0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 187 888.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 27 черв. 16:34
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПОЯСНЕННЯ на Запит про надання пояснень у ході моніторингу закупівлі UA-2021-10-14-000117-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ). 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Згідно запиту Держаудитслужби України надаємо пояснення: Замовником з причини непрацездатності колесо-токарного верстату КЖ-20ТФ-1 було зроблено його обстеження, складено дефектний акт та, як наслідок, проведено закупівлю за предметом: Послуги з капітального ремонту колесо-токарного верстату КЖ-20ТФ-1 (ДК 021:2015 - 50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки). Рік випуску колесо-токарного верстату КЖ-20ТФ-1 - 1998, заводський №112. Даний верстат задіяний в технологічному ланцюзі з ремонту колісних пар, а саме для обточки колісних пар по профілю та забезпечення безпеки руху поїздів. Очікувана вартість закупівлі визначалась з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі Методика). Відповідно до Методики, а саме п. 1 розділу ІІІ «Методи визначення очікуваної вартості» - очікувана вартість закупівлі була визначена шляхом направлення листів-запитів на комерційну пропозицію до потенційних виконавців послуг: вих. №12/838 до ТОВ «ЗОВНІШНЬОТОРГІВЕЛЬНА ФІРМА», вих. №12/141 до ТОВ ВПКК«Юг-Путькомплект», вих. №12/140 до ООО «Электросоюз», вих. №12/139 до ТОВ «УКРПРОМ ТЕХНОЛОГІЇ», вих. №12/846 до ФОП «Співак Максим Васильйович». Отримано п’ять відповідей. З трьох найменших отриманих комерційних пропозицій пораховано середньоарифметичне серед наданих комерційних пропозицій на закупівлю: «Послуг з капітального ремонту колесо-токарного верстату КЖ-20ТФ-1» та прийнята у розмірі - 1 187 888,00 грн. без ПДВ (1425465,60грн.зПДВ). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та розмір очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті оdz.gov.ua. в розділі «Закупівлі» - «Активні торги» за посиланням на предмет закупівлі та його унікальний номер оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу, так як на зазначеному веб-сайті Замовника встановлена можливість відображення дзеркала його закупівель. Додатки: 1. Листи запити до потенційних виконавців послуг: вих. №12/838 до ТОВ «Зовнішньоторгівельна фірма», вих. №12/141 до ТОВ Виробничо-Проектно Комерційна Компанія «Юг-Путькомплект», вих. №12/140 до ООО «Электросоюз», вих. №12/139 до ТОВ «УКРПРОМ ТЕХНОЛОГІЇ», вих. №12/846 до ФОП «Співак Максим Васильйович». 2. Листи відповіді потенційних виконавців послуг: вих. №690/162 від 05.08.2021 року від ТОВ «ЗОВНІШНЬОТОРГІВЕЛЬНА ФІРМА», вих. №28/1-1 від 28.01.2021 року від ТОВ Виробничо-Проектно Комерційна Компанія «Юг-Путькомплект», вих. №1/01 від 28.01.2021 року від ООО «Электросоюз», вих. №УТ-16-02-01 від 16.02.2021 року від ТОВ «УКРПРОМ ТЕХНОЛОГІЇ», вихідний від 04.08.2021 року від ФОП «СпівакМаксимВасильйович».
ПОЯСНЕННЯ на Запит про надання пояснень у ході моніторингу закупівлі UA-2021-10-14-000117-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ). 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Згідно запиту Держаудитслужби України надаємо пояснення: Замовником з причини непрацездатності колесо-токарного верстату КЖ-20ТФ-1 було зроблено його обстеження, складено дефектний акт та, як наслідок, проведено закупівлю за предметом: Послуги з капітального ремонту колесо-токарного верстату КЖ-20ТФ-1 (ДК 021:2015 - 50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки). Рік випуску колесо-токарного верстату КЖ-20ТФ-1 - 1998, заводський №112. Даний верстат задіяний в технологічному ланцюзі з ремонту колісних пар, а саме для обточки колісних пар по профілю та забезпечення безпеки руху поїздів. Очікувана вартість закупівлі визначалась з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі Методика). Відповідно до Методики, а саме п. 1 розділу ІІІ «Методи визначення очікуваної вартості» - очікувана вартість закупівлі була визначена шляхом направлення листів-запитів на комерційну пропозицію до потенційних виконавців послуг: вих. №12/838 до ТОВ «ЗОВНІШНЬОТОРГІВЕЛЬНА ФІРМА», вих. №12/141 до ТОВ ВПКК«Юг-Путькомплект», вих. №12/140 до ООО «Электросоюз», вих. №12/139 до ТОВ «УКРПРОМ ТЕХНОЛОГІЇ», вих. №12/846 до ФОП «Співак Максим Васильйович». Отримано п’ять відповідей. З трьох найменших отриманих комерційних пропозицій пораховано середньоарифметичне серед наданих комерційних пропозицій на закупівлю: «Послуг з капітального ремонту колесо-токарного верстату КЖ-20ТФ-1» та прийнята у розмірі - 1 187 888,00 грн. без ПДВ (1425465,60грн.зПДВ). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та розмір очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті оdz.gov.ua. в розділі «Закупівлі» - «Активні торги» за посиланням на предмет закупівлі та його унікальний номер оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу, так як на зазначеному веб-сайті Замовника встановлена можливість відображення дзеркала його закупівель. Додатки: 1. Листи запити до потенційних виконавців послуг: вих. №12/838 до ТОВ «Зовнішньоторгівельна фірма», вих. №12/141 до ТОВ Виробничо-Проектно Комерційна Компанія «Юг-Путькомплект», вих. №12/140 до ООО «Электросоюз», вих. №12/139 до ТОВ «УКРПРОМ ТЕХНОЛОГІЇ», вих. №12/846 до ФОП «Співак Максим Васильйович». 2. Листи відповіді потенційних виконавців послуг: вих. №690/162 від 05.08.2021 року від ТОВ «ЗОВНІШНЬОТОРГІВЕЛЬНА ФІРМА», вих. №28/1-1 від 28.01.2021 року від ТОВ Виробничо-Проектно Комерційна Компанія «Юг-Путькомплект», вих. №1/01 від 28.01.2021 року від ООО «Электросоюз», вих. №УТ-16-02-01 від 16.02.2021 року від ТОВ «УКРПРОМ ТЕХНОЛОГІЇ», вихідний від 04.08.2021 року від ФОП «СпівакМаксимВасильйович».
Регіональною філією «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) подано АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ від 26 липня 2022 року № НЮ-14/1077 до Чернівецького Окружного Адміністративного Суду про визнання протиправним та скасування Висновку Західного офісу Держаудитслужби від 12.07.2022 щодо наявності порушень законодавства при проведенні процедури за предметом закупівлі: «Послуги з капітального ремонту колесо-токарного верстату КЖ-20ТФ-1. (ДК 021:2015 - 50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-14-000117-a)
ЗАПЕРЕЧЕННЯ щодо висновку у межах проведення моніторингу UA-M-2022-06-27-000028 ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2021-10-14-000117-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ). 12 липня 2022 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі: «Послуги з капітального ремонту колесо-токарного верстату КЖ-20ТФ-1. (ДК 021:2015 - 50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-14-000117-a ) Згідно з висновком, за результатами розгляду питання повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, ДАСУ встановила порушення, вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі - Порядок № 1082) та вимог відповідно до Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.08.2018 № 749 (далі – Постанова № 749), а саме: Уповноваженою особою Замовника оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію та Договір оприлюднено та підписано з накладанням Удосконаленого Електронного Підпису, що не відповідає вимогам пункту третього Порядку № 1082 та Постанови № 749. Відповідно до абз. 2 частини 8 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” надаємо свої заперечення до висновку: Відповідно до частини 3 статті 12 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Згідно зі статтею 6 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" накладанням електронного підпису завершується створення електронного документу. Відносини, пов’язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів регулюються Законом України "Про електронні довірчі послуги", відповідно до пункту 44 частини 1 статті 1 якого «удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис». З метою забезпечення доступності е-довірчих послуг для громадян та бізнесу Урядом ухвалено Постанову від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» (далі — Експериментальний проект). Експериментальний проект забезпечив можливість використання УЕП, що базується на кваліфікованому сертифікаті, для здійснення е-взаємодії, е-ідентифікації та автентифікації осіб у разі, коли законодавством передбачено використання лише КЕП (засобу КЕП, кваліфікованих е-довірчих послуг) або засобу е-ідентифікації з високим рівнем довіри. Крім того, постановою Уряду від 17.03.2021 № 227 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2018 р. № 749 і від 3 березня 2020 р. № 193», зокрема, до експериментального проекту внесено зміни. Згідно із зазначеними змінами право використовувати УЕП, що базується на кваліфікованому сертифікаті, надано також працівникам держустанов – якщо використання таких підписів не має на меті реалізацію ними повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи. До того ж велика кількість скарг до Антимонопольного комітету призвела до запиту в Міністерство цифрової трансформації з проханням надати роз’яснення, чи може підпис вважатися кваліфікованим електронним підписом, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений. Міністерство цифрової трансформації України Листом від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 повідомило наступне: «водночас наголошуємо на можливості до 31.12.2021 використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених Постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів», тобто на момент оголошення процедури закупівлі за номером UA-2021-10-14-000117-a Уповноваженою особою Замовника оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію та Договір оприлюднено та підписано з накладанням Удосконаленого Електронного Підпису, відповідно до вимог чинного законодавства. До того ж у постанові Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 193 внесені зміни: 1) в абзаці другому пункту 1 цифри і слова “31 грудня 2021 року” замінити цифрами і словами “5 березня 2022 року”, тобто після закінчення дії експериментального проекту, тобто починаючи з 05.03.2022, а також до внесення відповідних змін до Закону УЕП, які базувались на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів вважатимуться УЕП. Зважаючи на вищевикладене вважаємо висновок ДАСУ не обґрунтованим та безпідставним. Заступник начальника служби організації та проведення закупівель О.А. Шаповал