0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
244 800.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 10 січ. 13:42
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
На Ваш лист, щодо моніторингу процедури публічної закупівлі ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо (торф’яний паливний брикет для закладів Колківської селищної ради) ID: UA-2021-01-20-008373-b, повідомляємо наступне: Між Колківською селищною радою та ДП «Волиньторф» укладено Договір № 74/37 від 23.02.2021 року про забезпечення закладів Колківської селищної ради торфяним паливним брикетом у кількості 160 тон на суму 230 204,80 грн з ПДВ. У червні 2021 року між Колківською селищною радою та ДП «Волиньторф» було укладено Додаткову угоду № б/н від 18.06.2021 року «Про зміну ціни за тону брикетів торфових», а саме збільшення вартості одиниці товару. Підставою заключення даної Додаткової угоди є: - Умови Договору № 74/37 від 23.02.2021 року, а саме пункти: - 2.3. Зміна ціни за одиницю товару можлива не більше як на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі; - 10.4. Усі додатки та зміни до цього Договору можуть бути внесені за взаємною згодою Сторін, що оформляється додатковою угодою до цього Договору та набувають чинності з моменту їх підписання уповноваженими представниками Сторін та діють протягом строку дії цього Договору. - п.2 ч.5 ст.41 ЗУ “Про публічні закупівлі” «збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії»; - Висновок за результатами цінового моніторингу №-327 від 10.03.2021 р. виданий Волинською торгово-промисловою палатою; - Наказ №59 від 25.02.2021 року «Про встановлення оптово-відпускних цін на брикети та напівбрикети торфові». Виконавець: Михайло ЛОБОДА - голова тендерного комітету тел. +380979330562
На Ваш лист, щодо моніторингу процедури публічної закупівлі ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо (торф’яний паливний брикет для закладів Колківської селищної ради) ID: UA-2021-01-20-008373-b, повідомляємо наступне: Між Колківською селищною радою та ДП «Волиньторф» укладено Договір № 74/37 від 23.02.2021 року про забезпечення закладів Колківської селищної ради торфяним паливним брикетом у кількості 160 тон на суму 230 204,80 грн з ПДВ. У червні 2021 року між Колківською селищною радою та ДП «Волиньторф» було укладено Додаткову угоду № б/н від 18.06.2021 року «Про зміну ціни за тону брикетів торфових», а саме збільшення вартості одиниці товару. Підставою заключення даної Додаткової угоди є: - Умови Договору № 74/37 від 23.02.2021 року, а саме пункти: - 2.3. Зміна ціни за одиницю товару можлива не більше як на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі; - 10.4. Усі додатки та зміни до цього Договору можуть бути внесені за взаємною згодою Сторін, що оформляється додатковою угодою до цього Договору та набувають чинності з моменту їх підписання уповноваженими представниками Сторін та діють протягом строку дії цього Договору. - п.2 ч.5 ст.41 ЗУ “Про публічні закупівлі” «збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії»; - Висновок за результатами цінового моніторингу №-327 від 10.03.2021 р. виданий Волинською торгово-промисловою палатою; - Наказ №59 від 25.02.2021 року «Про встановлення оптово-відпускних цін на брикети та напівбрикети торфові». Виконавець: Михайло ЛОБОДА - голова тендерного комітету тел. +380979330562
Уповноважена особа Деркач Сергій Сергійович повідомив про проведення моніторингу UA-M-2022-01-10- Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області стосовно процедури закупівлі «ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо (торф’яний паливний брикет для закладів Колківської селищної ради)», ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-20-008373-b та ознайомився з висновком по проведеному моніторингу. Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи, щодо недопущення в подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель при складанні тендерної документації (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо), і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Відповідно до вищенаведеного уповноважена особа Деркач С.С. відмітив про значне зростання обсягів процедур закупівель, необхідністю звітування щодо них в системі Prozorro, та нововведеннями у законодавстві, збільшилась ймовірність допущення технічних помилок. ВИРІШИВ: Посилити увагу та вжити максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері закупівель. Здійснювати постійний контроль за публікацією всієї інформації, що оприлюднюється відповідно до чинного законодавства у системі Prozorro.