0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 650 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 11 лип. 15:45
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.)
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідно до ч. 4 ст. 4 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі-Закон: "Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.". У зв'язку із відсутністю норми закону, що регулює дані дії то право на проведення вищевказаних дій залишається виключно за Замовником, та Закон в свою чергу не містить у собі жодних вимог обов'язкових до виконання з приводу обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості, одже всі вищевказані дані, відповідно до котрих здійснється закупівля формуються, збираються та отримуються Замовником у зручний для нього спосіб котрий не потребує жодного документально оформеленного рішення (в межах Закону), однак не зважаючи на це Замовником, відповідно до ч.4 ст.4 Закону в якості передумови здійснення закупівлі було проведено попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку та отримання рекомендації з приводу технічно-якісних характеристик предмета закупівлі шляхом надсилання офіційних запитів та отриманням офіційних відповідей від суб'єктів господарювання (як приклад, один із таких запитів та відповідь додається) відповідно до котрих, зокрема але не виключно, й було сформовано технічні та якісні характеристики закупівлі та її очікувана вартість. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі ми не зможемо надати фізично, оскільки власний веб-сайт у нас відсутній та жодного разу не було закладено коштів для його створення та постійного функціонування, також хочемо зазначити, що відповідно до ч.1 ст.4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг, проте для забезпечення діяльності Замовника даної потреби на даний момент не має, та Законом не встановлено обов'язку мати та постійно підтримувати функціонування веб-сайту.
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.)
ПРИХОВАНО
Просимо Вас уточнити кого стосується дане звернення, так як Замовник не оголошував закупівлю «Капітальний ремонт дороги по вул. Заньковецька (від буд. №2 до буд. №53а) в м.Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-25-014414-b) та відповідно жодною інформацією з приводу вказаної закупівлі ми не володіємо.
Відповідно до ч. 4 ст. 4 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі-Закон: "Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.". У зв'язку із відсутністю норми закону, що регулює дані дії то право на проведення вищевказаних дій залишається виключно за Замовником, та Закон в свою чергу не містить у собі жодних вимог обов'язкових до виконання з приводу обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості, одже всі вищевказані дані, відповідно до котрих здійснється закупівля формуються, збираються та отримуються Замовником у зручний для нього спосіб котрий не потребує жодного документально оформеленного рішення (в межах Закону), однак не зважаючи на це Замовником, відповідно до ч.4 ст.4 Закону в якості передумови здійснення закупівлі було проведено попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку та отримання рекомендації з приводу технічно-якісних характеристик предмета закупівлі шляхом надсилання офіційних запитів та отриманням офіційних відповідей від суб'єктів господарювання (як приклад, один із таких запитів та відповідь додається) відповідно до котрих, зокрема але не виключно, й було сформовано технічні та якісні характеристики закупівлі та її очікувана вартість. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі ми не зможемо надати фізично, оскільки власний веб-сайт у нас відсутній та жодного разу не було закладено коштів для його створення та постійного функціонування, також хочемо зазначити, що відповідно до ч.1 ст.4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг, проте для забезпечення діяльності Замовника даної потреби на даний момент не має, та Законом не встановлено обов'язку мати та постійно підтримувати функціонування веб-сайту.
Просимо Вас уточнити кого стосується дане звернення, так як Замовник не оголошував закупівлю «Капітальний ремонт дороги по вул. Заньковецька (від буд. №2 до буд. №53а) в м.Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-25-014414-b) та відповідно жодною інформацією з приводу вказаної закупівлі ми не володіємо.
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.)
ПРИХОВАНО
Замовником було усунуто порушення описане у висновку шляхом укладанння додаткової угоди про розірвання договору, що додається разом із звітом про розірвання договору.