0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 320 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 9 серп. 13:50
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
На запит, що проводиться у межах фінансового моніторнигу закупівлі трактора Farmer 10286 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-06-16-005439-a), ДП «Тульчинське ЛМГ» надає наступні пояснення: 1. Державне підприємство «Тульчинське лісомисливське господарство» засноване на державній власності, створене відповідно до наказу Міністерства лісового господарства України 19.04.1996 року №41 «Про реорганізацію Тульчинського держлісгоспу і державного мисливського господарства «Шпиківське» та належить до сфери управління Державного агентства лісових ресурсів України, яке є органом управління майном підприємства. Діяльність підприємства координується Вінницьким обласним управлінням лісового та мисливського господарства. Придбання основних засобів виробництва здійснюється лише після відповідного погодження органу управління майном, яким являється Державне агентство лісових ресурсів України. Відтак, закупівлю трактора, а саме FARMER 10286, було оголошено та проведено після отримання погодження з Державного агентства лісових ресурсів України №04-21/270 від 01.04.2022 року, та яке, в свою чергу, було погоджено у Вінницькому обласному управлінню лісового та мисливського господарства. Баланс габаритних розмірів та потужності двигуна в даному тракторі оптимально підходить для забезпечення мети його придбання, а саме з догляду та вирощуванню лісових культур, до того ж виробництво даних тракторів налагоджено на українському підприємстві ТОВ «НВП АГРОМАШІНВЕСТ» (м. Дніпро), що є дуже важливим у важких умовах воєнного часу. При формуванні очікуваної вартості предмету закупівлі, а також при визначенні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі інформація визначалась відповідно до каталогу заводу-виробника, ознайомитись з яким можна безпосередньо на вебсайті виробника за адресою http://www.agromashinvest.com/ua/ в розділі «Продукція». Найнижчу вартість предмета закупівлі за результатами проведеної публічної закупівлі було запропоновано саме ТОВ «НВП АГРОМАШІНВЕСТ», який і є виробником даних тракторів. 2. У пункті 5 розділу 3. «Підготовка тендерних пропозицій» тендерної документації допущено технічну помилку, зазначивши що «Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій», той час як вірним слід було б вважати формулювання «Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій» Дане формулювання не відповідає діючій редакції Закону України «Про публічні закупівлі», однак використовувалось у попередніх редакціях даного Закону. За результатами проведеної процедури закупівлі допущена технічна помилка, що не вплинуло на процедуру проведення торгів, мету її проведення та кінцевий результат. Дане зауваження враховано тож в подальшому зобов’язуємось не допускати подібних помилок.
На запит, що проводиться у межах фінансового моніторнигу закупівлі трактора Farmer 10286 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-06-16-005439-a), ДП «Тульчинське ЛМГ» надає наступні пояснення: 1. Державне підприємство «Тульчинське лісомисливське господарство» засноване на державній власності, створене відповідно до наказу Міністерства лісового господарства України 19.04.1996 року №41 «Про реорганізацію Тульчинського держлісгоспу і державного мисливського господарства «Шпиківське» та належить до сфери управління Державного агентства лісових ресурсів України, яке є органом управління майном підприємства. Діяльність підприємства координується Вінницьким обласним управлінням лісового та мисливського господарства. Придбання основних засобів виробництва здійснюється лише після відповідного погодження органу управління майном, яким являється Державне агентство лісових ресурсів України. Відтак, закупівлю трактора, а саме FARMER 10286, було оголошено та проведено після отримання погодження з Державного агентства лісових ресурсів України №04-21/270 від 01.04.2022 року, та яке, в свою чергу, було погоджено у Вінницькому обласному управлінню лісового та мисливського господарства. Баланс габаритних розмірів та потужності двигуна в даному тракторі оптимально підходить для забезпечення мети його придбання, а саме з догляду та вирощуванню лісових культур, до того ж виробництво даних тракторів налагоджено на українському підприємстві ТОВ «НВП АГРОМАШІНВЕСТ» (м. Дніпро), що є дуже важливим у важких умовах воєнного часу. При формуванні очікуваної вартості предмету закупівлі, а також при визначенні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі інформація визначалась відповідно до каталогу заводу-виробника, ознайомитись з яким можна безпосередньо на вебсайті виробника за адресою http://www.agromashinvest.com/ua/ в розділі «Продукція». Найнижчу вартість предмета закупівлі за результатами проведеної публічної закупівлі було запропоновано саме ТОВ «НВП АГРОМАШІНВЕСТ», який і є виробником даних тракторів. 2. У пункті 5 розділу 3. «Підготовка тендерних пропозицій» тендерної документації допущено технічну помилку, зазначивши що «Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій», той час як вірним слід було б вважати формулювання «Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій» Дане формулювання не відповідає діючій редакції Закону України «Про публічні закупівлі», однак використовувалось у попередніх редакціях даного Закону. За результатами проведеної процедури закупівлі допущена технічна помилка, що не вплинуло на процедуру проведення торгів, мету її проведення та кінцевий результат. Дане зауваження враховано тож в подальшому зобов’язуємось не допускати подібних помилок.
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
На запит, що проводиться у межах фінансового моніторнигу закупівлі трактора Farmer 10286 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-06-16-005439-a), ДП «Тульчинське ЛМГ» повідомляє: Предметом даної публічної закупівлі підприємство є трактор Farmer 10286. Основними вимогами до предмету закупівлі визначалось те, що він має бути абсолютно новим та повністю укопмлектованим. З метою чіткого формулювання назви (визначення) предмета закупівлі та залученні найбільшого числа учасників процедури закупівлі при визначенні коду предмета закупівлі за ДК 021:2015 було визначено саме код 16700000-2 - «Трактори» в розділі «Сільськогосподарська техніка». На визначення коду предмета закупівлю вплинуло і те, що як і в даній групі класифікатора, так і в інших групах класифікатора відсутній подальший поділ на класи, згідно якого можна було чітко визначити предмет закупівлі, який би задовольнив вимоги Замовника до нього (в класифікаторі наявний код предмету закупівлі 16720000-8 «Трактори, що були у використанні», що не задовольняє вимоги Замовника до предмету закупівлі, не розкриває суть предмету закупівлі оскільки закупівля проводилась саме нового трактора). Застосування іншого коду предмета закупівлі не надало б можливості повністю розкрити назву предмета закупівлі в системі Prozorro. Таким чином, ДП «Тульчинське ЛМГ», проводячи процедуру публічної закупівлі за номером UA-2022-06-16-005439-a, дотрималось вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а зазначення коду предмету закупівлі жодним чином не вплинуло на суть та результати її проведення.
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
На запит, що проводиться у межах фінансового моніторнигу закупівлі трактора Farmer 10286 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-06-16-005439-a), ДП «Тульчинське ЛМГ» повідомляє: Тендерною документацією на закупівлю трактора Farmer 10286 було визначено перелік документів тендерної пропозиції Учасника, що необхідно подати в її складі. Так, відповідно до пп.3 п.7 розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій» було передбачено подання Учасником гарантійного листа на продаж (реалізацію) товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, який наданий на торги, виданим із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене на веб-порталі з питань державних закупівель, та відповідно до пп.4.7 п.4 додатку 2 тендерної документації передбачено надання гарантійного листа в довільній формі з описом сервісної служби, в якому Учасник повинен зазначити інформацію про здійснення післяпродажного обслуговування предмета закупівлі протягом гарантійного терміну експлуатації. На виконання вказаних вимог тендерної документації переможцем торгів ТОВ НВП «Агромашінвест» було надано довідку про гарантійне зобов’язання на запропонований товар за №21/12 від 28 червня 2022 року в якій, зокрема, було зазначено гарантійні зобов’язання на товар, умови їх виконання, гарантійний та післягарантійний сервіс, із зазначенням номеру оголошення процедури закупівлі. Також, Учасником було надано лист – підтвердження за №21/8 від 28 червня 2022 року про надання згоди з основними та істотними умовами договору, технічними вимогами тендерної документації, надано погоджений проект договору на закупівлю товару, згідно якого було визначено кількість товару та строки постачання, надано технічну специфікацію за №21/2 від 28 червня 2022 року в якій відображена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики товару. Пунктом 19 частини 2 ст. 22 Закону визначено, що в тендерній документації зазначається опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. На виконання вимог п.3 ч.2 ст.22 Закону в тендерній документації даної закупівлі було зазначено, які помилки в її оформленні є формальними (несуттєвими). Так, відповідно до частини 2 Формальні (несуттєві) помилки Розділу 5 тендерної документації, формальними помилками серед іншого є зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації, зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника. Переможцем торгів ТОВ НВП «Агромашінвест» на виконання вищезазначених вимог в складі пропозиції не було надано окремих двох документів, які б мали назву «Гарантійний лист», проте зміст зазначених вимог повністю відображено в довідці за №21/12 від 28 червня 2022 року, листі – підтвердженні за №21/8 від 28 червня 2022 року, погодженому проекті договору на закупівлю товару та технічній специфікації за №21/2 від 28 червня 2022 року. Відсутність гарантійних листів з урахуванням викладеного віднесено до формальних (несуттєвих) помилок та не вплинуло на результати проведення публічної закупівлі.
На запит, що проводиться у межах фінансового моніторнигу закупівлі трактора Farmer 10286 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-06-16-005439-a), ДП «Тульчинське ЛМГ» повідомляє: Предметом даної публічної закупівлі підприємство є трактор Farmer 10286. Основними вимогами до предмету закупівлі визначалось те, що він має бути абсолютно новим та повністю укопмлектованим. З метою чіткого формулювання назви (визначення) предмета закупівлі та залученні найбільшого числа учасників процедури закупівлі при визначенні коду предмета закупівлі за ДК 021:2015 було визначено саме код 16700000-2 - «Трактори» в розділі «Сільськогосподарська техніка». На визначення коду предмета закупівлю вплинуло і те, що як і в даній групі класифікатора, так і в інших групах класифікатора відсутній подальший поділ на класи, згідно якого можна було чітко визначити предмет закупівлі, який би задовольнив вимоги Замовника до нього (в класифікаторі наявний код предмету закупівлі 16720000-8 «Трактори, що були у використанні», що не задовольняє вимоги Замовника до предмету закупівлі, не розкриває суть предмету закупівлі оскільки закупівля проводилась саме нового трактора). Застосування іншого коду предмета закупівлі не надало б можливості повністю розкрити назву предмета закупівлі в системі Prozorro. Таким чином, ДП «Тульчинське ЛМГ», проводячи процедуру публічної закупівлі за номером UA-2022-06-16-005439-a, дотрималось вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а зазначення коду предмету закупівлі жодним чином не вплинуло на суть та результати її проведення.
На запит, що проводиться у межах фінансового моніторнигу закупівлі трактора Farmer 10286 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-06-16-005439-a), ДП «Тульчинське ЛМГ» повідомляє: Тендерною документацією на закупівлю трактора Farmer 10286 було визначено перелік документів тендерної пропозиції Учасника, що необхідно подати в її складі. Так, відповідно до пп.3 п.7 розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій» було передбачено подання Учасником гарантійного листа на продаж (реалізацію) товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, який наданий на торги, виданим із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене на веб-порталі з питань державних закупівель, та відповідно до пп.4.7 п.4 додатку 2 тендерної документації передбачено надання гарантійного листа в довільній формі з описом сервісної служби, в якому Учасник повинен зазначити інформацію про здійснення післяпродажного обслуговування предмета закупівлі протягом гарантійного терміну експлуатації. На виконання вказаних вимог тендерної документації переможцем торгів ТОВ НВП «Агромашінвест» було надано довідку про гарантійне зобов’язання на запропонований товар за №21/12 від 28 червня 2022 року в якій, зокрема, було зазначено гарантійні зобов’язання на товар, умови їх виконання, гарантійний та післягарантійний сервіс, із зазначенням номеру оголошення процедури закупівлі. Також, Учасником було надано лист – підтвердження за №21/8 від 28 червня 2022 року про надання згоди з основними та істотними умовами договору, технічними вимогами тендерної документації, надано погоджений проект договору на закупівлю товару, згідно якого було визначено кількість товару та строки постачання, надано технічну специфікацію за №21/2 від 28 червня 2022 року в якій відображена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики товару. Пунктом 19 частини 2 ст. 22 Закону визначено, що в тендерній документації зазначається опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. На виконання вимог п.3 ч.2 ст.22 Закону в тендерній документації даної закупівлі було зазначено, які помилки в її оформленні є формальними (несуттєвими). Так, відповідно до частини 2 Формальні (несуттєві) помилки Розділу 5 тендерної документації, формальними помилками серед іншого є зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації, зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника. Переможцем торгів ТОВ НВП «Агромашінвест» на виконання вищезазначених вимог в складі пропозиції не було надано окремих двох документів, які б мали назву «Гарантійний лист», проте зміст зазначених вимог повністю відображено в довідці за №21/12 від 28 червня 2022 року, листі – підтвердженні за №21/8 від 28 червня 2022 року, погодженому проекті договору на закупівлю товару та технічній специфікації за №21/2 від 28 червня 2022 року. Відсутність гарантійних листів з урахуванням викладеного віднесено до формальних (несуттєвих) помилок та не вплинуло на результати проведення публічної закупівлі.
За результатами проведеного моніторингу та опублікованого висновку на закупівлю трактора Farmer 10286 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-06-16-005439-a), ДП «Тульчинське ЛМГ» надає інформацію щодо усунення виявлених порушень, а саме: 1. Публікацію обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, що передбачено пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами від 16 грудня 2020 року №1266) на сайті ДП «Тульчинське ЛМГ» проведено не було, так як на момент публікації оголошення про проведення закупівлі сайт підприємства перебував в розробці. Станом на сьогодні сайт введено в роботу та в рубриці «Інформація» створено розділ «Публічні закупівлі» за адресою https://tulchynlis.com.ua/informacija/publichni-zakupivli.html де і проведено публікацію обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості. В подальшому в даному розділі буде постійно відображатись вся необхідна інформація, що передбачена постановою Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710. 2. У пункті 5 розділу 3. «Підготовка тендерних пропозицій» тендерної документації було допущено технічну помилку, зазначивши що «Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій», той час як вірним слід було б вважати формулювання «Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій» Дане формулювання не відповідає діючій редакції Закону України «Про публічні закупівлі», однак використовувалось у попередніх редакціях даного Закону. Виправити дану технічну помилку в проведеній процедурі публічної закупівлі немає можливості, оскільки процедура закупівлі вже завершена, договір укладено та відбулось постачання товару. Враховуючи що кінцевий строк подання тендерних пропозицій був визначений 04.07.2022 року а укладання договору відбулось 18.07.2022 року, тобто договір укладено на 14 день, допущена технічна помилка не вплинула на процедуру проведення торгів, мету її проведення та кінцевий результат. Даний недолік буде враховано при подальших процедурах публічних закупівель