0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
400 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 18 лист. 13:01
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. Відповідно до п. 4-1 Постанови Кабінету міністрів України № 710 від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання державних коштів» головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. На виконання вищезазначених вимог, Замовником було розміщено відповідну інформацію за посиланням: https://www.vyshgorod-mrada.gov.ua/2021/01/01/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-pryznachennya-ta-ochikuvanoyi-vartosti-predmetu-zakupivli-dk-021-2015-90620000-9-poslugy-z-prybyrannya-snigu/ Технічні та якісні характеристики визначено відповідно до потреб Замовника та визначені у відповідному додатку до тендерної документації. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого розпису бюджету Вишгородської міської ради на 2021 рік. Очікувана вартість визначена, методом порівняння ринкових цін на аналогічний предмет закупівлі, шляхом моніторингу загальнодоступної інформації, яка міститься у відкритих джерелах (у т.ч. в електронній системі закупівель “ProZorro”) та з урахуванням закупівельних цін попередніх закупівель. 2. Стосовно ліцензії на провадження виду господарської діяльності, що є предметом закупівлі, необхідно зазначити, що вона не передбачена відповідно до чинного законодавства України. Переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю надано відповідний лист-роз'яснення, що додається.
1. Відповідно до п. 4-1 Постанови Кабінету міністрів України № 710 від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання державних коштів» головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. На виконання вищезазначених вимог, Замовником було розміщено відповідну інформацію за посиланням: https://www.vyshgorod-mrada.gov.ua/2021/01/01/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-pryznachennya-ta-ochikuvanoyi-vartosti-predmetu-zakupivli-dk-021-2015-90620000-9-poslugy-z-prybyrannya-snigu/ Технічні та якісні характеристики визначено відповідно до потреб Замовника та визначені у відповідному додатку до тендерної документації. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого розпису бюджету Вишгородської міської ради на 2021 рік. Очікувана вартість визначена, методом порівняння ринкових цін на аналогічний предмет закупівлі, шляхом моніторингу загальнодоступної інформації, яка міститься у відкритих джерелах (у т.ч. в електронній системі закупівель “ProZorro”) та з урахуванням закупівельних цін попередніх закупівель. 2. Стосовно ліцензії на провадження виду господарської діяльності, що є предметом закупівлі, необхідно зазначити, що вона не передбачена відповідно до чинного законодавства України. Переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю надано відповідний лист-роз'яснення, що додається.
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу (ідентифікатор № UA-M-2021-11-18-000009) закупівлі ДК 021:2015 90620000-9 - Послуги з прибирання снігу (Послуги з прибирання доріг від снігу на території міста Вишгород, села Хотянівка, села Осещина), а саме розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України, повідомляємо, що відповідно до додаткової угоди №1 від 20.12.2021 року, Договір №22 від 17.02.2021 року, укладений між Вишгородською міською радою та ФОП Бондарук Руланою Володимирівною, розірвано.