0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
41 335 139.00 UAH
Замовник
Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 9 груд. 15:31
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
У відповідь на запит про надання пояснень в рамках моніторингу закупівлі: «ДК 021:2015 - 63710000-9 «Послуги з обслуговування наземних видів транспорту» (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у частині Ніжинського району Чернігівської області на територіях Бобровицької міської, Вертіївської сільської, Крутівської сільської, Лосинівської селищної, Макіївської сільської, Мринської сільської, Ніжинської міської, Новобасанської сільської, Носівської міської, Талалаївської сільської територіальних громад)» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-14-002910-с) (далі - Закупівля) повідомляємо наступне. 1. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі кошторисної документації, що пройшла експертизу (Експертна оцінка від 07.04.2021 №00-0163/03-21). Обгрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення на Закупівлю у сумі 21 150 000,00 грн визначено у межах коштів, виділених Управлінню капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації, як замовнику, на поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Чернігівської області на підставі розпорядження голови Чернігівської обласної державної адміністрації від 24.02.2021 № 109 «Про затвердження переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах області за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у 2021 році». Обгрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі: розмір очікуваної вартості у сумі 41 335 139,00 грн визначено на підставі показників зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва затвердженої кошторисної документації. 2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета Закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета Закупівлі розміщено у Розділі «Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі», що міститься у Рубриці «Публічні закупівлі» на сторінці веб-сайту Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації: https://ukb.cg.gov.ua/. Додатки: 1.Експертна оцінка від 07.04.2021 №00-0163/03-21. 2. Розпорядження голови Чернігівської обласної державної адміністрації від 24.02.2021 № 109 «Про затвердження переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах області за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у 2021 році».
У відповідь на запит про надання пояснень в рамках моніторингу закупівлі: «ДК 021:2015 - 63710000-9 «Послуги з обслуговування наземних видів транспорту» (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у частині Ніжинського району Чернігівської області на територіях Бобровицької міської, Вертіївської сільської, Крутівської сільської, Лосинівської селищної, Макіївської сільської, Мринської сільської, Ніжинської міської, Новобасанської сільської, Носівської міської, Талалаївської сільської територіальних громад)» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-14-002910-с) (далі - Закупівля) повідомляємо наступне. 1. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі кошторисної документації, що пройшла експертизу (Експертна оцінка від 07.04.2021 №00-0163/03-21). Обгрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення на Закупівлю у сумі 21 150 000,00 грн визначено у межах коштів, виділених Управлінню капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації, як замовнику, на поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Чернігівської області на підставі розпорядження голови Чернігівської обласної державної адміністрації від 24.02.2021 № 109 «Про затвердження переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах області за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у 2021 році». Обгрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі: розмір очікуваної вартості у сумі 41 335 139,00 грн визначено на підставі показників зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва затвердженої кошторисної документації. 2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета Закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета Закупівлі розміщено у Розділі «Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі», що міститься у Рубриці «Публічні закупівлі» на сторінці веб-сайту Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації: https://ukb.cg.gov.ua/. Додатки: 1.Експертна оцінка від 07.04.2021 №00-0163/03-21. 2. Розпорядження голови Чернігівської обласної державної адміністрації від 24.02.2021 № 109 «Про затвердження переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах області за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у 2021 році».
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
У відповідь на запит від 17.12.2021 про надання пояснень в рамках моніторингу закупівлі: «ДК 021:2015 - 63710000-9 «Послуги з обслуговування наземних видів транспорту» (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у частині Ніжинського району Чернігівської області на територіях Бобровицької міської, Вертіївської сільської, Крутівської сільської, Лосинівської селищної, Макіївської сільської, Мринської сільської, Ніжинської міської, Новобасанської сільської, Носівської міської, Талалаївської сільської територіальних громад)» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-14-002910-с) (далі - Закупівля) повідомляємо наступне. На виконання вимог тендерної документації, 13.08.2021 переможцем процедури закупівлі ТОВ «Ніжинська ПШМК» надано відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю та у цей же день перераховано забезпечення виконання договору, шляхом внесення завдатку у розмірі 2 % вартості договору про закупівлю, у сумі 757,58408 тис. гривень. 16.08.2021 з переможцем ТОВ «Ніжинська ПШМК» укладено договір про закупівлю загальною вартістю 37 879,204 тис. гривень. Щодо надання ліцензії або документа дозвільного характеру повідомляємо, що на провадження такого виду діяльності, як надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, отримання дозволу або ліцензії законом не передбачено. У зв’язку з цим, у пункті 3 «Проєкт договору про закупівлю» розділу «Результат торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначено про надання достовірної інформації про наявність у переможця чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Разом з тим, не зважаючи на відсутність такої необхідності, переможцем ТОВ «Ніжинська ПШМК» надано ліцензію, видану Державною архітектурно-будівельною інспекцією України на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з середніми та значними наслідками. Додатки: 1. Лист ТОВ «Ніжинська ПШМК» від 13.08.2021 №83-1/33 з інформацією щодо права підписання договору. 2. Платіжне доручення від 13.08.2021 №315. 3. Ліцензія від 10.07.2019 №38-Л.
У відповідь на запит від 17.12.2021 про надання пояснень в рамках моніторингу закупівлі: «ДК 021:2015 - 63710000-9 «Послуги з обслуговування наземних видів транспорту» (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у частині Ніжинського району Чернігівської області на територіях Бобровицької міської, Вертіївської сільської, Крутівської сільської, Лосинівської селищної, Макіївської сільської, Мринської сільської, Ніжинської міської, Новобасанської сільської, Носівської міської, Талалаївської сільської територіальних громад)» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-14-002910-с) (далі - Закупівля) повідомляємо наступне. На виконання вимог тендерної документації, 13.08.2021 переможцем процедури закупівлі ТОВ «Ніжинська ПШМК» надано відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю та у цей же день перераховано забезпечення виконання договору, шляхом внесення завдатку у розмірі 2 % вартості договору про закупівлю, у сумі 757,58408 тис. гривень. 16.08.2021 з переможцем ТОВ «Ніжинська ПШМК» укладено договір про закупівлю загальною вартістю 37 879,204 тис. гривень. Щодо надання ліцензії або документа дозвільного характеру повідомляємо, що на провадження такого виду діяльності, як надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, отримання дозволу або ліцензії законом не передбачено. У зв’язку з цим, у пункті 3 «Проєкт договору про закупівлю» розділу «Результат торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначено про надання достовірної інформації про наявність у переможця чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Разом з тим, не зважаючи на відсутність такої необхідності, переможцем ТОВ «Ніжинська ПШМК» надано ліцензію, видану Державною архітектурно-будівельною інспекцією України на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з середніми та значними наслідками. Додатки: 1. Лист ТОВ «Ніжинська ПШМК» від 13.08.2021 №83-1/33 з інформацією щодо права підписання договору. 2. Платіжне доручення від 13.08.2021 №315. 3. Ліцензія від 10.07.2019 №38-Л.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) обов’язок замовника дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, зокрема – принципу ефективності. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити інформацію, вимоги, наявність яких передбачена законодавством та які замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, а з іншого боку – відповідно до частини 4 тієї ж статті, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною та оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Зважаючи на вище зазначене, вимога замовника щодо можливості учасника виконувати небезпечні роботи та експлуатувати небезпечну техніку, по-перше, не повинна мати дискримінаційний характер, а по-друге – повинна бути сформована з урахуванням критерію публічності та доступності. Враховуючи те, що умовами тендерної документації Замовника, затвердженої протокольним Рішенням тендерного комітету від 14.06.2021 №381, не передбачено надання учасником інформації про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Ніжинська ПШМК», як таку, що не відповідала вимогам, установлених тендерною документацією у Замовника не було. Відповідно до статті 10 Закону України «Про доступ до публічної інформації» перелік наборів даних, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, вимоги до формату і структури таких наборів даних, періодичність їх оновлення визначаються Кабінетом Міністрів України. Постановою КМУ №835 від 21.10.2015 затверджено Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних (далі – Положення). Державна служба України з питань праці оприлюднює Перелік дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки в інформаційній системі «Реєстр дозволів». За допомогою даного реєстру дозволів замовник самостійно може пересвідчитись у наявності чи відсутності дозволу на відповідні роботи в учасника, а тому вимагати дозвіл чи копію дозволу тощо замовник не може. У положеннях Типового порядку про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15, наведено визначення «робота підвищеної небезпеки – це робота в умовах впливу шкідливих та небезпечних виробничих чинників або така, де є потреба в професійному доборі, чи пов'язана з обслуговуванням, управлінням, застосуванням технічних засобів праці або технологічних процесів, що характеризуються підвищеним ступенем ризику виникнення аварій, пожеж, загрози життю, заподіяння шкоди здоров'ю, майну, довкіллю». Так як роботи по навантаженню ґрунту, щебеню, щебенево-піщаної суміші, протиожеледних матеріалів проводяться на спеціально відведеному майданчику, які не підпадають під категорію небезпечних умов праці дозвіл або ліцензія на провадження такого виду діяльності не потрібна. Лісосіка – ділянка лісу, відведена для вирубування дерев, рубками головного користування, рубками догляду, лісовідновними рубками, та санітарними рубками, лісосіка обмежена візирами, стовпами і т. д. Лісосічні роботи – це роботи з заготівлі, трелювання та первинного оброблення деревини на лісосіці, додатковій робочій території лісозаготівельних бригад та в зовнішніх зонах безпеки. Правила роботи під час лісосічних робіт регламентовані НПАОП 02.0-1.04-05 «Правила охорони праці для працівників лісового господарства та лісової промисловості». Згідно зі статтею 71 Земельного кодексу України землі, земельні насадження у смугах відводу автомобільних доріг, знаходяться на землях дорожнього господарства і не обліковуються як лісова ділянка. Тому, роботи по видаленню придорожніх насаджень не відносяться до лісосічних робіт та не потребує наявності дозволів відповідно до п.15 групи А Додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26.11.2011 № 1107 зі змінами, внесеними постановою КМУ від 03.02.2021 № 77. Окрім того, Закон надає можливість Учаснику закупівлі залучати до виконання певного виду робіт субпідрядників/співвиконавців. Так, відповідно до п. 18 ч. 2 ст. 22 Закону, учасник у тендерній пропозиції зазначає інформацію (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг. Крім того, відповідно до умов проекту договору, який є Додатком № 5 до тендерної документації, також надано можливість залучення до виконання певного виду робіт субпідрядників/співвиконавців. Субпідрядники, що залучаються до надання послуг, повинні відповідати таким вимогам: - наявність ліцензії (дозволу) на надання послуг, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на цей вид діяльності передбачено законодавством; - наявність ресурсів (матеріальних, технічних, фінансових), які забезпечують якісне та своєчасне виконання договору підряду; - наявність досвіду виконання аналогічних договорів (підпункту 5.5.1. пункту 5.5. розділу 5 проекту договору). Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Ніжинська ПШМК» відповідала вимогам, установлених тендерною документацією та пункту 2 частини 2 статті 41 Закону, а відтак підстав для відхилення його тендерної пропозиції та не визнання його переможцем у Замовника не було. Також відповідно до моніторингу Державною аудиторською службою України Північний офіс Держаудитслужби Наказ 26.11.2021 № 683 Київ, аналогічної закупівлі «ДК 021:2015 - 63710000-9 «Послуги з обслуговування наземних видів транспорту» («Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у частині Чернігівського району Чернігівської області на територіях Березнянської селищної, Городнянської міської, Добрянської селищної, Любецької селищної, Ріпкинської селищної, Тупичівської сільської територіальних громад»)» - порушення не виявлені.