0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
8 734 765.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 13 груд. 14:39
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі В порядку ч.5 ст.8 Закону України про публічні закупівлі, повідомляємо наступне: 1. Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована на підставі діючого на момент оголошення даної процедури в АТ «Укрпошта» Положення «Про тендерний комітет та уповноважену особу». Очікувана вартість розрахована шляхом оцінки не менше трьох пропозицій потенційних постачальників (у виключних випадках не менше двох пропозицій) щодо товарів/послуг, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, при цьому, її розмір не може перевищувати середнього значення таких пропозицій: ТОВ «РЕВАЙС» - ціна 7 998 300,00 грн., ФОП Котенков С.С. - ціна 11 854 000,00 грн., ПП «ЮНОНА» - ціна 9 471 230,00 грн. Розрахунок очікуваної вартості складено з урахуванням загального обсягу меблів, що закуповувались. Згідно пропозицій середньо-ринкова вартість становить: 9 774 510,00 грн. Очікувана вартість закупівлі була сформована на підставі двох найнижчих комерційних пропозицій та становить 8 734 765,00,00 грн. 00 коп., з урахуванням ПДВ. 2. Очікувана вартість закупівлі передбачена фінансовим планом підприємства та річним планом закупівель на 2021 рік та сформована шляхом моніторингу середньоринкових цін на аналогічні та подібні товари. Кошти передбачено Програмою технічного розвитку АТ «Укрпошта» на 2021 рік. 3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: З метою облаштування меблями точок базування для ПВПЗ (пересувні відділення) в межах України. Параметри закупівлі визначені відповідно до визначених Замовником потреб. Обрані технічні та якісні характеристики продукції, яка закуповується, повністю відповідають потребам користувачів. Технічні та якісні характеристики відповідають діючим галузевим нормам та стандартам, не є унікальними та такими, що потенційно можуть обмежити коло учасників закупівлі. Обсяги формувалися в рамках реалізації проєкту ПВПЗ (пересувні відділення) на 2021 рік. Визначені в документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб товариства та відповідають пропозиціям відповідного ринку. Крім того, повідомляємо, що на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року #710 зі змінами АТ «Укрпошта» організовано, з використанням можливостей одного з електронних майданчиків, на сторінці власного веб-сайту https://www.ukrposhta.ua/ у розділі закупівлі, де доступна вся необхідна інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета кожної конкурентної закупівлі та очікуваної вартості предмета такої закупівлі. (Пошук за ідентифікатором UA-2021-06-24-006213-c, посилання https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli).
Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі В порядку ч.5 ст.8 Закону України про публічні закупівлі, повідомляємо наступне: 1. Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована на підставі діючого на момент оголошення даної процедури в АТ «Укрпошта» Положення «Про тендерний комітет та уповноважену особу». Очікувана вартість розрахована шляхом оцінки не менше трьох пропозицій потенційних постачальників (у виключних випадках не менше двох пропозицій) щодо товарів/послуг, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, при цьому, її розмір не може перевищувати середнього значення таких пропозицій: ТОВ «РЕВАЙС» - ціна 7 998 300,00 грн., ФОП Котенков С.С. - ціна 11 854 000,00 грн., ПП «ЮНОНА» - ціна 9 471 230,00 грн. Розрахунок очікуваної вартості складено з урахуванням загального обсягу меблів, що закуповувались. Згідно пропозицій середньо-ринкова вартість становить: 9 774 510,00 грн. Очікувана вартість закупівлі була сформована на підставі двох найнижчих комерційних пропозицій та становить 8 734 765,00,00 грн. 00 коп., з урахуванням ПДВ. 2. Очікувана вартість закупівлі передбачена фінансовим планом підприємства та річним планом закупівель на 2021 рік та сформована шляхом моніторингу середньоринкових цін на аналогічні та подібні товари. Кошти передбачено Програмою технічного розвитку АТ «Укрпошта» на 2021 рік. 3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: З метою облаштування меблями точок базування для ПВПЗ (пересувні відділення) в межах України. Параметри закупівлі визначені відповідно до визначених Замовником потреб. Обрані технічні та якісні характеристики продукції, яка закуповується, повністю відповідають потребам користувачів. Технічні та якісні характеристики відповідають діючим галузевим нормам та стандартам, не є унікальними та такими, що потенційно можуть обмежити коло учасників закупівлі. Обсяги формувалися в рамках реалізації проєкту ПВПЗ (пересувні відділення) на 2021 рік. Визначені в документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб товариства та відповідають пропозиціям відповідного ринку. Крім того, повідомляємо, що на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року #710 зі змінами АТ «Укрпошта» організовано, з використанням можливостей одного з електронних майданчиків, на сторінці власного веб-сайту https://www.ukrposhta.ua/ у розділі закупівлі, де доступна вся необхідна інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета кожної конкурентної закупівлі та очікуваної вартості предмета такої закупівлі. (Пошук за ідентифікатором UA-2021-06-24-006213-c, посилання https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli).
У заперечення інформації, викладеної у висновку про наявність порушень щодо моніторингу за закупівлею Меблі для ПВПЗ (в межах України, із монтажем) (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-24-006213-c), зазначаємо наступне: Положенням про тендерний комітет та уповноважену особу, затвердженим наказом АТ «Укрпошта» від 17.04.2020 № 412 (діяло на момент оголошення закупівлі), передбачено надання структурним підрозділом - ініціатором закупівлі виключно техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) у складі Заявки на проведення закупівлі, зміст такого ТЕО визначає доцільність закупівлі та розрахунок очікуваної вартості закупівлі. Надання у складі Заявки на проведення закупівлі до ТЕО будь-яких інших документів, які б обґрунтовували бюджетне призначення, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, не передбачається внутрішніми розпорядчим актами АТ «Укрпошти». Водночас, у запиті від 17.12.2021 не конкретизовані вимоги щодо документів, якими Замовник мав підтвердити обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Враховуюче викладене, на підставі наявних документів (Заявки про проведення цієї закупівлі) уповноваженою особою було надано зазначене «Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі», у якому повністю викладено зміст ТЕО для цієї закупівлі, у тому числі обґрунтовано розрахунок очікуваної вартості закупівлі, оприлюднено у встановлені терміни та підписане КЕП уповноваженої особи. Таким чином, уповноваженою особою були виконані вимоги запиту ДАСУ від 17.12.2021 р., а саме оприлюднено в системі відповідь на запит щодо пояснення та завантажено документ з підписом уповноваженої особи у вигляді файлу «Пояснення моніторинг Меблі ПВПЗ.docx.p7s». З огляду на відсутність механізму усунення виявлених порушень (а саме порушення щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону), у висновку не конкретизовано, які заходи має здійснити Замовник направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та яким чином здійснити притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, оскільки пояснення на запит було надане своєчасно та в обсязі достатньому для того щоб у висновку за результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень ДАСУ не установлено. Вважаємо необхідним оскаржити висновок про результати моніторингу закупівлі до суду.
Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" АТ "Укрпошта" подано позовну заяву про визнання незаконним та скасування висновку про результати моніторингу до Донецького окружного адміністративного суду. Інформація про відкриття провадження у справі буде оприлюднена протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження.