0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
297 500.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 22 серп. 14:11
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Усунуто
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
У відповідь на запит Управління Західний офіс Держаудитслужби в Тернопільській області на закупівлю UA-2022-01-24-012026-b за кодом «ДК 021:2015: 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені» повідомляємо наступне : «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Риба хек-тушка заморожена, ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-24-012026-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням. 1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів. Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. За результатами процедури закупівлі між Замовником та ФОП Стайоха Т.В. укладено договір про постачання товару від 22.02.2022 за №3 на суму 294000,0 гривень. В подальшому, 20.08.2022 до вказаного договору укладено додаткову угоду за №1 та збільшено ціну за одинцю товару. Враховуючи вищевикладене, надайте скан-копії документів, на підставі яких укладено додаткову угоду за №1 від 20.08.2022 та збільшено ціну за одиницю товару ? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту..» Пояснюємо: 1. Відділ освіти Бучацької міської ради повідомляє, що під час формування очікуваної вартості, виконує вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №170 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) у тому числі заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. Для забезпечення виконання вимог вищезазначеної Постанови, Відділ освіти Бучацької міської ради, виконує встановлені заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, у тому числі пункт 26. Забезпечення прозорості обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Для формування очікуваної вартості предмета закупівлі, було здійснено всі заходи, які встановлені у постанові Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №170 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), у тому числі було враховано середньо-ринкові ціни на товар, який є предметом закупівлі, які склалися на території м. Бучач та Тернопільської області, також враховано технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, так як даний товар призначений для харчування дітей та повинен відповідати найвищим державним стандартам України. Технічні та якісні характеристики, які встановлені до предмета закупівлі, у повній мірі зазначені у тендерній документації, та будь-який потенційний учасник чи інша зацікавлена особа, може ознайомитися. При встановлені технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, були використані чинні державні стандарти України. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення зазначається в річному плані. 2. Відділ освіти Бучацької міської ради повідомляє, що під час формування очікуваної вартості предмету закупівлі виконує вимоги Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Відділ освіти Бучацької міської ради визначає потреби в товарах на підставі аналізу фактичного використання товарів для забезпечення своєї діяльності у минулих періодах та з урахуванням додатково запланованих потреб. Відповідно до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі товару, призначеного для харчування дітей, з урахуванням норм та Порядку організації харчування у закладах освіти, Відділ освіти Бучацької міської ради аналізує пропозиції на ринку товару найвищої якості, що відповідає чинним державним стандартам України. Для цього Відділ освіти Бучацької міської ради використовує загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах). Також Відділ освіти Бучацької міської ради направляє учасникам ринку запити цінових пропозицій з описом необхідних та бажаних характеристик та вимог до предмета закупівлі, кількості товару, графіку та умов постачання, та аналізує отриману з актуальними пропозиціями інформацію, що дозволяє визначити обґрунтовану очікувану вартість. Також Відділ освіти Бучацької міської ради для розрахунку очікуваної вартості використовує ціни попередніх закупівель замовників (укладених договорів) аналогічних або ідентичних товарів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro", з урахуванням індексу інфляції, інших чинників, що впливають на ціну товарів, як, наприклад, сезонні коливання цін та ін. Додаткову угоду № 1 від 20.07.2022 року до договору про закупівлю харчових продуктів № 3 від 22.02.2022 року укладеного між Замовником та ФОП Стайоха Т.В., укладено відповідно до довідки щодо рівня цін № 22-05/388 від 09.06.2022 року, виданою ХМЕЛЬНИЦЬКОЮ ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВОЮ ПАЛАТОЮ.
У відповідь на запит Управління Західний офіс Держаудитслужби в Тернопільській області на закупівлю UA-2022-01-24-012026-b за кодом «ДК 021:2015: 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені» повідомляємо наступне : «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Риба хек-тушка заморожена, ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-24-012026-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням. 1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів. Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. За результатами процедури закупівлі між Замовником та ФОП Стайоха Т.В. укладено договір про постачання товару від 22.02.2022 за №3 на суму 294000,0 гривень. В подальшому, 20.08.2022 до вказаного договору укладено додаткову угоду за №1 та збільшено ціну за одинцю товару. Враховуючи вищевикладене, надайте скан-копії документів, на підставі яких укладено додаткову угоду за №1 від 20.08.2022 та збільшено ціну за одиницю товару ? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту..» Пояснюємо: 1. Відділ освіти Бучацької міської ради повідомляє, що під час формування очікуваної вартості, виконує вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №170 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) у тому числі заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. Для забезпечення виконання вимог вищезазначеної Постанови, Відділ освіти Бучацької міської ради, виконує встановлені заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, у тому числі пункт 26. Забезпечення прозорості обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Для формування очікуваної вартості предмета закупівлі, було здійснено всі заходи, які встановлені у постанові Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №170 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), у тому числі було враховано середньо-ринкові ціни на товар, який є предметом закупівлі, які склалися на території м. Бучач та Тернопільської області, також враховано технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, так як даний товар призначений для харчування дітей та повинен відповідати найвищим державним стандартам України. Технічні та якісні характеристики, які встановлені до предмета закупівлі, у повній мірі зазначені у тендерній документації, та будь-який потенційний учасник чи інша зацікавлена особа, може ознайомитися. При встановлені технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, були використані чинні державні стандарти України. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення зазначається в річному плані. 2. Відділ освіти Бучацької міської ради повідомляє, що під час формування очікуваної вартості предмету закупівлі виконує вимоги Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Відділ освіти Бучацької міської ради визначає потреби в товарах на підставі аналізу фактичного використання товарів для забезпечення своєї діяльності у минулих періодах та з урахуванням додатково запланованих потреб. Відповідно до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі товару, призначеного для харчування дітей, з урахуванням норм та Порядку організації харчування у закладах освіти, Відділ освіти Бучацької міської ради аналізує пропозиції на ринку товару найвищої якості, що відповідає чинним державним стандартам України. Для цього Відділ освіти Бучацької міської ради використовує загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах). Також Відділ освіти Бучацької міської ради направляє учасникам ринку запити цінових пропозицій з описом необхідних та бажаних характеристик та вимог до предмета закупівлі, кількості товару, графіку та умов постачання, та аналізує отриману з актуальними пропозиціями інформацію, що дозволяє визначити обґрунтовану очікувану вартість. Також Відділ освіти Бучацької міської ради для розрахунку очікуваної вартості використовує ціни попередніх закупівель замовників (укладених договорів) аналогічних або ідентичних товарів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro", з урахуванням індексу інфляції, інших чинників, що впливають на ціну товарів, як, наприклад, сезонні коливання цін та ін. Додаткову угоду № 1 від 20.07.2022 року до договору про закупівлю харчових продуктів № 3 від 22.02.2022 року укладеного між Замовником та ФОП Стайоха Т.В., укладено відповідно до довідки щодо рівня цін № 22-05/388 від 09.06.2022 року, виданою ХМЕЛЬНИЦЬКОЮ ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВОЮ ПАЛАТОЮ.
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На ваш запит від 30.08.2022 поянюю наступне: ,частина низькотемпературної камери розташована в складському приміщенні,договір оренди додається в тендрерній пропозиції «Договір оренди приміщення (1).pdf». Копію плану орендованого виробничо-складського приміщення додаю; Лист-згоду про те , що Учасник самостійно несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням його тендерної пропозиції додаю
На ваш запит від 30.08.2022 поянюю наступне: ,частина низькотемпературної камери розташована в складському приміщенні,договір оренди додається в тендрерній пропозиції «Договір оренди приміщення (1).pdf». Копію плану орендованого виробничо-складського приміщення додаю; Лист-згоду про те , що Учасник самостійно несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням його тендерної пропозиції додаю
Згідно висновку ДАСУ по процедурі закупівлі "Риба хек-тушка заморожена, ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені" (іформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-24-012026-b), Договір № 3 від 22 лютого 2022 року розірвано додатковою угодою № 2 від 05.09.2022 року