0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
402 000.00 UAH
Замовник
Комунальне підприємство "Управляюча компанія "Костопільське багатогалузеве житлово-комунальне підприємство"" Костопільської міської ради
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 6 вер. 14:57
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.)
ПРИХОВАНО
Дата: 2022-09-09 Відповідь на звернення КП « УК « Костопільське БЖКП» КМР на Ваш запит на надання пояснень щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника-переможця закупівлі ПрАТ « Рівнеліфт» за ДК 021:2015: 50750000-7- Послуги з технічного обслуговування ліфтів , за процедурою «відкриті торги», ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-25-007750-b.На підставі п. 3 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з ненаданням переможцем процедури закупівлі у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст. 17 цього Закону повідомляємо наступне. Відповідно до Закону про публічні закупівлі замовник не має права вимагати документального підтвердження публічної інформації, яка: • оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом № 2939; • міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним; • є доступною в електронній системі закупівель (ЕСЗ) (ч. 5 ст. 17 Закону № 922). Тобто таку інформацію за кожним учасником замовник перевіряє самостійно. У відкритих державних реєстрах Замовник самостійно перевіряє учасника за підставами, які передбачають п. 2, 3, 8, 9 та 12 частини 1 статті 17 Закону. Вказане підтверджується і листом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України у від 16.01.2020 вих. 3304-04/2361-06, згідно якого надано інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним. Постановою Кабінету Міністрів України про деякі питання реалізації прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб № 165 від 28.02.2022 (далі — Постанова № 165) Уряд зупинив надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання та видачу дозвільними органами документів дозвільного характеру на час воєнного стану в Україні. Крім цього, передбачено поновлення зупинених строків у місячний строк після припинення чи скасування воєнного стану на відповідній території України. Так як на час закінчення закупівлі, органи внутрішніх справ України у зв'язку зі збройною агресіє Російської Федерації проти України, та введення воєнного стану на всій території України указом № 64/2022 Президента України від 24.02.2022 та з метою збереження цілісності та конфіденційності інформації, недопущення несанкціонованого втручання та спотворення даних, недопущення випадків рейдерства не здійснювали діяльності з видачі довідок про не притягнення до кримінальної відповідальності (так само не діяли і електронні сервіси), Учасник не міг отримати відповідну довідку. Також це додатково підтверджується зверненням ДП « Прозорро» до усіх Замовників від 28 лютого 2022 року : « Щодо довідок МВС Замовникі, що проводять відкриті закупівлі наразі не можуть отримувати довідки МВС від Постачальників, через те що Міністерство внутрішніх справ зараз нищить загарбників. Просимо поставитися із розумінням та не відхиляти постачальників за цією підставою». Враховуючи вищезазначене ПрАТ « Рівнеліфт» як переможець процедури закупівлі гарантійним листом підтвердив, що службова посадова особа Варжель Володимир Микитович директор ПрАТ « Рівнеліфт» , який підписав тендерну пропозицію , до кримінальної відповідальності не притягувався, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Слід зазначити, що закупівля відбувалася конкурентним способом (відкриті торги), ціна послуги була прийнятною і відповідала середньо- ринковій, а Костопільська територіальна громада мала нагальну потребу у забезпеченні життєдіяльності міста, а саме житлових будинків в цей особливий період. Учасник торгів ПрАТ « Рівнеліфт» на виконання умов тендерної документації, вимог Закону надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. У свою чергу уповноваженою особою КП « УК « Костопільського БЖКП» КМР під час визначення переможця відкритих торгів було здійснено перевірку відповідності тендерної пропозиції учасника до вимог статті 17 Закону, у тому числі і шляхом перевірки інформації пунктів 2,3,8 у відкритих реєстрах, та не встановлено підстав для відхилення. У перші дні війни ніхто не знав, що робити з уже оголошеними тендерами, як таких роз’яснень на той час не було. Зважаючи на те, що такі дії Замовника були вчинені у воєнний час та були покликані забезпечити життєдіяльність територіальної громади, то можна вважати їх вчиненими у стані крайньої необхідності, тому просимо Вас з розумінням поставитися до зазначеної ситуації та прийняти виважене рішення за результати моніторингу.
Дата: 2022-09-09 Відповідь на звернення КП « УК « Костопільське БЖКП» КМР на Ваш запит на надання пояснень щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника-переможця закупівлі ПрАТ « Рівнеліфт» за ДК 021:2015: 50750000-7- Послуги з технічного обслуговування ліфтів , за процедурою «відкриті торги», ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-25-007750-b.На підставі п. 3 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з ненаданням переможцем процедури закупівлі у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст. 17 цього Закону повідомляємо наступне. Відповідно до Закону про публічні закупівлі замовник не має права вимагати документального підтвердження публічної інформації, яка: • оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом № 2939; • міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним; • є доступною в електронній системі закупівель (ЕСЗ) (ч. 5 ст. 17 Закону № 922). Тобто таку інформацію за кожним учасником замовник перевіряє самостійно. У відкритих державних реєстрах Замовник самостійно перевіряє учасника за підставами, які передбачають п. 2, 3, 8, 9 та 12 частини 1 статті 17 Закону. Вказане підтверджується і листом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України у від 16.01.2020 вих. 3304-04/2361-06, згідно якого надано інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним. Постановою Кабінету Міністрів України про деякі питання реалізації прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб № 165 від 28.02.2022 (далі — Постанова № 165) Уряд зупинив надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання та видачу дозвільними органами документів дозвільного характеру на час воєнного стану в Україні. Крім цього, передбачено поновлення зупинених строків у місячний строк після припинення чи скасування воєнного стану на відповідній території України. Так як на час закінчення закупівлі, органи внутрішніх справ України у зв'язку зі збройною агресіє Російської Федерації проти України, та введення воєнного стану на всій території України указом № 64/2022 Президента України від 24.02.2022 та з метою збереження цілісності та конфіденційності інформації, недопущення несанкціонованого втручання та спотворення даних, недопущення випадків рейдерства не здійснювали діяльності з видачі довідок про не притягнення до кримінальної відповідальності (так само не діяли і електронні сервіси), Учасник не міг отримати відповідну довідку. Також це додатково підтверджується зверненням ДП « Прозорро» до усіх Замовників від 28 лютого 2022 року : « Щодо довідок МВС Замовникі, що проводять відкриті закупівлі наразі не можуть отримувати довідки МВС від Постачальників, через те що Міністерство внутрішніх справ зараз нищить загарбників. Просимо поставитися із розумінням та не відхиляти постачальників за цією підставою». Враховуючи вищезазначене ПрАТ « Рівнеліфт» як переможець процедури закупівлі гарантійним листом підтвердив, що службова посадова особа Варжель Володимир Микитович директор ПрАТ « Рівнеліфт» , який підписав тендерну пропозицію , до кримінальної відповідальності не притягувався, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Слід зазначити, що закупівля відбувалася конкурентним способом (відкриті торги), ціна послуги була прийнятною і відповідала середньо- ринковій, а Костопільська територіальна громада мала нагальну потребу у забезпеченні життєдіяльності міста, а саме житлових будинків в цей особливий період. Учасник торгів ПрАТ « Рівнеліфт» на виконання умов тендерної документації, вимог Закону надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. У свою чергу уповноваженою особою КП « УК « Костопільського БЖКП» КМР під час визначення переможця відкритих торгів було здійснено перевірку відповідності тендерної пропозиції учасника до вимог статті 17 Закону, у тому числі і шляхом перевірки інформації пунктів 2,3,8 у відкритих реєстрах, та не встановлено підстав для відхилення. У перші дні війни ніхто не знав, що робити з уже оголошеними тендерами, як таких роз’яснень на той час не було. Зважаючи на те, що такі дії Замовника були вчинені у воєнний час та були покликані забезпечити життєдіяльність територіальної громади, то можна вважати їх вчиненими у стані крайньої необхідності, тому просимо Вас з розумінням поставитися до зазначеної ситуації та прийняти виважене рішення за результати моніторингу.
Усуваємо порушення шляхом розірвання договору
усуваємо порушення шляхом розірваня договору