0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
216 726.40 UAH
Знайдено порушення
Дата: 6 січ. 09:48
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Хмельницька обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Хмельницька обл.)
ПРИХОВАНО
В договорі постачання природного газу (індикатор UA-2021-11-19-004195-a від 19.11.2021р.) при підготовці було допущено арифметичну помилку в розрахунках вартості природного газу на період 2021- 2022р. а саме: вказана не вірна загальна вартість договору ( 16554*13,1) - 216726,40 грн. Фактична вартість договору становить ( 16554*13,1) - 216857,40 грн. Договір з допущеною арифметичною помилкою був не укладений, але система не надала можливості його видалити. На виконання меморандуму від 30 вересня 2021р. ми зареєструвати нову процедуру державних закупівель індикатор UA-2021-11-19-004195-a від 19.11.2021р. Розрахунком UA-2021-11-19-004195-a від 19.11.2021р. для проведення процедури державних закупівель на суму - 216857,40 грн. є реальна потреба в забезпечення природним газом нашого закладу. (Довідка про зміни до кошторису № 20.2-943 від 18.11.2021р. та розрахунок бюджетного запиту на 2022р.). https://naftogaztrading.com.ua/documents/regulations
В договорі постачання природного газу (індикатор UA-2021-11-19-004195-a від 19.11.2021р.) при підготовці було допущено арифметичну помилку в розрахунках вартості природного газу на період 2021- 2022р. а саме: вказана не вірна загальна вартість договору ( 16554*13,1) - 216726,40 грн. Фактична вартість договору становить ( 16554*13,1) - 216857,40 грн. Договір з допущеною арифметичною помилкою був не укладений, але система не надала можливості його видалити. На виконання меморандуму від 30 вересня 2021р. ми зареєструвати нову процедуру державних закупівель індикатор UA-2021-11-19-004195-a від 19.11.2021р. Розрахунком UA-2021-11-19-004195-a від 19.11.2021р. для проведення процедури державних закупівель на суму - 216857,40 грн. є реальна потреба в забезпечення природним газом нашого закладу. (Довідка про зміни до кошторису № 20.2-943 від 18.11.2021р. та розрахунок бюджетного запиту на 2022р.). https://naftogaztrading.com.ua/documents/regulations
Очікувана вартість та обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 216857,40 грн. з ПДВ на 2021-2022 рр. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом споживання (річного та місячного) природного газу за листопад - грудень 2021 року -6,9 тис.куб.м. за січень-грудень 2022року – 6,2 тис. куб.м. та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника в обсязі 13,1 тис куб. Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а також враховуючи положення Меморандуму про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання теплової енергії та гарячої води в опалювальному періоді 2021/2022 рр. укладеного між Кабінетом Міністрів України в особі Прем’єр-міністра України, Міністра розвитку громад та територій України та Міністра енергетики України. НАК «Нафтогаз України». Офісом Президента України, Всеукраїнською асоціацією органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України» та Палатою місцевих влад Конгресу місцевих та регіональних влад, керуючись Розпорядженням КМУ від 11.10.2021 р. № 1234-р «Деякі питання діяльності акціонерного товариства “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”». Ціна на газ встановлюється учасником у відповідності до ст. 12 Закону України «Про ринок природного газу» та повинна включати до вартості ціни тендерної пропозиції ціну на природний газ, тариф ТОВ «Оператора ГТС України» на послуги транспортування природного газу для внутрішньої точки виходу з газотранспортної системи, податок на додану вартість та вартість позитивного/негативного небалансів (які можуть виникати відповідно до вимог Кодексу ГТС). Згідно з ч.1 ст.40 ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) Переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Зважаючи, що експертною комісією з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій Кам’янець-Подільської районної державної адміністрації затверджено Протокол засідання №15 від 11.10.2021р. , яким класифіковано надзвичайну ситуацію, яка виникла у зв'язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 рокiв, як надзвичайну ситуацію техногенного характеру державного рiвня (код надзвичайної ситуації 10800 - НС унаслідок аварій на системах життєзабезпечення). У зв'язку зі зміною курсу іноземної валюти та біржовими котируваннями, що зумовило різке підвищення цiни за одиницю теплової енергії (природного газу). Враховуючи пониження температури зовнішнього повітря та початок опалювального сезону 2021/2022 років з метою запобігання негативним наслідкам, настання яких невідворотне через відсутність опалення та гарячого водопостачання, керуючись п.п.1 п.3 ч.2 ст.40 Закону у Замовника як бюджетної установи наявнi пiдстави для застосування переговорної процедури закупівлі. Враховуючи вищезазначене та інформацію про підписання Меморандуму про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання теплової енергії та гарячої води в опалювальному періодi 2021/2022р., укладеного 30.09.2021р.,прийнято рішення про закупівлю природного газу щомісячно в період із листопада 2021 р. по 31 грудня 2022 р., включно, у Товариства з обмеженою відповідальністю «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг». Розмір бюджетного призначення: 216857,40 грн.(двісті шістнадцять тисяч вісімсот п’ятдесят сім гривень 40 копійок) з ПДВ, в тому числі за періодами: у 2021 році - 114222,60( сто чотирнадцять тисяч двісті двадцять дві гривні 60 копійок) з ПДВ. у 2022 році – 102634,80 (сто дві тисячі шістсот тридцять чотири гривні 80 копійок) з ПДВ згідно проекту кошторису на 2022 рік. Обґрунтування технічних характеристик. Термін постачання — з дати укладання договору по 31.12.2022р. Природний газ (природний газ, нафтовий (попутний) газ, газ (метан) вугільних родовищ та газ сланцевих товщ) - корисна копалина, яка є сумішшю вуглеводнів та невуглеводневих компонентів, перебуває у газоподібному стані за стандартних умов (тиск - 760 мм ртутного стовпа і температура - 20° С) і є товарною продукцією. Якість природного газу, який постачається повинен відповідати вимогам ТОСТ 5542-87 «Гази горючі природні для промислового і комунальнопобутового призначення Технічні умови». Постачальник повинен забезпечити поставку природного газу до газорозподільної системи Оператора ГРМ, технічні та якісні характеристики якого відповідають нормам діючого на території України законодавства, державним, міжнародним стандартам та вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, що закуповується повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України діючими на період постачання товару Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі нажаль немає можливості надати.
Очікувана вартість та обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 216857,40 грн. з ПДВ на 2021-2022 рр. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом споживання (річного та місячного) природного газу за листопад - грудень 2021 року -6,9 тис.куб.м. за січень-грудень 2022року – 6,2 тис. куб.м. та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника в обсязі 13,1 тис куб. Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а також враховуючи положення Меморандуму про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання теплової енергії та гарячої води в опалювальному періоді 2021/2022 рр. укладеного між Кабінетом Міністрів України в особі Прем’єр-міністра України, Міністра розвитку громад та територій України та Міністра енергетики України. НАК «Нафтогаз України». Офісом Президента України, Всеукраїнською асоціацією органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України» та Палатою місцевих влад Конгресу місцевих та регіональних влад, керуючись Розпорядженням КМУ від 11.10.2021 р. № 1234-р «Деякі питання діяльності акціонерного товариства “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”». Ціна на газ встановлюється учасником у відповідності до ст. 12 Закону України «Про ринок природного газу» та повинна включати до вартості ціни тендерної пропозиції ціну на природний газ, тариф ТОВ «Оператора ГТС України» на послуги транспортування природного газу для внутрішньої точки виходу з газотранспортної системи, податок на додану вартість та вартість позитивного/негативного небалансів (які можуть виникати відповідно до вимог Кодексу ГТС). Згідно з ч.1 ст.40 ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) Переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Зважаючи, що експертною комісією з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій Кам’янець-Подільської районної державної адміністрації затверджено Протокол засідання №15 від 11.10.2021р. , яким класифіковано надзвичайну ситуацію, яка виникла у зв'язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 рокiв, як надзвичайну ситуацію техногенного характеру державного рiвня (код надзвичайної ситуації 10800 - НС унаслідок аварій на системах життєзабезпечення). У зв'язку зі зміною курсу іноземної валюти та біржовими котируваннями, що зумовило різке підвищення цiни за одиницю теплової енергії (природного газу). Враховуючи пониження температури зовнішнього повітря та початок опалювального сезону 2021/2022 років з метою запобігання негативним наслідкам, настання яких невідворотне через відсутність опалення та гарячого водопостачання, керуючись п.п.1 п.3 ч.2 ст.40 Закону у Замовника як бюджетної установи наявнi пiдстави для застосування переговорної процедури закупівлі. Враховуючи вищезазначене та інформацію про підписання Меморандуму про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання теплової енергії та гарячої води в опалювальному періодi 2021/2022р., укладеного 30.09.2021р.,прийнято рішення про закупівлю природного газу щомісячно в період із листопада 2021 р. по 31 грудня 2022 р., включно, у Товариства з обмеженою відповідальністю «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг». Розмір бюджетного призначення: 216857,40 грн.(двісті шістнадцять тисяч вісімсот п’ятдесят сім гривень 40 копійок) з ПДВ, в тому числі за періодами: у 2021 році - 114222,60( сто чотирнадцять тисяч двісті двадцять дві гривні 60 копійок) з ПДВ. у 2022 році – 102634,80 (сто дві тисячі шістсот тридцять чотири гривні 80 копійок) з ПДВ згідно проекту кошторису на 2022 рік. Обґрунтування технічних характеристик. Термін постачання — з дати укладання договору по 31.12.2022р. Природний газ (природний газ, нафтовий (попутний) газ, газ (метан) вугільних родовищ та газ сланцевих товщ) - корисна копалина, яка є сумішшю вуглеводнів та невуглеводневих компонентів, перебуває у газоподібному стані за стандартних умов (тиск - 760 мм ртутного стовпа і температура - 20° С) і є товарною продукцією. Якість природного газу, який постачається повинен відповідати вимогам ТОСТ 5542-87 «Гази горючі природні для промислового і комунальнопобутового призначення Технічні умови». Постачальник повинен забезпечити поставку природного газу до газорозподільної системи Оператора ГРМ, технічні та якісні характеристики якого відповідають нормам діючого на території України законодавства, державним, міжнародним стандартам та вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, що закуповується повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України діючими на період постачання товару Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі нажаль немає можливості надати.
Протокол про скасування процедури
Протокол про скасування процедури
Протокол
Просимо надати роз’яснення в частині необхідності усунення яких недоліків. Які подальші наші кроки? Дякуємо за розуміння. Готові до співпраці.
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Хмельницька обл.)
На Ваш запит про надання роз’яснень щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), повідомляємо наступне. Згідно висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-19-000784-a), оприлюдненого в електронній системі закупівель 13 cічня 2022 року, встановлено: 1. В порушення вимог пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону Замовник не відмінив переговорну процедуру закупівлі за номером ID: UA-2021-11-19-000784-a в зв’язку з непідписанням договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. 2. Замовником недотримано пункт 4-1 постанови КМУ від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова №710) в частині незабезпечення Замовником розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки). Відповідно до абзацу 4 пункту 5 частини сьомої статті 8 Закону - якщо під час моніторингу, за результатами якого виявлено ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель, було відмінено тендер чи визнано його таким, що не відбувся, орган державного фінансового контролю зазначає опис порушення без зобов’язання щодо усунення такого порушення. Під час проведення моніторингу процедури закупівлі, за результатами якого виявлено ознаки порушення законодавства, встановлено, що згідно інформації (пояснень) та документів, наданих через електронну систему закупівель, станом на дату завершення моніторингу (13.01.2022) Замовником прийнято рішення про відміну переговорної процедури закупівлі за номером ID: UA-2021-11-19-000784-a (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.11.2021 №7). Враховуючи викладене, Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі від 13 січня 2022 року зазначено опис порушень без зобов’язання щодо усунення такого порушення.
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Хмельницька обл.)
ПРИХОВАНО