0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
510 500.00 UAH
Замовник
Департамент міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської міської ради
Контакти та закупівліЗавершено. Знайдено порушення
Дата: 30 трав. 15:38
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-02-16-008163-b, яка проводилась Департаментом міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ? 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Замовник департамент міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської міської ради повідомляє наступне: 19.12.2020 набрала чинності постанова КМУ від 16.02.2020 №1266 якою , серед іншого, внесено зміни до постанови КМУ від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів», відповідно до яких зобов’язано Головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: -Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуванної вартості предмету закупівлі; -оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Замовник оприлюднює вищевказану інформацію на офіційному сайті головного розпорядника бюджетних коштів, https://city-adm.lviv.ua/public-information/departments/departament-miskoi-mobilnosti-ta-vulychnoi-infrastruktury/obgruntuvannia-zakupivli/2022/22346/download?cf_id=36. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника на основі наявних об’єктів ( камер відеоспостереження) відповідно до існуючої системи відеоспостереження Львівської міської територіальної громади., відповідно до «Міської комплексної програми зміцнення законності, безпеки та порядку на території Львівської міської територіальної громади «Безпечне місто Львів» на 2022-2026 роки, затвердженої Ухвалою міської ради №1823 від 23.12.2021 року. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічна специфікація) оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу. При визначені очікуваної вартості та обгрунтування розміру бюджетного призначення, визначено відповідно до прийнятої Ухвали міської ради від 20.12.2021 №1794 №Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2022 рік» (зі змінами), а також Розрахунок до проєкту кошторисів на 20022 рік по КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних). Також додатково було проаналізовано ринок та отримано три цінові пропозиції від різних постачальників, які додаються, Замовником було враховано вимоги та методи визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, що визначаються, відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі»
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-02-16-008163-b, яка проводилась Департаментом міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Відповідно до вимог тендерної документації Замовника (Додаток №1) на підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору учасник повинен надати лист (довідку) про досвід успішно виконаних мінімум одного аналогічного договору (договорів) згідно подібного взірця, лист-відгук від контрагента про успішне та належне виконання такого договору, а також першу та останню сторінку договору (сканкопія). Під час моніторингу встановлено, що учасником ТОВ «СЕРВІСНЕТ» надано довідку про досвід виконання аналогічного договору від 22.02.2022 №1 (файл «Довідка аналогічний договір.pdf») та аналогічний договір (файл «дог 29 від 30.04.21.pdf»). Проте, листа- відгука від контрагента про успішне та належне виконання такого договору учасником у складі тендерній пропозиції не надано. Слід зазначити, що відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону у разі, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «СЕРВІСНЕТ» не надання листа-відгука від контрагента про успішне та належне виконання аналогічного договору ? 2. По якій причині Замовником не розміщено відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищенаведених невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «СЕРВІСНЕТ», що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» ? Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-02-16-008163-b, яка проводилась Департаментом міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Відповідно до вимог тендерної документації Замовника (Додаток №1) на підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору учасник повинен надати лист (довідку) про досвід успішно виконаних мінімум одного аналогічного договору (договорів) згідно подібного взірця, лист-відгук від контрагента про успішне та належне виконання такого договору, а також першу та останню сторінку договору (сканкопія). Під час моніторингу встановлено, що учасником ТОВ «СЕРВІСНЕТ» надано довідку про досвід виконання аналогічного договору від 22.02.2022 №1 (файл «Довідка аналогічний договір.pdf») та аналогічний договір (файл «дог 29 від 30.04.21.pdf»). Проте, листа- відгука від контрагента про успішне та належне виконання такого договору учасником у складі тендерній пропозиції не надано. Слід зазначити, що відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону у разі, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «СЕРВІСНЕТ» не надання листа-відгука від контрагента про успішне та належне виконання аналогічного договору ? 2. По якій причині Замовником не розміщено відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищенаведених невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «СЕРВІСНЕТ», що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» ? Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Замовник департамент міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської міської ради повідомляє наступне: Відповідно до Додатку №1 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію про відповідність їх таким критеріям», Замовником вимагалось надання : -лист-довідку учасника згідно поданого взірця; -лист відгук від контрагента про успішне та належне виконання такого договору; -першу та останню сторінку договору ( сканкопія); Учасником ТОВ «СЕРВІСНЕТ» надано довідку про досвід виконання аналогічного договору від 22.02.2022 №1 (файл «Довідка аналогічний договір.pdf») та аналогічний договір (файл «дог 29 від 30.04.21.pdf»). Проте, листа- відгука від контрагента про успішне та належне виконання такого договору учасником у складі тендерній пропозиції надано не було. Враховуючи Указ президента від 24.02.2022 №64/2022 « Про введення військового стану в Україні» та нападу Російської Федерації на територію України, не стабільної ситуації в країні та відсутності нормальних умов праці, Уповноваженою особою була допущена помилка, оскільки відповідно до ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» Уповноважена особа повинна була надати 24 години на виправлення помилки, проте, не зауважила відсутності документа. Аналогічний договір (файл «дог 29 від 30.04.21.pdf»), який був поданий Учасником та укладений між ТОВ «СЕРВІСНЕТ» та Управлінням безпеки міста Львівської міської ради. Згідно ухвали Львівської міської ради від 04.02.2021 №32 «Про затвердження структури виконавчих органів Львівської міської ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів» департамент є правонаступником управління безпеки міста згідно з п.4.3 ухвали міської ради від 08.07.2021 №1081. Беручи до уваги Указ президента від 24.02.2022 №64/2022 « Про введення військового стану в Україні» та нападу Російської Федерації на територію України, розірвання договору призведе до зупинки роботи всієї системи відеоспостереження м. Львова, що у такий час призведе до негативних наслідків, послаблення безпеки міста , посилення злочинності та протиправних дій з боку диверсантів, враховуючи інформацію про те, що Департамент міської мобільності та вуличної інфраструктури є правонаступником управління безпеки міста, відповідно долучений Учасником ТОВ «СЕРВІСНЕТ» аналогічний договір (файл «дог 29 від 30.04.21.pdf») укладений безпосередньо із Замовником, тому останній володіє інформацією про належне виконання договору з боку Учасника. Уповноважена особа просить врахувати викладені обставини.
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Відсутній механізм
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Відсутній механізм