0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
312 789.50 UAH
Замовник
Зміївська теплова електрична станція Публічного акціонерного товариства «Центренерго»
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 29 серп. 18:30
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
У відповідь на Ваш запит надаємо пояснення щодо процедури закупівлі: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Обстеження будівель, споруд та обладнання Зміївської ТЕС на предмет визначення осідання фундаментів), ID UA-2021-05-31-001557-b, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Надаємо інформацію з веб-сайту ПАТ «Центренерго» за наступним посиланням: http://www.centrenergo.com →Діяльність→Інформація про закупівлі→ Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі Зміївської ТЕС (оприлюднено 31.05.2021), (сторінка 1 та 4) або http://www.centrenergo.com/upload/page/attachment/2f658e9c0b77.pdf , де було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі та де зазначено яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (Скріншот з веб-сайту ПАТ «Центренерго» з зазначеною інформацією додається).
У відповідь на Ваш запит надаємо пояснення щодо процедури закупівлі: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Обстеження будівель, споруд та обладнання Зміївської ТЕС на предмет визначення осідання фундаментів), ID UA-2021-05-31-001557-b, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Надаємо інформацію з веб-сайту ПАТ «Центренерго» за наступним посиланням: http://www.centrenergo.com →Діяльність→Інформація про закупівлі→ Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі Зміївської ТЕС (оприлюднено 31.05.2021), (сторінка 1 та 4) або http://www.centrenergo.com/upload/page/attachment/2f658e9c0b77.pdf , де було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі та де зазначено яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (Скріншот з веб-сайту ПАТ «Центренерго» з зазначеною інформацією додається).
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
У відповідь на Ваш запит надаємо пояснення щодо процедури закупівлі: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Обстеження будівель, споруд та обладнання Зміївської ТЕС на предмет визначення осідання фундаментів), ID UA-2021-05-31-001557-b, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 12 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання. Відповідно до роз’яснень Мінекономіки №3304-04/69987-06 від 24.11.2020 замовник самостійно визначає, з настанням якої підстави оприлюднювати звіт про виконання договору. Згідно пункту 10.1 договору від 18.08.2021 № 15/213 та пункту 11 Додатку № 1 до договору строк дії договору до 30.12.2021р., а в частині виконання взаємних зобов’язань, гарантійних зобов’язань та розрахунків до повного виконання їх Сторонами. Товариством з обмеженою відповідальністю «ЗАХІДЕСПО» по договору №15/213 від 18.08.2021р. послуги надані на суму 216 872,00 грн. без ПДВ. На даний час оплату за даним договором ще не виконано, наявна кредиторська заборгованість у сумі 216 872,00 грн. без ПДВ, що виключає можливість звітування, так як зобов’язання не виконано належним чином однією із сторін договору.
У відповідь на Ваш запит надаємо пояснення щодо процедури закупівлі: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Обстеження будівель, споруд та обладнання Зміївської ТЕС на предмет визначення осідання фундаментів), ID UA-2021-05-31-001557-b, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 12 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання. Відповідно до роз’яснень Мінекономіки №3304-04/69987-06 від 24.11.2020 замовник самостійно визначає, з настанням якої підстави оприлюднювати звіт про виконання договору. Згідно пункту 10.1 договору від 18.08.2021 № 15/213 та пункту 11 Додатку № 1 до договору строк дії договору до 30.12.2021р., а в частині виконання взаємних зобов’язань, гарантійних зобов’язань та розрахунків до повного виконання їх Сторонами. Товариством з обмеженою відповідальністю «ЗАХІДЕСПО» по договору №15/213 від 18.08.2021р. послуги надані на суму 216 872,00 грн. без ПДВ. На даний час оплату за даним договором ще не виконано, наявна кредиторська заборгованість у сумі 216 872,00 грн. без ПДВ, що виключає можливість звітування, так як зобов’язання не виконано належним чином однією із сторін договору.
Зміївською ТЕС ПАТ "Центренерго" було подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу до Харківського окружного адміністративного суду 29.09.2022 року. Опис вкладення у цінний лист 6346010516647 від 29.09.2022р.
Заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку Органу державного фінансового контролю про результати моніторингу процедури закупівлі Зміївської ТЕС ПАТ «Центренерго» (далі замовник) ДК 021:2015 - 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Обстеження будівель, споруд та обладнання Зміївської ТЕС на предмет визначення осідання фундаментів), UA-2021-05-31-001557-b, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу. У пункті 2 констатуючої частини оприлюдненого висновку Органу державного фінансового контролю зазначено, що «За результатами аналізу питання щодо відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасниками установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГЕОТОП» установлено порушення вимог абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону.» Замовник не згоден з вищезазначеним висновком Органу державного фінансового контролю з огляду на таке. Ствердження, зазначене в висновку Органу державного фінансового контролю, що Замовник оприлюднює учаснику Повідомлення лише щодо документів, які надані у складі тендерної пропозиції такого учасника не має нормативного підґрунтя. Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «ГЕОТОП» у складі своєї тендерної пропозиції, наданої до кінцевого строку подання тендерних пропозицій (01.07.2021 року) оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію згідно додатку № 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників (об’єднання учасників)». Надана учасником інформація була неповна та потребувала уточнення, тому замовник вважав за необхідне додатково отримати від ТОВ «ГЕОТОП» більш вичерпну інформацію для можливості зробити висновок про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, установленим замовником в тендерній документації. Частиною шістнадцятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю…» Слід відмітити, що зазначена вище норма була розроблена та прийнята з урахуванням практики застосування закупівельного законодавства. Так, надання учаснику права на усунення невідповідностей протягом 24 годин дозволяє замовнику не відхиляти за невідповідності умовам тендерної документації ті тендерні пропозиції, які є потенційно найбільш економічно вигідними за результатами електронного аукціону, але містять незначні помилки (неточності), які не впливають на ціну тендерної пропозиції та характеристики предмета закупівлі, а отже у такий спосіб може бути збережена найкраща ціна тендерної пропозиції (дана норма підтверджується також Роз’ясненням Мінекономіки «Щодо застосування 24 годин на усунення невідповідностей» №3304-04/6037-06 від 07.02.2022). Надання 24 годин на усунення невідповідностей в інформації учасника є обов’язковою вимогою для Замовника відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Частиною дев’ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У своєму інтерв’ю, яке розміщене в журналі «РАДНИК в сфері державних закупівель» №8(107) серпень 2020 року, голова Антимонопольного комітету України Ольга Піщанська зазначає: «… якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та / або подання яких вимагалось тендерною документацією, то він розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Отже, щоб учасник мав можливість виправити невідповідності в інформації та / або документах, замовник повинен виявити такі невідповідності. При цьому законодавець розмежовує документи та / або інформацію, подані учасником, й інформацію та / або документи, подання яких є вимогою тендерної документації. За таких умов Закон передбачає можливість виправлення недоліків як у документах, наданих учасником, так і в документах, які вимагав замовник у тендерній документації. При цьому відсутність документа, надання якого є вимогою тендерної документації, є невідповідністю інформації, що вимагалась тендерною документацією». Інформація є повною, якщо її достатньо для прийняття рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації. Для того щоб інформація сприяла прийняттю на її основі правильних рішень, вона має відповідати таким критеріям, як достовірність, повнота, зрозумілість. Інформація може міститись як в одному документі так і в декількох документах. Надані учасником процедури закупівлі ТОВ «ГЕОТОП» документи у складі своєї тендерної пропозиції не містили повної та вичерпної інформації щодо відповідності кваліфікаційним критеріям, установленим замовником у тендерній документації. Умовами тендерної документації передбачено надання у складі тендерної пропозиції інформації про відповідність учасника (об’єднання учасників) кваліфікаційним критеріям згідно з додатком № 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників (об’єднання учасників)». 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: - надати довідку в довільній формі з переліком обладнання та матеріально – технічної бази, що будуть застосовуватись під час виконання умов договору з обов’язковим зазначенням: високоточний нівелір, інварні рейки, ліхтарі, лазерна указка, геодезична лапка. На виконання вимоги даного підпункту пункту 1 додатку №2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників (об’єднання учасників)» учасником ТОВ «ГЕОТОП» надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, в якій відсутня інформація щодо наявності геодезичної лапки. Дана інформація потребувала уточнення в частині зазначення інформації щодо наявності геодезичної лапки, тому Замовником було оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення учаснику з вимогою про усунення зазначеної невідповідності. Учасником ТОВ «ГЕОТОП» було завантажено відповідну довідку з зазначенням інформації щодо наявності геодезичної лапки. - надати свідоцтво або сертифікат про повірку робочого засобу вимірювальної техніки діючий на момент подання пропозиції (а саме високоточного нівеліру, інварних рейок). На виконання вимоги даного підпункту пункту 1 додатку №2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників (об’єднання учасників)» учасником ТОВ «ГЕОТОП» надано: Свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки №5916 від 14.12.2020р. на Тахеометр електронний ES-105; Свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки №5914 від 14.12.2020р. на Нівелір НА-1; Свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки №5616 від 01.12.2020р. на Віддалемір ручний лазерний Disto D510; Свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки №1893 від 18.05.2021р. на Тахеометр електронний Hi-Target-420R. Дана інформація потребувала уточнення в частині наявності свідоцтва або сертифікату про повірку робочого засобу вимірювальної техніки щодо інварної рейки, тому Замовником було оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення учаснику з вимогою про усунення зазначеної невідповідності. Учасником ТОВ «ГЕОТОП» було завантажено Свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки №1235 від 18.02.2021р. на Рейку нівелірну інварну 3 м. На виконання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ «ГЕОТОП» було надано додаткову інформацію, що дозволило замовнику розглянути подану тендерну пропозицію з урахуванням уточнених або нових документів, що були завантажені учасником через електронну систему закупівель протягом 24 годин та зробити висновок про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, зазначеним у тендерній документації. Вважаємо, що такі дії замовника цілком та повністю узгоджуються з практикою рішень Колегії Антимонопольного комітету України, яка свідчить про те, що замовники в аналогічній ситуації не розмістивши повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель та не надавши учасникам можливість виправити невідповідності в інформації та/або документах, порушують вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Надану інформацію підтверджують рішення АМКУ від 04.06.2020 року №11064-р/пк-пз, рішення від 18.06.2020 року №12130-р/пк-пз. Враховуючи вищезазначене вважаємо, що замовником під час здійснення процедури закупівлі: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Обстеження будівель, споруд та обладнання Зміївської ТЕС на предмет визначення осідання фундаментів), UA-UA-2021-05-31-001557-b було правомірно прийнято рішення щодо допущення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГЕОТОП» до аукціону. Тому, вищенаведене ствердження щодо установлення порушення вимог абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону та порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону є безпідставним.