0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 565 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 23 серп. 16:19
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Усунуто
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
На запит, що проводиться у межах фінансового моніторингу закупівлі послуг по лісозаготівлі та трелюванні деревини (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-18-002343-b), ДП «Тульчинське ЛМГ» повідомляє наступне: 1. Публікацію обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості на сайті ДП «Тульчинське ЛМГ» на момент публікації проведено не було, так як на момент публікації оголошення про проведення закупівлі сайт підприємства перебував в розробці. Станом на сьогодні сайт введено в роботу за адресою https://tulchynlis.com.ua/golovna.html однак повністю роботи по його створенню ще не завершено. За прогнозами розробників протягом найближчих декількох днів на сайті буде створено розділ «Публічні закупівлі» в якому будуть відображені обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, зокрема і по закупівлі послуг по лісозаготівлі та трелюванні деревини. 2. У пункті 5 розділу 3. «Підготовка тендерних пропозицій» тендерної документації допущено технічну помилку, зазначивши що «Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій», той час як вірним слід було б вважати формулювання «Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій» Дане формулювання не відповідає діючій редакції Закону України «Про публічні закупівлі», однак використовувалось у попередніх редакціях даного Закону. За результатами проведеної процедури закупівлі допущена технічна помилка, що не вплинуло на процедуру проведення торгів, мету її проведення та кінцевий результат. Дане зауваження враховано тож в подальшому зобов’язуємось не допускати подібних помилок. 3. Планування закупівлі послуг з по лісозаготівлі та трелюванні деревини відбувалось виходячи із планів лісозаготівельних робіт на календарний рік із врахуванням матеріалів базового лісовпорядкування. За результатами даного планування було визначено орієнтовний річний об’єм послуг, які планувалось отримати. Враховуючи те, що загальний об’єм послуг виявився доволі значним і вимагав би постачальника послуг, що володіє великою матеріально – технічною базою, великою кількістю найманих працівників а також з метою уникнення від можливих дискримінаційних вимог було прийнято рішення про поділ загального об’єму послуг на частини (лоти) з метою розширення загальної кількості потенційних учасників та збільшення конкуренції в ході проведення процедури закупівлі. Відтак лоти, які сформовані в даній процедурі публічної закупівлі, мають однакову назву та однаковий код предмета закупівлі. При формуванні плану закупівель було зазначено загальний обсяг послуг, та загальну очікувану вартість послуг, які планувалось закупити, що не вплинуло на процедуру проведення торгів, мету її проведення та кінцевий результат. Дане зауваження враховано тож в подальшому зобов’язуємось не допускати подібних помилок.
На запит, що проводиться у межах фінансового моніторингу закупівлі послуг по лісозаготівлі та трелюванні деревини (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-18-002343-b), ДП «Тульчинське ЛМГ» повідомляє наступне: 1. Публікацію обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості на сайті ДП «Тульчинське ЛМГ» на момент публікації проведено не було, так як на момент публікації оголошення про проведення закупівлі сайт підприємства перебував в розробці. Станом на сьогодні сайт введено в роботу за адресою https://tulchynlis.com.ua/golovna.html однак повністю роботи по його створенню ще не завершено. За прогнозами розробників протягом найближчих декількох днів на сайті буде створено розділ «Публічні закупівлі» в якому будуть відображені обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, зокрема і по закупівлі послуг по лісозаготівлі та трелюванні деревини. 2. У пункті 5 розділу 3. «Підготовка тендерних пропозицій» тендерної документації допущено технічну помилку, зазначивши що «Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій», той час як вірним слід було б вважати формулювання «Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій» Дане формулювання не відповідає діючій редакції Закону України «Про публічні закупівлі», однак використовувалось у попередніх редакціях даного Закону. За результатами проведеної процедури закупівлі допущена технічна помилка, що не вплинуло на процедуру проведення торгів, мету її проведення та кінцевий результат. Дане зауваження враховано тож в подальшому зобов’язуємось не допускати подібних помилок. 3. Планування закупівлі послуг з по лісозаготівлі та трелюванні деревини відбувалось виходячи із планів лісозаготівельних робіт на календарний рік із врахуванням матеріалів базового лісовпорядкування. За результатами даного планування було визначено орієнтовний річний об’єм послуг, які планувалось отримати. Враховуючи те, що загальний об’єм послуг виявився доволі значним і вимагав би постачальника послуг, що володіє великою матеріально – технічною базою, великою кількістю найманих працівників а також з метою уникнення від можливих дискримінаційних вимог було прийнято рішення про поділ загального об’єму послуг на частини (лоти) з метою розширення загальної кількості потенційних учасників та збільшення конкуренції в ході проведення процедури закупівлі. Відтак лоти, які сформовані в даній процедурі публічної закупівлі, мають однакову назву та однаковий код предмета закупівлі. При формуванні плану закупівель було зазначено загальний обсяг послуг, та загальну очікувану вартість послуг, які планувалось закупити, що не вплинуло на процедуру проведення торгів, мету її проведення та кінцевий результат. Дане зауваження враховано тож в подальшому зобов’язуємось не допускати подібних помилок.
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
На запит, що проводиться у межах фінансового моніторингу закупівлі послуг по лісозаготівлі та трелюванні деревини (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-18-002343-b), ДП «Тульчинське ЛМГ» повідомляє наступне: - З метою підтвердження пункту 1 додатку 2 тендерної документації, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, учасником – переможцем торгів ФОП Шимко Наталія Василівна було надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (вихідний №4 від 29.01.2022 року) в якій зокрема було зазначено що учасник має досвід виконання аналогічних договорів відповідно до договору на заготівлю лісопродукції №2-11/2021 від 08.11.2021 року, укладеного з ДП «Томашпільський райагроліс». З метою підтвердження даної інформації в складі тендерної пропозиції було надано сканкопію даного договору, акту виконаних робіт по договору на розробку лісових ресурсів №ВА-5350293 від 30 листопада 2021 року, акту виконаних робіт по договору на розробку лісових ресурсів №ВА-5350326 від 30 грудня 2021 року (дані документи розміщені в складі пропозиції у документі під назвою «договір агроліс.pdf») а також надано Рекомендаційний лист №4 від 26.01.2022 року, виданий ДП «Томашпільський райагроліс», в якому зазначено про виконання вищезазначеного договору (даний рекомендаційний лист розміщено в складі пропозиції у документі під назвою «Шимко характеристика.pdf»). Таким чином зазначені вимоги тендерної документації було виконано. - З метою підтвердження пп.4.10 п. 4 додатку 2 тендерної документації, а саме копії дозволу або декларації на початок виконання робіт з джерелом підвищеної небезпеки Держгірпромнагляду, дійсного протягом 2022 року, учасником – переможцем торгів ФОП Шимко Наталія Василівна було надано довідку «Інформація щодо наявності ліцензій» за №13 від 29.01.2022 року, в якій, зокрема, зазначено про те, що відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (з урахуванням всіх змін та доповнень) відповідно до внесених змін, починаючи з 3 березня 2020 року передбачено отримання Декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, так як вид діяльності «Лісосічні роботи, трелювання, транспортування та сплав лісу» виключено з переліку видів діяльності, які передбачають отримання ліцензії. Також було надано інформацію про наявність Декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, виданої Управлінням держпраці у Вінницькій області №692.20.Д від 01.12.2020 року (сканкопію даної декларації розміщено в складі пропозиції у документі під назвою «декларація шимко.pdf»). Таким чином зазначені вимоги тендерної документації було виконано, оскільки Декларація відповідності матеріально технічної бази не має терміну дії, так як вона не є дозвільним документом. Зареєстрована декларація свідчить про те, що суб'єкт господарювання набув право здійснювати господарську діяльність.
На запит, що проводиться у межах фінансового моніторингу закупівлі послуг по лісозаготівлі та трелюванні деревини (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-18-002343-b), ДП «Тульчинське ЛМГ» повідомляє наступне: - З метою підтвердження пункту 1 додатку 2 тендерної документації, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, учасником – переможцем торгів ФОП Шимко Наталія Василівна було надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (вихідний №4 від 29.01.2022 року) в якій зокрема було зазначено що учасник має досвід виконання аналогічних договорів відповідно до договору на заготівлю лісопродукції №2-11/2021 від 08.11.2021 року, укладеного з ДП «Томашпільський райагроліс». З метою підтвердження даної інформації в складі тендерної пропозиції було надано сканкопію даного договору, акту виконаних робіт по договору на розробку лісових ресурсів №ВА-5350293 від 30 листопада 2021 року, акту виконаних робіт по договору на розробку лісових ресурсів №ВА-5350326 від 30 грудня 2021 року (дані документи розміщені в складі пропозиції у документі під назвою «договір агроліс.pdf») а також надано Рекомендаційний лист №4 від 26.01.2022 року, виданий ДП «Томашпільський райагроліс», в якому зазначено про виконання вищезазначеного договору (даний рекомендаційний лист розміщено в складі пропозиції у документі під назвою «Шимко характеристика.pdf»). Таким чином зазначені вимоги тендерної документації було виконано. - З метою підтвердження пп.4.10 п. 4 додатку 2 тендерної документації, а саме копії дозволу або декларації на початок виконання робіт з джерелом підвищеної небезпеки Держгірпромнагляду, дійсного протягом 2022 року, учасником – переможцем торгів ФОП Шимко Наталія Василівна було надано довідку «Інформація щодо наявності ліцензій» за №13 від 29.01.2022 року, в якій, зокрема, зазначено про те, що відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (з урахуванням всіх змін та доповнень) відповідно до внесених змін, починаючи з 3 березня 2020 року передбачено отримання Декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, так як вид діяльності «Лісосічні роботи, трелювання, транспортування та сплав лісу» виключено з переліку видів діяльності, які передбачають отримання ліцензії. Також було надано інформацію про наявність Декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, виданої Управлінням держпраці у Вінницькій області №692.20.Д від 01.12.2020 року (сканкопію даної декларації розміщено в складі пропозиції у документі під назвою «декларація шимко.pdf»). Таким чином зазначені вимоги тендерної документації було виконано, оскільки Декларація відповідності матеріально технічної бази не має терміну дії, так як вона не є дозвільним документом. Зареєстрована декларація свідчить про те, що суб'єкт господарювання набув право здійснювати господарську діяльність.
Договір про надання послуг, пов'язаних із лісівництвом, який було укладено за результатами процедури публічної закупівлі, було розірвано за згодою сторін у зв'язку із відсутністю необхідності отримання послуг згідно даного договору. Фактично послуги за даним договором не надавались, оплата коштів за надані послуги не проводилась.