0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 062 120.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 16 серп. 15:48
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідь на моніторинг. Відділ освіти виконавчого комітету Самбірського міського відділу освіти розглянув висновок моніторингу по закупівлі Хлібопродукти (Код ДК 15810000-9- Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби) UA-2021-12-30-002019-a. Перш за все, хочемо повідомити, що закупівлю проводив ще тендерний комітет, який станом на сьогодні розформований. Закупівля опублікована із електронного кабінету, яким колись користувалися члени тендерного комітету. Уповноважена особа замовника зараз використовує інший електронний кабінет. Тому сповіщення про початок моніторингу і запит про моніторингу ми не побачили. Вважаємо за необхідне надати вам інформацію, яку ви запитували: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Обґрунтування обсягів закупівлі. Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби для забезпечення харчуванням дітей на 2022 рік. Потреба була обрахована на основі фактичного використання хліба у попередньому році та прогнозованого на наступний рік. Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі. Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Обґрунтування очікуваної вартості. З урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275, замовником обрано один із варіантів, а саме: розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін: здійснити пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. https://sambircity.gov.ua/ekonomika-publichni-zakupivli/ 3. Надати відповідну інформацію чи було надано переможцем тендеру при укладанні договору відповідні документи про підтвердження права підписання договорів про закупівлю та копію ліцензій або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності переможця торгів ТОВ Мостиський хлібокомбінат (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів)? ТОВ Мостиський хлібокомбінат при підписанні договору надав документи, які підтверджують право директора підписувати договір за результатами закупівлі, зокрема наказ на призначення директора Онишка Івана Васильовича. Постачання хліба не ліцензується відповідно до ст.7 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності», тому копію ліцензії ми не вимагали при підписанні договору. Щодо висновку моніторингу: Висновком моніторингу нас зобов’язано здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі, вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації та вимог частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації та документів у випадках, визначених Законом. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Оскільки тендерний комітет вже розформовано, то проводити їх роз’яснення щодо складення тендерної документації та порядку оприлюднення івнормації в електронній системі закупівель – недоцільно. Водночас повідомляємо, що уповноважена особа замовника, яка зараз здійснює публічні закупівлі буде неухильно дотримуватися вимог пункту 14 Порядку № 1082 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі, вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації та вимог частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації та документів у випадках, визначених Законом. Цей досвід обов’язково буде враховуватися у подальшій роботі замовника. При можливості обов’язково забезпечимо уповноваженій особі можливість пройти навчання з економічних питань.