0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
800 000.00 UAH
Завершено. Знайдено порушення
Дата: 6 черв. 19:32
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Дрова паливні твердих порід» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-02-015972-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та документів). 1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також, прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 2) Чи укладався договір за лотом № 1 за вище вказаною процедурою закупівель? У випадку, якщо договір було укладено, прошу надати його копію. Разом з тим, повідомляємо, що згідно частини 1 статті 10 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до частини 6 статті 33 Закону, замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випаду обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Частиною 1 статті 10 Закону передбачено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Слід зазначити, що згідно вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, Замовник відміняє тендер. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Розглянувши запит в межах компетенції повідомляємо наступне, бгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі проводилося відповідно до ТУУ - 00994207-005:2018, ГОСТ 3243-88 (Дрова), розміру витрат та визначення його очікуваної вартості здійснювалося шляхом запиту цінових пропозиції та аналізу ринку цін на паливну деревину першої групи (тверда порода деревини), які діяли на період оголошення закупівлі відкритих торгів. Закупівля оголошувалася в межах кошторисних призначень виділених головним розпорядником бюджетних коштів НПУ. На даний час посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не має технічної можливості надати. У зв’язку із тим що на даний момент доступ на сайті обмежено по причині не розкриття та нерозголошення інформації щодо закупівель під час війни. Договір за лотом № 1 за вище вказаною процедурою закупівлі не укладався у зв’язку із закінченням бюджетного року. Оскільки закупівлю було оскаржено до Антимонопольного Комітету строки реєстрації в ДКСУ сплинув. На запит № 2 щодо оскарження до суду рішення органу оскарження від 15.12.2021 року № 27713-р/пк-пз, прийняте за результатами розгляду скарги про порушення законодавства про закупівлю не оскаржувалося.
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Дрова паливні твердих порід» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-02-015972-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та документів). Відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель Антимонопольним комітетом України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель (далі – орган оскарження) 15.12.2021 року прийнято рішення, щодо скасування прийнятого замовником рішення про визначення переможцем процедури закупівель ТОВ «ЕНЕРГОРЕСУРСИ ПОЛІССЯ». Слід зазначити, що відповідно до частини 22 статті 18 Закону передбачено, що рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Однак, аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель станом на 07.06.2022 року, що є пізніше ніж 30 днів з дня прийняття рішення органом оскарження (15.12.2021 року), рішення про скасування визначення замовником переможцем торгів ТОВ «ЕНЕРГОРЕСУРСИ ПОЛІССЯ» відсутнє. Чи було Вами оскаржено до суду рішення органу оскарження від 15.12.2021 року № 27713-р/пк-пз, прийняте за результатами розгляду скарги про порушення законодавства про закупівлю замовником? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
нтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі проводилося відповідно до ТУУ - 00994207-005:2018, ГОСТ 3243-88 (Дрова), розміру витрат та визначення його очікуваної вартості здійснювалося шляхом запиту цінових пропозиції та аналізу ринку цін на паливну деревину першої групи (тверда порода деревини), які діяли на період оголошення закупівлі відкритих торгів. Закупівля оголошувалася в межах кошторисних призначень виділених головним розпорядником бюджетних коштів НПУ. На даний час посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не має технічної можливості надати. У зв’язку із тим що на даний момент доступ на сайті обмежено по причині не розкриття та нерозголошення інформації щодо закупівель під час війни. Договір за лотом № 1 за вище вказаною процедурою закупівлі не укладався у зв’язку із закінченням бюджетного року. Оскільки закупівлю було оскаржено до Антимонопольного Комітету строки реєстрації в ДКСУ сплинув. На запит № 2 щодо оскарження до суду рішення органу оскарження від 15.12.2021 року № 27713-р/пк-пз, прийняте за результатами розгляду скарги про порушення законодавства про закупівлю не оскаржувалося.
нтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі проводилося відповідно до ТУУ - 00994207-005:2018, ГОСТ 3243-88 (Дрова), розміру витрат та визначення його очікуваної вартості здійснювалося шляхом запиту цінових пропозиції та аналізу ринку цін на паливну деревину першої групи (тверда порода деревини), які діяли на період оголошення закупівлі відкритих торгів. Закупівля оголошувалася в межах кошторисних призначень виділених головним розпорядником бюджетних коштів НПУ. На даний час посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не має технічної можливості надати. У зв’язку із тим що на даний момент доступ на сайті обмежено по причині не розкриття та нерозголошення інформації щодо закупівель під час війни. Договір за лотом № 1 за вище вказаною процедурою закупівлі не укладався у зв’язку із закінченням бюджетного року. Оскільки закупівлю було оскаржено до Антимонопольного Комітету строки реєстрації в ДКСУ сплинув. На запит № 2 щодо оскарження до суду рішення органу оскарження від 15.12.2021 року № 27713-р/пк-пз, прийняте за результатами розгляду скарги про порушення законодавства про закупівлю не оскаржувалося.
Розглянувши запит в межах компетенції повідомляємо наступне, бгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі проводилося відповідно до ТУУ - 00994207-005:2018, ГОСТ 3243-88 (Дрова), розміру витрат та визначення його очікуваної вартості здійснювалося шляхом запиту цінових пропозиції та аналізу ринку цін на паливну деревину першої групи (тверда порода деревини), які діяли на період оголошення закупівлі відкритих торгів. Закупівля оголошувалася в межах кошторисних призначень виділених головним розпорядником бюджетних коштів НПУ. На даний час посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не має технічної можливості надати. У зв’язку із тим що на даний момент доступ на сайті обмежено по причині не розкриття та нерозголошення інформації щодо закупівель під час війни. Договір за лотом № 1 за вище вказаною процедурою закупівлі не укладався у зв’язку із закінченням бюджетного року. Оскільки закупівлю було оскаржено до Антимонопольного Комітету строки реєстрації в ДКСУ сплинув. На запит № 2 щодо оскарження до суду рішення органу оскарження від 15.12.2021 року № 27713-р/пк-пз, прийняте за результатами розгляду скарги про порушення законодавства про закупівлю не оскаржувалося.
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Усунуто
Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Усунуто