0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
18 663 689.35 UAH
Знайдено порушення
Дата: 21 вер. 17:11
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. Щодо документів, на підставі яких здійснено обгрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено очікувану вартість. Формування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було проведено з урахуванням необхідності забезпечення цілісності майнового комплексу, що передається під охорону охоронній структурі від розкрадань, несанкціонованих сторонніх втручань, забезпечення встановленого пропускного режиму на об’єкті, виконання інших завдань (посилення охорони об’єкта, у тому числі виклику групи посилення постів на автотранспорті), пов’язаних із виникненням прямої загрози безпеці об’єкта охорони, порушенням нормальних умов життєдіяльності на об’єкті охорони або негайним усуненням наслідків його пошкодження. За процедурою закупівлі «Охоронні послуги (Охорона об’єктів АТ «Укртрансгаз» (Вінницька, Донецька, Житомирська, Івано-Франківська, Київська, Луганська, Львівська, Черкаська, Чернігівська області))» було визначено необхідність у забезпеченні охорони 24 об’єктів, розташованих у Вінницькій, Донецькій, Житомирській, Івано-Франківській, Київській, Луганській, Львівській, Черкаській та Чернігівській області силами 40 постів охорони, з яких 38 цілодобових, 1 денний щодня з 07:00 до 19:00 та 1 нічний з 20:00 до 08:00 – в робочі, передвихідні та передсвяткові дні та добовий – в вихідні та святкові дні. При визначенні доцільності та можливості забезпечення охорони встановлено достатність наявності, в залежності від об’єкту по 1 цілодобовому посту на 11 об’єктах із розрахунку 1 охоронник на зміну; по 2 цілодобових поста на 8 об’єктах із розрахунку 1 охоронник на зміну; по 1 цілодобовому посту та 1 денному щодня з 07:00 до 19:00 на 1 об’єкті із розрахунку 1 охоронник на зміну; по 2 цілодобових поста із використання службового собаки із розрахунку 1 охоронник на зміну; по 1 об’єкту - 1 нічний з 20:00 до 08:00 – в робочі, передвихідні та передсвяткові дні та добовий – в вихідні та святкові дні із розрахунку 1 охоронник на зміну; по 7 цілодобовим постам на 1 об’єкті із розрахунку 1 охоронник на зміну; по 1 цілодобовому посту із використання службового собаки із розрахунку 1 охоронник на зміну. З урахуванням специфіки об’єктів, кількості матеріальних цінностей на них, їх розташування, території, схем, кількості входів/виходів, наявності парканів/огорож, інших технічних засобів охорони тощо. У зв’язку з великою за площею та складною територією, великою кількістю матеріальних цінностей, які знаходяться на відкритій місцевості, охорону складських приміщень та критої стоянки автомобілів ВРТП «Укргазенергосервіс» та спортивно-оздоровчого комплексу «Айдар» Управління «Укргазтехзв’язок» вирішено здійснювати із використанням службових собак із розрахунку 1 службовий собака на 1 пост охорони. Відповідно до умов та вимог Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI та вимог ліцензування охоронної діяльності всі охоронники повинні бути забезпечені посвідченнями, форменим одягом відповідної пори року, спеціальними засобами (мінімально: бронежилети, гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії), які відповідають чинному законодавству, мобільним зв'язком та персональними супутниковими GPS-трекерами для перегляду інформації стосовно часу та шляхів обходу територій об’єктів охорони охоронниками. Працівники охорони, задіяні для надання послуг, повинні мати не нижче 3-го кваліфікаційного розряду. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі процедури закупівлі «Охоронні послуги (Охорона об’єктів АТ «Укртрансгаз» (Вінницька, Донецька, Житомирська, Івано-Франківська, Київська, Луганська, Львівська, Черкаська, Чернігівська області))» здійснювався згідно регламентуючих документів Компанії на підставі трьох комерційних пропозицій ТОВ "АНТАРЕС-2000", ТОВ «Служба Безпеки Бізнесу» та ТОВ «КОНСТЕБЛЬ» із врахуванням двох цін договорів укладених за результатами процедури відкритих торгів, а саме: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-29-004349-b; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-09-05-001000-b. Розраховані витрати щодо проведення процедури закупівлі передбачені планом потреб АТ «Укртрансгаз» та відображені у фінансовому плані АТ «Укртрансгаз. Додатково повідомляємо, що розмір витрат та розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі регламентуються внутрішніми розпорядчими документами АТ «Укртрансгаз», що в умовах воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2002 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» не можуть бути оприлюднені у публічних джерелах інформації. Файл «питання 1».7Z 1,25 МБ, який містить файли: - файл «комерція ТОВ Антарес-2000».pdf 236 Кб. - файл «комерція ТОВ Антарес-2000 додаток».pdf 284 Кб. - файл «комерція ТОВ КОНСТЕБЛЬ».pdf 352 Кб. - файл «комерція ТОВ СББ».pdf 228 Кб. - файл «комерція ТОВ СББ калькуляція».pdf 288 Кб. 2. Щодо внесення забезпечення виконання договору про закупівлю. Відповідно п. 3.2. Додатку ІІІ до тендерної документації переможець процедури закупівлі для забезпечення виконання договору про закупівлю у виді банківської гарантії виконання зобов’язання надав оригінал банківської гарантії, оформлений у паперовому вигляді не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Файл «питання 2».7Z 636 Кб, який містить файли: - «Банківська гарантія».pdf 220 Кб. - «Банківська гарантія ЗМІНИ».pdf 448 Кб. 3. Щодо інформації та документів, які підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 29.12.2020 № 1 та від 29.11.2021 № 3 договору від 29.12.2020 № 2012000100. За результатами процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «Охоронні послуги (Охорона об’єктів АТ «Укртрансгаз» (Вінницька, Донецька, Житомирська, Івано-Франківська, Київська, Луганська, Львівська, Черкаська, Чернігівська області))», оприлюдненої на електронному майданчику «Prozorro» 10.09.2020 з ТОВ «ОК «ЄВРОГАРД» 29.12.2020 укладений договір № 2012000100. Строк надання послуг за договором згідно тендерної документації був визначений з 01.12.2020 по 30.11.2021, в результаті чого виникла необхідність у приведенні строків надання послуг за договором у відповідність та була укладена додаткова угода № 1 від 29.12.2020 до договору від 29.12.2020 № 2012000100. Крім внесених змін до строку надання послуг за договором, у зв'язку із минуванням потреби в охороні об'єктів на дату підписання договору скорочено пости охорони наступних об'єктів: - територія автотранспортного господарства АТ «Укртрансгаз» (м. Київ, вул. Григоровича-Барського, 2) – 1 цілодобовий пост; - гараж Київського спеціалізованого пусконалагоджувального управління (Київська область, м. Боярка, вул. Маяковського, 49) - 1 цілодобовий пост; - Гайсинська ремонтна база (Вінницька область, с. Носівці) – 1 цілодобовий пост; - Івано-Франківський територіальний центр (Івано-Франківська область, м. Тисмениця, вул. Галицька, 91) – 1 цілодобовий пост; - Дашавська ремонтна база (Львівська область, смт. Дашава, вул. С. Бенедери, 34) – 1 цілодобовий пост; - Боярська ремонтна база (Київська область, м. Боярка, вул. Маяковського, 49) – 1 цілодобовий пост. Додатково, у зв'язку із виникненням нагальної необхідності в забезпеченні охорони газо-розподільчої станції «Комсомольська» (Харківська область, смт. Слобожанське) був передислокований 1 цілодобовий пост охорони з об'єкта складські приміщення та крита стоянка автомобілів (Київська область, м. Боярка, вул. Магістральна, 51) на об’єкт газо-розподільча станція «Комсомольська» (Харківська область, смт. Слобожанське). У зв’язку із закінченням строку надання послуг з 30.11.2021 за договором від 29.12.2020 № 2012000100 та враховуючи, що новий договір за процедурою відкритих торгів UA-2021-11-04-009876-a, оприлюдненої на веб-порталі «Prozorro» 04.11.2021 укладений не буде, для забезпечення безперервності охорони об’єктів АТ «Укртрансгаз» до укладання нового договору за процедурою відкритих торгів, у встановленому порядку, була укладена додаткова угода № 3 від 29.11.2021, якою подовжено строк дії договору від 29.12.2020 № 2012000100 до 05.02.2022. 4. Щодо документів, які документально підтверджують стан розрахунків за договором від 29.12.2020 № 2012000100. З урахуванням того, що 01.02.2022 укладений договір № 2202000003 за результатами процедури відкритих торгів UA-2021-11-04-009876-a, з ТОВ «ОК «ЄВРОГАРД» та листа від 07.02.2022 № 1001ВИХ-22-1064 щодо розірвання договору з ТОВ «ОК «ЄВРОГАРД» від 29.12.2020 № 2012000100 строк дії договору визначений по 31.01.2022 включно. Враховуючи викладене, надаємо акти надання охоронних послуг за період надання послуг з 29.12.2020 по 31.01.2022. На виконання договору від 29.12.2020 № 2012000100 надаємо інформацію щодо здійснених розрахунків. Файл «питання 4 частина 1».7Z 16,3 МБ, який містить файли: - файл «договір».pdf 11,0 МБ - файл «ДУ № 1».pdf 3,8 МБ - файл «ДУ № 3».pdf 2,74 МБ - файл «лист на розірвання».pdf 220Кб Файл «питання 4 частина 2 розділ 1».7Z 28,3 МБ, який містить файли: - файл «грудень 2020».pdf 5,96 МБ - файл «грудень 2020 два акти».pdf 600 Кб - файл «січень 2021».pdf 6,14 МБ - файл «лютий 2021».pdf 6,57 МБ - файл «березень 2021».pdf 7,15 МБ - файл «березень 2021 акт 2021».pdf 336 Кб - файл «квітень 2021».pdf 6,87 МБ Файл «питання 4 частина 2 розділ 2».7Z 28,4 МБ, який містить файли: - файл «травень 2021».pdf 6,42 МБ - файл «червень 2021».pdf 5,92 МБ - файл «липень 2021».pdf 7,03 МБ - файл «липень 2021 1 акт».pdf 304 Кб - файл «серпень 2021».pdf 7,49 МБ - файл «вересень 2021».pdf 7,54 МБ Файл «питання 4 частина 2 розділ 3».7Z 23,9 МБ, який містить файли: - файл «жовтень 2021».pdf 7,23 МБ - файл «листопад 2021».pdf 7,28 МБ - файл «грудень 2021».pdf 7,3 МБ - файл «січень 2022».pdf 6,55 МБ - файл «січень 2022 1 акт».pdf 304 Кб Файл «питання 4 частина 3».7Z 36,0 Кб, який містить файли: - файл «2021 Еврогард банк 2012000100».xlsx 32,0 Кб - файл «2022 Еврогард банк 2012000100».xlsx 20,0 Кб
1. Щодо документів, на підставі яких здійснено обгрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено очікувану вартість. Формування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було проведено з урахуванням необхідності забезпечення цілісності майнового комплексу, що передається під охорону охоронній структурі від розкрадань, несанкціонованих сторонніх втручань, забезпечення встановленого пропускного режиму на об’єкті, виконання інших завдань (посилення охорони об’єкта, у тому числі виклику групи посилення постів на автотранспорті), пов’язаних із виникненням прямої загрози безпеці об’єкта охорони, порушенням нормальних умов життєдіяльності на об’єкті охорони або негайним усуненням наслідків його пошкодження. За процедурою закупівлі «Охоронні послуги (Охорона об’єктів АТ «Укртрансгаз» (Вінницька, Донецька, Житомирська, Івано-Франківська, Київська, Луганська, Львівська, Черкаська, Чернігівська області))» було визначено необхідність у забезпеченні охорони 24 об’єктів, розташованих у Вінницькій, Донецькій, Житомирській, Івано-Франківській, Київській, Луганській, Львівській, Черкаській та Чернігівській області силами 40 постів охорони, з яких 38 цілодобових, 1 денний щодня з 07:00 до 19:00 та 1 нічний з 20:00 до 08:00 – в робочі, передвихідні та передсвяткові дні та добовий – в вихідні та святкові дні. При визначенні доцільності та можливості забезпечення охорони встановлено достатність наявності, в залежності від об’єкту по 1 цілодобовому посту на 11 об’єктах із розрахунку 1 охоронник на зміну; по 2 цілодобових поста на 8 об’єктах із розрахунку 1 охоронник на зміну; по 1 цілодобовому посту та 1 денному щодня з 07:00 до 19:00 на 1 об’єкті із розрахунку 1 охоронник на зміну; по 2 цілодобових поста із використання службового собаки із розрахунку 1 охоронник на зміну; по 1 об’єкту - 1 нічний з 20:00 до 08:00 – в робочі, передвихідні та передсвяткові дні та добовий – в вихідні та святкові дні із розрахунку 1 охоронник на зміну; по 7 цілодобовим постам на 1 об’єкті із розрахунку 1 охоронник на зміну; по 1 цілодобовому посту із використання службового собаки із розрахунку 1 охоронник на зміну. З урахуванням специфіки об’єктів, кількості матеріальних цінностей на них, їх розташування, території, схем, кількості входів/виходів, наявності парканів/огорож, інших технічних засобів охорони тощо. У зв’язку з великою за площею та складною територією, великою кількістю матеріальних цінностей, які знаходяться на відкритій місцевості, охорону складських приміщень та критої стоянки автомобілів ВРТП «Укргазенергосервіс» та спортивно-оздоровчого комплексу «Айдар» Управління «Укргазтехзв’язок» вирішено здійснювати із використанням службових собак із розрахунку 1 службовий собака на 1 пост охорони. Відповідно до умов та вимог Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI та вимог ліцензування охоронної діяльності всі охоронники повинні бути забезпечені посвідченнями, форменим одягом відповідної пори року, спеціальними засобами (мінімально: бронежилети, гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії), які відповідають чинному законодавству, мобільним зв'язком та персональними супутниковими GPS-трекерами для перегляду інформації стосовно часу та шляхів обходу територій об’єктів охорони охоронниками. Працівники охорони, задіяні для надання послуг, повинні мати не нижче 3-го кваліфікаційного розряду. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі процедури закупівлі «Охоронні послуги (Охорона об’єктів АТ «Укртрансгаз» (Вінницька, Донецька, Житомирська, Івано-Франківська, Київська, Луганська, Львівська, Черкаська, Чернігівська області))» здійснювався згідно регламентуючих документів Компанії на підставі трьох комерційних пропозицій ТОВ "АНТАРЕС-2000", ТОВ «Служба Безпеки Бізнесу» та ТОВ «КОНСТЕБЛЬ» із врахуванням двох цін договорів укладених за результатами процедури відкритих торгів, а саме: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-29-004349-b; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-09-05-001000-b. Розраховані витрати щодо проведення процедури закупівлі передбачені планом потреб АТ «Укртрансгаз» та відображені у фінансовому плані АТ «Укртрансгаз. Додатково повідомляємо, що розмір витрат та розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі регламентуються внутрішніми розпорядчими документами АТ «Укртрансгаз», що в умовах воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2002 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» не можуть бути оприлюднені у публічних джерелах інформації. Файл «питання 1».7Z 1,25 МБ, який містить файли: - файл «комерція ТОВ Антарес-2000».pdf 236 Кб. - файл «комерція ТОВ Антарес-2000 додаток».pdf 284 Кб. - файл «комерція ТОВ КОНСТЕБЛЬ».pdf 352 Кб. - файл «комерція ТОВ СББ».pdf 228 Кб. - файл «комерція ТОВ СББ калькуляція».pdf 288 Кб. 2. Щодо внесення забезпечення виконання договору про закупівлю. Відповідно п. 3.2. Додатку ІІІ до тендерної документації переможець процедури закупівлі для забезпечення виконання договору про закупівлю у виді банківської гарантії виконання зобов’язання надав оригінал банківської гарантії, оформлений у паперовому вигляді не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Файл «питання 2».7Z 636 Кб, який містить файли: - «Банківська гарантія».pdf 220 Кб. - «Банківська гарантія ЗМІНИ».pdf 448 Кб. 3. Щодо інформації та документів, які підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 29.12.2020 № 1 та від 29.11.2021 № 3 договору від 29.12.2020 № 2012000100. За результатами процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «Охоронні послуги (Охорона об’єктів АТ «Укртрансгаз» (Вінницька, Донецька, Житомирська, Івано-Франківська, Київська, Луганська, Львівська, Черкаська, Чернігівська області))», оприлюдненої на електронному майданчику «Prozorro» 10.09.2020 з ТОВ «ОК «ЄВРОГАРД» 29.12.2020 укладений договір № 2012000100. Строк надання послуг за договором згідно тендерної документації був визначений з 01.12.2020 по 30.11.2021, в результаті чого виникла необхідність у приведенні строків надання послуг за договором у відповідність та була укладена додаткова угода № 1 від 29.12.2020 до договору від 29.12.2020 № 2012000100. Крім внесених змін до строку надання послуг за договором, у зв'язку із минуванням потреби в охороні об'єктів на дату підписання договору скорочено пости охорони наступних об'єктів: - територія автотранспортного господарства АТ «Укртрансгаз» (м. Київ, вул. Григоровича-Барського, 2) – 1 цілодобовий пост; - гараж Київського спеціалізованого пусконалагоджувального управління (Київська область, м. Боярка, вул. Маяковського, 49) - 1 цілодобовий пост; - Гайсинська ремонтна база (Вінницька область, с. Носівці) – 1 цілодобовий пост; - Івано-Франківський територіальний центр (Івано-Франківська область, м. Тисмениця, вул. Галицька, 91) – 1 цілодобовий пост; - Дашавська ремонтна база (Львівська область, смт. Дашава, вул. С. Бенедери, 34) – 1 цілодобовий пост; - Боярська ремонтна база (Київська область, м. Боярка, вул. Маяковського, 49) – 1 цілодобовий пост. Додатково, у зв'язку із виникненням нагальної необхідності в забезпеченні охорони газо-розподільчої станції «Комсомольська» (Харківська область, смт. Слобожанське) був передислокований 1 цілодобовий пост охорони з об'єкта складські приміщення та крита стоянка автомобілів (Київська область, м. Боярка, вул. Магістральна, 51) на об’єкт газо-розподільча станція «Комсомольська» (Харківська область, смт. Слобожанське). У зв’язку із закінченням строку надання послуг з 30.11.2021 за договором від 29.12.2020 № 2012000100 та враховуючи, що новий договір за процедурою відкритих торгів UA-2021-11-04-009876-a, оприлюдненої на веб-порталі «Prozorro» 04.11.2021 укладений не буде, для забезпечення безперервності охорони об’єктів АТ «Укртрансгаз» до укладання нового договору за процедурою відкритих торгів, у встановленому порядку, була укладена додаткова угода № 3 від 29.11.2021, якою подовжено строк дії договору від 29.12.2020 № 2012000100 до 05.02.2022. 4. Щодо документів, які документально підтверджують стан розрахунків за договором від 29.12.2020 № 2012000100. З урахуванням того, що 01.02.2022 укладений договір № 2202000003 за результатами процедури відкритих торгів UA-2021-11-04-009876-a, з ТОВ «ОК «ЄВРОГАРД» та листа від 07.02.2022 № 1001ВИХ-22-1064 щодо розірвання договору з ТОВ «ОК «ЄВРОГАРД» від 29.12.2020 № 2012000100 строк дії договору визначений по 31.01.2022 включно. Враховуючи викладене, надаємо акти надання охоронних послуг за період надання послуг з 29.12.2020 по 31.01.2022. На виконання договору від 29.12.2020 № 2012000100 надаємо інформацію щодо здійснених розрахунків. Файл «питання 4 частина 1».7Z 16,3 МБ, який містить файли: - файл «договір».pdf 11,0 МБ - файл «ДУ № 1».pdf 3,8 МБ - файл «ДУ № 3».pdf 2,74 МБ - файл «лист на розірвання».pdf 220Кб Файл «питання 4 частина 2 розділ 1».7Z 28,3 МБ, який містить файли: - файл «грудень 2020».pdf 5,96 МБ - файл «грудень 2020 два акти».pdf 600 Кб - файл «січень 2021».pdf 6,14 МБ - файл «лютий 2021».pdf 6,57 МБ - файл «березень 2021».pdf 7,15 МБ - файл «березень 2021 акт 2021».pdf 336 Кб - файл «квітень 2021».pdf 6,87 МБ Файл «питання 4 частина 2 розділ 2».7Z 28,4 МБ, який містить файли: - файл «травень 2021».pdf 6,42 МБ - файл «червень 2021».pdf 5,92 МБ - файл «липень 2021».pdf 7,03 МБ - файл «липень 2021 1 акт».pdf 304 Кб - файл «серпень 2021».pdf 7,49 МБ - файл «вересень 2021».pdf 7,54 МБ Файл «питання 4 частина 2 розділ 3».7Z 23,9 МБ, який містить файли: - файл «жовтень 2021».pdf 7,23 МБ - файл «листопад 2021».pdf 7,28 МБ - файл «грудень 2021».pdf 7,3 МБ - файл «січень 2022».pdf 6,55 МБ - файл «січень 2022 1 акт».pdf 304 Кб Файл «питання 4 частина 3».7Z 36,0 Кб, який містить файли: - файл «2021 Еврогард банк 2012000100».xlsx 32,0 Кб - файл «2022 Еврогард банк 2012000100».xlsx 20,0 Кб
Позов про визнання протиправним та скасування висновка ДАСУ
Замовник АТ «Укртрансгаз», враховуючи Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-10-000620-c інформує про таке: 1.У висновку ДАСУ зазначено, що згідно з підпунктом 8.8 пункту 8 «Інша інформація, яка вимагається замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону» додатку ІІ до тендерної документації Замовником установлено вимогу до інформації, що подається учасником в складі його тендерної пропозиції (у вигляді файлів) із завантаження файлу у форматі pdf, який містить скановану/-і копію/-ї ветеринарного паспорту на кожну службову собаку, що зазначена в довідці, згідно підпункту 8.7., що підтверджує наявність у учасника не менше двох службових собак, згідно вимог статті 17 Закону України «Про охоронну діяльність». Учасник – ТОВ «АНТАРЕС-2000» у складі своєї тендерної пропозицій завантажив файли у форматі pdf: Додаток 2 п. 8.8. Ветеринарний паспорт Топаз.pdf та Додаток 2 п. 8.8. Ветеринарний паспорт Річ.pdf які містять скановані копії ветеринарних паспортів на службових собак за номерами електронного чіпа: 990000002943500 на службову собаку на ім’я Топаз, що містить сторінки 1-7, 10-11, 24-25, 28-29 та 990000002943486 на службову собаку на ім’я Річ, що містить сторінки 1-7, 10-11, 24-25, 28-29. На підставі вищевикладеного, ДАСУ робить висновок, що учасник ТОВ «АНТАРЕС-2000» надав скановані копії ветеринарних паспортів на службових собак не в повному обсязі, чим не дотрималися вимог підпункту 8.8 пункту 8 «Інша інформація, яка вимагається замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону» додатку ІІ до тендерної документації, а в свою чергу Замовник, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Антарес-2000», як такого, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та допустив його до аукціону. Підпунктом 8.8 пункту 8 «Інша інформація, яка вимагається замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону» додатку ІІ до тендерної документації «Сканована/-і копія/-ї ветеринарного паспорту на кожну службову собаку, що зазначена в довідці, згідно підпункту 8.7., що підтверджує наявність у учасника не менше двох службових собак, згідно вимог статті 17 Закону України «Про охоронну діяльність» не встановлена вимога надання всіх без виключення сторінок документа на службового собаку. Учасник – ТОВ «АНТАРЕС-2000» у складі своєї тендерної пропозиції надав скановані копії сторінок ветеринарних паспортів службових собак, які містили записи та таких, що надали змогу ідентифікувати приналежність до конкретного службового собаки та пересвідчитися у наявності даних про проведені вакцинації та інші профілактичні заходи, репродукцію та обробку від ектопаразитів тощо. Ветеринарний паспорт - це документ, в якому міститься інформація про тварину і про її господаря. До інформації про тварину відноситься: - кличка тварини; - дата її народження; - порода; - статева приналежність; - забарвлення шерсті; - особливі прикмети; - номер електронного чіпа (в разі, якщо було проведено чіпування тварини); - дані про проведені вакцинації та інші профілактичні заходи, репродукцію та обробку від ектопаразитів; - інше. До інформації про господаря відноситься: - ПІБ господаря; - його контактний телефон; - адреса проживання. Таким чином, Учасником – ТОВ «АНТАРЕС-2000» були надані скановані копії паспортів службових собак у відповідності до вимог встановлених підпунктом 8.8 пункту 8 «Інша інформація, яка вимагається замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону» додатку ІІ до тендерної документації. 2. Крім того, за результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 11 Договору з урахуванням додаткової угоди від 29.11.2021 № 3 цей договір набирає чинності з моменту підписання його сторонами і діє в частині надання послуг з 29 грудня 2020 року по 05 лютого 2022 року, а в частині проведення розрахунків – до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. Загальна вартість договору становить 19 977 229,44 грн з ПДВ (пункт 3.1 Договору). Відповідно до документів, наданих Замовником 03.10.2022 на запит ДАСУ, а саме актів наданих послуг, ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «ЄВРОГАРД» надало Замовнику послуг у період з 31.12.2020 по 31.01.2022 на загальну суму 19 739 328,96 грн, які відповідно до реєстру банківських виписок оплачені Замовником у період з 16.01.2021 по 25.04.2022 на суму 19 739 328,96 гривень. Крім того Замовник на запит ДАСУ повідомив, про надсилання до ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «ЄВРОГАРД» листа від 07.02.2022 № 1001ВИХ-22-1064 щодо розірвання Договору в односторонньому порядку та надав його копію. Відповідно до частини дев’ятої статті 41 Закону у разі закінчення строку дії договору про закупівлю, виконання договору про закупівлю або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю. Згідно із вимогами пункту 12 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання. Отже на порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 та частини дев’ятої статті 41 Закону Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель звіт про виконання договору. За фактом зауважень викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі повідомляємо, що згідно додаткової угоди №3 до договору від 29.12.2022 № 2012000100 були внесені зміни в частині продовження строків надання послуг з 29.12.2020 по 05.02.2022 та суми за договором збільшилася до 19 977 229,44 грн. 01.02.2022 за результатами проведення процедури закупівлі UA-2021-11-04-009876-a з контрагентом ТОВ «Охоронна компанія «ЄВРОГАРД» було укладено договір № 2202000003 та Товариством направлено листа від 07.02.2022 № 1001ВИХ-22-1064 до ТОВ «Охоронна компанія «ЄВРОГАРД» щодо розірвання договору № 2012000100 в односторонньому порядку з 31.01.2022. Пунктом 11.1 Розділу 11 «Строк дії договору» договору передбачено «Цей Договір набирає чинності з моменту підписання його Сторонами і діє в частині надання послуг з 29.12.2020 по 05.02.2022, а в частині проведення розрахунків – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». Станом на дату розірвання договору - 31.01.2022 Товариство мало заборгованість перед ТОВ «Охоронна компанія «ЄВРОГАРД» за наданні охоронні послуги у січні місяці 2022 року тому звіт про виконання договору або його розірвання не був опублікований відповідно до Закону. У зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та відповідно до указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» № 64/2022 від 24.02.2022, затвердженого Законом України № 2102-IX від 24.02.2022, в Україні введений воєнний стан з 05:30 24.02.2022. Відповідно до статті 14-1 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» форс-мажорними обставинами (обставинами непереборної сили) є надзвичайні та невідворотні обставини, що об’єктивно унеможливлюють виконання зобов’язань, передбачених умовами договору (контракту, угоди тощо), обов’язків згідно із законодавчими та іншими нормативними актами, зокрема: загроза війни, збройний конфлікт або серйозна погроза такого конфлікту, включаючи але не обмежуючись ворожими атаками, блокадами, військовим ембарго, дії іноземного ворога, загальна військова мобілізація, військові дії, оголошена та неоголошена війна, дії суспільного ворога, збурення, акти тероризму, диверсії, піратства, безлади, вторгнення, блокада, введення комендантської години. Торгово-промислова палата України підтвердила існування форс-мажорних обставин для всіх суб’єктів господарювання та фізичних осіб з 24 лютого 2022 року до часу їх офіційного закінчення, розмістивши на своєму офіційному веб-ресурсі (https://ucci.org.ua/uploads/files/621cba543cda9382669631.pdf) відповідний лист від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1. Таким чином, беручи до уваги форс-мажорні обставини, розрахунки за надані послуги з охорони у січні 2022 року були здійснені Товариством лише 25.04.2022. Беручи до уваги те, що договір від 29.12.2020 № 2012000100 було достроково розірвано, на виконання п. 6.2.9 договору Сторони до дати розірвання Договору проводять звірку взаєморозрахунків, яка оформлюється актом звірки. Станом на дату проведення моніторингу процедури закупівлі у зв’язку з дією форс-мажорних обставин акти звірки з контрагентом не проведено, та не встановлено чи в повному обсязі Товариство проведено розрахунки за договором. 18.10.2022 року Товариством на адресу ТОВ «Охоронна компанія «ЄВРОГАРД» направлені акти взаєморозрахунків за договором для встановлення факту відсутності заборгованості перед контрагентом за надані послуги. Після повернення акту звірки у разі підтвердження ТОВ «Охоронна компанія «ЄВРОГАРД» відсутності заборгованості за договором від 29.12.2020 № 2012000100 останній буде вважатися виконаним Сторонами та, за результатами його виконання, відповідно до пункту 12 частини першої статті 10 та частини дев’ятої статті 41 Закону буде опубліковано звіт про виконання договору. Крім того, вважаємо за необхідне звернути увагу на те, що частиною 4 статті 8 Закону «Порядок здійснення моніторингу процедур публічних закупівель» передбачено строк здійснення моніторингу процедури закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з наступного робочого дня від дати оприлюднення повідомлення про початок моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель та частиною 6 статті 8 Закону встановлено, що за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання. Дата початку моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-10-000620-c визначений 21.09.2022, а дата підписання та оприлюднення висновку ДАСУ за його результатами 14.10.2022, а саме – на 17 робочий день після початку моніторингу.