0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 235 000.00 UAH
Замовник
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БЕРЕЗІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ САРНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 6 вер. 14:59
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.)
ПРИХОВАНО
Наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника ФОП «КИБУКЕВИЧ СЕРГІЙ ПАНАСОВИЧ» відповідно відхилення пропозиції було правомірним.
Наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника ФОП «КИБУКЕВИЧ СЕРГІЙ ПАНАСОВИЧ» відповідно відхилення пропозиції було правомірним.
Керуючись вимогами статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом т.в.о. начальника Відділу освіти, культури, молоді та спорту Березівської сільської ради Сарненського району Рівненської області №31-од від 17 лютого 2022 р. Згідно до ч. 5 ст. 8 Закону пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення відповідного запиту. Відповідно до п. 18 ч.1 ст. 1. Закону переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. У п. 31 статті 1 Закону визначено, тендерна документація — документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відповідно до ст. 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. При цьому під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Так учасник закупівлі ФОП «КИБУКЕВИЧ СЕРГІЙ ПАНАСОВИЧ» по предмету «ДЕРЕВИННА ТРІСКА (ДК 021:2015 код 03417000-6)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-05-26-002314-a) відповідно до вимог Закону ст. 17 та тендерної документації п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону – згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації- Завантажених файлов з інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону Учасником завантажено не було. Частиною 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) передбачено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій / пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Згідно зі ст. 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відносини, пов’язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються Законом України «Про електронні довірчі послуги». Пунктом 23 частини 1 статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» передбачено, що кваліфікований електронний підпис — удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Під час перевірки електронного підпису відображається «тип підпису: кваліфікований» і «тип носія особистого ключа: захищений». Пунктом 44 частини 1 статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» визначено, що удосконалений електронний підпис — електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Необхідно кваліфікований електронний підпис (КЕП), що зберігається на захищеному носії (засіб КЕП) та використовує кваліфікований сертифікат. При перевірці електронного підпису Учасника ФОП «КИБУКЕВИЧ СЕРГІЙ ПАНАСОВИЧ» на сайті центрального засвідчувального органу Міністерство цифрової трансформації України(https://czo.gov.ua/) було з’ясовано наступне: «Підписувач КИБУКЕВИЧ СЕРГІЙ ПАНАСОВИЧ П.І.Б. КИБУКЕВИЧ СЕРГІЙ ПАНАСОВИЧ Країна Україна РНОКПП 2756509673 Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача) 13:04:13 10.06.2022 Сертифікат виданий АЦСК ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна" Серійний номер 475E330700000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ-4145 Тип підпису Удосконалений Тип контейнера Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису Базовий (CAdES-BES) Сертифікат Кваліфікований» Тим саме учасником не було дотримано вимог чинного законодавства. Так відповідно до п. 3. Відхилення тендерних пропозицій, розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації: «учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства». Тому виходячи з вище наведеного наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника ФОП «КИБУКЕВИЧ СЕРГІЙ ПАНАСОВИЧ» відповідно відхилення пропозиції було правомірним.
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.)
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДЕРЕВИННА ТРІСКА (ДК 021:2015 код 03417000-6)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-05-26-002314-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1. У пункті 2 розділу V. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації зазначено не повний перелік формальних помилок, що не відповідає вимогам Переліку формальних помилок, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998 (далі – Наказ № 710). Слід зазначити, що згідно абзацу 12 частини першої статті 9 Закону передбачено розроблення та затвердження Уповноваженим органом переліку формальних помилок. Відповідно пункту 36 частини першої статті 1 Закону зазначено, що Уповноважений орган - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, Міністерство економічного розвитку та торгівлі України є уповноваженим органом виконавчої влади з координації закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти. Затверджений Перелік не є примірним, а отже є вичерпним. То ж Замовник під час складання та затвердження тендерної документації відповідно до статті 22 Закону слід враховувати положення наказу № 710. Чому вищезазначена інформація не відповідає вимогам вищевказаного Наказу? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. 2. Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 16.08.2022 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з переможцем торгів ФОП «РЯБУЩИЦЬ МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ». Згідно додатку №1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів , що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до тендерної документації Замовник вимагає «Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічних договорів (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (копією договору та листа-відгука контрагента)». Переможець торгів ФОП «РЯБУЩИЦЬ МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ» надав лист в довільній формі та копію аналогічного договору № 19 від 23.06.2021 укладений з Відділом освіти, культури, молоді та спорту Березівської сільської ради Сарненського району Рівненської області. Проте, не надано лист-відгук контрагента. Однак Замовником при розгляді вказаної тендерної пропозиції не виявлено зазначені вище невідповідності. При цьому, згідно з частиною шістнадцятою статті 29 Закону зазначено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Також, відповідно до частини дев’ятої статті 26 Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 години з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чому Вами не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в пропозиції учасника ФОП «РЯБУЩИЦЬ МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ» та не розглянуто тендерну пропозицію з урахуванням виправлених або не виправлених невідповідностей, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.)
ПРИХОВАНО
Щодо питання № 1 Наказ № 710 затверджує перелік формальних помилок, які стосуються учасників процедури закупівлі. Відповідно до закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон) обов’язковий для виконання Учасниками. Учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі (п. 37 ч. 1 ст. 1 Закону). Відповідно при подачі тендерної пропозиції Учасник керуєтеся вимогами Тендерної документації та Законом та іншими нормативними правовими актами у тому числі Наказ № 710 тому не повний перелік формальних помилок визначених у ТД не є вичерпним та не зазначення всього переліку помилок у ТД не нівелює вимоги Наказу 710. Щодо питання №2 Замовником при розгляді вказаної тендерної пропозиції не виявлено зазначені вище невідповідності тому відповідне повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей не було оприлюднене. Також зазначаю що Учасник ФОП «РЯБУЩИЦЬ МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ» має лист-відгук від контрагента Відділу освіти, культури, молоді та спорту Березівської сільської ради Сарненського району Рівненської області лист № 215-01/15 від 06.06.2022 р. (додається) про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі. Який був укладений з Відділом освіти, культури, молоді та спорту Березівської сільської ради Сарненського району Рівненської області, договір № 19 від 23.06.2021 р.
Порушення усунУто шляхом припинення зобов’язань за договором відповідно до висновку ДАСУ.