0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
616 000.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 2 серп. 15:41
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
У відповідь на запит про надання пояснення, повідомляємо наступне: Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості Технічні та якісні характеристики предмету даної закупівлі розроблені працівниками КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ", відповідно до потреб медичної установи з урахуванням специфіки предмету закупівлі, та закупівель попередніх періодів. Очікувана вартість предмета закупівлі: 616 000 грн. з ПДВ. Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін на такі послуги на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі. Розмір бюджетного призначення: фінансування даної закупівлі здійснюється на підставі виділених фінансових призначень Національної служби здоров’я України. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) передбачене для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки. КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ" не є одержувачем та розпорядником державних коштів, оскільки дана закупівля здійснюється за рахунок коштів виділених Національною службою здоров’я. Відтак положення, що передбачене п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не поширюється на КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ".
У відповідь на запит про надання пояснення, повідомляємо наступне: Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості Технічні та якісні характеристики предмету даної закупівлі розроблені працівниками КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ", відповідно до потреб медичної установи з урахуванням специфіки предмету закупівлі, та закупівель попередніх періодів. Очікувана вартість предмета закупівлі: 616 000 грн. з ПДВ. Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін на такі послуги на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі. Розмір бюджетного призначення: фінансування даної закупівлі здійснюється на підставі виділених фінансових призначень Національної служби здоров’я України. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) передбачене для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки. КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ" не є одержувачем та розпорядником державних коштів, оскільки дана закупівля здійснюється за рахунок коштів виділених Національною службою здоров’я. Відтак положення, що передбачене п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не поширюється на КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ".
25.08.2022 року м.Львів Заперечення на висновок моніторингу Західного офісу ДАС України UA-M-2022-08-02-000040 по закупівлі «ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи (Капуста білоголова свіжа середньостиглих та пізньостиглих сортів, цибуля ріпчаста, морква, буряк столовий)» UA-2022-02-18-009421-b 18 серпня 2022 року в електронній системі закупівель було розміщено висновок про виявлені порушення під час проведення закупівлі в частині кваліфікації пропозиції учасника ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "АГРОПРОДПРОМ-СЕРВІС"", а саме цитуємо: «Відповідно до норм законодавства документом, що складається за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин є акт, форма якого затверджена наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 №447 (чинний до 01.03.2022). Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що учасником ТОВ «Торгова компанія «Агропродпром-сервіс» у складі тендерної пропозиції не надано підтверджуючого документа, виданого за результатом державного контролю (акту) про додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, чим недотримано вимог пункту 3.8. розділу 3 тендерної документації Замовника. Відповідно до вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.» В заперечення до зазначеної у висновку інформації принагідно повідомляємо, що учасником ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "АГРОПРОДПРОМ-СЕРВІС"" 29 червня 2022 о 16:36 завантажено в електронну систему закупівель документ «15. Акт обстеження приміщення.pdf» (додаток 1 до цього заперечення). Жодних вимог щодо форми складання акту тендерна документація не містила, однак, усупереч цьому документ все ж складений у відповідності до форми затвердженої наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 №447 (додаток 2 до цього заперечення), будь які розбіжності , відмінності чи невідповідності цій формі не встановлено. Отже, 1)документ надано 2)документ відповідає формі затвердженій на законодавчому рівні 3)підстави для відхилення пропозиції учасника відсутні. Додатково повідомляємо, що пропозиція кожного учасника закупівлі розглядається окремо, в порядку порядковості як індивідуальна, окрема, цілісна тендерна пропозиція на відповідність вимогам встановленим у тендерній документації, НЕ відбувається порівняння пропозицій учасників між собою, оскільки це НЕ передбачено Законом України «Про публічні закупівлі». Також окремо зазначаємо, що згідно висновку моніторингу встановлено зобов’язання наступне: «Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону шляхом відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Торгова компанія «Агропродпром-сервіс»». Заявляємо, що: 1) порушення в частині кваліфікації відсутні, оскільки документ встановленої форми наявний у складі пропозиції учасника 2) спосіб усунення порушення, якого насправді немає, що документально підтверджено, є НЕКОРЕКТНИМ, оскільки відхилення пропозиції учасника, що визначений переможцем закупівлі, відбувається згідно ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі», в якій є вичерпний перелік підстав, а саме: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі: -відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; -не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; -не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; -не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником». Також повідомляємо, що здійснити повторну кваліфікацію учасника можна лише на підставі рішення АМК України (органу оскарження) у випадку, якщо відповідне зобов’язання буде зазначене у рішенні такого органу, що винесене за результатом розгляду скарги згідно ч.18,19 ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Жодних дій по повторній кваліфікації учасника -переможця на підставі висновку ДАС України здійснювати НЕ можна, оскільки таке не передбачено законодавством. В частині висновку щодо вжиття заходів (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082 при розміщенні та оприлюдненні інформації щодо предмета закупівлі, а також правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону зазначаємо, відповідні заходи ВЖИТІ, проведено роз’яснювальну роботу. Враховуючи вищенаведене, замовником правомірно кваліфіковано пропозицію учасника ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "АГРОПРОДПРОМ-СЕРВІС"" , порушення відсутні, заходи щодо неіснуючих порушень та у спосіб непередбачений законодавством вжити неможливо! Уповноважена особа Гуренко Костянтин