0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
700 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 10 січ. 13:35
Орган ДФК: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.)
ПРИХОВАНО
1)Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами). Обґрунтування технічних та якісних характеристик вимог закупівлі здійснено шляхом аналізу ринку закупівель та у відповідності до вимог ДСТУ, ТУ України. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого та погодженого з Ківерцівською міською радою кошторису гуманітарного відділу Ківерцівської міської ради на 2021 рік. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено методом порівняння ринкових цін у спосіб, передбачений пунктом 1 частини 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. №275, а саме шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни товарів що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, зокрема, на сайтах постачальників відповідної продукції та спеціалізованих торгівельних майданчиках. Під час збору інформації про ціни враховувалась можливість співставлення параметрів запланованої закупівлі (обсяги закупівлі, умови оплати та поставки) з умовами закупівель, інформацію про які було використано з відкритих джерел для розрахунку очікуваної вартості, а також можливі коливання цін на предмет закупівлі. За кожною номенклатурною позицією з вищезазначених джерел інформації було сформовано масив цінових даних (по 3 ціни за кожною позицією закупівлі), які було приведено до передбачених у закупівлі умов поставки та оплати, і які суттєво (на 30% і більше) не відрізнялися в меншу/більшу сторону від найближчої ціни. Після цього за кожною номенклатурною позицією було визначено очікувану ціну за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних. На підставі отриманих значень очікуваних цін за одиницю та кількості товарів, що закуповуються, було розраховано сумарну очікувану вартість предмета закупівлі. Також надаємо посилання на сторінку веб-сайту гуманітарного відділу https://kivertsi-gumviddil.department.org.ua/ua, але ця закупівля не опублікована на сайті тому, що сайт був створенний у вересні місяці, а закупівля була проведенна у серпні. 2) На підставі якої інформації та документів внесені зміни до договору від 23.08.2021 №20 додатковою угодою від 24.09.2021 №1 щодо зміни ціни за 1 кілограм філе курячого охолодженого? За результатами проведеної процедури відкритих торгів на закупівлю «М'ясо (код за ДК 021:2015 - 15110000-2) (філе куряче охолоджене)» між гуманітарним відділом Ківерцівської міської ради та ТОВ "ВОЛИНЬМОРЕПРОДУКТИ ПЛЮС" було укладено Договір №20 про закупівлю товару від 23 серпня 2021 року. Відповідно до пункту 3.7.2 Договіру №20 про закупівлю товару від 23 серпня 2021 року збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Відповідно до частини п’ятої статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі” істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовуваться у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії. Роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 27.10.2016 року №3302-06/3430706 “Щодо зміни істотних умов договору” передбачено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, крім випадку зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі. Водночас внесення таких змін до договору про закупівлю повинно бути обгрунтованим та документально підтвердженим. Перелік органів, установ, організацій, які уповноважені надавати відповідну інформацію щодо коливання ціни товару на ринку, не є вичерпним. Разом із тим, листом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 3304-04_69987-06 від 24.11.2020 року вказано, що норма пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону поширюється на договори про закупівлю, у разі якщо предметом закупівлі є товар. Під пропорційністю розуміється збільшення ціни саме на такий відсоток, на який відбулося коливання на ринку, але не більше ніж на 10 відсотків. У разі збільшення ціни має зменшуватися кількість товару. Розрахунок відсотків зміни ціни і кількості здійснюється у додатковій угоді від ціни підписаного договору, а у наступних додаткових угодах за потреби - від останньої зміни ціни та кількості. Інформацію щодо коливання ціни товару на ринку можуть надавати уповноважені на те згідно з законодавством органи, установи, організації. Перелік таких організацій не є вичерпним. Одним із органів, що вправі видавати такі документи є Торгово- промислові палати. Право торгово-промислових палат на проведення експертизи і контролю якості, кількості, комплектності товарів (у тому числі імпортних) та визначення їх вартості прямо передбачено ст.11 Закону України “Про торгово-промислові палати в Україні”, а експертні документи, видані торгово-промисловими палатами в межах їх повноважень, є обов’язковими для застосування на всій території України. 21 вересня 2021 року до гуманітарного відділу Ківерцівської міської ради від ТОВ "ВОЛИНЬМОРЕПРОДУКТИ ПЛЮС" надійшов лист, в якому вказано, що ТОВ "ВОЛИНЬМОРЕПРОДУКТИ ПЛЮС"має намір укласти Додаткову угоду до договору№20 про закупівлю товару від 23 серпня 2021 року керуючись п.2 ч.5 ст.41 Закону України “Про публічні закупівлі” у зв’язку із коливанням ціни філе курячого охолодженого на ринку з 25.08.2021 р. по 17.09.2021 р. До даного листа було додано висновок за результатами цінового моніторингу В-1114 від 20.09.2021 р.Волинської Торгово-Промислової палати. Дослідивши дану довідку та інформацію, вказану у довідці, а також проаналізувавши норми законодавства у сфері публічних закупівель, уповноважена особа гуманітарного відділу Ківерцівської міської ради, що діє на підставі Положення про уповноважену особу, затвердженого наказом гуманітарного відділу Ківерцівської міської ради від 04.01.2021 року №01-од, прийняла рішення (протокол №243 від 24.09.2021 року) щодо задоволення листа ТОВ "ВОЛИНЬМОРЕПРОДУКТИ ПЛЮС" та уклали додаткову угоду №1 від 24 вересня 2021р. до Договору №20 про закупівлю товару від 23 серпня 2021 року, збільшивши вартість одиницю товару до 10 %, а саме на 9,49 %. Додатки: 1. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №243 від 24.09.2021 року в 1 прим, на 3 арк. 2. Висновок за результатами цінового моніторингу В-1114 від 20.09.2021 р. Волинської Торгово-Промислової палати.
1)Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами). Обґрунтування технічних та якісних характеристик вимог закупівлі здійснено шляхом аналізу ринку закупівель та у відповідності до вимог ДСТУ, ТУ України. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого та погодженого з Ківерцівською міською радою кошторису гуманітарного відділу Ківерцівської міської ради на 2021 рік. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено методом порівняння ринкових цін у спосіб, передбачений пунктом 1 частини 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. №275, а саме шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни товарів що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, зокрема, на сайтах постачальників відповідної продукції та спеціалізованих торгівельних майданчиках. Під час збору інформації про ціни враховувалась можливість співставлення параметрів запланованої закупівлі (обсяги закупівлі, умови оплати та поставки) з умовами закупівель, інформацію про які було використано з відкритих джерел для розрахунку очікуваної вартості, а також можливі коливання цін на предмет закупівлі. За кожною номенклатурною позицією з вищезазначених джерел інформації було сформовано масив цінових даних (по 3 ціни за кожною позицією закупівлі), які було приведено до передбачених у закупівлі умов поставки та оплати, і які суттєво (на 30% і більше) не відрізнялися в меншу/більшу сторону від найближчої ціни. Після цього за кожною номенклатурною позицією було визначено очікувану ціну за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних. На підставі отриманих значень очікуваних цін за одиницю та кількості товарів, що закуповуються, було розраховано сумарну очікувану вартість предмета закупівлі. Також надаємо посилання на сторінку веб-сайту гуманітарного відділу https://kivertsi-gumviddil.department.org.ua/ua, але ця закупівля не опублікована на сайті тому, що сайт був створенний у вересні місяці, а закупівля була проведенна у серпні. 2) На підставі якої інформації та документів внесені зміни до договору від 23.08.2021 №20 додатковою угодою від 24.09.2021 №1 щодо зміни ціни за 1 кілограм філе курячого охолодженого? За результатами проведеної процедури відкритих торгів на закупівлю «М'ясо (код за ДК 021:2015 - 15110000-2) (філе куряче охолоджене)» між гуманітарним відділом Ківерцівської міської ради та ТОВ "ВОЛИНЬМОРЕПРОДУКТИ ПЛЮС" було укладено Договір №20 про закупівлю товару від 23 серпня 2021 року. Відповідно до пункту 3.7.2 Договіру №20 про закупівлю товару від 23 серпня 2021 року збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Відповідно до частини п’ятої статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі” істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовуваться у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії. Роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 27.10.2016 року №3302-06/3430706 “Щодо зміни істотних умов договору” передбачено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, крім випадку зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі. Водночас внесення таких змін до договору про закупівлю повинно бути обгрунтованим та документально підтвердженим. Перелік органів, установ, організацій, які уповноважені надавати відповідну інформацію щодо коливання ціни товару на ринку, не є вичерпним. Разом із тим, листом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 3304-04_69987-06 від 24.11.2020 року вказано, що норма пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону поширюється на договори про закупівлю, у разі якщо предметом закупівлі є товар. Під пропорційністю розуміється збільшення ціни саме на такий відсоток, на який відбулося коливання на ринку, але не більше ніж на 10 відсотків. У разі збільшення ціни має зменшуватися кількість товару. Розрахунок відсотків зміни ціни і кількості здійснюється у додатковій угоді від ціни підписаного договору, а у наступних додаткових угодах за потреби - від останньої зміни ціни та кількості. Інформацію щодо коливання ціни товару на ринку можуть надавати уповноважені на те згідно з законодавством органи, установи, організації. Перелік таких організацій не є вичерпним. Одним із органів, що вправі видавати такі документи є Торгово- промислові палати. Право торгово-промислових палат на проведення експертизи і контролю якості, кількості, комплектності товарів (у тому числі імпортних) та визначення їх вартості прямо передбачено ст.11 Закону України “Про торгово-промислові палати в Україні”, а експертні документи, видані торгово-промисловими палатами в межах їх повноважень, є обов’язковими для застосування на всій території України. 21 вересня 2021 року до гуманітарного відділу Ківерцівської міської ради від ТОВ "ВОЛИНЬМОРЕПРОДУКТИ ПЛЮС" надійшов лист, в якому вказано, що ТОВ "ВОЛИНЬМОРЕПРОДУКТИ ПЛЮС"має намір укласти Додаткову угоду до договору№20 про закупівлю товару від 23 серпня 2021 року керуючись п.2 ч.5 ст.41 Закону України “Про публічні закупівлі” у зв’язку із коливанням ціни філе курячого охолодженого на ринку з 25.08.2021 р. по 17.09.2021 р. До даного листа було додано висновок за результатами цінового моніторингу В-1114 від 20.09.2021 р.Волинської Торгово-Промислової палати. Дослідивши дану довідку та інформацію, вказану у довідці, а також проаналізувавши норми законодавства у сфері публічних закупівель, уповноважена особа гуманітарного відділу Ківерцівської міської ради, що діє на підставі Положення про уповноважену особу, затвердженого наказом гуманітарного відділу Ківерцівської міської ради від 04.01.2021 року №01-од, прийняла рішення (протокол №243 від 24.09.2021 року) щодо задоволення листа ТОВ "ВОЛИНЬМОРЕПРОДУКТИ ПЛЮС" та уклали додаткову угоду №1 від 24 вересня 2021р. до Договору №20 про закупівлю товару від 23 серпня 2021 року, збільшивши вартість одиницю товару до 10 %, а саме на 9,49 %. Додатки: 1. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №243 від 24.09.2021 року в 1 прим, на 3 арк. 2. Висновок за результатами цінового моніторингу В-1114 від 20.09.2021 р. Волинської Торгово-Промислової палати.
Уповноваженою особою гуманітарного відділу Ківерцівської міської ради 22 липня 2021 року було оголошено закупівлю товару «М'ясо (код за ДК 021:2015 - 15110000-2) (філе куряче охолоджене)» (ідентифікатор закупівлі UA-M-2022-01-10-000003). За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник у пункті 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку №1 до тендерної документації визначив спосіб надання переможцем торгів документального підтвердження відсутності підстав передбачених пунктом 12 частини 1 статті 17 Закону у вигляді довідки складеної у довільній формі. Проте, суб'єкти господарювання не є розпорядниками інформації про притягнення фізичних осіб до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України та відповідно довідка у довільній формі не є документальним підтвердженням відсутності підстав, передбачених у пункті 12 частини 1 статті 17 Закону. Однак, на підтвердження пунктів 5, 6 частини першої статті 17 Закону, учасником-переможцем було надано довідку про несудимість видана Міністерством внутрішніх справ України департамент інформатизації. Оскільки порушення дійсно було допущено. Уповноваженій особі необхідно взяти до уваги висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, відповідно до якого потрібно здійснити заходи щодо недопущення подальшому порушень під час оприлюднення інформації про закупівлю, та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. В подальшому Уповноваженій особі необхідно неухильно дотримуватися вимог Закону України «Про публічні закупівлі», не допускати технічних помилок про проведення закупівель, а також постійно займатися самоосвітою. Зважаючи на викладене вище, Вирішила: 1. Висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області за результатами моніторингу закупівлі товару «М'ясо (код за ДК 021:2015 - 15110000-2) (філе куряче охолоджене) взяти до уваги. 2. Уповноваженій особі неухильно дотримуватися вимог Закону України «Про публічні закупівлі», не допускати технічних помилок про проведення закупівель, а також постійно займатися самоосвітою 3. Протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області за результатами моніторингу закупівлі товару «М'ясо (код за ДК 021:2015 - 15110000-2) (філе куряче охолоджене) оприлюднити через електронну систему закупівель даний протокол.