0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 371 094.81 UAH
Замовник
Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи”
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 20 вер. 19:48
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
1) Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі. Під час визначення вимог щодо підтвердження якості лікарських засобів враховуються вимоги Закону України «Про лікарські засоби» із змінами та доповненнями. Лікарські засоби повинні бути належним чином зареєстровані в Україні у передбаченому законодавством порядку. Документи, які підтверджують якість та реєстрацію лікарських засобів: реєстраційне посвідчення на лікарський засіб, сертифікат якості та/або паспорт якості (для імпортованих лікарських засобів - висновок про якість ввезеного в Україну лікарського засобу). Якісні та технічні характеристики заявленої кількості лікарських засобів визначені з урахуванням реальних потреб підприємства та оптимального співвідношення ціни та якості. Обґрунтування розміру бюджетного призначення. Відповідно до річного плану даної закупівлі фінансування здійснюється за рахунок коштів НСЗУ. Кошти, які отримує Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи” від Національної служби здоров’я України, за правовим статусом не є бюджетним фінансуванням, і їх використання не регулюється бюджетним законодавством. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме застосовувався метод обрахування очікуваної вартості товарів, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів, з урахуванням фактичних показників минулого року. Очікувана вартість закупівлі лікарських засобів здійснювалася також з урахуванням Реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби. 2) Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі: Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Однак, Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи” здійснює закупівлі за рахунок коштів НСЗУ, а також згідно з реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів не є головним розпорядником чи одержувачем державних коштів. Відтак положення, що передбачене п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), не поширюється на Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи”
1) Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі. Під час визначення вимог щодо підтвердження якості лікарських засобів враховуються вимоги Закону України «Про лікарські засоби» із змінами та доповненнями. Лікарські засоби повинні бути належним чином зареєстровані в Україні у передбаченому законодавством порядку. Документи, які підтверджують якість та реєстрацію лікарських засобів: реєстраційне посвідчення на лікарський засіб, сертифікат якості та/або паспорт якості (для імпортованих лікарських засобів - висновок про якість ввезеного в Україну лікарського засобу). Якісні та технічні характеристики заявленої кількості лікарських засобів визначені з урахуванням реальних потреб підприємства та оптимального співвідношення ціни та якості. Обґрунтування розміру бюджетного призначення. Відповідно до річного плану даної закупівлі фінансування здійснюється за рахунок коштів НСЗУ. Кошти, які отримує Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи” від Національної служби здоров’я України, за правовим статусом не є бюджетним фінансуванням, і їх використання не регулюється бюджетним законодавством. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме застосовувався метод обрахування очікуваної вартості товарів, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів, з урахуванням фактичних показників минулого року. Очікувана вартість закупівлі лікарських засобів здійснювалася також з урахуванням Реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби. 2) Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі: Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Однак, Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи” здійснює закупівлі за рахунок коштів НСЗУ, а також згідно з реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів не є головним розпорядником чи одержувачем державних коштів. Відтак положення, що передбачене п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), не поширюється на Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи”
У відповідь на висновок моніторингу повідомляємо наступне: Відповідно до технічної специфікації до даної закупівлі замовником вимагаються наступні лікарські засоби: 1. ММН Metformin, форма випуску табл. пролонг. дії 1000 мг блістер №60, у кількості 10 уп. 2. ММН Ceftriaxone форма випуску пор. д/р-ну д/ін. 1000 мг фл. №12, у кількості 100 уп. Згідно інформації поданої учасником у складі своєї тендерної пропозиції пропонуються наступні лікарські засоби: 1. ММН Metformin, форма випуску табл. пролонг. дії 1000 мг блістер №60, у кількості 10 уп. 2. ММН Ceftriaxone форма випуску пор. д/р-ну д/ін. 1000 мг фл. №12, у кількості 100 уп. Враховуючи вищенаведене, учасником подано абсолютно аналогічний товар, що відповідає вимогам технічної специфікації щодо форми випуску лікарського засобу та діючої речовини. Щодо документу на підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 6 і 12 частини першої статті 17 Закону України «Про Публічні закупівлі» 24.02.2022 року Президент України видав Указ №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні». Кабінет Міністрів України, який зокрема діє і в особі Міністерства внутрішніх справ України, працює в режимі воєнного стану на підставі Закону України «Про правовий режим воєнного стану» від 12.05.2015 №389-VIII. З метою захисту прав громадян, а також для збереження захисту даних, зокрема унеможливлення несанкціонованих дій з інформацією реєстрів з боку країни-агресора електронні послуги (в тому числі реєстри) Головного сервісного центру МВС України тимчасово не працюють. Також взяття такої довідки є неможливим фізично в органах МВС, так як надання таких довідок тимчасово припинено в зв’язку із залученням правоохоронних органів до вирішення завдань, пов’язаних із запровадженням і здійсненням заходів правового режиму воєнного стану згідно з їх призначенням і здійсненням заходів правового режиму воєнного стану, згідно з їх призначенням та специфікою діяльності (згідно з ч.1 ст. 16 ЗУ «Про правовий режим воєнного стану» від 12.05.2015 №389-VIII) та у зв’язку з встановленням у порядку, визначеному Кабінетом міністрів України, особливий режим в’їзду і виїзду, обмежувати свободу пересування громадян, іноземців та осіб без громадянства, а також рух транспортних засобів (п. 6 ст. 8 ЗУ «Про правовий режим воєнного стану» від 12.05.2015 №389-VIII). Наказом МВС № 207 від 30 березня 2022 року була скасована видача Довідок МВС про відсутність судимості та було встановлено, що довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, видаються у формі витягів з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». Однак, сервіс vytiah.mvs.gov.ua, за допомогою якого громадяни України можуть отримати електронну послугу замовлення витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» запрацював лише з 18.04.2022 р. Відтак, у період коли, учасник-переможець повинен був завантажити документи на підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 6 і 12 частини першої статті 17 Закону України «Про Публічні закупівлі», а саме з 30.03.2022 по 09.04.2022 р була відсутня можливість отримати відповідний документ.