0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
299 000.00 UAH
Завершено. Знайдено порушення
Дата: 6 черв. 15:45
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-12-31-005392-c, яка проводилась Турківською міською радою (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ? 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
По суті запиту про надання пояснень по закупівлі за ID: UA-2021-12-31-005392-c «Послуги з зимового утримання комунальних доріг» (ДК 021:2015 90620000-9 Послуги з прибирання снігу) повідомляю, що очікувана вартість згаданої закупівлі була визначена з врахуванням рішення 28 сесії 8 скликання від 23.12.2021 року №1500 «Про бюджет Турківської міської територіальної громади на 2022 рік» (https://turka-mrada.gov.ua/2022-rik-13-29-21-13-01-2022/), «Програми благоустрою на 2021-2022 роки», затвердженої рішенням 2 сесії 8 скликання від 24.12.2020 року №66 (https://turka-mrada.gov.ua/docs/585862/ ) та службової записки заступника міського голови (додається), щодо необхідності зменшення очікуваної кількості послуг, які плануються закупити в порівнянні з 2021 року, у зв’язку з наявністю власної снігоприбиральної техніки. Очікувана вартість послуг була визначена на підставі вище згаданих документів, вартості аналогічних послуг, які надавались Замовнику протягом 2021 року та моніторингом ІТСЗ «ProZorro». Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі розміщено на власному веб-сайті Турківської міської ради за посиланням https://turka-mrada.gov.ua/news/1654770499/.
По суті запиту про надання пояснень по закупівлі за ID: UA-2021-12-31-005392-c «Послуги з зимового утримання комунальних доріг» (ДК 021:2015 90620000-9 Послуги з прибирання снігу) повідомляю, що очікувана вартість згаданої закупівлі була визначена з врахуванням рішення 28 сесії 8 скликання від 23.12.2021 року №1500 «Про бюджет Турківської міської територіальної громади на 2022 рік» (https://turka-mrada.gov.ua/2022-rik-13-29-21-13-01-2022/), «Програми благоустрою на 2021-2022 роки», затвердженої рішенням 2 сесії 8 скликання від 24.12.2020 року №66 (https://turka-mrada.gov.ua/docs/585862/ ) та службової записки заступника міського голови (додається), щодо необхідності зменшення очікуваної кількості послуг, які плануються закупити в порівнянні з 2021 року, у зв’язку з наявністю власної снігоприбиральної техніки. Очікувана вартість послуг була визначена на підставі вище згаданих документів, вартості аналогічних послуг, які надавались Замовнику протягом 2021 року та моніторингом ІТСЗ «ProZorro». Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі розміщено на власному веб-сайті Турківської міської ради за посиланням https://turka-mrada.gov.ua/news/1654770499/.
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-12-31-005392-c, яка проводилась Турківською міською радою (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Відповідно до вимог тендерної документації Замовника (пункт 3 Додатку 1) на підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору учасник повинен надати не менше 1 копії договору у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). Під час моніторингу встановлено, що учасником Філією «Турківська дорожньо-експлуатаційна дільниця» Дочірнього підприємства «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (далі – Філія «Турківська дорожньо-експлуатаційна дільниця») надано довідку про досвід виконання аналогічного договору від 12.01.2022 №26, лист-відгук від контрагента про належне виконання даного договору від 12.01.2022 № 38-02.17, договір від 18.02.2021 №010/21-П та додаткову угоду від 31.12.2021 №2. Проте, додаткову угоду №1 до вказаного аналогічного договору від 18.02.2021 №010/21-П учасником у складі тендерній пропозиції не надано. Згідно з вимогами тендерної документації Замовника (пункт 2 Додатку 1) на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність трудових відносин учасника із працівниками, а саме: трудові книжки (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в Учасника торгів), або накази, або трудові угоди / договори, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України. Під час моніторингу встановлено, що учасником Філією «Турківська дорожньо-експлуатаційна дільниця» у складі тендерної пропозиції не надано трудової книжки або наказу, або трудові угоди/договори, які підтверджують факт працевлаштування Яворського Мар’яна Миколайовича за посадою тракториста (спеціальність тракторист-машиніст), який зазначений у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації від 11.01.2022 №1. Слід зазначити, що відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону у разі, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника Філії «Турківська дорожньо-експлуатаційна дільниця» не надання учасником додаткової угоди №1 до аналогічного договору від 18.02.2021 №010/21-П ? 2. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції вказаного учасника не надання документу, що підтверджує факт працевлаштування згідно із чинним законодавством України Яворського Мар’яна Миколайовича за посадою тракториста (спеціальність тракторист-машиніст) ? 3. По якій причині Замовником не розміщено відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищенаведених невідповідностей у документах тендерної пропозиції Філії «Турківська дорожньо-експлуатаційна дільниця», що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» та «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» ? Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Уповноваженою особою, 26.01.2022 13:04, було опубліковано Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей та наведено їх перелік, а саме (дослівно): «Перелік виявлених невідповідностей: - учасником в складі тендерної пропозиції не подано довідку про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); - учасником не долучено листа-відгуку від контрагента про належне виконання наданого договору із зазначенням номеру, дати та суми договору; - у складі тендерної пропозиції учасника відсутній звіт про суми нарахованої заробітної плати та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування; - у складі тендерної пропозиції учасника відсутня довідка про особу, що відповідатиме за техніку безпеки праці. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - відповідно до пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують наявність трудових відносин учасника з працівниками вказаними у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. - відповідно до пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відомості подаються у таблиці 3 відповідно до запропонованої форми, що визначена у цьому додатку. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати довідку про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та документальне підтвердження відповідно до вимог тендерної документації, а саме лист-відгук; - надати звіт про суми нарахованої заробітної плати та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування відповідно до вимог тендерної документації; - надати довідку про особу, що відповідатиме за техніку безпеки праці.» На виконання даної вимоги Учасником ФІЛІЯ "ТУРКІВСЬКА ДОРОЖНЬО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА ДІЛЬНИЦЯ" ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" було надано: 24.01.2022 12:29 документ із назвою «29 Відпов. За тех. безпеку.pdf» 24.01.2022 12:30 документ із назвою «31 Д-ка про підтвердж. досвіду викон. догов. Лист відгук.pdf» 24.01.2022 12:30 документ із назвою «Про заборгов.позар.платі.pdf». Як випливає на виконання вищенаведеної вимоги, Учасником було додатково надано документи на підтвердження пункту 3 Додатку 1 тендерної документації, що стосується документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі досвіду, що засвідчують факт належного виконання умов аналогічного договору. Наявність чи відсутність додаткових угод до цього договору, а також їх нумерація (нумерація додаткових угод, у разі їх наявності) є правом сторін та зазвичай узгоджується на момент підписання таких документів, а тому в документі, поданому Учасником під назвою «26 Д-ка про підтвердж. досвіду викон. аналог догов.pdf» у якій крім Договору №010/21-П про закупівлю послуг, від 16.02.2021р. присутній документ під назвою «Додаткова угода №2 про внесення змін до Договору про закупівлю послуг №010/21-П від 18.02.2021 року від 31.12.2021 року» – було розцінено як підтвердження в повному обсязі наявності документального досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі. За результатами опрацювання Вашого запиту, нами було встановлено, що до Договору про закупівлю послуг №010/21-П від 18.02.2021 року від 31.12.2021 року справді було укладено Додаткову Угоду №1 від 18.02.2021р. Проте дана Додаткова угода стосується внесення змін в п.3.1. Договору та викладає його в новій редакції, підсумком чого стає зменшення ціни договору, без зміни інших умов Договору, а отже жодним чином не може мати вплив на об’єктивність кваліфікації Учасника на предмет відповідності щодо наявності досвіду виконання аналогічних робіт, адже їх види й специфіка виконання залишаються незмінними, і саме на цьому робилось акцент при оголошенні даної закупівлі замовником. Більше того, зараз законодавець зробив спробу відійти від прямого взаємозв’язку між умовами тендерної документації та тендерною пропозицією, і тим самим переводить фокус із спроможності правильно завантажити в електронну систему всі документи на об’єктивну спроможність учасника виконати умови договору. Щодо особи Яворського Мар’яна Миколайовича, що зазначений в документі, поданому Учасником під назвою «1 Про наявність працівників. штатний, трудові 33.pdf», при кваліфікації Учасника Уповноважена особа виходила з того, що в пункті 2 Додатку 1 було зазначено вимогу наступного змісту: «Учасник повинен подати вищезазначену інформацію про працівників, що безпосередньо будуть залучатися до процесу надання послуг Замовнику і не зобов’язаний подавати інформацію про інших працівників, що не будуть залучені до процесу надання послуг». При прийнятті рішення щодо визначення переможця даної закупівлі, представником замовника з врахуванням вимог вищезазначеного абзацу, а також обсягу послуг, які планувались до закупівлі, а в Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предметазакупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» Замовником було зазначено конкретний перелік спецтехніки, серед якої передбачено лише один «Автогрейдер ГС-14.02» без зазначення мінімальної кількості машиністів автогрейдерів, та наявності в документі, поданому Учасником під назвою «1 Про наявність працівників. штатний, трудові 33.pdf», наявні два працівники за спеціальністю (професією) «машиніст автогрейдерів», проте надано підтвердження трудових відносин із одним працівником за спеціальністю (професією) «машиніст автогрейдерів», а також надаю підтвердження трудових відносин із двома працівниками за спеціальністю (професією) «тракторист- машиніст» та одного працівника за спеціальністю (професією) «тракторист- машиніст 3 кл. водій», мною було прийнято рішення, що наявність одного працівника за спеціальністю (професією) «машиніст автогрейдерів», двох працівників за спеціальністю (професією) «тракторист- машиніст» та одного працівника за спеціальністю (професією) «тракторист- машиніст 3 кл. водій» – є достатньою для надання послуги в повному обсязі. Підсумовуючи вищенаведене, враховуючи відсутність оскарження прийнятого рішення Учасника №2 даної закупівлі, вважаю, що прийняте мною рішення та виявлені Вами неточності жодним чином не може мати негативного впливу на об’єктивність кваліфікації Учасника та визнання його Переможцем даної закупівлі. Крім того, наголошуємо, що останнім часом законодавець зробив спробу відійти від прямого взаємозв’язку між умовами тендерної документації та тендерною пропозицією, і тим самим переводить фокус із спроможності правильно завантажити в електронну систему всі документи на об’єктивну спроможність учасника виконати умови договору.
Уповноваженою особою, 26.01.2022 13:04, було опубліковано Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей та наведено їх перелік, а саме (дослівно): «Перелік виявлених невідповідностей: - учасником в складі тендерної пропозиції не подано довідку про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); - учасником не долучено листа-відгуку від контрагента про належне виконання наданого договору із зазначенням номеру, дати та суми договору; - у складі тендерної пропозиції учасника відсутній звіт про суми нарахованої заробітної плати та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування; - у складі тендерної пропозиції учасника відсутня довідка про особу, що відповідатиме за техніку безпеки праці. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - відповідно до пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують наявність трудових відносин учасника з працівниками вказаними у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. - відповідно до пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відомості подаються у таблиці 3 відповідно до запропонованої форми, що визначена у цьому додатку. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати довідку про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та документальне підтвердження відповідно до вимог тендерної документації, а саме лист-відгук; - надати звіт про суми нарахованої заробітної плати та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування відповідно до вимог тендерної документації; - надати довідку про особу, що відповідатиме за техніку безпеки праці.» На виконання даної вимоги Учасником ФІЛІЯ "ТУРКІВСЬКА ДОРОЖНЬО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА ДІЛЬНИЦЯ" ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" було надано: 24.01.2022 12:29 документ із назвою «29 Відпов. За тех. безпеку.pdf» 24.01.2022 12:30 документ із назвою «31 Д-ка про підтвердж. досвіду викон. догов. Лист відгук.pdf» 24.01.2022 12:30 документ із назвою «Про заборгов.позар.платі.pdf». Як випливає на виконання вищенаведеної вимоги, Учасником було додатково надано документи на підтвердження пункту 3 Додатку 1 тендерної документації, що стосується документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі досвіду, що засвідчують факт належного виконання умов аналогічного договору. Наявність чи відсутність додаткових угод до цього договору, а також їх нумерація (нумерація додаткових угод, у разі їх наявності) є правом сторін та зазвичай узгоджується на момент підписання таких документів, а тому в документі, поданому Учасником під назвою «26 Д-ка про підтвердж. досвіду викон. аналог догов.pdf» у якій крім Договору №010/21-П про закупівлю послуг, від 16.02.2021р. присутній документ під назвою «Додаткова угода №2 про внесення змін до Договору про закупівлю послуг №010/21-П від 18.02.2021 року від 31.12.2021 року» – було розцінено як підтвердження в повному обсязі наявності документального досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі. За результатами опрацювання Вашого запиту, нами було встановлено, що до Договору про закупівлю послуг №010/21-П від 18.02.2021 року від 31.12.2021 року справді було укладено Додаткову Угоду №1 від 18.02.2021р. Проте дана Додаткова угода стосується внесення змін в п.3.1. Договору та викладає його в новій редакції, підсумком чого стає зменшення ціни договору, без зміни інших умов Договору, а отже жодним чином не може мати вплив на об’єктивність кваліфікації Учасника на предмет відповідності щодо наявності досвіду виконання аналогічних робіт, адже їх види й специфіка виконання залишаються незмінними, і саме на цьому робилось акцент при оголошенні даної закупівлі замовником. Більше того, зараз законодавець зробив спробу відійти від прямого взаємозв’язку між умовами тендерної документації та тендерною пропозицією, і тим самим переводить фокус із спроможності правильно завантажити в електронну систему всі документи на об’єктивну спроможність учасника виконати умови договору. Щодо особи Яворського Мар’яна Миколайовича, що зазначений в документі, поданому Учасником під назвою «1 Про наявність працівників. штатний, трудові 33.pdf», при кваліфікації Учасника Уповноважена особа виходила з того, що в пункті 2 Додатку 1 було зазначено вимогу наступного змісту: «Учасник повинен подати вищезазначену інформацію про працівників, що безпосередньо будуть залучатися до процесу надання послуг Замовнику і не зобов’язаний подавати інформацію про інших працівників, що не будуть залучені до процесу надання послуг». При прийнятті рішення щодо визначення переможця даної закупівлі, представником замовника з врахуванням вимог вищезазначеного абзацу, а також обсягу послуг, які планувались до закупівлі, а в Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предметазакупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» Замовником було зазначено конкретний перелік спецтехніки, серед якої передбачено лише один «Автогрейдер ГС-14.02» без зазначення мінімальної кількості машиністів автогрейдерів, та наявності в документі, поданому Учасником під назвою «1 Про наявність працівників. штатний, трудові 33.pdf», наявні два працівники за спеціальністю (професією) «машиніст автогрейдерів», проте надано підтвердження трудових відносин із одним працівником за спеціальністю (професією) «машиніст автогрейдерів», а також надаю підтвердження трудових відносин із двома працівниками за спеціальністю (професією) «тракторист- машиніст» та одного працівника за спеціальністю (професією) «тракторист- машиніст 3 кл. водій», мною було прийнято рішення, що наявність одного працівника за спеціальністю (професією) «машиніст автогрейдерів», двох працівників за спеціальністю (професією) «тракторист- машиніст» та одного працівника за спеціальністю (професією) «тракторист- машиніст 3 кл. водій» – є достатньою для надання послуги в повному обсязі. Підсумовуючи вищенаведене, враховуючи відсутність оскарження прийнятого рішення Учасника №2 даної закупівлі, вважаю, що прийняте мною рішення та виявлені Вами неточності жодним чином не може мати негативного впливу на об’єктивність кваліфікації Учасника та визнання його Переможцем даної закупівлі. Крім того, наголошуємо, що останнім часом законодавець зробив спробу відійти від прямого взаємозв’язку між умовами тендерної документації та тендерною пропозицією, і тим самим переводить фокус із спроможності правильно завантажити в електронну систему всі документи на об’єктивну спроможність учасника виконати умови договору.
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Відсутній механізм