0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 009 434.40 UAH
Замовник
Комунальна установа "Центр з обслуговування закладів освіти" Сокальської міської ради Львівської області
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 31 січ. 07:47
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідно до першої частини Вашого запитання -обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі наступних документів, які надаються окремими файлами. Відповідно до другої частини Вашого запитання- Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості закупівлі надати неможливо оскільки у замовника відсутній веб-сайт.
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідно до першої частини Вашого запитання -Закупівля теплової енергії є виключно необхідною для сталого проходження опалювального сезону. Відповідно до рішення виконавчого комітету Сокальської міської ради від 09.07.2021р. №146 «Про розгляд звернення ТОВ «Біоальтернатива» щодо заміщення природного газу на котельнях по вул. Героїв УПА, 21а та по вул.. Тартаківська, 2а» вирішено погодити заміщення природного газу для виробництва теплової енергії альтернативними видами палива шляхом встановлення, за рахунок інвестиційних коштів ТОВ «Біоальтернатива», твердопаливних котлів на котельні по вул. Героїв УПА, 21а. Відповідно до п. 2 цього ж рішення ТОВ «Біоальтернатива» визначено надавачем послуг теплопостачання для споживачів, відповідних котелень за тарифами, що будуть встановлюватись виконавчим комітетом міської ради згідно чинного законодавства. Відповідно до п.3 цього рішення визначено КП «Сокальтеплокомуненерго» надавачем послуг з транспортування теплової енергії для ТОВ «Біоальтернатива». Відповідно до п.4 цього рішення- директора КП «Сокальтеплокомуненерго» зобов’язано вжити заходи з оптимізації підприємства та розірвати договори по постачанню теплової енергії із населенням, бюджетними організаціями та установами, комерційними підприємствами та разом з тим між Сокальською міською радою Львівської області (орендодавець), ТОВ «Біоальтернатива» (орендар) та КП СМР «Сокальтеплокомуненерго» (балансоутримувач) укладено договор №2 від 23.06.2021 р. про оренду нерухомого майна, що належить до комунальної власності м. Сокаль, а саме: частини нежитлового приміщення (котельня) площею 146,5 кв.м, що знаходиться за адресою Львівська обл., м. Сокаль, вул. Героїв УПА, 21а. Метою оренди даного приміщення є розміщення об’єкту з надання послуг теплопостачання із застосуванням альтернативних видів палива. ТОВ «Біоальтернатива» в даному приміщенні встановив відповідне обладнання для виробництва теплової енергії, тому саме ТОВ «Біоальтернатива» виконує функції виробника та постачальника теплової енергії для опалення приміщень замовника, як орендар та безпосередній користувач приміщень. Це дозволяє дійти висновку про те, що отримання замовником теплової енергії від інших постачальників є неможливим саме з технічних причин. Оскільки відповідно до п.2 ч.2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі», однією із підстав застосування переговорної процедури закупівлі, являється «відсутність конкуренції з технічних причин» на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником за відсутності при цьому альтернативи. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 1) договір від 23.06.2021р. №2 про оренду нерухомого майна, що належить до комунальної власності м. Сокаль 2) лист Сокальської міської ради від 18.01.2022р., 3) рішення виконавчого комітету Сокальської міської ради від 12.01.2022р. №1 «Про встановлення тарифів ТзОВ «Біоальтернатива» на теплову енергію для потреб установ та організацій з 01.01.2022р. у розмірі 3578,40 грн. з ПДВ за 1 Гкал., 4) рішення виконавчого комітету Сокальської міської ради від 09.07.2021р. №146 «Про розгляд звернення ТОВ «Біоальтернатива» щодо заміщення природного газу на котельнях по вул. Героїв УПА, 21а та по вул.. Тартаківська, 2а», 5) лист ТОВ «Біоальтернатива» від 25.01.2022р. №9 про те, що ТОВ «Біоальтернатива» перебуває в реєстрі суб’єктів природних монополій у сферах теплопостачання, центрального водопостачання та центрального водовідведення, станом на 31.12.2021р. Внесено в реєстр – НКРЄКП, номер з/п – 158. Відповідно до другої частини Вашого запитання-Вищевказану інформацію було оприлюднено замовником у розділі обґрунтування застосування переговорної процедури у системі публічних закупівель «Prozorro» даної переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до першої частини Вашого запитання -обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі наступних документів, які надаються окремими файлами. Відповідно до другої частини Вашого запитання- Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості закупівлі надати неможливо оскільки у замовника відсутній веб-сайт.
Відповідно до першої частини Вашого запитання -Закупівля теплової енергії є виключно необхідною для сталого проходження опалювального сезону. Відповідно до рішення виконавчого комітету Сокальської міської ради від 09.07.2021р. №146 «Про розгляд звернення ТОВ «Біоальтернатива» щодо заміщення природного газу на котельнях по вул. Героїв УПА, 21а та по вул.. Тартаківська, 2а» вирішено погодити заміщення природного газу для виробництва теплової енергії альтернативними видами палива шляхом встановлення, за рахунок інвестиційних коштів ТОВ «Біоальтернатива», твердопаливних котлів на котельні по вул. Героїв УПА, 21а. Відповідно до п. 2 цього ж рішення ТОВ «Біоальтернатива» визначено надавачем послуг теплопостачання для споживачів, відповідних котелень за тарифами, що будуть встановлюватись виконавчим комітетом міської ради згідно чинного законодавства. Відповідно до п.3 цього рішення визначено КП «Сокальтеплокомуненерго» надавачем послуг з транспортування теплової енергії для ТОВ «Біоальтернатива». Відповідно до п.4 цього рішення- директора КП «Сокальтеплокомуненерго» зобов’язано вжити заходи з оптимізації підприємства та розірвати договори по постачанню теплової енергії із населенням, бюджетними організаціями та установами, комерційними підприємствами та разом з тим між Сокальською міською радою Львівської області (орендодавець), ТОВ «Біоальтернатива» (орендар) та КП СМР «Сокальтеплокомуненерго» (балансоутримувач) укладено договор №2 від 23.06.2021 р. про оренду нерухомого майна, що належить до комунальної власності м. Сокаль, а саме: частини нежитлового приміщення (котельня) площею 146,5 кв.м, що знаходиться за адресою Львівська обл., м. Сокаль, вул. Героїв УПА, 21а. Метою оренди даного приміщення є розміщення об’єкту з надання послуг теплопостачання із застосуванням альтернативних видів палива. ТОВ «Біоальтернатива» в даному приміщенні встановив відповідне обладнання для виробництва теплової енергії, тому саме ТОВ «Біоальтернатива» виконує функції виробника та постачальника теплової енергії для опалення приміщень замовника, як орендар та безпосередній користувач приміщень. Це дозволяє дійти висновку про те, що отримання замовником теплової енергії від інших постачальників є неможливим саме з технічних причин. Оскільки відповідно до п.2 ч.2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі», однією із підстав застосування переговорної процедури закупівлі, являється «відсутність конкуренції з технічних причин» на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником за відсутності при цьому альтернативи. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 1) договір від 23.06.2021р. №2 про оренду нерухомого майна, що належить до комунальної власності м. Сокаль 2) лист Сокальської міської ради від 18.01.2022р., 3) рішення виконавчого комітету Сокальської міської ради від 12.01.2022р. №1 «Про встановлення тарифів ТзОВ «Біоальтернатива» на теплову енергію для потреб установ та організацій з 01.01.2022р. у розмірі 3578,40 грн. з ПДВ за 1 Гкал., 4) рішення виконавчого комітету Сокальської міської ради від 09.07.2021р. №146 «Про розгляд звернення ТОВ «Біоальтернатива» щодо заміщення природного газу на котельнях по вул. Героїв УПА, 21а та по вул.. Тартаківська, 2а», 5) лист ТОВ «Біоальтернатива» від 25.01.2022р. №9 про те, що ТОВ «Біоальтернатива» перебуває в реєстрі суб’єктів природних монополій у сферах теплопостачання, центрального водопостачання та центрального водовідведення, станом на 31.12.2021р. Внесено в реєстр – НКРЄКП, номер з/п – 158. Відповідно до другої частини Вашого запитання-Вищевказану інформацію було оприлюднено замовником у розділі обґрунтування застосування переговорної процедури у системі публічних закупівель «Prozorro» даної переговорної процедури закупівлі.
Ознайомившись з констатуючою частиною висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2022-01-25-001407-c, повідомляю, що уповноваженою особою замовника взято до відома та опрацьовано надану Вами інформацію щодо порушення замовником вимоги пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України “Про публічні закупівлі” № 922-VIII вiд 25.12.2015 poку зі змінами (далі - Закон). Тому тепер, отримавши нові знання, можна стверджувати про недопущення в майбутньому уповноваженою особою замовника порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону при розміщенні та оприлюднені інформації під час застосування переговорної процедури закупівлі. Проте, дане порушення неможливо усунути у зв’язку з укладеним з переможцем процедури закупівлі договором, що діє з 03.02.2022 року, розірвання якого як і відміна переговорної процедури закупівлі замовником призведуть до негативних наслідків для замовника і переможця процедури закупівлі, завдавши суттєвої шкоди їхнім майновим інтересам.