0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 380 398.00 UAH
Порушення не знайдено
Дата: 13 вер. 22:17
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
На ваш запит, що надійшов через веб-порталі Уповноваженого органу, від 23.09.2022 о 16:51 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015:19510000-4: Гумові вироби (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-14-001528-b), очікуваною вартістю 2 380 398,00 грн., оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу щодо надання інформації про те, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) відповідь додаємо
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
На ваш запит, що надійшов через веб-порталі Уповноваженого органу, від 23.09.2022 о 16:51 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015:19510000-4: Гумові вироби (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-14-001528-b), очікуваною вартістю 2 380 398,00 грн., оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу щодо надання інформації про те, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), повідомляємо таке: Щодо надання інформації про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, зазначаємо, що закупівля послуг здійснюється на підставі наявної потреби Замовника відповідно до Річного плану закупівель та змін до нього (у разі наявності). При плануванні закупівлі визначення очікуваної вартості закупівлі проводилось з урахуванням вимог Замовника. Очікувана вартість закупівлі ДК 021:2015:19510000-4: Гумові вироби (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-14-001528-b), очікуваною вартістю 2 380 398,00 грн., сформована відповідно до п.1. «Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін» розділу «III. Методи визначення очікуваної вартості» наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (надалі – Примірна методика) із застосуванням методу направлення письмових запитів цінових пропозицій учасникам ринку. При цьому зазначаємо, що очікувана вартість закупівлі розрахована на підставі рекомендацій Мінекономіки (Наказ № 275 від 18.02.2020) щодо визначення очікуваної ціни за одинцю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних на підставі 3-х комерційних пропозицій, наданих ФОП ПОПОВ С.В., ТОВ «АВТО-АЛЬЯНС ЮГ», ТОВ «ПІВДЕНЬ СЕРВІС ПЛЮС» (додаються). Щодо надання інформації про здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Відповідно до Порядку про організацію та здійснення процедур закупівель/спрощених закупівель та закупівель без використання електронної системи закупівель на предмет закупівлі товарів, робіт і послуг, що затверджений Замовником закупівлі послуг здійснюються на підставі заявки відповідального структурного підрозділу (ініціатора), встановленої Замовником форми, яка містить інформацію в тому числі про: техніко-економічне обґрунтування, зміст якого визначає доцільність закупівлі товарів, робіт і послуг та містить розрахунок очікуваної вартості товарів, робіт і послуг, яка має вираховуватись на основі не менше трьох комерційних пропозицій від потенційних контрагентів щодо товарів, робіт або послуг, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі із зазначенням того, чи повинна вона включати інші елементи, крім вартості предметів закупівлі (витрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату податків і зборів (обов'язкових платежів) тощо), при цьому її розмір не може перевищувати середнього значення таких пропозицій, окрім належним чином обґрунтованих випадків, або як сума витрат за договором минулого періоду (з урахуванням прогнозованого індексу інфляції), а також розрахунок вартості робіт, якщо предмет закупівлі визначений як роботи; технічні вимоги до предмета закупівлі (технічна специфікація, плани, креслення, малюнки); умови щодо розрахунків (строки оплати, переліки платіжних та інших документів для оплати). Технічні вимоги предмету закупівлі сформовані відповідно до необхідних технічних та експлуатаційних характеристик товару, що забезпечують виробничі та технологічні процеси комунального підприємства «Одесміськелектротранс» (додаються). Щодо надання посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Постановою КМУ №1266 від 16.12.2020 року було внесено зміни до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710, що зобов’язує головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Комунальне підприємство «Одесміськелектротранс» не належить до вищевказаних категорій.
На ваш запит, що надійшов через веб-порталі Уповноваженого органу, від 23.09.2022 о 16:51 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015:19510000-4: Гумові вироби (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-14-001528-b), очікуваною вартістю 2 380 398,00 грн., оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу щодо надання інформації про те, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), повідомляємо таке: Щодо надання інформації про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, зазначаємо, що закупівля послуг здійснюється на підставі наявної потреби Замовника відповідно до Річного плану закупівель та змін до нього (у разі наявності). При плануванні закупівлі визначення очікуваної вартості закупівлі проводилось з урахуванням вимог Замовника. Очікувана вартість закупівлі ДК 021:2015:19510000-4: Гумові вироби (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-14-001528-b), очікуваною вартістю 2 380 398,00 грн., сформована відповідно до п.1. «Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін» розділу «III. Методи визначення очікуваної вартості» наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (надалі – Примірна методика) із застосуванням методу направлення письмових запитів цінових пропозицій учасникам ринку. При цьому зазначаємо, що очікувана вартість закупівлі розрахована на підставі рекомендацій Мінекономіки (Наказ № 275 від 18.02.2020) щодо визначення очікуваної ціни за одинцю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних на підставі 3-х комерційних пропозицій, наданих ФОП ПОПОВ С.В., ТОВ «АВТО-АЛЬЯНС ЮГ», ТОВ «ПІВДЕНЬ СЕРВІС ПЛЮС» (додаються). Щодо надання інформації про здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Відповідно до Порядку про організацію та здійснення процедур закупівель/спрощених закупівель та закупівель без використання електронної системи закупівель на предмет закупівлі товарів, робіт і послуг, що затверджений Замовником закупівлі послуг здійснюються на підставі заявки відповідального структурного підрозділу (ініціатора), встановленої Замовником форми, яка містить інформацію в тому числі про: техніко-економічне обґрунтування, зміст якого визначає доцільність закупівлі товарів, робіт і послуг та містить розрахунок очікуваної вартості товарів, робіт і послуг, яка має вираховуватись на основі не менше трьох комерційних пропозицій від потенційних контрагентів щодо товарів, робіт або послуг, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі із зазначенням того, чи повинна вона включати інші елементи, крім вартості предметів закупівлі (витрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату податків і зборів (обов'язкових платежів) тощо), при цьому її розмір не може перевищувати середнього значення таких пропозицій, окрім належним чином обґрунтованих випадків, або як сума витрат за договором минулого періоду (з урахуванням прогнозованого індексу інфляції), а також розрахунок вартості робіт, якщо предмет закупівлі визначений як роботи; технічні вимоги до предмета закупівлі (технічна специфікація, плани, креслення, малюнки); умови щодо розрахунків (строки оплати, переліки платіжних та інших документів для оплати). Технічні вимоги предмету закупівлі сформовані відповідно до необхідних технічних та експлуатаційних характеристик товару, що забезпечують виробничі та технологічні процеси комунального підприємства «Одесміськелектротранс» (додаються). Щодо надання посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Постановою КМУ №1266 від 16.12.2020 року було внесено зміни до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710, що зобов’язує головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Комунальне підприємство «Одесміськелектротранс» не належить до вищевказаних категорій.
На ваш запит, що надійшов через веб-порталі Уповноваженого органу, від 23.09.2022 о 16:51 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015:19510000-4: Гумові вироби (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-14-001528-b), очікуваною вартістю 2 380 398,00 грн., оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу щодо надання інформації про те, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) відповідь додаємо
У зв’язку із перебійною роботою на веб-порталі Уповноваженого органу у розділі «Запити та відповіді» помилково опубліковано відповідь на запит від 26.09.2022 року, що не є відповідною по тексту. Враховуючи обставини, що склались оприлюднюємо відповідь на запит від 26.09.2022 р. у розділі «Надання пояснення з власної ініціативи» та просимо взяти його у роботу та вважати дійсним. Відповідь на запит про надання пояснення На ваш запит, що надійшов через веб-порталі Уповноваженого органу, від 26.09.2022 о 21:50 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015:19510000-4: Гумові вироби (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-14-001528-b), очікуваною вартістю 2 380 398,00 грн., оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу щодо надання пояснень причини у Тендерній документації КП «Одесміськелектротранс» затвердженою уповноваженою особою протокол від 14.01.2022 №1, у розділі №1 «Загальні положення» пункті 4.3 «Кількість товару та місце його поставки», а також у Технічній специфікації яка є Додатком № 2 до Тендерної документації, загальна кількість Товару вказана в штуках, при тому як у Тендерній пропозиції ФОП Попов Сергій В'ячеславович та в специфікації до Договору від 17.02.2022 № Т-ВМТЗ-П/2022/41, кількість окремих найменувань Товару зазначені в кілограмах та метрах погонних повідомляємо таке: Замовником самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднені в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту – Закон), інформацію про закупівлю за ДК 021:2015:19510000-4: Гумові вироби, а саме: оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію і проект договору про закупівлю, що є їх невід’ємними частинами відповідно до п.1 ч.1 ст. 10 Закону. Тендерна документація розроблена та складена відповідно до ст. 22 Закону та оприлюднена Замовником разом з оголошенням про проведення процедури закупівель в електронній системі закупівель. Проект договору про закупівлю Замовником складено відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Розроблена, складена та затверджена Замовником тендерна документація містить описки, що відобразились під час оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю за ДК 021:2015:19510000-4: Гумові вироби, разом із тендерною документацією та додатками до неї. У розділі №1 «Загальні положення» пункті 4.3 «Кількість товару та місце його поставки», а також у Технічній специфікації, яка є Додатком № 2 до Тендерної документації, загальна кількість Товару одиниця виміру товару вказана у штуках, при цьому у Додатку 3 (Проект договору про закупівлю та Додатку 4 (Форма тендерної пропозиції) загальна кількість одиниця виміру Товару окремих найменувань вказана вірно, згідно Заявки на проведення закупівлі товарів/робіт/послуг від 13.12.2021 року №135 (додається до листа). Визначена описка у тендерній документації не впливає на характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії до учасника процедури закупівлі та на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, а отже, не порушує принципів здійснення публічних закупівель. Відповідно до пп. 8 п.2 «Інша інформація» розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної пропозиції, Учасник, який подав тендерну пропозицію вважається таким, що згодний з проектом договору про закупівлю, викладеним в Додатку 3 до цієї тендерної документації та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку встановленого в п. 4 Розділу 3 до цієї тендерної документації. Відповідно до п. 3 «Проект договору про закупівлю» розділу 6. Тендерної документації «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», проект Договору про закупівлю викладено в Додатку 3 до цієї тендерної документації. Учасник в складі тендерної пропозиції завантажує заповнений проект договору (в проекті договору не заповнюється п.4.1., 12.1., 12.2., стовпчики 8, 9, 10 Додатку 1 (Специфікація) проекту договору Додатку 3 тендерної документації [тобто дані щодо ціни, вартості договору та дані забезпечення виконання договору]). В тендерній пропозиції ФОП ПОПОВ С.В. містяться лист – згода з проектом договору від 28.01.2022 № 5 в якому зазначено, що ФОП ПОПОВ С.В. ознайомився з істотними умовами проекту договору про закупівлю, які наведені в Додатку №3 до тендерної документації та зобов`язується укласти договір в редакції, запропонованій Замовником, та заповнений та підписаний ним проект договору про закупівлю, що гарантує їх виконання на викладених мовах. Згідно з ч. 4 ст. 41 Закону, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, отже, умови договору про закупівлю прив’язані до змісту тендерної пропозиції, а не тендерної документації. Вказані описки є несуттєві та не впливають на укладення Договору про закупівлю згідно Закону. Сторони при укладенні договору дотримались (не порушили) положень частини 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», адже його умови не відрізняються від змісту тендерної пропозиції та не є істотними умовами Договору, оскільки Законом одиниця виміру товару не є істотною умовою. Відповідно до п.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель, тобто до 29.09.2022 року включно.