0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 860 000.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ №2"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 2 серп. 16:00
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Відсутній механізм
Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Відсутній механізм
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне. 1. Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована на підставі діючого на момент оголошення даної процедури КНП КОР «Київська обласна дитяча лікарня №2»» Положення «Про тендерний комітет та уповноважену особу». Для оцінки вартості послуг з розміщення рекламних матеріалів уповноваженою особою було проведено аналіз ринку таких послу (моніторинг середньоринкових цін на аналогічні та подібні послуги) . Замовником також було додатково проаналізовано найбільш ефективні канали розміщення та скориговано вартість розміщення в каналах відповідно до необхідних об'ємів та налаштувань таргетингів. Таким чином в рамках закупівлі планувалося масштабувати розміщення в найбільш ефективних каналах та скоригувати налаштування таргетингу для досягнення кращого ефекту. Очікувана вартість розрахована шляхом оцінки не менше трьох пропозицій потенційних постачальників щодо товарів/послуг, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закуплі (ТОВ «Позитив ВС» , ФОП Бурий Д.В., ТОВ «РІА Бліц»). За результатами проведеного аналізу, моніторингу вартості та реальних видатків КНП КОР “Київська обласна дитяча лікарня №2” було визначено очікувану вартість послуг, яка є меншою із запропонованих. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: КНП КОР «Київська обласна дитяча лікарня №2» - надавач медичних послуг планує, як розвиток ключових напрямів діяльності підприємства. З метою підвищення рівня поінформованості населення довести до відома потенційних пацієнтів, що дана послуга надається у нашому закладі, що методи її надання мають конкретні переваги, що її нададуть за вказаною адресою, за певною ціною; - змусити пацієнта задуматися про можливість скористатися даною послугою, наводячи аргументи на користь такого «придбання» -пробудити бажання скористатися даною послугою, викликати уявні уявлення про її результати. - формування у пацієнтів певного рівня знань про медичної послуги; - формування у пацієнтів певного образу медичної організації; - спонукання споживачів звернутися в дану медичну організацію; - спонукання споживачів до отримання конкретної медичної послуги; - формування у інших медичних організацій партнерських відносин. Кінцевою метою реклами, пов'язаної з наданням платних медичних послуг, вважається збільшення доходів медичної організації . Визначені в документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб підприємства та відповідають пропозиціям відповідного ринку.
Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне: 1. Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована на підставі діючого на момент оголошення даної процедури КНП КОР «Київська обласна дитяча лікарня №2»» Положення «Про тендерний комітет та уповноважену особу». Для оцінки вартості послуг з розміщення рекламних матеріалів уповноваженою особою було проведено аналіз ринку таких послу (моніторинг середньоринкових цін на аналогічні та подібні послуги) . Замовником також було додатково проаналізовано найбільш ефективні канали розміщення та скориговано вартість розміщення в каналах відповідно до необхідних об'ємів та налаштувань таргетингів. Таким чином в рамках закупівлі планувалося масштабувати розміщення в найбільш ефективних каналах та скоригувати налаштування таргетингу для досягнення кращого ефекту. Очікувана вартість розрахована шляхом оцінки не менше трьох пропозицій потенційних постачальників щодо товарів/послуг, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закуплі (ТОВ «Позитив ВС» , ФОП Бурий Д.В., ТОВ «РІА Бліц»). За результатами проведеного аналізу, моніторингу вартості та реальних видатків КНП КОР “Київська обласна дитяча лікарня №2” було визначено очікувану вартість послуг, яка є меншою із запропонованих. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: КНП КОР «Київська обласна дитяча лікарня №2» - надавач медичних послуг планує, як розвиток ключових напрямів діяльності підприємства. З метою підвищення рівня поінформованості населення довести до відома потенційних пацієнтів, що дана послуга надається у нашому закладі, що методи її надання мають конкретні переваги, що її нададуть за вказаною адресою, за певною ціною; - змусити пацієнта задуматися про можливість скористатися даною послугою, наводячи аргументи на користь такого «придбання» -пробудити бажання скористатися даною послугою, викликати уявні уявлення про її результати. - формування у пацієнтів певного рівня знань про медичної послуги; - формування у пацієнтів певного образу медичної організації; - спонукання споживачів звернутися в дану медичну організацію; - спонукання споживачів до отримання конкретної медичної послуги; - формування у інших медичних організацій партнерських відносин. Кінцевою метою реклами, пов'язаної з наданням платних медичних послуг, вважається збільшення доходів медичної організації . Визначені в документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб підприємства та відповідають пропозиціям відповідного ринку.
Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне. 1. Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована на підставі діючого на момент оголошення даної процедури КНП КОР «Київська обласна дитяча лікарня №2»» Положення «Про тендерний комітет та уповноважену особу». Для оцінки вартості послуг з розміщення рекламних матеріалів уповноваженою особою було проведено аналіз ринку таких послу (моніторинг середньоринкових цін на аналогічні та подібні послуги) . Замовником також було додатково проаналізовано найбільш ефективні канали розміщення та скориговано вартість розміщення в каналах відповідно до необхідних об'ємів та налаштувань таргетингів. Таким чином в рамках закупівлі планувалося масштабувати розміщення в найбільш ефективних каналах та скоригувати налаштування таргетингу для досягнення кращого ефекту. Очікувана вартість розрахована шляхом оцінки не менше трьох пропозицій потенційних постачальників щодо товарів/послуг, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закуплі (ТОВ «Позитив ВС» , ФОП Бурий Д.В., ТОВ «РІА Бліц»). За результатами проведеного аналізу, моніторингу вартості та реальних видатків КНП КОР “Київська обласна дитяча лікарня №2” було визначено очікувану вартість послуг, яка є меншою із запропонованих. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: КНП КОР «Київська обласна дитяча лікарня №2» - надавач медичних послуг планує, як розвиток ключових напрямів діяльності підприємства. З метою підвищення рівня поінформованості населення довести до відома потенційних пацієнтів, що дана послуга надається у нашому закладі, що методи її надання мають конкретні переваги, що її нададуть за вказаною адресою, за певною ціною; - змусити пацієнта задуматися про можливість скористатися даною послугою, наводячи аргументи на користь такого «придбання» -пробудити бажання скористатися даною послугою, викликати уявні уявлення про її результати. - формування у пацієнтів певного рівня знань про медичної послуги; - формування у пацієнтів певного образу медичної організації; - спонукання споживачів звернутися в дану медичну організацію; - спонукання споживачів до отримання конкретної медичної послуги; - формування у інших медичних організацій партнерських відносин. Кінцевою метою реклами, пов'язаної з наданням платних медичних послуг, вважається збільшення доходів медичної організації . Визначені в документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб підприємства та відповідають пропозиціям відповідного ринку.
За результатами моніторингу Північним офісом Держаудитслужби встановлено порушення законодавства процедури закупівлі UA-2022-01-14-001585-а.КНП КОР "Київська обласна дитяча лікарня№2"-(ЗАМОВНИК) з 25.08.2022 року припиняє зобов'язання за Договором №87 від 20 червня 2022 року, шляхом його розірвання.