснювалась подача оголошень). Оскільки, помилки, які допущено, неможливо виправити, Замовник прийняв рішення відмінити закупівлі.
Згідно ч.1 статті 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівля послуг з гарячого харчування учнів (код CPV за ДК 021:2015 -55520000-1 Кейтерингові послуги) здійснювалась відповідно до річного плану закупівель на 2019 рік для придбання послуг з гарячого харчування учнів у закладах освіти району в кількості 25 закладів освіти (шкіл). Під час оголошення процедури закупівлі було прийнято рішення виділити кожен заклад освіти окремо, оскільки технічна можливість майданчика та системи Prozorro не спроможні опублікувати в одній закупівлі 25 лотів(порада технічної підтримки майданчику,з якого здійснювалась подача оголошень). Оскільки, помилки, які допущено, неможливо виправити, Замовник прийняв рішення відмінити закупівлі.