0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 115 291.40 UAH
Знайдено порушення
Дата: 16 трав. 15:57
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідно до пункту 2.1 Статуту спеціалізованого водогосподарського комунального підприємства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Київводфонд», затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 18.02.2010 № 86 у редакції від 01.10.2019 року № 1739 (далі - Статут), підприємство створено з метою використання і охорони підземних вод, охорони, утримання, експлуатації земель водного фонду, охорони, утримання та експлуатації мережі фонтанів, бюветних комплексів та громадських вбиралень на території міста Києва, утримання та експлуатації технологічних електричних мереж та електроенергетичного обладнання, а також отримання прибутку за рахунок іншої господарської діяльності, передбаченої законодавством України. Згідно із Законом України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення» система питного водопостачання – це сукупність технічних засобів, включаючи мережі, споруди, устаткування (пристрої), для централізованого та нецентралізованого питного водопостачання. Централізоване питне водопостачання - господарська діяльність із забезпечення споживачів питною водою за допомогою комплексу об'єктів, споруд, розподільних водопровідних мереж, пов'язаних єдиним технологічним процесом виробництва та транспортування питної води. Водночас нецентралізоване питне водопостачання - забезпечення індивідуальних споживачів питною водою з джерел питного водопостачання, за допомогою пунктів розливу води (в тому числі пересувних), застосування установок (пристроїв) підготовки питної води та постачання фасованої питної води. Згідно з Порядком будівництва та експлуатації бюветів, які входять до складу нецентралізованих систем постачання води, затвердженого наказом Мінрегіонбуду від 24.02.2013 року № 167, зареєстрованого в Мінюсті 18.05.2013 року за № 733/23305, бювет - інженерна водозабірна споруда для забезпечення споживачів необробленими (крім знезараження води методом ультрафіолетового опромінення) міжшаровими напірними (артезіанськими) або безнапірними підземними водами, до складу якої входять свердловина, розподільна колонка та спеціальне приміщення або павільйон. Таким чином, бюветні комплекси, утримання та обслуговування яких здійснює СВКП «Київводфонд», належать до системи нецентралізованого питного водопостачання м. Києва. Відповідно до розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07.09.2011 № 1630 «Про закріплення основних засобів» (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 21.12.2017 № 1656), від 07.02.2013 № 158 «Про закріплення бюветного комплексу на вул. Авіаконструктора Антонова, 2/32 за СВКП «Київводфонд», від 07.12.2017 № 1582 «Про зарахування майна до комунальної власності територіальної громади міста Києва», від 25.04.2019 № 768 «Про зарахування до комунальної власності територіальної громади міста Києва бюветного комплексу», наказів Департаменту комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03.08.2018 року № 374 «Про закріплення бюветного комплексу артезіанського водопостачання за адресою: вул. Михайла Грушевського, 1-В у м. Києві за Спеціалізованим водогосподарським комунальним підприємством виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Київводфонд», від 14.06.2017 № 261 «Про закріплення основних засобів» за СВКП «Київводфонд» на праві господарського відання закріплено близько 200 бюветних комплексів та артезіанських свердловин. Згідно зі ст. 58 Водного кодексу України для задоволення питних і господарсько-побутових потреб населення використовуються води, якісні характеристики яких відповідають встановленим нормативам екологічної безпеки водокористування і санітарним нормам. Відповідно до ст. 28 Закону України "Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення» затвердження показників безпечності та окремих показників якості питної води здійснює центральний орган виконавчої влади, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері охорони здоров’я, який також затверджує перелік референс-методик вимірювання вмісту (рівнів) забруднюючих речовин, залишків пестицидів питної води. Затвердження показників безпечності та окремих показників якості питної води здійснюється відповідно до міжнародних, державних санітарних норм і правил, інструкцій чи рекомендацій та інших документів відповідних міжнародних організацій або вимог законодавства Європейського Союзу щодо питної води у разі відсутності вимог, встановлених у зазначених документах. Водночас Державні санітарні норми та правила "Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною" (ДСанПіН 2.2.4-171-10), затверджені наказом Міністерства охорони здоров’я України від 12.05.2010 року № 400, встановлюють вимоги до безпечності та якості питної води, призначеної для споживання людиною, а також правила виробничого контролю та державного санітарно-епідеміологічного нагляду у сфері питного водопостачання населення та є обов'язковими для виконання органами виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форми власності та підпорядкування, діяльність яких пов'язана з проектуванням, будівництвом та експлуатацією систем питного водопостачання, виробництвом та обігом питних вод, наглядом і контролем у сфері питного водопостачання населення, та громадянами. На виконання вимог Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення, статей 58, 59, 60 Водного кодексу України, статей 28, 43, 44 Закону України "Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення", Державних санітарних норм та правил «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною» (ДСанПіН 2.2.4-171-10), на бюветних комплексах, що закріплені за підприємством на праві господарського відання, де за органолептичними, фізико-хімічними, мікробіологічними, паразитологічними чи іншими показниками питна вода не відповідає вимогам державних стандартів чи санітарному законодавству України, з метою приведення цих показників у відповідність визначеним вимогам встановлені системи очистки питної води, які у свою чергу потребують поточного ремонту та технічного обслуговування. Зокрема, системи очистки питної води встановлені на 120 бюветних комплексах: № з/п Рік встановлення системи очистки Адреса бюветного комплексу 1 2015 просп. Академіка Глушкова, 39 2 2015 вул. Василя Жуковського, 8-12 3 2015 вул. Героїв Оборони, 10-12 4 2015 вул. Велика Васильківська, 92-96 5 2015 вул. Васильківська, 47 6 2015 вул. Маршала Якубовського, 8 7 2015 просп. Науки, 43 8 2015 вул. Драгоманова, 29 9 2015 вул. Архітектора Вербицького, 9 10 2015 вул. Костянтина Заслонова, 18 11 2015 вул. Здолбунівська, 7 12 2015 вул.Євгена Харченка, 29 13 2015 просп. Петра Григоренка, 41 14 2015 вул. Анни Ахматової, 6 15 2015 вул. Анни Ахматової, 16-в 16 2015 вул.Юрія Пасхаліна, 4/6 17 2015 вул. Декабристів, 10-а 18 2015 вул. Вишняківська, 7-а 19 2015 вул. Миколи Лаврухіна,11 20 2015 вул. Космонавта Волкова, 12-а 21 2015 вул. Митрополита Володимира Сабодана, 2-б 22 2015 бульв. Вигурівський, 6 23 2015 вул. Милославська, 17-а 24 2015 вул. Миколи Закревського, 5-7 25 2015 просп. Юрія Гагаріна, 7 26 2015 вул. Алма-Атинська, 2-а 27 2015 просп. Миру, 16 28 2015 вул. Генерала Жмаченка, 12 29 2015 вул. Митрополита Андрея Шептицького, 20 30 2015 бульв. Перова, 10 31 2015 вул. Старосільська, 26 32 2015 перетин вулиць Едуарда Вільде і Генерала Карбишева 33 2015 вул. Райдужна, 17-21 34 2015 вул. Алма-Атинська, 109 35 2015 Дніпровська набережна, 7-А 36 2015 вул. Ентузіастів, 21 37 2015 вул. Маршала Рокоссовського, 2 38 2015 вул. Менделєєва, 12 39 2015 вул. Кобзарська, 2 40 2015 просп. Правди, 4 41 2015 вул. Вітряні Гори, 2 42 2015 вул. Білицька,55 43 2015 вул. Осиповського, 3-3а 44 2015 вул. Петропавлівська, 14-26 45 2015 вул. Мостицька біля Покровської церкви 46 2015 вул. Симиренка, 10 47 2015 вул. Булгакова, 11 48 2015 вул. Генерала Потапова,1-а (парк «Генерала Потапова») 49 2015 перетин бульвару Ромена Роллана і вулиці Тулузи 50 2015 вул. Ірпінська, 71 51 2015 вул. Академіка Туполєва,13 52 2015 перетин вулиць Михайла Котельникова і Анатолія Петрицького 53 2015 перетин вулиць Феодори Пушиної, 2 і Білічанською, 3 54 2015 вул. Верховинна, 8 55 2015 вул. Академіка Єфремова, 24 56 2015 перетин Патріарха Мстислава Скрипника і Стадіонної 57 2015 вул. Мартиросяна,11 (сквер "Мартиросяна") 58 2015 перетин вулиць Солом`янської і Олександра Пироговського 59 2015 бульв. Гавела Вацлава, 81 60 2015 вул. Пітерська, 3/2 (сквер "Ушинського") 61 2015 вул. Авіаконструктора Антонова,2/32 62 2015 вул. Олега Ольжича, 10-а 63 2015 вул. Глушка Юрія, 9 64 2015 вул. Ризька, 1 65 2015 вул. Печенізька, 16 66 2015 вул. Лук`янівська, 13 67 2015 вул. Академіка Туполєва, 22-б 68 2015 перетин вулиць В'ячеслава Липинського і Михайла Коцюбинського 69 2015 перетин вулиць Ружинської і Тешебаєва 70 2015 вул. Терещенківська (парк ім. Тараса Шевченка) 71 2015 вул. Січових Стрільців,75 72 2015 вул. Академіка Туполєва,16-д 73 2016 бульв. Ярослава Гашека, 17/1 74 2016 вул. Зоологічна,12/15 75 2016 вул. Деміївська, 35-37 76 2016 вул. Княжий Затон, 17-Б 77 2016 вул. Євгена Сверстюка, 4 78 2016 вул. Михайла Донця, 2 79 2016 вул. Ліснича, 3 80 2016 Харківське шосе, 168-і 81 2016 вул. Борщагівська, 14-а 82 2016 вул. Якуба Коласа, 25 83 2016 вул. Солов’яненка Анатолія,15-17 84 2016 вул. Кубанської України, 29 85 2016 вул. Героїв Дніпра, 27 86 2016 вул. Генерала Наумова, 27 87 2016 вул. Ревуцького, 32 88 2016 вул. Івана Микитенка, 9 89 2016 просп. Леся Курбаса, 6 90 2016 вул. Миколи Закревського, 85 91 2017 просп. Лісовий, 18 92 2017 вул. Кубанської України, 45-в 93 2017 вул. Академіка Курчатова, 8-б 94 2017 вул. Миколи Кибальчича,9 95 2017 вул. Райдужна, 4-Б 96 2017 бульвар Ігоря Шамо, 14 97 2017 вул. Архітектора Городецького 8 98 2017 вул. Заболотного, 92-96 99 2017 вул. Архітектора Вербицького, 12 100 2017 просп. Володимира Маяковського, 54/9 101 2018 вул. Бориспільська, 30 102 2018 вул. Ревуцького, 5/7 103 2018 вул. Драгоманова, 15-а 104 2018 вул. Хорольська, 10 105 2018 просп. Павла Тичини,18 106 2018 вул. Михайла Омеляновича- Павленка, 1-5 107 2018 вул. Академіка Богомольця, 7/14 108 2018 просп Правди, 66-68 109 2018 перетин вулиць Андріївської і Братської 110 2018 вул. Михайла Гришка, 8-б 111 2018 вул. Олекси Тихого, 31/37 112 2018 вул. Петра Запорожця, 21 113 2018 вул. Набережно- Корчуватська,56/66 114 2018 просп. Голосіївський, 5-15 115 2020 вул. Героїв Війни, 14 116 2018 просп. Павла Тичини, 28-Б 117 2017 вул. Кіквідзе, 41 118 2019 вул. Богатирська, 2-а 119 2020 бульв. Перова, 40-А 120 2019 вул. Теремківська, 2-4 У зв’язку з відсутністю в штаті СВКП «Київводфонд» персоналу спеціальної кваліфікації та відповідної кількості, підприємство змушене залучати спеціалізовану організацію для здійснення поточного ремонту та технічного обслуговування систем очистки питної води бюветних комплексів шляхом проведення процедур закупівель через електронну систему закупівель. 1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі зазначаємо наступне: Якісні та технічні характеристики предмету закупівлі визначені на підставі технічних вимог до обслуговування та ремонту бюветних комплексів, встановлених Порядком будівництва та експлуатації бюветів, які входять до складу нецентралізованих систем постачання води, затвердженого наказом Мінрегіонбуду від 24.02.2013 року № 167, зареєстрованого в Мінюсті 18.05.2013 року за № 733/23305, а також технічних вимог до обслуговування та ремонту систем очистки питної води згідно з технічним регламентом, визначеним виробником обладнання, яке встановлено на бюветних комплексах; технічних умов на обладнання виробника, яке встановлене на системах очистки бюветних комплексів; технічної документації та інструкції з експлуатації, ремонту та обслуговування обладнання, що встановлене на системах очистки бюветних комплексів; а також на підставі аналізу середньорічних потреб у обслуговуванні та ремонті минулих років. Технічний регламент додається. № п/п Назва послуги і матеріалів Періодичність Орієнтовна кількість (шт/послуг) Обґрунтування 1 Сервісний ремонт та заміна основних вузлів за необхідності або за заявкою протягом 3 днів 22 (п.1.1 +п.1.2) Загальна кількість можливих робіт по ремонту та заміні вузлів. 1.1 Фільтруючий матеріал Ecomix-А (50л) 19 Для заміни в 19-ти бюветних комплексах, на яких вийшов термін служби фільтруючого матеріалу в системі очистки води. 1.2 Вугілля активоване Centaur HSL (30кг) 3 Для заміни в 3-х бюветних комплексах, на яких вийшов термін служби фільтруючого матеріалу в системі очистки води. 2 Контроль режимів роботи керуючих клапанів за необхідності або за заявкою протягом 3 днів 90 Орієнтовний показник. Роботи проводяться після ремонту чи заміни керуючих клапанів, включають в себе ревізію, налагодження та програмування обладнання. 3 Доставка необхідного запасу солі та своєчасне поповнення сольових баків мінімально 1 раз на місяць 8 упаковок (25кг), або за заявкою протягом 3 днів 1080 Кількість виїздів для доставки солі. В середньому 8 мішків за один виїзд. 3.1 Сіль екстра таблетована (25кг) 8640 120 бюветних комплексів по 8 мішків солі на один в середньому. На дев’ять місяців виходить 8640 мішків. Показник розраховується на основі наступних даних: якість води в бюветному комплексі та кількість води яку беруть споживачі. 4 Контроль і заміна фільтруючих елементів за необхідності або за заявкою протягом 3 днів 559 Загальна кількість робіт по заміні механічних картриджів 4.1 Картридж зі спіненого поліпропілену Наша вода 2,5"х10" 5мкм за необхідності або за заявкою протягом 3 днів 91 На 5 бюветних комплексах, з урахуванням заміни 2 рази на місяць. 4.2 Картридж зі спіненого поліпропілену Filter1 4,5"х20" 20мкм 1 шт 1 раз на місяць за необхідності або за заявкою протягом 3 днів 1110 З розрахунку на 120 бюветів з урахуванням минулорічних показників. 5 Сервіс та заміна ультрафіолетових елементів 1 раз на рік 173 (п.5.1 +п.5.2+ +п.5.3) Загальна кількість можливих робіт по обслуговуванню ультрафіолетових знезаражувачів води. 5.1 Змінна лампа Т540 для Е-720 або аналог 117 Необхідна заміна на 117 зі 120 бюветних комплексів ультрафіолетових ламп. Заміна відбувається згідно з інструкцією виробника внаслідок того, що через рік лампи не дають заявленого випромінювання для обеззаражування. 5.2 Блок живлення (електронний баласт)для Е-360/Е-480/Е-720 за необхідності або за заявкою протягом 3 днів 31 Орієнтовна кількість блоків живлення, які згорають від зносу, вологості чи затоплювання бюветного комплексу, що розрахована з урахуванням минулорічних показників. 5.3 Кварцевий рукав для Е-720 за необхідності або за заявкою протягом 3 днів 25 Орієнтовна кількість «скляних колб» які стають крихкими від постійного перепаду температур, та потребують заміни, що розрахована з урахуванням минулорічних показників. 6 Сервіс та заміна основних вузлів керуючих клапанів за необхідності або за заявкою протягом 3 днів 191 Кількість по факту проведених робіт 6.1 Каретки клапана WS-1 (УКТ ЗЕД 8421990000) 59 Орієнтовна кількість з урахуванням минулорічних виходів із строю даного вузла. 6.2 Плата змінна клапана WS1CI 34 Орієнтовна кількість плат, які згорають від зносу, вологості чи затоплювання бюветного комплексу, що розрахована з урахуванням минулорічних показників. 6.3 Комплект мотора для клапанів WS1 37 Орієнтовна кількість плат, які згорають від зносу, вологості чи затоплювання бюветного комплексу, що розрахована з урахуванням минулорічних показників. 6.4 Блок живлення БП 12 0,5 30 Орієнтовна кількість блоків, які згорають від зносу, вологості чи затоплювання бюветного комплексу, що розрахована з урахуванням минулорічних показників. 6.5 Передня панель клапана WS1CI (УКТ ЗЕД 8421990000) 5 Запасна частина, яка може бути потрібна при ремонті системи, кількість розрахована з урахуванням минулорічних показників. 6.6 Верхній дистриб'ютор 830F DIST 11 SEG 1,050 (УКТ ЗЕД 8421990000) 4 Запасна частина, яка може бути потрібна при ремонті системи, кількість розрахована з урахуванням минулорічних показників. 6.7 932 нижній дистриб'ютор 1,050 (УКТ ЗЕД 8421990000) 7 Запасна частина, яка може бути потрібна при ремонті системи, кількість розрахована з урахуванням минулорічних показників. 6.8 Інжектор у зборі для WS 1 тип D червоний (УКТ ЗЕД 8421990000) 8 Запасна частина, яка може бути потрібна при ремонті системи, кількість розрахована з урахуванням минулорічних показників. 6.9 Обмежувач потоку DLFC 20,0 л/хв 3/4" V3162-053 (УКТ ЗЕД 8421990000) 7 Запасна частина, яка може бути потрібна при ремонті системи, кількість розрахована з урахуванням минулорічних показників. 7 Проведення санації обладнання систем очистки води 1 раз на рік або за заявкою протягом 3 днів 116 116 зі 120 бюветних комплексів потребують раз на рік проведення планової санації кожної системи. 7.1 Дезинфікуючий засіб Resin Mate або аналог за необхідності або за заявкою протягом 3 днів 116 116 зі 120 бюветних комплексів потребують засобу для санації кожної системи 8 Контроль технологічного та санітарного режимів обробки води на всіх етапах 1 раз на рік або за заявкою протягом 3 днів 116 116 зі 120 бюветних комплексів потребують перевірки кожної системи після санації 2. Щодо розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості закупівлі зазначаю наступне. З метою визначення очікуваної вартості предмету закупівлі було отримано наступні цінові пропозиції від ТОВ «ВЕКОДОМ» від 09.12.2021р. № 091221, ТОВ «АКВАНТІС» від 09.12.2021р, ТОВ «ЕКОХАУС» від 08.12.2021р. № 189, які додаються. З метою дотримання принципу здійснення публічних закупівель, а саме: «максимальна економія, ефективність та пропорційність» очікувана вартість предмета закупівлі визначена за найменшою ціновою пропозицією у розмірі 4 115 291,40 грн. 3. Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/6243CA8C8CE835ADC22587AC00417887
Відповідно до пункту 2.1 Статуту спеціалізованого водогосподарського комунального підприємства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Київводфонд», затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 18.02.2010 № 86 у редакції від 01.10.2019 року № 1739 (далі - Статут), підприємство створено з метою використання і охорони підземних вод, охорони, утримання, експлуатації земель водного фонду, охорони, утримання та експлуатації мережі фонтанів, бюветних комплексів та громадських вбиралень на території міста Києва, утримання та експлуатації технологічних електричних мереж та електроенергетичного обладнання, а також отримання прибутку за рахунок іншої господарської діяльності, передбаченої законодавством України. Згідно із Законом України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення» система питного водопостачання – це сукупність технічних засобів, включаючи мережі, споруди, устаткування (пристрої), для централізованого та нецентралізованого питного водопостачання. Централізоване питне водопостачання - господарська діяльність із забезпечення споживачів питною водою за допомогою комплексу об'єктів, споруд, розподільних водопровідних мереж, пов'язаних єдиним технологічним процесом виробництва та транспортування питної води. Водночас нецентралізоване питне водопостачання - забезпечення індивідуальних споживачів питною водою з джерел питного водопостачання, за допомогою пунктів розливу води (в тому числі пересувних), застосування установок (пристроїв) підготовки питної води та постачання фасованої питної води. Згідно з Порядком будівництва та експлуатації бюветів, які входять до складу нецентралізованих систем постачання води, затвердженого наказом Мінрегіонбуду від 24.02.2013 року № 167, зареєстрованого в Мінюсті 18.05.2013 року за № 733/23305, бювет - інженерна водозабірна споруда для забезпечення споживачів необробленими (крім знезараження води методом ультрафіолетового опромінення) міжшаровими напірними (артезіанськими) або безнапірними підземними водами, до складу якої входять свердловина, розподільна колонка та спеціальне приміщення або павільйон. Таким чином, бюветні комплекси, утримання та обслуговування яких здійснює СВКП «Київводфонд», належать до системи нецентралізованого питного водопостачання м. Києва. Відповідно до розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07.09.2011 № 1630 «Про закріплення основних засобів» (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 21.12.2017 № 1656), від 07.02.2013 № 158 «Про закріплення бюветного комплексу на вул. Авіаконструктора Антонова, 2/32 за СВКП «Київводфонд», від 07.12.2017 № 1582 «Про зарахування майна до комунальної власності територіальної громади міста Києва», від 25.04.2019 № 768 «Про зарахування до комунальної власності територіальної громади міста Києва бюветного комплексу», наказів Департаменту комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03.08.2018 року № 374 «Про закріплення бюветного комплексу артезіанського водопостачання за адресою: вул. Михайла Грушевського, 1-В у м. Києві за Спеціалізованим водогосподарським комунальним підприємством виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Київводфонд», від 14.06.2017 № 261 «Про закріплення основних засобів» за СВКП «Київводфонд» на праві господарського відання закріплено близько 200 бюветних комплексів та артезіанських свердловин. Згідно зі ст. 58 Водного кодексу України для задоволення питних і господарсько-побутових потреб населення використовуються води, якісні характеристики яких відповідають встановленим нормативам екологічної безпеки водокористування і санітарним нормам. Відповідно до ст. 28 Закону України "Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення» затвердження показників безпечності та окремих показників якості питної води здійснює центральний орган виконавчої влади, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері охорони здоров’я, який також затверджує перелік референс-методик вимірювання вмісту (рівнів) забруднюючих речовин, залишків пестицидів питної води. Затвердження показників безпечності та окремих показників якості питної води здійснюється відповідно до міжнародних, державних санітарних норм і правил, інструкцій чи рекомендацій та інших документів відповідних міжнародних організацій або вимог законодавства Європейського Союзу щодо питної води у разі відсутності вимог, встановлених у зазначених документах. Водночас Державні санітарні норми та правила "Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною" (ДСанПіН 2.2.4-171-10), затверджені наказом Міністерства охорони здоров’я України від 12.05.2010 року № 400, встановлюють вимоги до безпечності та якості питної води, призначеної для споживання людиною, а також правила виробничого контролю та державного санітарно-епідеміологічного нагляду у сфері питного водопостачання населення та є обов'язковими для виконання органами виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форми власності та підпорядкування, діяльність яких пов'язана з проектуванням, будівництвом та експлуатацією систем питного водопостачання, виробництвом та обігом питних вод, наглядом і контролем у сфері питного водопостачання населення, та громадянами. На виконання вимог Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення, статей 58, 59, 60 Водного кодексу України, статей 28, 43, 44 Закону України "Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення", Державних санітарних норм та правил «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною» (ДСанПіН 2.2.4-171-10), на бюветних комплексах, що закріплені за підприємством на праві господарського відання, де за органолептичними, фізико-хімічними, мікробіологічними, паразитологічними чи іншими показниками питна вода не відповідає вимогам державних стандартів чи санітарному законодавству України, з метою приведення цих показників у відповідність визначеним вимогам встановлені системи очистки питної води, які у свою чергу потребують поточного ремонту та технічного обслуговування. Зокрема, системи очистки питної води встановлені на 120 бюветних комплексах: № з/п Рік встановлення системи очистки Адреса бюветного комплексу 1 2015 просп. Академіка Глушкова, 39 2 2015 вул. Василя Жуковського, 8-12 3 2015 вул. Героїв Оборони, 10-12 4 2015 вул. Велика Васильківська, 92-96 5 2015 вул. Васильківська, 47 6 2015 вул. Маршала Якубовського, 8 7 2015 просп. Науки, 43 8 2015 вул. Драгоманова, 29 9 2015 вул. Архітектора Вербицького, 9 10 2015 вул. Костянтина Заслонова, 18 11 2015 вул. Здолбунівська, 7 12 2015 вул.Євгена Харченка, 29 13 2015 просп. Петра Григоренка, 41 14 2015 вул. Анни Ахматової, 6 15 2015 вул. Анни Ахматової, 16-в 16 2015 вул.Юрія Пасхаліна, 4/6 17 2015 вул. Декабристів, 10-а 18 2015 вул. Вишняківська, 7-а 19 2015 вул. Миколи Лаврухіна,11 20 2015 вул. Космонавта Волкова, 12-а 21 2015 вул. Митрополита Володимира Сабодана, 2-б 22 2015 бульв. Вигурівський, 6 23 2015 вул. Милославська, 17-а 24 2015 вул. Миколи Закревського, 5-7 25 2015 просп. Юрія Гагаріна, 7 26 2015 вул. Алма-Атинська, 2-а 27 2015 просп. Миру, 16 28 2015 вул. Генерала Жмаченка, 12 29 2015 вул. Митрополита Андрея Шептицького, 20 30 2015 бульв. Перова, 10 31 2015 вул. Старосільська, 26 32 2015 перетин вулиць Едуарда Вільде і Генерала Карбишева 33 2015 вул. Райдужна, 17-21 34 2015 вул. Алма-Атинська, 109 35 2015 Дніпровська набережна, 7-А 36 2015 вул. Ентузіастів, 21 37 2015 вул. Маршала Рокоссовського, 2 38 2015 вул. Менделєєва, 12 39 2015 вул. Кобзарська, 2 40 2015 просп. Правди, 4 41 2015 вул. Вітряні Гори, 2 42 2015 вул. Білицька,55 43 2015 вул. Осиповського, 3-3а 44 2015 вул. Петропавлівська, 14-26 45 2015 вул. Мостицька біля Покровської церкви 46 2015 вул. Симиренка, 10 47 2015 вул. Булгакова, 11 48 2015 вул. Генерала Потапова,1-а (парк «Генерала Потапова») 49 2015 перетин бульвару Ромена Роллана і вулиці Тулузи 50 2015 вул. Ірпінська, 71 51 2015 вул. Академіка Туполєва,13 52 2015 перетин вулиць Михайла Котельникова і Анатолія Петрицького 53 2015 перетин вулиць Феодори Пушиної, 2 і Білічанською, 3 54 2015 вул. Верховинна, 8 55 2015 вул. Академіка Єфремова, 24 56 2015 перетин Патріарха Мстислава Скрипника і Стадіонної 57 2015 вул. Мартиросяна,11 (сквер "Мартиросяна") 58 2015 перетин вулиць Солом`янської і Олександра Пироговського 59 2015 бульв. Гавела Вацлава, 81 60 2015 вул. Пітерська, 3/2 (сквер "Ушинського") 61 2015 вул. Авіаконструктора Антонова,2/32 62 2015 вул. Олега Ольжича, 10-а 63 2015 вул. Глушка Юрія, 9 64 2015 вул. Ризька, 1 65 2015 вул. Печенізька, 16 66 2015 вул. Лук`янівська, 13 67 2015 вул. Академіка Туполєва, 22-б 68 2015 перетин вулиць В'ячеслава Липинського і Михайла Коцюбинського 69 2015 перетин вулиць Ружинської і Тешебаєва 70 2015 вул. Терещенківська (парк ім. Тараса Шевченка) 71 2015 вул. Січових Стрільців,75 72 2015 вул. Академіка Туполєва,16-д 73 2016 бульв. Ярослава Гашека, 17/1 74 2016 вул. Зоологічна,12/15 75 2016 вул. Деміївська, 35-37 76 2016 вул. Княжий Затон, 17-Б 77 2016 вул. Євгена Сверстюка, 4 78 2016 вул. Михайла Донця, 2 79 2016 вул. Ліснича, 3 80 2016 Харківське шосе, 168-і 81 2016 вул. Борщагівська, 14-а 82 2016 вул. Якуба Коласа, 25 83 2016 вул. Солов’яненка Анатолія,15-17 84 2016 вул. Кубанської України, 29 85 2016 вул. Героїв Дніпра, 27 86 2016 вул. Генерала Наумова, 27 87 2016 вул. Ревуцького, 32 88 2016 вул. Івана Микитенка, 9 89 2016 просп. Леся Курбаса, 6 90 2016 вул. Миколи Закревського, 85 91 2017 просп. Лісовий, 18 92 2017 вул. Кубанської України, 45-в 93 2017 вул. Академіка Курчатова, 8-б 94 2017 вул. Миколи Кибальчича,9 95 2017 вул. Райдужна, 4-Б 96 2017 бульвар Ігоря Шамо, 14 97 2017 вул. Архітектора Городецького 8 98 2017 вул. Заболотного, 92-96 99 2017 вул. Архітектора Вербицького, 12 100 2017 просп. Володимира Маяковського, 54/9 101 2018 вул. Бориспільська, 30 102 2018 вул. Ревуцького, 5/7 103 2018 вул. Драгоманова, 15-а 104 2018 вул. Хорольська, 10 105 2018 просп. Павла Тичини,18 106 2018 вул. Михайла Омеляновича- Павленка, 1-5 107 2018 вул. Академіка Богомольця, 7/14 108 2018 просп Правди, 66-68 109 2018 перетин вулиць Андріївської і Братської 110 2018 вул. Михайла Гришка, 8-б 111 2018 вул. Олекси Тихого, 31/37 112 2018 вул. Петра Запорожця, 21 113 2018 вул. Набережно- Корчуватська,56/66 114 2018 просп. Голосіївський, 5-15 115 2020 вул. Героїв Війни, 14 116 2018 просп. Павла Тичини, 28-Б 117 2017 вул. Кіквідзе, 41 118 2019 вул. Богатирська, 2-а 119 2020 бульв. Перова, 40-А 120 2019 вул. Теремківська, 2-4 У зв’язку з відсутністю в штаті СВКП «Київводфонд» персоналу спеціальної кваліфікації та відповідної кількості, підприємство змушене залучати спеціалізовану організацію для здійснення поточного ремонту та технічного обслуговування систем очистки питної води бюветних комплексів шляхом проведення процедур закупівель через електронну систему закупівель. 1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі зазначаємо наступне: Якісні та технічні характеристики предмету закупівлі визначені на підставі технічних вимог до обслуговування та ремонту бюветних комплексів, встановлених Порядком будівництва та експлуатації бюветів, які входять до складу нецентралізованих систем постачання води, затвердженого наказом Мінрегіонбуду від 24.02.2013 року № 167, зареєстрованого в Мінюсті 18.05.2013 року за № 733/23305, а також технічних вимог до обслуговування та ремонту систем очистки питної води згідно з технічним регламентом, визначеним виробником обладнання, яке встановлено на бюветних комплексах; технічних умов на обладнання виробника, яке встановлене на системах очистки бюветних комплексів; технічної документації та інструкції з експлуатації, ремонту та обслуговування обладнання, що встановлене на системах очистки бюветних комплексів; а також на підставі аналізу середньорічних потреб у обслуговуванні та ремонті минулих років. Технічний регламент додається. № п/п Назва послуги і матеріалів Періодичність Орієнтовна кількість (шт/послуг) Обґрунтування 1 Сервісний ремонт та заміна основних вузлів за необхідності або за заявкою протягом 3 днів 22 (п.1.1 +п.1.2) Загальна кількість можливих робіт по ремонту та заміні вузлів. 1.1 Фільтруючий матеріал Ecomix-А (50л) 19 Для заміни в 19-ти бюветних комплексах, на яких вийшов термін служби фільтруючого матеріалу в системі очистки води. 1.2 Вугілля активоване Centaur HSL (30кг) 3 Для заміни в 3-х бюветних комплексах, на яких вийшов термін служби фільтруючого матеріалу в системі очистки води. 2 Контроль режимів роботи керуючих клапанів за необхідності або за заявкою протягом 3 днів 90 Орієнтовний показник. Роботи проводяться після ремонту чи заміни керуючих клапанів, включають в себе ревізію, налагодження та програмування обладнання. 3 Доставка необхідного запасу солі та своєчасне поповнення сольових баків мінімально 1 раз на місяць 8 упаковок (25кг), або за заявкою протягом 3 днів 1080 Кількість виїздів для доставки солі. В середньому 8 мішків за один виїзд. 3.1 Сіль екстра таблетована (25кг) 8640 120 бюветних комплексів по 8 мішків солі на один в середньому. На дев’ять місяців виходить 8640 мішків. Показник розраховується на основі наступних даних: якість води в бюветному комплексі та кількість води яку беруть споживачі. 4 Контроль і заміна фільтруючих елементів за необхідності або за заявкою протягом 3 днів 559 Загальна кількість робіт по заміні механічних картриджів 4.1 Картридж зі спіненого поліпропілену Наша вода 2,5"х10" 5мкм за необхідності або за заявкою протягом 3 днів 91 На 5 бюветних комплексах, з урахуванням заміни 2 рази на місяць. 4.2 Картридж зі спіненого поліпропілену Filter1 4,5"х20" 20мкм 1 шт 1 раз на місяць за необхідності або за заявкою протягом 3 днів 1110 З розрахунку на 120 бюветів з урахуванням минулорічних показників. 5 Сервіс та заміна ультрафіолетових елементів 1 раз на рік 173 (п.5.1 +п.5.2+ +п.5.3) Загальна кількість можливих робіт по обслуговуванню ультрафіолетових знезаражувачів води. 5.1 Змінна лампа Т540 для Е-720 або аналог 117 Необхідна заміна на 117 зі 120 бюветних комплексів ультрафіолетових ламп. Заміна відбувається згідно з інструкцією виробника внаслідок того, що через рік лампи не дають заявленого випромінювання для обеззаражування. 5.2 Блок живлення (електронний баласт)для Е-360/Е-480/Е-720 за необхідності або за заявкою протягом 3 днів 31 Орієнтовна кількість блоків живлення, які згорають від зносу, вологості чи затоплювання бюветного комплексу, що розрахована з урахуванням минулорічних показників. 5.3 Кварцевий рукав для Е-720 за необхідності або за заявкою протягом 3 днів 25 Орієнтовна кількість «скляних колб» які стають крихкими від постійного перепаду температур, та потребують заміни, що розрахована з урахуванням минулорічних показників. 6 Сервіс та заміна основних вузлів керуючих клапанів за необхідності або за заявкою протягом 3 днів 191 Кількість по факту проведених робіт 6.1 Каретки клапана WS-1 (УКТ ЗЕД 8421990000) 59 Орієнтовна кількість з урахуванням минулорічних виходів із строю даного вузла. 6.2 Плата змінна клапана WS1CI 34 Орієнтовна кількість плат, які згорають від зносу, вологості чи затоплювання бюветного комплексу, що розрахована з урахуванням минулорічних показників. 6.3 Комплект мотора для клапанів WS1 37 Орієнтовна кількість плат, які згорають від зносу, вологості чи затоплювання бюветного комплексу, що розрахована з урахуванням минулорічних показників. 6.4 Блок живлення БП 12 0,5 30 Орієнтовна кількість блоків, які згорають від зносу, вологості чи затоплювання бюветного комплексу, що розрахована з урахуванням минулорічних показників. 6.5 Передня панель клапана WS1CI (УКТ ЗЕД 8421990000) 5 Запасна частина, яка може бути потрібна при ремонті системи, кількість розрахована з урахуванням минулорічних показників. 6.6 Верхній дистриб'ютор 830F DIST 11 SEG 1,050 (УКТ ЗЕД 8421990000) 4 Запасна частина, яка може бути потрібна при ремонті системи, кількість розрахована з урахуванням минулорічних показників. 6.7 932 нижній дистриб'ютор 1,050 (УКТ ЗЕД 8421990000) 7 Запасна частина, яка може бути потрібна при ремонті системи, кількість розрахована з урахуванням минулорічних показників. 6.8 Інжектор у зборі для WS 1 тип D червоний (УКТ ЗЕД 8421990000) 8 Запасна частина, яка може бути потрібна при ремонті системи, кількість розрахована з урахуванням минулорічних показників. 6.9 Обмежувач потоку DLFC 20,0 л/хв 3/4" V3162-053 (УКТ ЗЕД 8421990000) 7 Запасна частина, яка може бути потрібна при ремонті системи, кількість розрахована з урахуванням минулорічних показників. 7 Проведення санації обладнання систем очистки води 1 раз на рік або за заявкою протягом 3 днів 116 116 зі 120 бюветних комплексів потребують раз на рік проведення планової санації кожної системи. 7.1 Дезинфікуючий засіб Resin Mate або аналог за необхідності або за заявкою протягом 3 днів 116 116 зі 120 бюветних комплексів потребують засобу для санації кожної системи 8 Контроль технологічного та санітарного режимів обробки води на всіх етапах 1 раз на рік або за заявкою протягом 3 днів 116 116 зі 120 бюветних комплексів потребують перевірки кожної системи після санації 2. Щодо розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості закупівлі зазначаю наступне. З метою визначення очікуваної вартості предмету закупівлі було отримано наступні цінові пропозиції від ТОВ «ВЕКОДОМ» від 09.12.2021р. № 091221, ТОВ «АКВАНТІС» від 09.12.2021р, ТОВ «ЕКОХАУС» від 08.12.2021р. № 189, які додаються. З метою дотримання принципу здійснення публічних закупівель, а саме: «максимальна економія, ефективність та пропорційність» очікувана вартість предмета закупівлі визначена за найменшою ціновою пропозицією у розмірі 4 115 291,40 грн. 3. Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/6243CA8C8CE835ADC22587AC00417887
Позовнам заява відправлена до суду
Заперечення до висновку, оприлюдненого в рамках моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2022-05-16-000054) процедури закупівлі з кодом національного класифікатора України 50510000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів (Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування систем очистки питної води бюветних комплексів) з ідентифікатором UA-2021-12-31-000695-a За результатами проведеного моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2022-05-16-000054) процедури закупівлі з кодом національного класифікатора України 50510000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів (Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування систем очистки питної води бюветних комплексів) з ідентифікатором UA-2021-12-31-000695-a ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ встановлено інші порушення законодавства, а саме за результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710 встановлено порушення частини 4-1 Постанови № 710. Відповідно до пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Згідно зі ст. 1 Бюджетного кодексу України бюджетним кодексом України регулюються відносини, що виникають у процесі складання, розгляду, затвердження, виконання бюджетів, звітування про їх виконання та контролю за дотриманням бюджетного законодавства, і питання відповідальності за порушення бюджетного законодавства, а також визначаються правові засади утворення та погашення державного і місцевого боргу. Відповідно до пункту 47 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету. Відповідно до статті 22 Бюджетного кодексу України головними розпорядниками бюджетних коштів можуть бути виключно за бюджетними призначеннями, визначеними іншими рішеннями про місцеві бюджети, - місцеві державні адміністрації, виконавчі органи та апарати місцевих рад (секретаріат Київської міської ради), структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевих рад в особі їх керівників. Головні розпорядники коштів місцевих бюджетів визначаються рішенням про місцевий бюджет. Згідно з ч.2 ст. 22 Господарського кодексу України суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів. Водночас на офіційному сайте Фонду державного майна України за посиланням: https://www.spfu.gov.ua/ua/content/spf-stateproperty-Subiekti-gospodaruvannya.html розміщено перелік суб'єктів господарювання державного сектора економіки станом на 01.01.2022 року. Таким чином, СВКП «Київводфонд» не належить до категорій розпорядників бюджетних коштів чи до суб'єктів господарювання державного сектора економіки. Водночас відповідно до пункту 38 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Згідно з Порядком формування Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 22.12.2011 року № 1691, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12.01.2012 року за № 33/20346, цей Порядок розроблено з метою формування переліку всіх розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів, упорядкування мережі розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня (далі - розпорядники нижчого рівня) та одержувачів бюджетних коштів (далі - мережа) та встановлення загальних процедур з формування Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів. Єдиний реєстр розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів - автоматизована система збирання, накопичення, обліку та надання інформації про розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів; реєстраційна картка розпорядника бюджетних коштів (одержувача бюджетних коштів) - документ встановленого зразка, який містить сукупність даних про розпорядника бюджетних коштів (одержувача бюджетних коштів). Розпоряднику бюджетних коштів (одержувачу бюджетних коштів) надається довідка про включення розпорядника бюджетних коштів (одержувача бюджетних коштів) до Єдиного реєстру за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку. У разі виникнення змін у складі інформації, що міститься у Реєстраційній картці, розпорядник бюджетних коштів (одержувач бюджетних коштів) протягом трьох робочих днів подає зазначені зміни разом із супровідним листом до відповідного органу Казначейства, в якому він обслуговується, для внесення цих змін до Реєстраційної картки та до Єдиного реєстру. Один примірник змін до Реєстраційної картки (оригінал) з відповідною відміткою про введення до бази даних Єдиного реєстру повертається розпоряднику бюджетних коштів (одержувачу бюджетних коштів), а другий примірник (оригінал) та документи, які надаються разом зі змінами до Реєстраційної картки, зберігаються у відповідному органі Казначейства в справі з юридичного оформлення рахунків розпорядника бюджетних коштів (одержувача бюджетних коштів). Згідно з довідкою про включення розпорядника (одержувача) (філії, іншого відокремленого підрозділу розпорядника бюджетних коштів) до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів від 30.01.2012 року СВКП «Київводфонд» включено до Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів. Копія довідки додається. Відповідно до Реєстраційної картки розпорядника бюджетних коштів (одержувача бюджетних коштів), яка у зв’язку із виникненням змін у складі інформації, що міститься у Реєстраційній картці, перереєстровувалась у органах Казначейства 12.11.2020 року, статус СВКП «Київводфонд» зазначено «одержувач». Копія реєстраційної картки додається. Таким чином, СВКП «Київводфонд» не порушував вимог частини 41 Постанови № 710, про що зазначено у висновку Державної аудиторської служби України, що оприлюднено 06.06.2022 за результатами моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2022-05-16-000054) процедури закупівлі з кодом національного класифікатора України 50510000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів (Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування систем очистки питної води бюветних комплексів) з ідентифікатором UA-2021-12-31-000695-a, оскільки не є суб’єктом, на якого поширюються вимоги цієї постанови. Враховуючи вищевикладене, прошу підтвердити та зазначити в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.