0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
247 397.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 29 серп. 18:31
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне. 1. Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована на підставі діючого на момент оголошення даної процедури в АТ «Укрпошта» Положення «Про організацію закупівель». Очікувана вартість розрахована шляхом оцінки не менше трьох пропозицій потенційних постачальників (у виключних випадках не менше двох пропозицій) щодо товарів/послуг, які відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, при цьому, її розмір не може перевищувати середнього значення таких пропозицій: ТОВ «АГРО-ДЕТАЛЬ» - ціна 403093,72 грн., ФОП Фурман С.С. - ціна 283356,00 грн., ФОП Фойніч К.Ю. - ціна 459117,00 грн. (розрахунки додаються). Розрахунок очікуваної вартості складено з урахуванням загального обсягу запчастин, що закуповувались. Згідно пропозицій найнижча вартість становить: 283356,00 грн. Очікувана вартість закупівлі сформована шляхом моніторингу цін на аналогічні та подібні товари, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель Prozorro на підставі найнижчої комерційної пропозиції з урахуванням виділеного фінансування і становить: 247397 грн. 2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі наявної потреби Харківської дирекції АТ «Укрпошта» в закупівлі, з метою забезпечення автотранспорту дирекції необхідними для ремонту запасними частинами для зменшення часу простоїв автомобілів, з урахуванням технологічних процесів товариства та технічної сумісності з наявним обладнанням, машинами, механізмами та устаткуванням, що визначає вид товару, який підлягає закупівлі для забезпечення нормального функціонування Товариства.. Параметри закупівлі встановлено відповідно до визначених дирекцією потреб в обсягах та за технічними і якісними характеристиками, що заявлені. Безпосередньо якісні характеристики товару встановлено у Технічній специфікації (додаток 3) до тендерної документації. Визначені в документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб дирекції. 3. На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 зі змінами АТ «Укрпошта» організовано, з використанням можливостей електронних майданчиків, на сторінці власного веб-сайту https://www.ukrposhta.ua/ у розділі «Закупівлі», де доступна вся необхідна інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета кожної конкурентної закупівлі та очікуваної вартості предмета такої закупівлі. Водночас, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі до зазначеної закупівлі оприлюднено окремим файлом в оголошенні про проведення конкурентної процедури, а саме в розділі «Тендерна документація» файл «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднені в оголошеннях про проведення конкурентних процедур (Постанова КМУ від 11.10.2016 № 710).docx».
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне. 1. Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована на підставі діючого на момент оголошення даної процедури в АТ «Укрпошта» Положення «Про організацію закупівель». Очікувана вартість розрахована шляхом оцінки не менше трьох пропозицій потенційних постачальників (у виключних випадках не менше двох пропозицій) щодо товарів/послуг, які відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, при цьому, її розмір не може перевищувати середнього значення таких пропозицій: ТОВ «АГРО-ДЕТАЛЬ» - ціна 403093,72 грн., ФОП Фурман С.С. - ціна 283356,00 грн., ФОП Фойніч К.Ю. - ціна 459117,00 грн. (розрахунки додаються). Розрахунок очікуваної вартості складено з урахуванням загального обсягу запчастин, що закуповувались. Згідно пропозицій найнижча вартість становить: 283356,00 грн. Очікувана вартість закупівлі сформована шляхом моніторингу цін на аналогічні та подібні товари, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель Prozorro на підставі найнижчої комерційної пропозиції з урахуванням виділеного фінансування і становить: 247397 грн. 2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі наявної потреби Харківської дирекції АТ «Укрпошта» в закупівлі, з метою забезпечення автотранспорту дирекції необхідними для ремонту запасними частинами для зменшення часу простоїв автомобілів, з урахуванням технологічних процесів товариства та технічної сумісності з наявним обладнанням, машинами, механізмами та устаткуванням, що визначає вид товару, який підлягає закупівлі для забезпечення нормального функціонування Товариства.. Параметри закупівлі встановлено відповідно до визначених дирекцією потреб в обсягах та за технічними і якісними характеристиками, що заявлені. Безпосередньо якісні характеристики товару встановлено у Технічній специфікації (додаток 3) до тендерної документації. Визначені в документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб дирекції. 3. На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 зі змінами АТ «Укрпошта» організовано, з використанням можливостей електронних майданчиків, на сторінці власного веб-сайту https://www.ukrposhta.ua/ у розділі «Закупівлі», де доступна вся необхідна інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета кожної конкурентної закупівлі та очікуваної вартості предмета такої закупівлі. Водночас, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі до зазначеної закупівлі оприлюднено окремим файлом в оголошенні про проведення конкурентної процедури, а саме в розділі «Тендерна документація» файл «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднені в оголошеннях про проведення конкурентних процедур (Постанова КМУ від 11.10.2016 № 710).docx».
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне. Згідно з чинним в АТ «Укрпошта» Положенням «Про організацію закупівель» інформація про виконання договору про закупівлю, укладеного за результатом процедури, надається ініціатором закупівлі уповноваженій особі для оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю в електронній системі закупівель. Відповідальність за повноту та достовірність такої інформації, та за несвоєчасність її надання, якщо це призвело до порушення строків, установлених Законом для оприлюднення інформації несуть ініціатори закупівель. Щодо стану виконання договору від 08.04.2021 № 33/749. Строк дії договору від 08.04.2021 № 33/749 – 31.03.2022 року. Станом на визначену дату, Постачальником поставлено товар згідно всіх отриманих від Замовника заявок (Звіт про виконання умов Договору та закриття розрахунків за Договором додається). Водночас, у зв’язку з введенням в Україні воєнного стану згідно з Указом Президента України від 24.02.2022 No 64/2022, затвердженим Законом України від 24 лютого 2022 року No 2102-IX зі змінами та враховуючи, що на сьогодні Харківська дирекція АТ «Укрпошта» (м. Харків) перебуває в районі проведення воєнних (бойових) дій, у Замовника була відсутня можливість своєчасно отримати інформацію про виконання договору від ініціатора та оприлюднити звіт про його виконання. Підтвердженням цього є те, що Харківська територіальна громада знаходиться в актуальному переліку громад у районах бойових дій, згідно із Наказом Мінреінтеграції від 25.04.2022 № 75 «Про затвердження Переліку територіальних громад, що розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні, блокуванні станом на 23 липня 2022р. (зі змінами від 27.07.2022 № 169).
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне. Згідно з чинним в АТ «Укрпошта» Положенням «Про організацію закупівель» інформація про виконання договору про закупівлю, укладеного за результатом процедури, надається ініціатором закупівлі уповноваженій особі для оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю в електронній системі закупівель. Відповідальність за повноту та достовірність такої інформації, та за несвоєчасність її надання, якщо це призвело до порушення строків, установлених Законом для оприлюднення інформації несуть ініціатори закупівель. Щодо стану виконання договору від 08.04.2021 № 33/749. Строк дії договору від 08.04.2021 № 33/749 – 31.03.2022 року. Станом на визначену дату, Постачальником поставлено товар згідно всіх отриманих від Замовника заявок (Звіт про виконання умов Договору та закриття розрахунків за Договором додається). Водночас, у зв’язку з введенням в Україні воєнного стану згідно з Указом Президента України від 24.02.2022 No 64/2022, затвердженим Законом України від 24 лютого 2022 року No 2102-IX зі змінами та враховуючи, що на сьогодні Харківська дирекція АТ «Укрпошта» (м. Харків) перебуває в районі проведення воєнних (бойових) дій, у Замовника була відсутня можливість своєчасно отримати інформацію про виконання договору від ініціатора та оприлюднити звіт про його виконання. Підтвердженням цього є те, що Харківська територіальна громада знаходиться в актуальному переліку громад у районах бойових дій, згідно із Наказом Мінреінтеграції від 25.04.2022 № 75 «Про затвердження Переліку територіальних громад, що розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні, блокуванні станом на 23 липня 2022р. (зі змінами від 27.07.2022 № 169).
Інформацію, викладену в висновку моніторингу прийнято до відома відповідальними особами Замовника. Порушення було усунуто під час моніторингу шляхом оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю UA-2021-01-28-000393-b, дата формування звіту: 08 вересня 2022. Управлінням тендерних процедур АТ «Укрпошта» було оголошено попередження відповідальним особам про неухильне дотримання вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» та визначено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому.