0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
855 000.00 UAH
Замовник
Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Чорнухинської селищної ради
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 18 серп. 07:13
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Уповноважена особа з питань публічних закупівель, уважно розглянувши запит про надання пояснень від 18.08.2022 року, повідомляє наступне. На виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), також керуючись вимогами ст.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» при плануванні закупівлі бензину марки А-92 (талони або скретч-карти) (09132000-3 - Бензин), дизельне паливо (талони або скретч-карти)(09134200-9 – Дизельне паливо) (ідентифікатор в системі публічних закупівельUA-2021-12-22-002759-b) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось на підставі аналізу ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» (для бензину) та аналізу вимог ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» (для дизельного палива), а також з дотриманням відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив. Враховуючи наявний автопарк Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Чорнухинської селищної ради, що має у своєму складі легковий автомобіль і 3 автобуси, що споживають бензин марки А-92 та 7 автобусів, що споживають дизельне паливо, уповноваженою особою було підготовлено відповідні запити до структурних підрозділів, на які було отримано інформацію щодо видів та кількості необхідного палива, а також отримано розрахунок очікуваної вартості предмета запланованої закупівлі. В частині якості показники бензину марки А-92 мали відповідати значенням норм за екологічним класом Євро5. Умовами, які викладені у Додатку 5 до тендерної документації на бензин марки А-92, що мав пропонуватись учасниками в ході проведення закупівлі передбачено його виготовлення на нафтовій основі, без додавання етанолу. Показники якості для дизельного палива мали відповідати значенням норм за екологічним класом Євро5. Умовами, які викладені у Додатку 5 до тендерної документації дизельне паливо, що повинно пропонуватись учасниками в ході проведення закупівлі передбачено його виготовлення виключно з нафтової сировини та не передбачає вміст метилових/ етилових естерів жирних кислот. Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», замовник відхиляє тендерну пропозицію учасників, які у своїй пропозиції пропонують товар, що ввезений на митну територію України з 10 січня 2016 року та походить з Російської Федерації, згідно з Переліком товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації, який міститься у додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. № 1147. Таким чином для підтвердження пропонуємого товару технічним вимогам та задля встановлення походження товару, положеннями Розділу ІІ Додатку 5 до тендерної документації, передбачено подання учасниками процедури закупівлі копій, засвідчених відповідно до вимог цієї Документації, сертифікатів якості, або копій інших документів, які посвідчують якість та країну походження товару, що є предметом закупівлі. У зв’язку з організацією перевезень автотранспортом замовника, в зоні діяльності відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Чорнухинської селищної ради, з урахуванням встановлених маршрутів та економічного використання коштів пов’язаним із раціональним використанням матеріальних ресурсів замовника цілодобовим доступом до паливних ресурсів, розташування АЗС, на яких передбачається здійснення заправки автомобілів відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Чорнухинської селищної ради не повинне перевищувати 6 (шести) кілометрів від населеного пункту, в якому перебуває база замовника. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі сплановано за статистичним аналізом про середньомісячне використання паливно-мастильних матеріалів на потреби замовника за попередній аналогічний період, згідно з діючими ринковими цінами, отриманими від потенційних постачальників комерційних пропозицій (додаються окремо разом із відповіддю на запит): - за ціною 29,94 грн./л на бензин А-92; - за ціною 29, 94 грн./л на дизельне паливо від ТОВ «Татнєфть-АЗС-Украхна» (№21/07-32 від 21.12.2021 р.); - за ціною 29,00 грн./л на бензин А-92 (Energy); - за ціною 29, 94 грн./л на дизельне паливо (Energy) без урахування знижки на паливо, що складає 1.00 грн/л від ТОВ «Лівайн Торг» (№б\н від 21.12.2021 р.); з урахуванням офіційних статистичних даних Мінфіну (https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/) станом на дату оголошення закупівлі на території Полтавської області, які складають (у середньому) 32,13 грн/л на бензин А-92 та 29,47 грн/л на дизельне паливо. Додатково, уповноваженою особою здійснено аналіз пропозицій викладених потенційними постачальниками в системі публічних закупівель в ProzorroMarket (додається окремо разом із відповіддю на запит). На виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)обґрунтування технічних, якісних характеристик та очікуваної вартостібензину марки А-92 (талони або скретч-карти) (09132000-3 - Бензин), дизельне паливо (талони або скретч-карти) оприлюднено на сайті Чорнухинської територіальної громади Полтавської області (за посиланням: https://chornuhynska-gromada.gov.ua/news/1640711021/) від 28.12.2021 р.
Уповноважена особа з питань публічних закупівель, уважно розглянувши запит про надання пояснень від 18.08.2022 року, повідомляє наступне. На виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), також керуючись вимогами ст.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» при плануванні закупівлі бензину марки А-92 (талони або скретч-карти) (09132000-3 - Бензин), дизельне паливо (талони або скретч-карти)(09134200-9 – Дизельне паливо) (ідентифікатор в системі публічних закупівельUA-2021-12-22-002759-b) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось на підставі аналізу ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» (для бензину) та аналізу вимог ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» (для дизельного палива), а також з дотриманням відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив. Враховуючи наявний автопарк Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Чорнухинської селищної ради, що має у своєму складі легковий автомобіль і 3 автобуси, що споживають бензин марки А-92 та 7 автобусів, що споживають дизельне паливо, уповноваженою особою було підготовлено відповідні запити до структурних підрозділів, на які було отримано інформацію щодо видів та кількості необхідного палива, а також отримано розрахунок очікуваної вартості предмета запланованої закупівлі. В частині якості показники бензину марки А-92 мали відповідати значенням норм за екологічним класом Євро5. Умовами, які викладені у Додатку 5 до тендерної документації на бензин марки А-92, що мав пропонуватись учасниками в ході проведення закупівлі передбачено його виготовлення на нафтовій основі, без додавання етанолу. Показники якості для дизельного палива мали відповідати значенням норм за екологічним класом Євро5. Умовами, які викладені у Додатку 5 до тендерної документації дизельне паливо, що повинно пропонуватись учасниками в ході проведення закупівлі передбачено його виготовлення виключно з нафтової сировини та не передбачає вміст метилових/ етилових естерів жирних кислот. Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», замовник відхиляє тендерну пропозицію учасників, які у своїй пропозиції пропонують товар, що ввезений на митну територію України з 10 січня 2016 року та походить з Російської Федерації, згідно з Переліком товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації, який міститься у додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. № 1147. Таким чином для підтвердження пропонуємого товару технічним вимогам та задля встановлення походження товару, положеннями Розділу ІІ Додатку 5 до тендерної документації, передбачено подання учасниками процедури закупівлі копій, засвідчених відповідно до вимог цієї Документації, сертифікатів якості, або копій інших документів, які посвідчують якість та країну походження товару, що є предметом закупівлі. У зв’язку з організацією перевезень автотранспортом замовника, в зоні діяльності відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Чорнухинської селищної ради, з урахуванням встановлених маршрутів та економічного використання коштів пов’язаним із раціональним використанням матеріальних ресурсів замовника цілодобовим доступом до паливних ресурсів, розташування АЗС, на яких передбачається здійснення заправки автомобілів відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Чорнухинської селищної ради не повинне перевищувати 6 (шести) кілометрів від населеного пункту, в якому перебуває база замовника. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі сплановано за статистичним аналізом про середньомісячне використання паливно-мастильних матеріалів на потреби замовника за попередній аналогічний період, згідно з діючими ринковими цінами, отриманими від потенційних постачальників комерційних пропозицій (додаються окремо разом із відповіддю на запит): - за ціною 29,94 грн./л на бензин А-92; - за ціною 29, 94 грн./л на дизельне паливо від ТОВ «Татнєфть-АЗС-Украхна» (№21/07-32 від 21.12.2021 р.); - за ціною 29,00 грн./л на бензин А-92 (Energy); - за ціною 29, 94 грн./л на дизельне паливо (Energy) без урахування знижки на паливо, що складає 1.00 грн/л від ТОВ «Лівайн Торг» (№б\н від 21.12.2021 р.); з урахуванням офіційних статистичних даних Мінфіну (https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/) станом на дату оголошення закупівлі на території Полтавської області, які складають (у середньому) 32,13 грн/л на бензин А-92 та 29,47 грн/л на дизельне паливо. Додатково, уповноваженою особою здійснено аналіз пропозицій викладених потенційними постачальниками в системі публічних закупівель в ProzorroMarket (додається окремо разом із відповіддю на запит). На виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)обґрунтування технічних, якісних характеристик та очікуваної вартостібензину марки А-92 (талони або скретч-карти) (09132000-3 - Бензин), дизельне паливо (талони або скретч-карти) оприлюднено на сайті Чорнухинської територіальної громади Полтавської області (за посиланням: https://chornuhynska-gromada.gov.ua/news/1640711021/) від 28.12.2021 р.
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Уповноважена особа з питань публічних закупівель, уважно розглянувши запит про надання пояснень від 24.08.2022 року, повідомляє наступне. При проведенні закупівлі бензину марки А-92 (талони або скретч-карти) (09132000-3 - Бензин), дизельне паливо (талони або скретч-карти) (09134200-9 – Дизельне паливо) (ідентифікатор в системі публічних закупівельUA-2021-12-22-002759-b) Станом на момент проведення процедури закупівлі у Замовника підстави незаключення договору з учасником-переможцем ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» були відсутні: згідно інформації з відкритих даних - ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» є юридичною особою за законодавством України, що створене у формі товариства з обмеженою відповідальністю; - Товариство набуло права юридичної особи з дати його державної реєстрації та внесення відповідного запису в Реєстр, у порядку який встановлено чинним законодавством України; - Товариство відповідало за своїми зобов’язаннями усім належним йому майном; - Товариство здійснювало, згідно з чинним законодавством України, володіння, користування та розпорядження своїм майном без обмежень у межах цілей та предмета своєї діяльності та призначення майна; - Товариство мало право від свого імені набувати майнових або особистих немайнових прав, нести обов’язки, виступати від свого імені позивачем та відповідачем у судах різних інстанцій; - Товариство сплачувало всі необхідні платежі до бюджетів всіх рівнів на Україні та забезпечує населення України робочими місцями, на сьогодні це відкрита та доступна інформація Щодо виконання мараторію, який передбачений положенням пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» та виконання грошових та інших зобов’язань, передбачених договором від 28.01.2022 № ВО-339-Т, з цього питання повідомляємо наступне: Договір про закупівлю має укладатися на умовах, зокрема тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, яка має відповідати вимогам тендерної документації, у тому числі умовам, передбаченим проектом договору про закупівлю. Частиною першою ст. 629 ЦК України встановлено, що договір є обов’язковим для виконання сторонами. Строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов’язки відповідно до договору згідно з частиною першою статті 631 ЦК України. При цьому відповідно до частини першої ст. 651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Зобов’язання припиняється частково або в повному обсязі на підставах, встановлених договором / договором про закупівлю або законом. Припинення зобов’язання на вимогу однієї із сторін допускається лише у випадках, встановлених договором / договором про закупівлю або законом. Положеннями ст. 607 ЦК України встановлено, що зобов’язання припиняється неможливістю його виконання у зв’язку з обставиною, за яку жодна із сторін не відповідає. Положеннями ст. 654 ЦК України зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту. Наприклад шляхом укладення додаткової угоди щодо розірвання договору про закупівлю. Згідно з положеннями п.6.2.1. Договору від 28.01.2022 № ВО-339-Т, Замовник має право достроково розірвати цей договір у разі невиконання зобов’язань Постачальником, повідомивши його про це у місячний термін. Положеннями п.10.3 визначено, що дія договору припиняється в тому числі достроково за згодою Сторін, у строк визначений Сторонами в установленому даним Договором порядку. Окрім того, згідно до п.12.2 Договору, усі зміни та доповнення до Договору, а також його дострокове розірвання за згодою сторін є чинним лише у тому випадку, якщо оформлені письмово у вигляді додаткових угод, які підписуються обома сторонами. Положеннями п.9.2. Договору визначено, що спірні питання, з яких Сторони не дійшли згоди шляхом переговорів розв’язуються у відповідності до законодавства України. Таким чином для виконання мараторію, який передбачений положенням пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» необхідно розірвати зобов’язання за Договором від 28.01.2022 № ВО-339-Т, однак наразі здійснюються підготовчі дії для подання судового позову до ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» до господарського суду Полтавської області: У зв’язку з тим, що заправка автоторанспорту Замовника за отриманими від Постачальника талонами через мережу автозаправних станцій стала неможливою, 04.04.2022 р. Замовник звернувся до Постачальника з листом щодо роз’яснення ситуації з відсутністю пального на АЗС та, у разі ненормалізації ситуації з відпуском пального, можливості повернення сплачених коштів. У відповідь ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» надіслало лист від 10.03.2022 р. вих. № _01-212 про дію форс-мажорних обставин, які унеможливлюють виконання договірних зобов’язань. Після неодноразових телефонних розмов, Замовник 04.07.2022 р. звернувся з листом щодо повернення сплачених коштів в обмін на талони, на який отримав відповідь 26 липня 2022 року. Оригінали нереалізованих одноразових відомостей (талонів) на бензин А-92 і дизельне паливо повернуто ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» для перевірки залишку талонів та документального відображення заборгованості за даними бухгалтерського обліку. Готується до підписання акт звірки взаєморозрахунків (сума якого має скласти 237 453,60 грн.), після отримання якого до господарського суду буде подано позовну заяву про стягнення зазначеної суми з ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна». Крім цього будуть внесені зміни до Договору від 28.01.2022 № ВО-339-Т (зменшення суми договору) та знято юридичні зобов’язання через державну казначейську службу.
Уповноважена особа з питань публічних закупівель, уважно розглянувши запит про надання пояснень від 24.08.2022 року, повідомляє наступне. При проведенні закупівлі бензину марки А-92 (талони або скретч-карти) (09132000-3 - Бензин), дизельне паливо (талони або скретч-карти) (09134200-9 – Дизельне паливо) (ідентифікатор в системі публічних закупівельUA-2021-12-22-002759-b) Станом на момент проведення процедури закупівлі у Замовника підстави незаключення договору з учасником-переможцем ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» були відсутні: згідно інформації з відкритих даних - ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» є юридичною особою за законодавством України, що створене у формі товариства з обмеженою відповідальністю; - Товариство набуло права юридичної особи з дати його державної реєстрації та внесення відповідного запису в Реєстр, у порядку який встановлено чинним законодавством України; - Товариство відповідало за своїми зобов’язаннями усім належним йому майном; - Товариство здійснювало, згідно з чинним законодавством України, володіння, користування та розпорядження своїм майном без обмежень у межах цілей та предмета своєї діяльності та призначення майна; - Товариство мало право від свого імені набувати майнових або особистих немайнових прав, нести обов’язки, виступати від свого імені позивачем та відповідачем у судах різних інстанцій; - Товариство сплачувало всі необхідні платежі до бюджетів всіх рівнів на Україні та забезпечує населення України робочими місцями, на сьогодні це відкрита та доступна інформація Щодо виконання мараторію, який передбачений положенням пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» та виконання грошових та інших зобов’язань, передбачених договором від 28.01.2022 № ВО-339-Т, з цього питання повідомляємо наступне: Договір про закупівлю має укладатися на умовах, зокрема тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, яка має відповідати вимогам тендерної документації, у тому числі умовам, передбаченим проектом договору про закупівлю. Частиною першою ст. 629 ЦК України встановлено, що договір є обов’язковим для виконання сторонами. Строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов’язки відповідно до договору згідно з частиною першою статті 631 ЦК України. При цьому відповідно до частини першої ст. 651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Зобов’язання припиняється частково або в повному обсязі на підставах, встановлених договором / договором про закупівлю або законом. Припинення зобов’язання на вимогу однієї із сторін допускається лише у випадках, встановлених договором / договором про закупівлю або законом. Положеннями ст. 607 ЦК України встановлено, що зобов’язання припиняється неможливістю його виконання у зв’язку з обставиною, за яку жодна із сторін не відповідає. Положеннями ст. 654 ЦК України зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту. Наприклад шляхом укладення додаткової угоди щодо розірвання договору про закупівлю. Згідно з положеннями п.6.2.1. Договору від 28.01.2022 № ВО-339-Т, Замовник має право достроково розірвати цей договір у разі невиконання зобов’язань Постачальником, повідомивши його про це у місячний термін. Положеннями п.10.3 визначено, що дія договору припиняється в тому числі достроково за згодою Сторін, у строк визначений Сторонами в установленому даним Договором порядку. Окрім того, згідно до п.12.2 Договору, усі зміни та доповнення до Договору, а також його дострокове розірвання за згодою сторін є чинним лише у тому випадку, якщо оформлені письмово у вигляді додаткових угод, які підписуються обома сторонами. Положеннями п.9.2. Договору визначено, що спірні питання, з яких Сторони не дійшли згоди шляхом переговорів розв’язуються у відповідності до законодавства України. Таким чином для виконання мараторію, який передбачений положенням пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» необхідно розірвати зобов’язання за Договором від 28.01.2022 № ВО-339-Т, однак наразі здійснюються підготовчі дії для подання судового позову до ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» до господарського суду Полтавської області: У зв’язку з тим, що заправка автоторанспорту Замовника за отриманими від Постачальника талонами через мережу автозаправних станцій стала неможливою, 04.04.2022 р. Замовник звернувся до Постачальника з листом щодо роз’яснення ситуації з відсутністю пального на АЗС та, у разі ненормалізації ситуації з відпуском пального, можливості повернення сплачених коштів. У відповідь ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» надіслало лист від 10.03.2022 р. вих. № _01-212 про дію форс-мажорних обставин, які унеможливлюють виконання договірних зобов’язань. Після неодноразових телефонних розмов, Замовник 04.07.2022 р. звернувся з листом щодо повернення сплачених коштів в обмін на талони, на який отримав відповідь 26 липня 2022 року. Оригінали нереалізованих одноразових відомостей (талонів) на бензин А-92 і дизельне паливо повернуто ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» для перевірки залишку талонів та документального відображення заборгованості за даними бухгалтерського обліку. Готується до підписання акт звірки взаєморозрахунків (сума якого має скласти 237 453,60 грн.), після отримання якого до господарського суду буде подано позовну заяву про стягнення зазначеної суми з ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна». Крім цього будуть внесені зміни до Договору від 28.01.2022 № ВО-339-Т (зменшення суми договору) та знято юридичні зобов’язання через державну казначейську службу.
Уповноважена особа з питань публічних закупівель, уважно розглянувши висновок моніторингу та зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель від 08.09.2022 року, повідомляє наступне. повідомляємо, що порушення положень абз. 10 ч. 1 ст.10 ЗУ «Про публічні закупівлі», станом на сьогодні не становлять негативного впливу на бюджет та інтереси країни і були усунені Замовником. У наступних, подальших закупівлях уповноваженою особою будуть враховані та візьмуться до уваги вказані зауваження.