0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
6 730 000.00 UAH
Замовник
ВІННИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ АГРАРНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, НАУКОВО-ДОСЛІДНЕ ГОСПОДАРСТВО "АГРОНОМІЧНЕ" ВІННИЦЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 12 лип. 08:39
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. Об’єм робіт, їх технологічні вимоги, якісні та кількісні характеристики витратних матеріалів визначались згідно технологічної карти по вирощуванню ярого ріпаку, яка розроблена та затверджене НДГ «Агрономічне» ВНАУ. Після визначення фактичної потреби та об’єму послуг було проведення аналіз ринку, порівняння цін надавачів послуг та визначено очікувану вартість предмета закупівлі. Оскільки відсутнє державне регулювання цін на послуги по вирощуванню с/г культур, господарством було проведено аналіз коливання вартості комплексу послуг по вирощуванню соняшника із розрахунку на 1 га площі :- ринкові пропозиції компаній (не менше 3-ох), які надають комплекс послуг по вирощуванню ярого ріпаку, станом на січень 2022 року, становили 18000,00-25000,00 грн. з ПДВ. Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://vsau.org/assets/images/content/dokPDF/fin-dok/NDG%20Agron/obgryn_vuroshyvannya-jruy-ripak.pdf 2. Якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закону), замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. Тендерні пропозиції учасників після розгляду визнані такими що відповідають тендерній документації, оскільки в їх складі було надано довідки, що підтверджують відсутність підстав для відмови учасникам в участі в процедурі закупівлі згідно ст. 17 Закону. Було прийнято рішення про доцільність врахування наданих довідок, оскільки на дату розкриття тендерних пропозицій доступ до відкритих єдиних державних реєстрів був закритий через військову агресію Російської Федерації проти України. 3. Відповідно до частини 10 статті 29 строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Аргументом для прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції стали обставини непереборної сили, зокрема надзвичайні, невідворотні та об’єктивні обставини для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військова агресія Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, оскільки учасник пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідно за результатами оцінки не мав можливості надати довідки встановленої форми, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі в процедурі закупівлі згідно ч. 6,12 та 13 ст. 17 Закону. Враховуючи вищевикладене Замовником в електронній системі закупівель не оприлюднено інформації щодо розгляду тендерної пропозиції. 4. Станом на 14 липня 2022 закупівля за номером UA-2022-01-28-002497-a визнана такою що не відбулася згідно з частиною 7 статті 32 Закону, внаслідок дії обставин непереборної сили., що підтверджується листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військова агресія Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX
1. Об’єм робіт, їх технологічні вимоги, якісні та кількісні характеристики витратних матеріалів визначались згідно технологічної карти по вирощуванню ярого ріпаку, яка розроблена та затверджене НДГ «Агрономічне» ВНАУ. Після визначення фактичної потреби та об’єму послуг було проведення аналіз ринку, порівняння цін надавачів послуг та визначено очікувану вартість предмета закупівлі. Оскільки відсутнє державне регулювання цін на послуги по вирощуванню с/г культур, господарством було проведено аналіз коливання вартості комплексу послуг по вирощуванню соняшника із розрахунку на 1 га площі :- ринкові пропозиції компаній (не менше 3-ох), які надають комплекс послуг по вирощуванню ярого ріпаку, станом на січень 2022 року, становили 18000,00-25000,00 грн. з ПДВ. Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://vsau.org/assets/images/content/dokPDF/fin-dok/NDG%20Agron/obgryn_vuroshyvannya-jruy-ripak.pdf 2. Якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закону), замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. Тендерні пропозиції учасників після розгляду визнані такими що відповідають тендерній документації, оскільки в їх складі було надано довідки, що підтверджують відсутність підстав для відмови учасникам в участі в процедурі закупівлі згідно ст. 17 Закону. Було прийнято рішення про доцільність врахування наданих довідок, оскільки на дату розкриття тендерних пропозицій доступ до відкритих єдиних державних реєстрів був закритий через військову агресію Російської Федерації проти України. 3. Відповідно до частини 10 статті 29 строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Аргументом для прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції стали обставини непереборної сили, зокрема надзвичайні, невідворотні та об’єктивні обставини для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військова агресія Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, оскільки учасник пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідно за результатами оцінки не мав можливості надати довідки встановленої форми, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі в процедурі закупівлі згідно ч. 6,12 та 13 ст. 17 Закону. Враховуючи вищевикладене Замовником в електронній системі закупівель не оприлюднено інформації щодо розгляду тендерної пропозиції. 4. Станом на 14 липня 2022 закупівля за номером UA-2022-01-28-002497-a визнана такою що не відбулася згідно з частиною 7 статті 32 Закону, внаслідок дії обставин непереборної сили., що підтверджується листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військова агресія Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX
Станом на 14 липня 2022 закупівля за номером UA-2022-01-28-002497-a визнана такою що не відбулася згідно з частиною 7 статті 32 Закону, внаслідок дії обставин непереборної сили., що підтверджується листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військова агресія Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX.