0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
258 189.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 14 черв. 15:35
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.)
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.)
ПРИХОВАНО
Надання пояснення У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Сметана, йогурт код за ДК 021:2015 15550000-8 Молочні продукти різні», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-02-04-012659-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів? Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Повідомляємо про те, що відповідно до Положення про уповноважену особу та Порядку організації планування та проведення закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Вишнівецької селищної ради (далі Порядок), що затверджені наказом Відділу освіти, культури, молоді та спорту Вишнівецької селищної ради від 9.12.2021р № 189 ОД, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення затверджене протоколом уповноваженої особи від 28.01.2022р №28/01/РП, що додається. Через відсутність сайту Замовника та відсутність в посадовій інструкції відповідального працівника Вишнівецької селищної ради обов’язку оприлюднювати інформацію відділу освіти, культури, молоді та спорту Вишнівецької селищної ради, дане обгрунтування не опубліковане.
Надання пояснення У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Сметана, йогурт код за ДК 021:2015 15550000-8 Молочні продукти різні», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-02-04-012659-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів? Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Повідомляємо про те, що відповідно до Положення про уповноважену особу та Порядку організації планування та проведення закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Вишнівецької селищної ради (далі Порядок), що затверджені наказом Відділу освіти, культури, молоді та спорту Вишнівецької селищної ради від 9.12.2021р № 189 ОД, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення затверджене протоколом уповноваженої особи від 28.01.2022р №28/01/РП, що додається. Через відсутність сайту Замовника та відсутність в посадовій інструкції відповідального працівника Вишнівецької селищної ради обов’язку оприлюднювати інформацію відділу освіти, культури, молоді та спорту Вишнівецької селищної ради, дане обгрунтування не опубліковане.
В ході проведення моніторингу Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, (ID моніторингу:UA-M-2022-06-14-000031), щодо відкритих торгів за предметом закупівлі «Сметана, йогурт код за ДК 021:2015 15550000-8 Молочні продукти різні», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-02-04-012659-b) (далі Закупівля) встановлено порушення законодавства у сфері закупівель, а саме невідповідність тендерної документації вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі Закон) в частині: - порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації (пункт 1 розділу IV) не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій; - порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону, визначений Замовником (пункт 2 розділу V) в тендерної документації перелік формальних помилок, не відповідає переліку, затвердженому Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за №715/34998, (далі – Наказ № 710); - порушення частини п’ятої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовник в додатку 4 тендерної документації вимагає надання інформації (листа-гарантії) яка міститься у відкритих реєстрах доступ до яких є вільним, а саме на підтвердження відсутності підстав щодо відхилення тендерної пропозиції передбаченої пунктом 11 частини першої статті 17 Закону та витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить дані про останні реєстраційні дії (дата видачі Витягу не повинна перевищувати 30 днів до дати подання документу). Висновок моніторингу від 23.06.2022р. містить зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, а саме: зобов’язує дотримуватися вимог законодавства у сфері закупівель при складанні тендерної документації, зокрема частини шостої статті 17, пунктів 2, 14, 19 частини другої статті 22 Закону та Наказу № 710 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію, що свідчить про вжиття таких заходів. Замовник погоджується з висновком Держаудитслужби та зобов’язується дотримуватися вимог законодавства у сфері закупівель при складанні тендерної документації та проведенні закупівель у майбутньому, зокрема частини шостої статті 17, пунктів 2, 14, 19 частини другої статті 22 Закону та Наказу № 710.