0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
698 018.00 UAH
Замовник
КУ "Центр з обслуговування закладів освіти" Виноградівської міської ради Закарпатської області
Контакти та закупівліПорушення не знайдено
Дата: 15 лют. 13:18
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.)
ПРИХОВАНО
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України що до моніторингу на закупівлю ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопля (картопля, горох сухий) (Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2021-10-22-003201-c На Ваш запит щодо надання інформацію по суті заданих питань повідомляємо наступне: 1. Яким чином та на підставі яких документів КУ «Центр з обслуговування закладів освіти» Виноградівської міської ради Закарпатської області здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість? Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? КУ «Центр з обслуговування закладів освіти» Виноградівської міської ради Закарпатської області ( далі – Замовник ) здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275. та Методологічні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 р.№2208, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані виключно згідно діючих на момент оголошення закупівлі державних стандартів ДСТУ 4506:2005 Картопля продовольча. Технологія вирощування. Основні положення, ДСТУ 4523:2006 Горох. Технічні умови, а також Постанови КМУ від 24 березня 2021 р. № 305 Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку крім того використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, Для розрахунку очікуваної вартості використовувались як ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro", з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют (у разі, якщо в наявності є валютна складова в ціні товару/послуги), які приведені до єдиних умов. Як інформаційні джерела використовуються: для індексу інфляції - офіційний веб-сайт Державної служби статистики України, для курсів іноземних валют - офіційний веб-сайт Національного банку України. При визначенні очікуваної вартості та обґрунтування розміру бюджетного призначення враховано Інформацію про споживчі ціни на продукти харчування по області за вересень 2021 року Головного управління статистики у Закарпатській області від 11.10.2021 року (що додається до пояснення) та індекс споживчих цін відповідно показників зазначених у Постанові КМУ від 31 травня 2021 р. № 586 Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2022-2024 роки. Замовником визначена загальна кількість товарів які були предметом закупівлі на підставі фактичних потреб у 2021 році та прогнозованих потреб підпорядкованих закладів освіти у 2022 році з врахуванням норм харчування Методологічні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 р.№2208 (зі змінами). Оскільки, Комунальна установа «Центр з обслуговування закладів освіти» Виноградівської міської ради Закарпатської області, на даний час немає діючої веб-сторінки, то інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266, що вносить зміни до постанови КМУ від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», публікується на сайті головного розпорядника коштів Відділу освіти, молоді та спорту Виноградівської міської ради, за посиланням: http://vynogradiv.osv.org.ua/news/1642430023/ 2. Чим Ви, як уповноважена особа КУ «Центр з обслуговування закладів освіти» Виноградівської міської ради Закарпатської області (далі Замовник), можете обґрунтувати відповідність тендерної пропозиції ФОП ІСАЄВИЧ ЯНА МИХАЙЛІВНА умовам тендерної документації та прийняте рішення про визначення її переможцем закупівлі (протокол від 09 грудня 2021 р. № 187), тоді як: В тендерній документації (додаток 3) Замовником установлено, що «якість товару повинна відповідати діючим на території України державним стандартам, вимогам до якості, умовам Договору та підтверджується наступними документами поданими а тендерній пропозиції: -копії (або скановані-оригінали) сертифіката якості виробника (офіційного імпортера чи дистриб’ютора) або посвідчення про якість або декларація виробника(офіційного імпортера чи дистриб’ютора) на кожний різновид товару що вимагається тендерною документацією не більше 30 – ти денної давнини на день подання пропозиції. В Учасника повинен бути наявний чинний договір поставки, що також надається у складі тендерної пропозиції. - Гарантійний лист від виробника(офіційного імпортера чи дистриб’ютора) з яким укладено договір поставки адресований учаснику і замовнику, яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом даної закупівлі. У листі обов’язково зазначається ідентифікатор закупівлі...»При цьому, учасником ФОП ІСАЄВИЧ ЯНА МИХАЙЛІВНА у складі тендерної пропозиції надано декларації постачальників ТОВ «Агріко Україна» та ТОВ «УОТК», щодо яких відсутні підтверджуючі документи про наявність договірних відносин та гарантійні листи щодо можливості поставки товару, а також які не є виробниками (офіційними імпортерами чи дистриб’юторами); договір поставки від 19.11.2020 №17560604, укладений з Товариством з обмеженою відповідальністю «МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРІ УКРАЇНА» щодо поставки товару, якій є в наявності у торгівельному центрі постачальника, гарантійний лист від Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРІ УКРАЇНА», згідно якого гарантує можливість постачання заявленого товару протягом строку дії договору, за умови наявності товару у продажу, проте не долучено копії (або скановані-оригінали) сертифіката якості виробника (офіційного імпортера чи дистриб’ютора) або посвідчення про якість або декларація виробника (офіційного імпортера чи дистриб’ютора) товариства, з яким укладено договір поставки, що суперечить установленим умовам Замовника викладених у додатку 3 до тендерної документації щодо якості на кожний різновид товару. В тендерній документації (додаток 3) Замовником установлено, що Якість товару повинна відповідати діючим на території України державним стандартам, вимогам до якості, умовам Договору та підтверджується наступними документами поданими а тендерній пропозиції: -копії (або скановані-оригінали) сертифіката якості виробника (офіційного імпортера чи дистриб’ютора) або посвідчення про якість або декларація виробника(офіційного імпортера чи дистриб’ютора) на кожний різновид товару що вимагається тендерною документацією не більше 30 – ти денної давнини на день подання пропозиції. В Учасника повинен бути наявний чинний договір поставки, що також надається у складі тендерної пропозиції. - Гарантійний лист від виробника(офіційного імпортера чи дистриб’ютора) з яким укладено договір поставки адресований учаснику і замовнику ,яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом даної закупівлі. У листі обов’язково зазначається ідентифікатор закупівлі. Тендерною документацією не конкретизовано з ким саме в Учасника повинен бути наявний договір поставки єдиною умовою документації є те, що наявність (чинність) такого договору поставки повинно бути підтверджено Гарантійним листом від виробника(офіційного імпортера чи дистриб’ютора) з яким укладено договір поставки адресований учаснику і замовнику ,яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом даної закупівлі учасником ФОП ІСАЄВИЧ ЯНА МИХАЙЛІВНА у складі тендерної пропозиції надано договір поставки від 19.11.2020 №17560604, укладений з Товариством з обмеженою відповідальністю «МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРІ УКРАЇНА» щодо поставки товару, який є в наявності у торгівельному центрі постачальника, гарантійний лист від Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРІ УКРАЇНА», згідно якого гарантує можливість постачання заявленого товару протягом строку дії договору. Виходячи з інформації яку замовник перевірив у публічному доступі в мережі Інтернет, в тому числі за допомогою державних реєстрів , що містять відкриті дані Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРІ УКРАЇНА» є дистриб’ютором та імпортером продукції харчування, та здійснює оптові поставки товарів виключно суб'єктам підприємницької діяльності. Враховуючи те, що при оцінці тендерної пропозиції було встановлено наявність в учасника договірних відносин з постачальником, а реальність і доброчесність таких відносин відповідно до наданих Учасником документів не викликає жодних сумнівів, щодо достовірності наданої інформації, Замовником було встановлено під час перевірки тендерної пропозиції наявність у її складі відповідних копій (або сканованих-оригіналів) сертифікатів якості виробника (офіційного імпортера чи дистриб’ютора) або посвідчення про якість або декларацій виробника(офіційного імпортера чи дистриб’ютора) на кожний різновид товару що вимагається тендерною документацією не більше 30 – ти денної давнини на день подання пропозиції. ТД не було передбачено щодо кожної декларації та/або сертифікату має бути діючий договір. Відповідно учасником виконано вимоги ТД а Замовником визнано тендерну пропозицію, яка відповідає в повному обсязі кваліфікаційним критеріям. Враховуючи відсутність в умовах тендерної документації конкретизованих вимог, щодо оформлення зазначених вище документів учасником, а також відсутність у чинному законодавстві типових форм їх складання, що дало б можливість Замовнику проводити оцінку такого документу, вважаємо, що надані учасником вказані документи відповідають вимогам тендерної документації. Тендерна пропозиція Учасника ФОП ІСАЄВИЧ ЯНА МИХАЙЛІВНА є найбільш економічно вигідною та місить всю необхідну для замовника інформацію щодо якості товару, а також те, що подані декларації якості як постачальниками не спростовують їх приналежність до виробників, дистриб’юторів або імпортерів. 3 Яким чином, Замовник, може обґрунтувати рішення щодо укладання договору з ФОП «ІСАЄВИЧ ЯНА МИХАЙЛІВНА» на 28-й день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 09 грудня 2021 № 187)? Надайте інформацію (документи), що підтверджує обґрунтовану необхідність продовження строку для укладання договору. - Відповідно до положень ст.33 ЗУ «Про публічні закупівлі» Уповноваженою особою замовника Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Враховуючи те, що у замовника виникла об'єктивна необхідність опрацювання значного обсягу інформації для підготовки договору про закупівлю, уповноваженою особою було прийнято рішення про продовження строку укладання договору до 01 лютого 2022 р., яке було затверджено Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №215від 28.12.2021 року (що додається). Враховуючи положення ЗУ «Про публічні закупівлі» з нього не випливає обов'язку замовника публікувати зазначений вище протокол у електронній системі закупівлі під час проведення процедури закупівлі, а також законодавство не містить чітко визначеного поняття «обґрунтована необхідність» відносно продовження строків укладання договору про закупівлю.
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України що до моніторингу на закупівлю ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопля (картопля, горох сухий) (Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2021-10-22-003201-c На Ваш запит щодо надання інформацію по суті заданих питань повідомляємо наступне: 1. Яким чином та на підставі яких документів КУ «Центр з обслуговування закладів освіти» Виноградівської міської ради Закарпатської області здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість? Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? КУ «Центр з обслуговування закладів освіти» Виноградівської міської ради Закарпатської області ( далі – Замовник ) здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275. та Методологічні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 р.№2208, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані виключно згідно діючих на момент оголошення закупівлі державних стандартів ДСТУ 4506:2005 Картопля продовольча. Технологія вирощування. Основні положення, ДСТУ 4523:2006 Горох. Технічні умови, а також Постанови КМУ від 24 березня 2021 р. № 305 Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку крім того використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, Для розрахунку очікуваної вартості використовувались як ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro", з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют (у разі, якщо в наявності є валютна складова в ціні товару/послуги), які приведені до єдиних умов. Як інформаційні джерела використовуються: для індексу інфляції - офіційний веб-сайт Державної служби статистики України, для курсів іноземних валют - офіційний веб-сайт Національного банку України. При визначенні очікуваної вартості та обґрунтування розміру бюджетного призначення враховано Інформацію про споживчі ціни на продукти харчування по області за вересень 2021 року Головного управління статистики у Закарпатській області від 11.10.2021 року (що додається до пояснення) та індекс споживчих цін відповідно показників зазначених у Постанові КМУ від 31 травня 2021 р. № 586 Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2022-2024 роки. Замовником визначена загальна кількість товарів які були предметом закупівлі на підставі фактичних потреб у 2021 році та прогнозованих потреб підпорядкованих закладів освіти у 2022 році з врахуванням норм харчування Методологічні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 р.№2208 (зі змінами). Оскільки, Комунальна установа «Центр з обслуговування закладів освіти» Виноградівської міської ради Закарпатської області, на даний час немає діючої веб-сторінки, то інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266, що вносить зміни до постанови КМУ від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», публікується на сайті головного розпорядника коштів Відділу освіти, молоді та спорту Виноградівської міської ради, за посиланням: http://vynogradiv.osv.org.ua/news/1642430023/ 2. Чим Ви, як уповноважена особа КУ «Центр з обслуговування закладів освіти» Виноградівської міської ради Закарпатської області (далі Замовник), можете обґрунтувати відповідність тендерної пропозиції ФОП ІСАЄВИЧ ЯНА МИХАЙЛІВНА умовам тендерної документації та прийняте рішення про визначення її переможцем закупівлі (протокол від 09 грудня 2021 р. № 187), тоді як: В тендерній документації (додаток 3) Замовником установлено, що «якість товару повинна відповідати діючим на території України державним стандартам, вимогам до якості, умовам Договору та підтверджується наступними документами поданими а тендерній пропозиції: -копії (або скановані-оригінали) сертифіката якості виробника (офіційного імпортера чи дистриб’ютора) або посвідчення про якість або декларація виробника(офіційного імпортера чи дистриб’ютора) на кожний різновид товару що вимагається тендерною документацією не більше 30 – ти денної давнини на день подання пропозиції. В Учасника повинен бути наявний чинний договір поставки, що також надається у складі тендерної пропозиції. - Гарантійний лист від виробника(офіційного імпортера чи дистриб’ютора) з яким укладено договір поставки адресований учаснику і замовнику, яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом даної закупівлі. У листі обов’язково зазначається ідентифікатор закупівлі...»При цьому, учасником ФОП ІСАЄВИЧ ЯНА МИХАЙЛІВНА у складі тендерної пропозиції надано декларації постачальників ТОВ «Агріко Україна» та ТОВ «УОТК», щодо яких відсутні підтверджуючі документи про наявність договірних відносин та гарантійні листи щодо можливості поставки товару, а також які не є виробниками (офіційними імпортерами чи дистриб’юторами); договір поставки від 19.11.2020 №17560604, укладений з Товариством з обмеженою відповідальністю «МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРІ УКРАЇНА» щодо поставки товару, якій є в наявності у торгівельному центрі постачальника, гарантійний лист від Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРІ УКРАЇНА», згідно якого гарантує можливість постачання заявленого товару протягом строку дії договору, за умови наявності товару у продажу, проте не долучено копії (або скановані-оригінали) сертифіката якості виробника (офіційного імпортера чи дистриб’ютора) або посвідчення про якість або декларація виробника (офіційного імпортера чи дистриб’ютора) товариства, з яким укладено договір поставки, що суперечить установленим умовам Замовника викладених у додатку 3 до тендерної документації щодо якості на кожний різновид товару. В тендерній документації (додаток 3) Замовником установлено, що Якість товару повинна відповідати діючим на території України державним стандартам, вимогам до якості, умовам Договору та підтверджується наступними документами поданими а тендерній пропозиції: -копії (або скановані-оригінали) сертифіката якості виробника (офіційного імпортера чи дистриб’ютора) або посвідчення про якість або декларація виробника(офіційного імпортера чи дистриб’ютора) на кожний різновид товару що вимагається тендерною документацією не більше 30 – ти денної давнини на день подання пропозиції. В Учасника повинен бути наявний чинний договір поставки, що також надається у складі тендерної пропозиції. - Гарантійний лист від виробника(офіційного імпортера чи дистриб’ютора) з яким укладено договір поставки адресований учаснику і замовнику ,яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом даної закупівлі. У листі обов’язково зазначається ідентифікатор закупівлі. Тендерною документацією не конкретизовано з ким саме в Учасника повинен бути наявний договір поставки єдиною умовою документації є те, що наявність (чинність) такого договору поставки повинно бути підтверджено Гарантійним листом від виробника(офіційного імпортера чи дистриб’ютора) з яким укладено договір поставки адресований учаснику і замовнику ,яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом даної закупівлі учасником ФОП ІСАЄВИЧ ЯНА МИХАЙЛІВНА у складі тендерної пропозиції надано договір поставки від 19.11.2020 №17560604, укладений з Товариством з обмеженою відповідальністю «МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРІ УКРАЇНА» щодо поставки товару, який є в наявності у торгівельному центрі постачальника, гарантійний лист від Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРІ УКРАЇНА», згідно якого гарантує можливість постачання заявленого товару протягом строку дії договору. Виходячи з інформації яку замовник перевірив у публічному доступі в мережі Інтернет, в тому числі за допомогою державних реєстрів , що містять відкриті дані Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРІ УКРАЇНА» є дистриб’ютором та імпортером продукції харчування, та здійснює оптові поставки товарів виключно суб'єктам підприємницької діяльності. Враховуючи те, що при оцінці тендерної пропозиції було встановлено наявність в учасника договірних відносин з постачальником, а реальність і доброчесність таких відносин відповідно до наданих Учасником документів не викликає жодних сумнівів, щодо достовірності наданої інформації, Замовником було встановлено під час перевірки тендерної пропозиції наявність у її складі відповідних копій (або сканованих-оригіналів) сертифікатів якості виробника (офіційного імпортера чи дистриб’ютора) або посвідчення про якість або декларацій виробника(офіційного імпортера чи дистриб’ютора) на кожний різновид товару що вимагається тендерною документацією не більше 30 – ти денної давнини на день подання пропозиції. ТД не було передбачено щодо кожної декларації та/або сертифікату має бути діючий договір. Відповідно учасником виконано вимоги ТД а Замовником визнано тендерну пропозицію, яка відповідає в повному обсязі кваліфікаційним критеріям. Враховуючи відсутність в умовах тендерної документації конкретизованих вимог, щодо оформлення зазначених вище документів учасником, а також відсутність у чинному законодавстві типових форм їх складання, що дало б можливість Замовнику проводити оцінку такого документу, вважаємо, що надані учасником вказані документи відповідають вимогам тендерної документації. Тендерна пропозиція Учасника ФОП ІСАЄВИЧ ЯНА МИХАЙЛІВНА є найбільш економічно вигідною та місить всю необхідну для замовника інформацію щодо якості товару, а також те, що подані декларації якості як постачальниками не спростовують їх приналежність до виробників, дистриб’юторів або імпортерів. 3 Яким чином, Замовник, може обґрунтувати рішення щодо укладання договору з ФОП «ІСАЄВИЧ ЯНА МИХАЙЛІВНА» на 28-й день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 09 грудня 2021 № 187)? Надайте інформацію (документи), що підтверджує обґрунтовану необхідність продовження строку для укладання договору. - Відповідно до положень ст.33 ЗУ «Про публічні закупівлі» Уповноваженою особою замовника Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Враховуючи те, що у замовника виникла об'єктивна необхідність опрацювання значного обсягу інформації для підготовки договору про закупівлю, уповноваженою особою було прийнято рішення про продовження строку укладання договору до 01 лютого 2022 р., яке було затверджено Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №215від 28.12.2021 року (що додається). Враховуючи положення ЗУ «Про публічні закупівлі» з нього не випливає обов'язку замовника публікувати зазначений вище протокол у електронній системі закупівлі під час проведення процедури закупівлі, а також законодавство не містить чітко визначеного поняття «обґрунтована необхідність» відносно продовження строків укладання договору про закупівлю.