0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 562 000.00 UAH
Замовник
Державна установа «Інститут патології крові та трансфузійної медицини НАМН України»
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 13 вер. 22:58
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Усунуто
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Розрахунок ліжко-днів проводиться відповідно до методики Розрахунку планових показників обсягу діяльності стаціонарів лікарень і поліклінік. Для визначення витрат на придбання продуктів харчування на планований період необхідно правильно розрахувати виробничі показники діяльності лікувального закладу, які надалі будуть використані при складанні кошторису витрат. Одним з основних показників роботи лікарні, що визначають витрати за кошторисом для стаціонара, є ліжковий фонд. При обчисленні в кошторисі витрат стаціонара затрат на придбання продуктів харчування важливо правильно визначити: - число ліжок на початок і кінець планованого періоду, ураховуючи їх фактичну наявність на останню звітну дату; - середньорічне число ліжок з урахуванням термінів розгортання нових ліжок (шляхом додавання до перехідного числа ліжок на початок планованого періоду середньорічного їх приросту або шляхом зменшення на число ліжок, що скорочуються або тимчасово згорнені у зв'язку з капітальним (поточним) ремонтом за кожним структурним підрозділом); - число днів функціонування одного ліжка на рік. На підставі середньорічної кількості ліжок і числа днів функціонування одного ліжка на рік (шляхом множення) визначимо загальну кількість ліжко-днів у лікарні. Якщо число ліжок у лікарні протягом планованого року не змінюється, то й середньорічне їх число буде таке, що дорівнює числу ліжок на початок і кінець планованого року. Отже, враховуючи вищенаведене, планова кількість ліжко-днів у клініці Інституту розраховувалась шляхом множення кількості ліжок у стаціонарних відділеннях та число днів роботи ліжка на рік, що й було використано при розрахунку планової кількості ліжко–днів в 2022 році. З урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275, обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (Послуги по забезпеченню харчуванням) та визначення його очікуваної вартості Замовником застосовано метод їх розрахунку на підставі закупівельних цін попередніх періодів шляхом коригування ціни договору попереднього періоду з урахуванням індексу інфляції. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться за посиланням ІПКТМ (ipktm.com.ua).
Розрахунок ліжко-днів проводиться відповідно до методики Розрахунку планових показників обсягу діяльності стаціонарів лікарень і поліклінік. Для визначення витрат на придбання продуктів харчування на планований період необхідно правильно розрахувати виробничі показники діяльності лікувального закладу, які надалі будуть використані при складанні кошторису витрат. Одним з основних показників роботи лікарні, що визначають витрати за кошторисом для стаціонара, є ліжковий фонд. При обчисленні в кошторисі витрат стаціонара затрат на придбання продуктів харчування важливо правильно визначити: - число ліжок на початок і кінець планованого періоду, ураховуючи їх фактичну наявність на останню звітну дату; - середньорічне число ліжок з урахуванням термінів розгортання нових ліжок (шляхом додавання до перехідного числа ліжок на початок планованого періоду середньорічного їх приросту або шляхом зменшення на число ліжок, що скорочуються або тимчасово згорнені у зв'язку з капітальним (поточним) ремонтом за кожним структурним підрозділом); - число днів функціонування одного ліжка на рік. На підставі середньорічної кількості ліжок і числа днів функціонування одного ліжка на рік (шляхом множення) визначимо загальну кількість ліжко-днів у лікарні. Якщо число ліжок у лікарні протягом планованого року не змінюється, то й середньорічне їх число буде таке, що дорівнює числу ліжок на початок і кінець планованого року. Отже, враховуючи вищенаведене, планова кількість ліжко-днів у клініці Інституту розраховувалась шляхом множення кількості ліжок у стаціонарних відділеннях та число днів роботи ліжка на рік, що й було використано при розрахунку планової кількості ліжко–днів в 2022 році. З урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275, обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (Послуги по забезпеченню харчуванням) та визначення його очікуваної вартості Замовником застосовано метод їх розрахунку на підставі закупівельних цін попередніх періодів шляхом коригування ціни договору попереднього періоду з урахуванням індексу інфляції. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться за посиланням ІПКТМ (ipktm.com.ua).
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Частина 8 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) встановлює, що в тендерній документації зазначається проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Згідно з частиною 4 статті 22 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції / пропозиції за результатами електронного аукціону. Тобто Закон не містить конкретних вимог та обмежень до способу погодження учасниками проєкту договору про закупівлю. Тому яким чином учасник оформлює погодження з проєктом договору про закупівлю, замовник визначає самостійно, із зазначенням цих вимог у тендерній документації. Підпунктом 6.3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначено «Сканкопія заповненого зі сторони учасника проекту договору надається Учасником в складі пропозиції, з підписами та печатками (за наявності) на кожній сторінці проекту-договору. Кожна сторінка проекту договору повинна бути засвідчена написом «З умовами договору згідні», підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, скріплена печаткою (за наявності)». Учасником на виконання вищезазначених вимог у складі тендерної пропозиції надано сканкопію заповненого зі сторони Учасника проекту договору, а також Додатку 1 до договору «Специфікація» з заповненими реквізитами Виконавця, а саме Товариства з обмеженою відповідальністю «Кейтерінг-Груп». Кожна сторінка договору, а також Додаток 1 до договору «Специфікація» були належним чином засвідчені, як і вимагалось умовами тендерної документації. Оскільки тендерною документацією не було обумовлено що саме мається на увазі під словами «Заповнений» проєкт договору про закупівлю, оскільки під це слово підпадає навіть заповнення реквізитів договору про закупівлю, оскільки після заповнення договору про закупівлю будь-якою інформацією він уже буде «Заповнений», а отже підстави про відхилення даного Учасника були відсутні. Окремих рекомендацій чи способу заповнення, чи зразка заповнення тендерною документацією не передбачалось. Крім того, Учасник у складі тендерної пропозиції надав Лист-гарантію, де зазначено «Учасник відкритих торгів – Товариство з обмеженою відповідальністю «Кейтерінг-Груп» погоджується з істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах». Додатково, звертаємо увагу, на позицію Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду скарг на предмет відхилення учасника за невідповідність проєкту договору про закупівлю вимогам замовника (рішення № 20766-р/пк-пз від 13.09.2021, рішення № 23097-р/пк-пз від 11.10.2021) (додаються).
Частина 8 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) встановлює, що в тендерній документації зазначається проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Згідно з частиною 4 статті 22 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції / пропозиції за результатами електронного аукціону. Тобто Закон не містить конкретних вимог та обмежень до способу погодження учасниками проєкту договору про закупівлю. Тому яким чином учасник оформлює погодження з проєктом договору про закупівлю, замовник визначає самостійно, із зазначенням цих вимог у тендерній документації. Підпунктом 6.3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначено «Сканкопія заповненого зі сторони учасника проекту договору надається Учасником в складі пропозиції, з підписами та печатками (за наявності) на кожній сторінці проекту-договору. Кожна сторінка проекту договору повинна бути засвідчена написом «З умовами договору згідні», підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, скріплена печаткою (за наявності)». Учасником на виконання вищезазначених вимог у складі тендерної пропозиції надано сканкопію заповненого зі сторони Учасника проекту договору, а також Додатку 1 до договору «Специфікація» з заповненими реквізитами Виконавця, а саме Товариства з обмеженою відповідальністю «Кейтерінг-Груп». Кожна сторінка договору, а також Додаток 1 до договору «Специфікація» були належним чином засвідчені, як і вимагалось умовами тендерної документації. Оскільки тендерною документацією не було обумовлено що саме мається на увазі під словами «Заповнений» проєкт договору про закупівлю, оскільки під це слово підпадає навіть заповнення реквізитів договору про закупівлю, оскільки після заповнення договору про закупівлю будь-якою інформацією він уже буде «Заповнений», а отже підстави про відхилення даного Учасника були відсутні. Окремих рекомендацій чи способу заповнення, чи зразка заповнення тендерною документацією не передбачалось. Крім того, Учасник у складі тендерної пропозиції надав Лист-гарантію, де зазначено «Учасник відкритих торгів – Товариство з обмеженою відповідальністю «Кейтерінг-Груп» погоджується з істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах». Додатково, звертаємо увагу, на позицію Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду скарг на предмет відхилення учасника за невідповідність проєкту договору про закупівлю вимогам замовника (рішення № 20766-р/пк-пз від 13.09.2021, рішення № 23097-р/пк-пз від 11.10.2021) (додаються).
З огляду на виявлені порушення законодавства у сфері закупівель, за наслідками розгляду вимоги Північно-Східного офісу Держаудитслужби України (м. Харків) у межах проведення моніторингу закупівлі ««ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (Послуги по забезпеченню харчуванням)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-02-02-002881-a) з метою підвищення відповідальності та виконавської дисципліни, а також запобігання подібних випадків у майбутньому вжито заходів направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом видання наказу «Про вжиття заходів» відносно уповноваженої особи Замовника, якою допущені виявлені порушення (наказ від 03.10.2022р. №147).