0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
26 625 527.73 UAH
Порушення не знайдено
Дата: 9 вер. 16:22
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
В межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Відшкодування витрат з використання електричної енергії», номер закупівлі UA-2022-02-01-004576-с надаємо наступні пояснення. Відповідно до Статуту, Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ» (далі – ДП «МТП «Чорноморськ») є державним унітарним підприємством і діє як комерційне підприємство. Основним джерелом формування фінансових ресурсів ДП «МТП «Чорноморськ» є прибуток (дохід) за рахунок якого і здійснюється господарська діяльність. Отже, ДП «МТП «Чорноморськ» не є бюджетною установою або бюджетною організацією в розумінні пункту 12 статті 2 Бюджетного Кодексу України і не утримується за рахунок державного чи місцевого бюджету. Відповідно до вимог Постанови КМУ від 11.10.2016 №710 (зі змінами) інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікуваної вартості була оприлюднена на офіційному веб-сайті ДП «МТП «Чорноморськ», хоча, як вище зазначено, ми не є бюджетною організацією. На даний час на веб-сайті проводяться роботи, пов’язані з приведенням його до належного вигляду з урахуванням рекомендації Уповноваженого із захисту державної мови щодо норм Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» (лист Секретаріату Уповноваженого із захисту державної мови від 25.07.2022 №1920/02 додається), тому публічна інформація тимчасово недоступна. Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIІІ, в редакції Закону від 19.09.2019 № 114-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель»: п.2 ч.2 ст. 40: Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за відсутності конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі): обумовлене тим, що відповідно до Закону України «Про морські порти України», на виконання розпорядження Кабміну України від 04.03.2013р № 133-р, наказом Мінінфраструктури України від 19.03.2013р № 163, було реорганізовано державні підприємства морського транспорту шляхом виділу стратегічних об’єктів портової інфраструктури, іншого майна, прав та обов’язків стосовно них, та утворено Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» (далі – ДП АМПУ). Згідно із додатком 1 до Наказу, до переліку державних підприємств морського транспорту, що підлягали реорганізації, входило і ДП «Іллічівський морський торговельний порт» (зараз ДП «МТП «Чорноморськ»). Відповідно до розподільчого балансу від 13.06.2013р та акту приймання - передачі від 13.06.2013р, до Чорноморської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» відійшли комерційні прилади обліку електроенергії, мережі 10кВ, трансформаторні підстанції та відгалуження від них 0,4кВ, магістральні мережі електропостачання порту 10 кВ від РУ підстанції «Чорноморськ» (в кількості 12 вводів) та від РУ підстанції «Чорноморка» (в кількості 2 вводів) на території 5-го терміналу. Все це зараз перебуває на балансі Чорноморської філії ДП «АМПУ». На кожному вводі є лічильник, який введений в систему АСКУЕ ПАТ «Одесаобенерго» та Чорноморської філії ДП «АМПУ» за показниками яких філія розраховується за спожиту електроенергію з її постачальником. Майже всі відгалуження по напрузі 0,4кВ від ТП Чорноморської філії ДП «АМПУ» перебувають на балансі філії. Складено акти балансового розмежування між філією та портом. Ці акти завірені підписами та печатками з обох сторін. Відповідно до п. V 1.1. Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 311, приєднання та підключення до електричних мереж оператора мереж електроустановок учасників ринку, а також передача та розподіл електричної енергії цими мережами та/або відпуск та отримання електричної енергії не дозволяється без улаштування вузлу обліку електричної енергії, створення точок комерційного обліку та їх реєстрації в Датахаб адміністратора комерційного обліку. Тому на даний час у ДП «МТП «Чорноморськ» немає технічної можливості купувати електричну енергію за привабливою ціною на роздрібному ринку. Відповідно до частини 3 статті 18 Закону України «Про морські порти», власники та/або користувачі технологічно пов'язаних об'єктів портової інфраструктури зобов'язані укладати між собою договори, що визначають взаємні права і обов'язки щодо організації та забезпечення безперервності технологічного процесу надання відповідних послуг у морському порту і встановлюють єдиний порядок експлуатації відповідної інфраструктури морського порту. Документальним підтвердженням відсутності конкуренції з технічних причин є: Закон України «Про морські порти України» від 17 травня 2012 року № 4709-VI (зі змінами та доповненнями), Розпорядження Кабміну України від 04.03.2013р № 133-р «Про погодження пропозиції щодо реорганізації державних підприємств морського транспорту», Наказ Мінінфраструктури України від 19.03.2013р № 163 «Про заходи щодо реорганізації державних підприємств морського транспорту та утворення державного підприємства «Адміністрація морських портів України», Витяг з Акту приймання - передачі від 13.06.2013р. Всі ці документи опубліковані на веб-порталі Уповноваженого органу при здійсненні закупівлі. Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі листів ЧФ ДП «АМПУ» - учасника переговорної процедури закупівлі, в яких повідомлено, що вартість за кВт год без ПДВ складає з 01 січня 2022 1,96409 грн. на підставі вартості придбаної ДП «АМПУ» електричної енергії у ТОВ «Енерго Збут Транс» (процедура закупівлі UA-2021-01-20-004564-c). Листи та додаткова угода додаються. Таким чином, для здійснення виробничої діяльності ДП «МТП «Чорноморськ» у 2022 році (січень-грудень), на підставі розрахунків відділу енергетики, необхідно 11 296 804 кВт год на суму: 22 187 939.77 грн. без ПДВ, крім того ПДВ 4 437 587.96 грн., разом очікувана вартість становить 26 625 527.73 грн. з ПДВ. Технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі визначені в технічній специфікації (додається). Публікація обґрунтування очікуваної вартості закупівлі та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі при проведенні переговорної процедури ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачена. м
В межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Відшкодування витрат з використання електричної енергії», номер закупівлі UA-2022-02-01-004576-с надаємо наступні пояснення. Відповідно до Статуту, Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ» (далі – ДП «МТП «Чорноморськ») є державним унітарним підприємством і діє як комерційне підприємство. Основним джерелом формування фінансових ресурсів ДП «МТП «Чорноморськ» є прибуток (дохід) за рахунок якого і здійснюється господарська діяльність. Отже, ДП «МТП «Чорноморськ» не є бюджетною установою або бюджетною організацією в розумінні пункту 12 статті 2 Бюджетного Кодексу України і не утримується за рахунок державного чи місцевого бюджету. Відповідно до вимог Постанови КМУ від 11.10.2016 №710 (зі змінами) інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікуваної вартості була оприлюднена на офіційному веб-сайті ДП «МТП «Чорноморськ», хоча, як вище зазначено, ми не є бюджетною організацією. На даний час на веб-сайті проводяться роботи, пов’язані з приведенням його до належного вигляду з урахуванням рекомендації Уповноваженого із захисту державної мови щодо норм Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» (лист Секретаріату Уповноваженого із захисту державної мови від 25.07.2022 №1920/02 додається), тому публічна інформація тимчасово недоступна. Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIІІ, в редакції Закону від 19.09.2019 № 114-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель»: п.2 ч.2 ст. 40: Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за відсутності конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі): обумовлене тим, що відповідно до Закону України «Про морські порти України», на виконання розпорядження Кабміну України від 04.03.2013р № 133-р, наказом Мінінфраструктури України від 19.03.2013р № 163, було реорганізовано державні підприємства морського транспорту шляхом виділу стратегічних об’єктів портової інфраструктури, іншого майна, прав та обов’язків стосовно них, та утворено Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» (далі – ДП АМПУ). Згідно із додатком 1 до Наказу, до переліку державних підприємств морського транспорту, що підлягали реорганізації, входило і ДП «Іллічівський морський торговельний порт» (зараз ДП «МТП «Чорноморськ»). Відповідно до розподільчого балансу від 13.06.2013р та акту приймання - передачі від 13.06.2013р, до Чорноморської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» відійшли комерційні прилади обліку електроенергії, мережі 10кВ, трансформаторні підстанції та відгалуження від них 0,4кВ, магістральні мережі електропостачання порту 10 кВ від РУ підстанції «Чорноморськ» (в кількості 12 вводів) та від РУ підстанції «Чорноморка» (в кількості 2 вводів) на території 5-го терміналу. Все це зараз перебуває на балансі Чорноморської філії ДП «АМПУ». На кожному вводі є лічильник, який введений в систему АСКУЕ ПАТ «Одесаобенерго» та Чорноморської філії ДП «АМПУ» за показниками яких філія розраховується за спожиту електроенергію з її постачальником. Майже всі відгалуження по напрузі 0,4кВ від ТП Чорноморської філії ДП «АМПУ» перебувають на балансі філії. Складено акти балансового розмежування між філією та портом. Ці акти завірені підписами та печатками з обох сторін. Відповідно до п. V 1.1. Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 311, приєднання та підключення до електричних мереж оператора мереж електроустановок учасників ринку, а також передача та розподіл електричної енергії цими мережами та/або відпуск та отримання електричної енергії не дозволяється без улаштування вузлу обліку електричної енергії, створення точок комерційного обліку та їх реєстрації в Датахаб адміністратора комерційного обліку. Тому на даний час у ДП «МТП «Чорноморськ» немає технічної можливості купувати електричну енергію за привабливою ціною на роздрібному ринку. Відповідно до частини 3 статті 18 Закону України «Про морські порти», власники та/або користувачі технологічно пов'язаних об'єктів портової інфраструктури зобов'язані укладати між собою договори, що визначають взаємні права і обов'язки щодо організації та забезпечення безперервності технологічного процесу надання відповідних послуг у морському порту і встановлюють єдиний порядок експлуатації відповідної інфраструктури морського порту. Документальним підтвердженням відсутності конкуренції з технічних причин є: Закон України «Про морські порти України» від 17 травня 2012 року № 4709-VI (зі змінами та доповненнями), Розпорядження Кабміну України від 04.03.2013р № 133-р «Про погодження пропозиції щодо реорганізації державних підприємств морського транспорту», Наказ Мінінфраструктури України від 19.03.2013р № 163 «Про заходи щодо реорганізації державних підприємств морського транспорту та утворення державного підприємства «Адміністрація морських портів України», Витяг з Акту приймання - передачі від 13.06.2013р. Всі ці документи опубліковані на веб-порталі Уповноваженого органу при здійсненні закупівлі. Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі листів ЧФ ДП «АМПУ» - учасника переговорної процедури закупівлі, в яких повідомлено, що вартість за кВт год без ПДВ складає з 01 січня 2022 1,96409 грн. на підставі вартості придбаної ДП «АМПУ» електричної енергії у ТОВ «Енерго Збут Транс» (процедура закупівлі UA-2021-01-20-004564-c). Листи та додаткова угода додаються. Таким чином, для здійснення виробничої діяльності ДП «МТП «Чорноморськ» у 2022 році (січень-грудень), на підставі розрахунків відділу енергетики, необхідно 11 296 804 кВт год на суму: 22 187 939.77 грн. без ПДВ, крім того ПДВ 4 437 587.96 грн., разом очікувана вартість становить 26 625 527.73 грн. з ПДВ. Технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі визначені в технічній специфікації (додається). Публікація обґрунтування очікуваної вартості закупівлі та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі при проведенні переговорної процедури ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачена. м