0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
212 659 214.66 UAH
Порушення не знайдено
Дата: 14 лют. 17:01
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також визначення його очікуваної вартості предмету закупівлі відбувалось шляхом організації практичного і теоретичного освоєння дійсності, зумовленої закономірностями предмету закупівлі у поєднанні із реальними виробничими потребами. Результати чого знаходяться у вільному доступі https://2021.vmr.gov.ua/MunicipalEnreprise/Lists/KPVTK/ShowContent.aspx?ID=3 Разом з тим, Замовник вважає за необхідне звернути увагу на наступне. У відповідності до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Суб’єкти господарювання державного сектору економіки здійснюють оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. КП «Вінницька транспортна компанія» є УНІТАРНИМ комунальним підприємством 100% якого належить Вінницькій об’єднаній територіальній громаді (ст. 78 ГК України) в особі Вінницької міської ради. У відповідності до ст. 22 ГК України, СУБ'ЄКТАМИ ГОСПОДАРЮВАННЯ ДЕРЖАВНОГО СЕКТОРА ЕКОНОМІКИ є суб'єкти, що діють на основі ЛИШЕ державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів. Отже КП « ВТК» не є СУБ'ЄКТОМ ГОСПОДАРЮВАННЯ ДЕРЖАВНОГО СЕКТОРА ЕКОНОМІКИ, а тому п. 4-1 згаданої Постанови КМУ, не створює для КП «ВТК» (03327925) жодних юридичних наслідків, як і власне інші положення постанови в частинні оприлюднення згаданих обґрунтувань. Окрім цього, у відповідності до п.14 ст.1 ЗУ № 922-VIII: "Моніторинг процедури закупівлі" - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель; У відповідності до преамбули ЗУ № 922-VIII правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначається цим законом. Від так законодавством у сфері публічних закупівлі окрім ЗУ № 922-VIII є нормативно правові акти на які посилаються норми згаданого закону, або які прийняті на його виконання у спосіб передбачений цим же законом. З огляду на це Постанову КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 не можна вважати складовою законодавства у сфері публічних закупівлі, а відтак дотримання Замовниками її вимог НЕМОЖЕ бути предметом моніторингу процедури закупівлі, хоча б тому що вичерпний перелік інформації про закупівлю яка підлягає оприлюдненню міститься у ст.. 10 ЗУ № 922-VIII і серед нього обґрунтування обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відсутнє.
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також визначення його очікуваної вартості предмету закупівлі відбувалось шляхом організації практичного і теоретичного освоєння дійсності, зумовленої закономірностями предмету закупівлі у поєднанні із реальними виробничими потребами. Результати чого знаходяться у вільному доступі https://2021.vmr.gov.ua/MunicipalEnreprise/Lists/KPVTK/ShowContent.aspx?ID=3 Разом з тим, Замовник вважає за необхідне звернути увагу на наступне. У відповідності до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Суб’єкти господарювання державного сектору економіки здійснюють оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. КП «Вінницька транспортна компанія» є УНІТАРНИМ комунальним підприємством 100% якого належить Вінницькій об’єднаній територіальній громаді (ст. 78 ГК України) в особі Вінницької міської ради. У відповідності до ст. 22 ГК України, СУБ'ЄКТАМИ ГОСПОДАРЮВАННЯ ДЕРЖАВНОГО СЕКТОРА ЕКОНОМІКИ є суб'єкти, що діють на основі ЛИШЕ державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів. Отже КП « ВТК» не є СУБ'ЄКТОМ ГОСПОДАРЮВАННЯ ДЕРЖАВНОГО СЕКТОРА ЕКОНОМІКИ, а тому п. 4-1 згаданої Постанови КМУ, не створює для КП «ВТК» (03327925) жодних юридичних наслідків, як і власне інші положення постанови в частинні оприлюднення згаданих обґрунтувань. Окрім цього, у відповідності до п.14 ст.1 ЗУ № 922-VIII: "Моніторинг процедури закупівлі" - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель; У відповідності до преамбули ЗУ № 922-VIII правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначається цим законом. Від так законодавством у сфері публічних закупівлі окрім ЗУ № 922-VIII є нормативно правові акти на які посилаються норми згаданого закону, або які прийняті на його виконання у спосіб передбачений цим же законом. З огляду на це Постанову КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 не можна вважати складовою законодавства у сфері публічних закупівлі, а відтак дотримання Замовниками її вимог НЕМОЖЕ бути предметом моніторингу процедури закупівлі, хоча б тому що вичерпний перелік інформації про закупівлю яка підлягає оприлюдненню міститься у ст.. 10 ЗУ № 922-VIII і серед нього обґрунтування обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відсутнє.