0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 473 099.00 UAH
Замовник
Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 29 серп. 14:19
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
В. О. начальника управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Сергій КОЛІСНИК Відповідь на запит на пояснення по моніторингу № UA-M-2022-08-29-000089 із закупівлі «Послуги з технічної експлуатації фонтанів, систем поливу та дренажних систем водовидалення. (Класифікатор ДК 021:2015: 65130000-3 Експлуатування систем водопостачання)» від 31.08.2022 року. Відповідно до наказу від 29.08.2022 № 44-з Державної аудиторської служби України Північний офіс Держаудитслужби Управління північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області «Про початок моніторингу закупівлі» розпочато моніторинг закупівлі за предметом «Послуги з технічної експлуатації фонтанів, систем поливу та дренажних систем водовидалення. (Класифікатор ДК 021:2015: 65130000-3 Експлуатування систем водопостачання)», № оголошення UA-2022-05-02-001008-c. На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено запит на пояснення від 31.08.2022: «У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з технічної експлуатації фонтанів, систем поливу та дренажних систем водовидалення (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-05-02-001008-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання: Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту». Керуючись вимогами частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Департамент комунального господарства та благоустрою міської ради м. Вінниці надає пояснення на запит Державної аудиторської служби України Північний офіс Держаудитслужби Управління північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення його очікуваної вартісті. Розмір бюджетного призначення Департаментом не обґрунтовувався, так як Замовник є одержувачем бюджетних коштів, а бюджетне призначення відповідно норм Бюджетного кодексу України - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, зокрема: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Очікувана вартість предмета закупівлі визначена методом порівняння ринкових цін. При визначені очікуваної вартості закупівлі, також враховується інформація, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі відбувається виходячи з вимог законодавства України щодо якості аналогічних товарів, робіт або подібних послуг. Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі зауважуємо наступне. Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі має оприлюднюватись замовником відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Дана постанова прийнята з метою забезпечення ефективного використання державних коштів, про що йдеться в преамбулі зазначеної постанови, і ніяким чином не стосується дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Відповідно п. 14 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно ч. 5 ст. 8 Закону, протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Так як приписи постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 стосуються лише ефективності використання державних коштів, що не може бути предметом дослідження моніторингу процедури закупівлі відповідно до норм Закону, у Замовника відсутній обов’язок надавати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Однак, з метою дотримання принципів публічних закупівель, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, де розміщена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та очікуваної вартості предмета закупівлі: https://www.vmr.gov.ua/departament-komunalnoho-hospodarstva-ta-blahoustroiu#parentHorizontalTab6. Розробниками та відповідальними за роботу вищезазначеного сайту є Департамент інформаційних технологій міської ради м. Вінниця, тому будь які зауваження щодо роботи даного сайту та відображення інформації в період війни адресувати саме відповідальному Департаменту. Департамент комунального господарства та благоустрою не несе відповідальності за координацію діяльності та висвітлення інформації на веб-сайті міської ради м. Вінниця та його технічного супроводження.
В. О. начальника управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Сергій КОЛІСНИК Відповідь на запит на пояснення по моніторингу № UA-M-2022-08-29-000089 із закупівлі «Послуги з технічної експлуатації фонтанів, систем поливу та дренажних систем водовидалення. (Класифікатор ДК 021:2015: 65130000-3 Експлуатування систем водопостачання)» від 31.08.2022 року. Відповідно до наказу від 29.08.2022 № 44-з Державної аудиторської служби України Північний офіс Держаудитслужби Управління північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області «Про початок моніторингу закупівлі» розпочато моніторинг закупівлі за предметом «Послуги з технічної експлуатації фонтанів, систем поливу та дренажних систем водовидалення. (Класифікатор ДК 021:2015: 65130000-3 Експлуатування систем водопостачання)», № оголошення UA-2022-05-02-001008-c. На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено запит на пояснення від 31.08.2022: «У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з технічної експлуатації фонтанів, систем поливу та дренажних систем водовидалення (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-05-02-001008-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання: Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту». Керуючись вимогами частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Департамент комунального господарства та благоустрою міської ради м. Вінниці надає пояснення на запит Державної аудиторської служби України Північний офіс Держаудитслужби Управління північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення його очікуваної вартісті. Розмір бюджетного призначення Департаментом не обґрунтовувався, так як Замовник є одержувачем бюджетних коштів, а бюджетне призначення відповідно норм Бюджетного кодексу України - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, зокрема: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Очікувана вартість предмета закупівлі визначена методом порівняння ринкових цін. При визначені очікуваної вартості закупівлі, також враховується інформація, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі відбувається виходячи з вимог законодавства України щодо якості аналогічних товарів, робіт або подібних послуг. Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі зауважуємо наступне. Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі має оприлюднюватись замовником відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Дана постанова прийнята з метою забезпечення ефективного використання державних коштів, про що йдеться в преамбулі зазначеної постанови, і ніяким чином не стосується дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Відповідно п. 14 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно ч. 5 ст. 8 Закону, протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Так як приписи постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 стосуються лише ефективності використання державних коштів, що не може бути предметом дослідження моніторингу процедури закупівлі відповідно до норм Закону, у Замовника відсутній обов’язок надавати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Однак, з метою дотримання принципів публічних закупівель, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, де розміщена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та очікуваної вартості предмета закупівлі: https://www.vmr.gov.ua/departament-komunalnoho-hospodarstva-ta-blahoustroiu#parentHorizontalTab6. Розробниками та відповідальними за роботу вищезазначеного сайту є Департамент інформаційних технологій міської ради м. Вінниця, тому будь які зауваження щодо роботи даного сайту та відображення інформації в період війни адресувати саме відповідальному Департаменту. Департамент комунального господарства та благоустрою не несе відповідальності за координацію діяльності та висвітлення інформації на веб-сайті міської ради м. Вінниця та його технічного супроводження.
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
В. О. начальника управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Сергій КОЛІСНИК Відповідь на запит на пояснення по моніторингу № UA-M-2022-08-29-000089 із закупівлі «Послуги з технічної експлуатації фонтанів, систем поливу та дренажних систем водовидалення. (Класифікатор ДК 021:2015: 65130000-3 Експлуатування систем водопостачання)» від 13.09.2022 року. Відповідно до наказу від 29.08.2022 № 44-з Державної аудиторської служби України Північний офіс Держаудитслужби Управління північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області «Про початок моніторингу закупівлі» розпочато моніторинг закупівлі за предметом «Послуги з технічної експлуатації фонтанів, систем поливу та дренажних систем водовидалення. (Класифікатор ДК 021:2015: 65130000-3 Експлуатування систем водопостачання)», № оголошення UA-2022-05-02-001008-c. На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено запит на пояснення від 13.09.2022: «У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з технічної експлуатації фонтанів, систем поливу та дренажних систем водовидалення (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-05-02-001008-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання: З яких підстав відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Управитель-В»? Надати інформацію про відхилення тендерної пропозиції вказаного учасника, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність). Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту». Керуючись вимогами частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Департамент комунального господарства та благоустрою міської ради м. Вінниці надає пояснення на запит Державної аудиторської служби України Північний офіс Держаудитслужби Управління північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області. Щодо підстав відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Управитель-В». Відповідно до п. 6.1. Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим замовником, а саме згідно із вимогами вказаними в додатках до тендерної документації» в пункті 5 Додатку 2 до тендерної документації вказано що, «5. До розрахункової вартості річної технічної експлуатації обладнання фонтанів, систем автоматичного поливу (зрошення), дренажної насосної станції включити витрати на споживання електроенергії, води та витратних матеріалів»/ При розгляді пропозиції учасника ТОВ «Управитель-В» було враховано завантажену в систему Prozorro пропозицію в тому числі і файли з ім’ям кошторис від 17.05.2022 17:19 та 223.imd від 17.05.2022 17:19, до яких не включено розрахункової вартості річної технічної експлуатації обладнання фонтанів, систем автоматичного поливу (зрошення), дренажної насосної станції включити витрати на споживання електроенергії, води та витратних матеріалів. Чим не дотримано вимог Додатку 2 та вимог тендерної документації. Тому було прийнято рішення про відхилення тендерну пропозиції учасника процедури відкритих торгів «Послуги з технічної експлуатації фонтанів, систем поливу та дренажних систем водовидалення. (Класифікатор ДК 021:2015: 65130000-3 Експлуатування систем водопостачання)» № UA-2022-05-02-001008-c. – Товариство з обмеженою відповідальністю «Управитель – В» з наступних підстав: відповідно до абз. 3 п. 1 частини 1 ст. 31 Закону не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
В. О. начальника управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Сергій КОЛІСНИК Відповідь на запит на пояснення по моніторингу № UA-M-2022-08-29-000089 із закупівлі «Послуги з технічної експлуатації фонтанів, систем поливу та дренажних систем водовидалення. (Класифікатор ДК 021:2015: 65130000-3 Експлуатування систем водопостачання)» від 15.09.2022 року. Відповідно до наказу від 29.08.2022 № 44-з Державної аудиторської служби України Північний офіс Держаудитслужби Управління північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області «Про початок моніторингу закупівлі» розпочато моніторинг закупівлі за предметом «Послуги з технічної експлуатації фонтанів, систем поливу та дренажних систем водовидалення. (Класифікатор ДК 021:2015: 65130000-3 Експлуатування систем водопостачання)», № оголошення UA-2022-05-02-001008-c. На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено запит на пояснення від 15.09.2022: «У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з технічної експлуатації фонтанів, систем поливу та дренажних систем водовидалення (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-05-02-001008-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання: Яким чином переможцем торгів ТОВ «Поділля теплосервіс ЛТД» виконано вимоги тендерної документації, в частині надання у електронному вигляді у складі тендерної пропозиції: локального кошторису до «Договірної ціни» та розрахунку до документа «Договірна ціна» (п.6 додаток 2 «Технічне завдання» тендерної документації)? Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту». Керуючись вимогами частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Департамент комунального господарства та благоустрою міської ради м. Вінниці надає пояснення на запит Державної аудиторської служби України Північний офіс Держаудитслужби Управління північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області. Відповідно до наказу Уповноваженим органом № 710 від 15.04.2020 року, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. Відповідно до п. 6.1. Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим замовником, а саме згідно із вимогами вказаними в додатках до тендерної документації» в пункті 6 Додатку 2 до тендерної документації вказано що, «6. Для оцінки пропозиції надати розрахунки вартості комплексу робіт, визначених пунктами 2-5 цих Вимог (діюча версія програмного комплексу АВК або інша, сумісна з ним) у електронному вигляді у складі: - «Договірна ціна»; - локальний кошторис до «Договірної ціни»; - розрахунок до документа «Договірна ціна»; - підсумкова відомість ресурсів; - розрахунок загальновиробничих витрат». При розгляді пропозиції учасника ТОВ «Поділля теплосервіс ЛТД» було враховано всі документи завантажені в систему Prozorro. Так учасником ТОВ «Поділля теплосервіс ЛТД» було завантажено файл з ім’ям розрах.загал.вироб. витрат. pdf від 17.05.2022 об. 11:31 який повністю відображає зміст локального кошторису та розрахунків. Для можливості звірки виду та обсягів послуг відповідно до додатку 2 до тендерної документації слугувала інформація завантажена саме у цих файлах. Так як він містить шифр і номер позиції нормативу по якому можна в програмному комплексі АВК перевірити розцінки по найменуванню послуг. Наступна колонка розрахунку загально виробничих витрат містить кількість, тобто фактичний обсяг, який був заданий в технічному завданні. Разом із тим вимогою тендерної документації у пункті 6 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» уточнено «Оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником тендерної пропозиції та враховуючи, що при цьому умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, договірна ціна буде погоджуватись сторонами під час укладення договору про закупівлю. Отже, за результатами проведення аукціону та визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції розрахункова частина пропозиції учасника-переможця підлягає відповідному корегуванню в частині розрахунків вартості послуг, та з урахуванням ціни пропозиції такого учасника за результатами електронного аукціону. Перед укладенням договору про закупівлю учасник надає замовнику в паперовому вигляді на погодження розрахунки ціни тендерної пропозиції, що визначена за результатами аукціону найбільш економічно вигідною та з урахуванням остаточної ціни тендерної пропозиції такого учасника згідно аукціону. Учасник додатково надає визначені в цьому пункті підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у вигляді файлу формату «imd», сформованого у програмному комплексі АВК». Учасником ТОВ «Поділля теплосервіс ЛТД» було надано замовнику в паперовому вигляді на погодження розрахунки ціни тендерної пропозиції до укладання договору.
В. О. начальника управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Сергій КОЛІСНИК Відповідь на запит на пояснення по моніторингу № UA-M-2022-08-29-000089 із закупівлі «Послуги з технічної експлуатації фонтанів, систем поливу та дренажних систем водовидалення. (Класифікатор ДК 021:2015: 65130000-3 Експлуатування систем водопостачання)» від 13.09.2022 року. Відповідно до наказу від 29.08.2022 № 44-з Державної аудиторської служби України Північний офіс Держаудитслужби Управління північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області «Про початок моніторингу закупівлі» розпочато моніторинг закупівлі за предметом «Послуги з технічної експлуатації фонтанів, систем поливу та дренажних систем водовидалення. (Класифікатор ДК 021:2015: 65130000-3 Експлуатування систем водопостачання)», № оголошення UA-2022-05-02-001008-c. На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено запит на пояснення від 13.09.2022: «У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з технічної експлуатації фонтанів, систем поливу та дренажних систем водовидалення (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-05-02-001008-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання: З яких підстав відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Управитель-В»? Надати інформацію про відхилення тендерної пропозиції вказаного учасника, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність). Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту». Керуючись вимогами частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Департамент комунального господарства та благоустрою міської ради м. Вінниці надає пояснення на запит Державної аудиторської служби України Північний офіс Держаудитслужби Управління північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області. Щодо підстав відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Управитель-В». Відповідно до п. 6.1. Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим замовником, а саме згідно із вимогами вказаними в додатках до тендерної документації» в пункті 5 Додатку 2 до тендерної документації вказано що, «5. До розрахункової вартості річної технічної експлуатації обладнання фонтанів, систем автоматичного поливу (зрошення), дренажної насосної станції включити витрати на споживання електроенергії, води та витратних матеріалів»/ При розгляді пропозиції учасника ТОВ «Управитель-В» було враховано завантажену в систему Prozorro пропозицію в тому числі і файли з ім’ям кошторис від 17.05.2022 17:19 та 223.imd від 17.05.2022 17:19, до яких не включено розрахункової вартості річної технічної експлуатації обладнання фонтанів, систем автоматичного поливу (зрошення), дренажної насосної станції включити витрати на споживання електроенергії, води та витратних матеріалів. Чим не дотримано вимог Додатку 2 та вимог тендерної документації. Тому було прийнято рішення про відхилення тендерну пропозиції учасника процедури відкритих торгів «Послуги з технічної експлуатації фонтанів, систем поливу та дренажних систем водовидалення. (Класифікатор ДК 021:2015: 65130000-3 Експлуатування систем водопостачання)» № UA-2022-05-02-001008-c. – Товариство з обмеженою відповідальністю «Управитель – В» з наступних підстав: відповідно до абз. 3 п. 1 частини 1 ст. 31 Закону не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
В. О. начальника управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Сергій КОЛІСНИК Відповідь на запит на пояснення по моніторингу № UA-M-2022-08-29-000089 із закупівлі «Послуги з технічної експлуатації фонтанів, систем поливу та дренажних систем водовидалення. (Класифікатор ДК 021:2015: 65130000-3 Експлуатування систем водопостачання)» від 15.09.2022 року. Відповідно до наказу від 29.08.2022 № 44-з Державної аудиторської служби України Північний офіс Держаудитслужби Управління північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області «Про початок моніторингу закупівлі» розпочато моніторинг закупівлі за предметом «Послуги з технічної експлуатації фонтанів, систем поливу та дренажних систем водовидалення. (Класифікатор ДК 021:2015: 65130000-3 Експлуатування систем водопостачання)», № оголошення UA-2022-05-02-001008-c. На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено запит на пояснення від 15.09.2022: «У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з технічної експлуатації фонтанів, систем поливу та дренажних систем водовидалення (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-05-02-001008-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання: Яким чином переможцем торгів ТОВ «Поділля теплосервіс ЛТД» виконано вимоги тендерної документації, в частині надання у електронному вигляді у складі тендерної пропозиції: локального кошторису до «Договірної ціни» та розрахунку до документа «Договірна ціна» (п.6 додаток 2 «Технічне завдання» тендерної документації)? Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту». Керуючись вимогами частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Департамент комунального господарства та благоустрою міської ради м. Вінниці надає пояснення на запит Державної аудиторської служби України Північний офіс Держаудитслужби Управління північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області. Відповідно до наказу Уповноваженим органом № 710 від 15.04.2020 року, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. Відповідно до п. 6.1. Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим замовником, а саме згідно із вимогами вказаними в додатках до тендерної документації» в пункті 6 Додатку 2 до тендерної документації вказано що, «6. Для оцінки пропозиції надати розрахунки вартості комплексу робіт, визначених пунктами 2-5 цих Вимог (діюча версія програмного комплексу АВК або інша, сумісна з ним) у електронному вигляді у складі: - «Договірна ціна»; - локальний кошторис до «Договірної ціни»; - розрахунок до документа «Договірна ціна»; - підсумкова відомість ресурсів; - розрахунок загальновиробничих витрат». При розгляді пропозиції учасника ТОВ «Поділля теплосервіс ЛТД» було враховано всі документи завантажені в систему Prozorro. Так учасником ТОВ «Поділля теплосервіс ЛТД» було завантажено файл з ім’ям розрах.загал.вироб. витрат. pdf від 17.05.2022 об. 11:31 який повністю відображає зміст локального кошторису та розрахунків. Для можливості звірки виду та обсягів послуг відповідно до додатку 2 до тендерної документації слугувала інформація завантажена саме у цих файлах. Так як він містить шифр і номер позиції нормативу по якому можна в програмному комплексі АВК перевірити розцінки по найменуванню послуг. Наступна колонка розрахунку загально виробничих витрат містить кількість, тобто фактичний обсяг, який був заданий в технічному завданні. Разом із тим вимогою тендерної документації у пункті 6 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» уточнено «Оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником тендерної пропозиції та враховуючи, що при цьому умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, договірна ціна буде погоджуватись сторонами під час укладення договору про закупівлю. Отже, за результатами проведення аукціону та визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції розрахункова частина пропозиції учасника-переможця підлягає відповідному корегуванню в частині розрахунків вартості послуг, та з урахуванням ціни пропозиції такого учасника за результатами електронного аукціону. Перед укладенням договору про закупівлю учасник надає замовнику в паперовому вигляді на погодження розрахунки ціни тендерної пропозиції, що визначена за результатами аукціону найбільш економічно вигідною та з урахуванням остаточної ціни тендерної пропозиції такого учасника згідно аукціону. Учасник додатково надає визначені в цьому пункті підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у вигляді файлу формату «imd», сформованого у програмному комплексі АВК». Учасником ТОВ «Поділля теплосервіс ЛТД» було надано замовнику в паперовому вигляді на погодження розрахунки ціни тендерної пропозиції до укладання договору.
Відповідно до зобов'язань Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області припинено зобов'язаня по договору №125 від 31.05.2022 року.