0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 399 344.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 20 січ. 14:24
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідно до рішення про проведення моніторингу переговорної процедури закупівлі послуг з охорони приміщення КЗ «Чернігівського обласного художнього музею імені Григорія Галагана», очікуваною вартістю 1 399 344,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-13-003336-a) надаємо пояснення: Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Перш за все слід відмітити, що музей є установою? яка в своїй діяльності керується законодавством України з охорони культурної спадщини? оскільки у музеї зберігається частина державного музейного фонду України відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2021 року №1388 “Про затвердження переліку музеїв та заповідників, в яких зберігаються музейні предмети, що є державною власністю і належать до державної частини Музейного фонду України”. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 р. № 975 “Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах” затверджено категорії об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах, серед яких у пункті 10 зазначено “Музейні заклади, в яких зберігаються музейні предмети державної частини Музейного фонду України, внесені до Державного реєстру національного культурного надбання”. Таким чином будівлі приміщення музею має право охороняти лише поліція охорони на договірних засадах. Відповідно щороку музей укладає договір про закупівлю послуг охорони комунальним закладом “Чернігівський обласний художній музей імені Григорія Галагана Чернігівської обласної ради” постом фізичної охорони управління поліції охорони в Чернігівській області. У договорі та додатках до нього наведено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме послуг охорони. Процедура визначення вартості послуг охорони складається з наступних етапів. Управління поліції охорони в Чернігівській області, як єдиний постачальник послуг охорони відповідно до вищезазначеної постанови Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 року № 975, надає пропозицію стосовно участі у переговорній процедурі закупівлі послуг охорони у одного учасника за відсутності конкуренції на підставі чинних нормативно-правових актів України, а саме управління поліції охорони Чернігівської області у Чернігівській області (копія листа від 21.07.2021 з розрахунком вартості охорони на 2022 рік, в якому міститься опис технічних характеристик охорони додається). Відповідно до зазначеного листа від 21.07.2021 року управління поліції охорони в Чернігівській області запропонувало вартість послуг охорони приміщень Чернігівського обласного художнього музею імені Григорія Галагана у сумі 1485522 грн з ПДВ. Відповідно до наданої пропозиції музей надає до головного розпорядника коштів проєкт кошторису на наступний фінансовий рік, де зазначена сума потреби, у тому числі на оплату послуг охорони об'єкта цілодобово (копія аркуша потреби у бюджетних коштах на 2022 рік додається). Відповідно до процедури проведення закупівлі музей звернувся до управління поліції охорони з пропозицією надати документи для проведення переговорів (копія листа додається). Разом з тим, у зв'язку з нестачею бюджетного фінансування на 2022 рік під час проведення переговорів музей звернувся до управління поліції охорони зпропозицією зменшити вартість послуг охорони. В результаті переговорів управління поліції охорони в Чернігівській області запропонувало зменшити початкову суму на 86178 грн. Таким чином запропонована вартість закупівлі послуг охорони склала 1399344 грн з ПДВ (копія протоколу проведення переговорів додається). Також додаємо копію розрахунку вартості охорони на 2022 рік, наданий управлінням поліції охорони в Чернігівській області, як додаток до проєкту договору про закупівлю послуг охорони на 2022 рік, де зазначено складові послуги охорони (пост номер 1, обслуговування ОПС, реагування НРПО, спостереження ГПЦС), кількість охоронців, години роботи, вартість охорони. Крім того додаємо копії документів, надані управлінням поліції охорони в Чернігівській області на підтвердження якісних характеристик послуги охорони музеї (копії на чотирьох сторінках додаються). Додатково зазначаємо, що якісні характеристики послуги охорони викладені у нормативно-правових актах України, а саме статті 978 Цивільного кодексу України, постанові Кабінету Міністрів України від 21.11.2018 № 975 “Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах”, наказі МВС України від 07.07.2017 № 577 «Про організацію службової діяльності органів поліції охорони під час виконання заходів з фізичної охорони об'єктів». Посилання на сторінку, на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Публікація Обґрунтування відповідно до постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 здійснена на власній офіційній веб-сторінці у мережі “Facebook” у зв'язку з тимчасовою недоступністю веб-сайту музею. https://www.facebook.com/galaganmuseum.art/posts/3732214470236341
Відповідно до рішення про проведення моніторингу переговорної процедури закупівлі послуг з охорони приміщення КЗ «Чернігівського обласного художнього музею імені Григорія Галагана», очікуваною вартістю 1 399 344,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-13-003336-a) надаємо пояснення: Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Перш за все слід відмітити, що музей є установою? яка в своїй діяльності керується законодавством України з охорони культурної спадщини? оскільки у музеї зберігається частина державного музейного фонду України відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2021 року №1388 “Про затвердження переліку музеїв та заповідників, в яких зберігаються музейні предмети, що є державною власністю і належать до державної частини Музейного фонду України”. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 р. № 975 “Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах” затверджено категорії об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах, серед яких у пункті 10 зазначено “Музейні заклади, в яких зберігаються музейні предмети державної частини Музейного фонду України, внесені до Державного реєстру національного культурного надбання”. Таким чином будівлі приміщення музею має право охороняти лише поліція охорони на договірних засадах. Відповідно щороку музей укладає договір про закупівлю послуг охорони комунальним закладом “Чернігівський обласний художній музей імені Григорія Галагана Чернігівської обласної ради” постом фізичної охорони управління поліції охорони в Чернігівській області. У договорі та додатках до нього наведено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме послуг охорони. Процедура визначення вартості послуг охорони складається з наступних етапів. Управління поліції охорони в Чернігівській області, як єдиний постачальник послуг охорони відповідно до вищезазначеної постанови Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 року № 975, надає пропозицію стосовно участі у переговорній процедурі закупівлі послуг охорони у одного учасника за відсутності конкуренції на підставі чинних нормативно-правових актів України, а саме управління поліції охорони Чернігівської області у Чернігівській області (копія листа від 21.07.2021 з розрахунком вартості охорони на 2022 рік, в якому міститься опис технічних характеристик охорони додається). Відповідно до зазначеного листа від 21.07.2021 року управління поліції охорони в Чернігівській області запропонувало вартість послуг охорони приміщень Чернігівського обласного художнього музею імені Григорія Галагана у сумі 1485522 грн з ПДВ. Відповідно до наданої пропозиції музей надає до головного розпорядника коштів проєкт кошторису на наступний фінансовий рік, де зазначена сума потреби, у тому числі на оплату послуг охорони об'єкта цілодобово (копія аркуша потреби у бюджетних коштах на 2022 рік додається). Відповідно до процедури проведення закупівлі музей звернувся до управління поліції охорони з пропозицією надати документи для проведення переговорів (копія листа додається). Разом з тим, у зв'язку з нестачею бюджетного фінансування на 2022 рік під час проведення переговорів музей звернувся до управління поліції охорони зпропозицією зменшити вартість послуг охорони. В результаті переговорів управління поліції охорони в Чернігівській області запропонувало зменшити початкову суму на 86178 грн. Таким чином запропонована вартість закупівлі послуг охорони склала 1399344 грн з ПДВ (копія протоколу проведення переговорів додається). Також додаємо копію розрахунку вартості охорони на 2022 рік, наданий управлінням поліції охорони в Чернігівській області, як додаток до проєкту договору про закупівлю послуг охорони на 2022 рік, де зазначено складові послуги охорони (пост номер 1, обслуговування ОПС, реагування НРПО, спостереження ГПЦС), кількість охоронців, години роботи, вартість охорони. Крім того додаємо копії документів, надані управлінням поліції охорони в Чернігівській області на підтвердження якісних характеристик послуги охорони музеї (копії на чотирьох сторінках додаються). Додатково зазначаємо, що якісні характеристики послуги охорони викладені у нормативно-правових актах України, а саме статті 978 Цивільного кодексу України, постанові Кабінету Міністрів України від 21.11.2018 № 975 “Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах”, наказі МВС України від 07.07.2017 № 577 «Про організацію службової діяльності органів поліції охорони під час виконання заходів з фізичної охорони об'єктів». Посилання на сторінку, на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Публікація Обґрунтування відповідно до постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 здійснена на власній офіційній веб-сторінці у мережі “Facebook” у зв'язку з тимчасовою недоступністю веб-сайту музею. https://www.facebook.com/galaganmuseum.art/posts/3732214470236341
У зв'язку з виявленими недоліками при проведенні переговорної процедури по закупівлі охоронних послуг на 2022 рік, уповноваженою особою було прийнято рішення про розірвання договору з Управлінням поліції охорони в Чернігівській області. Після проведення всіх необхідних процедур закупівлю буде проведено повторно.