0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Очікувана вартість
2 541 900.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 21 лип. 17:42
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020р. за № 1266, Замовник з метою ефективного та раціонального використання бюджетних коштів повинен забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Обґрунтування доцільності закупівлі. Визнано підприємством, комунальної власності Новолатівської територіальної громади, та покладено виконання таких завдань/функцій: Комунальне підприємство забезпечує питною водою населення. При експлуатації навантажувачів виникає ряд проблем, таких як: моральний та технічний знос, мала продуктивність, низька швидкість завантаження, високий рівень споживання ПММ, частий вихід з ладу вузлів і агрегатів, низький рівень безпеки виконання робіт, низька ефективність використання робочого часу через частих поломок вузлів і агрегатів, і підготовчих робіт. Придбання екскаватора-навантажувача дозволить забезпечити безперебійну роботу комунальнго підприємства, допоможе в ремонті та обслуговуванні водомереж, покращить надання комунальних послуг жителям громади. Дозволить робити планування земельної ділянки, прибирати сніг з дорожнього полотна, змінні ковші дозволяють рити траншеї різної ширини, монтажні роботи, прибирання території по закінченню будівництва, агрегат повинен бути економічним, збільшить загальний виробіток та зменшить витрати часу на виконання робіт, а також призведе до економії витрат на ремонти, технічне обслуговування та паливо. Придбання даної техніки дозволить значно економити паливномастильні матеріали, зменшувати витрати на придбання шин, витрати на запасні частини, мінімізація позапланових ремонті, швидко та оперативно усувати пориви на водомережах, працюючи в тому числі і при низьких температурах та оновити морально та фізично застарілий автотранспортний парк підприємства. Ряд переваг за технічними характеристиками та зовнішнім виглядом предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника багатофункціональної техніки. Згідно із технічним завданням.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020р. за № 1266, Замовник з метою ефективного та раціонального використання бюджетних коштів повинен забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Обґрунтування доцільності закупівлі. Визнано підприємством, комунальної власності Новолатівської територіальної громади, та покладено виконання таких завдань/функцій: Комунальне підприємство забезпечує питною водою населення. При експлуатації навантажувачів виникає ряд проблем, таких як: моральний та технічний знос, мала продуктивність, низька швидкість завантаження, високий рівень споживання ПММ, частий вихід з ладу вузлів і агрегатів, низький рівень безпеки виконання робіт, низька ефективність використання робочого часу через частих поломок вузлів і агрегатів, і підготовчих робіт. Придбання екскаватора-навантажувача дозволить забезпечити безперебійну роботу комунальнго підприємства, допоможе в ремонті та обслуговуванні водомереж, покращить надання комунальних послуг жителям громади. Дозволить робити планування земельної ділянки, прибирати сніг з дорожнього полотна, змінні ковші дозволяють рити траншеї різної ширини, монтажні роботи, прибирання території по закінченню будівництва, агрегат повинен бути економічним, збільшить загальний виробіток та зменшить витрати часу на виконання робіт, а також призведе до економії витрат на ремонти, технічне обслуговування та паливо. Придбання даної техніки дозволить значно економити паливномастильні матеріали, зменшувати витрати на придбання шин, витрати на запасні частини, мінімізація позапланових ремонті, швидко та оперативно усувати пориви на водомережах, працюючи в тому числі і при низьких температурах та оновити морально та фізично застарілий автотранспортний парк підприємства. Ряд переваг за технічними характеристиками та зовнішнім виглядом предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника багатофункціональної техніки. Згідно із технічним завданням.
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НОВОЛАТІВСЬКЕ» скористалось правом оскаржити рішеня від 03.08.2021 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішення №17780-р/пк-пз у встановлений Законом строк. 20.08.2021року КП «НОВОЛАТІВСЬКЕ» звернулось з позовною заявою до ОКРУЖНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ міста КИЄВА, про визнання протиправним та скасування рішення. Ухвалою від 25.08.2021. було відкрито провадження справи № 640/23588/21, та ухвалою від 26.08.2021 прийнято позовну заяву до розгляду. На даний час судом не прийнято жодного рішення. Посилання на ухвалу окружного адміністративного суду:https://reyestr.court.gov.ua/Review/99221135
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НОВОЛАТІВСЬКЕ» скористалось правом оскаржити рішеня від 03.08.2021 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішення №17780-р/пк-пз у встановлений Законом строк. 20.08.2021року КП «НОВОЛАТІВСЬКЕ» звернулось з позовною заявою до ОКРУЖНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ міста КИЄВА, про визнання протиправним та скасування рішення. Ухвалою від 25.08.2021. було відкрито провадження справи № 640/23588/21, та ухвалою від 26.08.2021 прийнято позовну заяву до розгляду. На даний час судом не прийнято жодного рішення. Посилання на ухвалу окружного адміністративного суду:https://reyestr.court.gov.ua/Review/99221135
За результатами аналізу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Східний офіс Держаудитслужби № UA-2021-06-03-004859-b (дата публікації 16.08.2022 09:55), відповідності щодо ймовірності перевищення строку розгляду тендерної пропозиції, яку за результатами оцінки визначено найбільш економічно вигідною встановлено порушення вимог частини 10 ст. 29 ЗаконуУкраїни «Про публічні закупівлі» В зв’язку з тим що закупівля № 12302318 , «Екскаватор-навантажувач JCB 3CX SITEMASTER або еквівалент» (ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером UA-2021-06-03-004859-b) на стадії яка унеможливлює їх усунення тобто здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку не є можливим. Взято до уваги Наказ про оголошення догани Тетяні ДУПІК від 17.08.2022 №8. З метою недопущення подібних випадків у майбутньому, уповноважена особа замовника: 1) повторно вивчено та узагальнено правові положення і вимоги пункту 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», а також Закону України «Про публічні закупівлі» взагалі ; 2) проаналізовано та взято до уваги узагальнені рекомендації Східного офісу Держаудитслужби щодо застосування законодавства у сфері закупівель; 3) вирішено, в майбутньому, відповідно до вимоги пункту 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» дотримуватись строків розгляду тендерних пропозицій.