0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 887 625.00 UAH
Замовник
Відділ освіти, молоді та спорту Мостиської міської ради Львівської області
Контакти та закупівліПорушення не знайдено
Дата: 22 вер. 09:41
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідь на запит ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ щодо надання пояснень під час проведення моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю - Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 15110000-2: М’ясо (М’ясо яловиче, філе куряче, свинина нежирна) 1. Щодо першого питання. Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме шляхом направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) суб’єктам підприємницької діяльності, які займаються відповідним видом діяльності (запит та відповіді на нього додаються). Технічні та якісні характеристик предмета закупівлі визначено на підставі діючих стандартів, встановлених до цієї категорії товару на території України. В тому числі враховуючи норми Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР (зі змінами та доповненнями). 2. Щодо другого питання Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі опубліковано протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2022-01-25-000050-b на власному веб-сайті, за посиланням: https://mst.osv.org.ua/2022-rik-15-42-44-10-03-2022/ (на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 №710 (зі змінами, внесеними постановою КМУ №1266 від 16.12.2020)). 3. Щодо третього питання Справді, вимогами підпункту 1.4 пункту 1 Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації передбачено подання учасниками: "1.4. Паспорт (всі заповнені сторінки), у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки / або двостороння копія паспорту громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492¬VI, зі змінами". Проте, звертаємо вашу увагу, що тендерна документація не містила конкретизації, які саме заповнені сторінки подаються. Зокрема, варто наголосити, що паспорт громадянина України - це паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок (Постанова ВРУ " Про затвердження положень про паспорт громадянина України "). На першу і другу сторінки паспортної книжечки заносяться прізвище, ім'я та по батькові, дата і місце народження. На першій сторінці також вклеюється фотокартка і відводиться місце для підпису його власника. На другу сторінку заносяться відомості про стать, дату видачі та орган, що видав паспорт, ставиться підпис посадової особи, відповідальної за його видачу. Третя, четверта, п'ята і шоста сторінки призначені для фотокарток, додатково вклеюваних до паспорта, а сьома, восьма і дев'ята - для особливих відміток. На десятій сторінці робляться відмітки про сімейний стан власника паспорта, на одинадцятій - шістнадцятій - про реєстрацію постійного місця проживання громадянина. Отже, виходячи з вище наведеного Постановою ВРУ закріплено тільки те, для якої інформації призначена та чи інша сторінка паспорта. Уповноважена особа під час розгляду тендерних пропозиції не може достеменно знати, які саме сторінки паспорта громадянина України заповнені, а які ні. Таку інформацію можна отримати тільки у випадку ознайомлення з оригіналом паспорта учасника торгів, що є неможливим при проведенні процедур закупівель в електронному форматі, онлайн. Окрім того, у складі пропозиції переможця містилися окремі заповнені сторінки паспорта громадянина України, які дозволили ідентифікувати особу. Додатково повідомляємо, що рішенням Конституційного суду України від 14.11.2001 р. №15-рп/2001 фактично визнано неконституційним інститут прописки та її скасовано. А Законом України "Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання " введено право добровільної реєстрації громадян за місцем проживання. Також, Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, спрямованих на лібералізацію Європейським Союзом візового режиму для України" скасовано штампи про одруження і розлучення. Всі вище перелічені нормативні акти підтверджують той факт, що в уповноваженої особи на етапі розгляду в електронній формі сканованої копії паспорта переможця було відсутнє підтвердження та інформація щодо конкретних номерів сторінок паспорта, які могли бути заповненими. Виходячи з вище наведеного, уповноважена особа не мала законних на те підстав для відхилення тендерної пропозиції переможця – ФО-П Шурпети В. І.
Відповідь на запит ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ щодо надання пояснень під час проведення моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю - Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 15110000-2: М’ясо (М’ясо яловиче, філе куряче, свинина нежирна) 1. Щодо першого питання. Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме шляхом направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) суб’єктам підприємницької діяльності, які займаються відповідним видом діяльності (запит та відповіді на нього додаються). Технічні та якісні характеристик предмета закупівлі визначено на підставі діючих стандартів, встановлених до цієї категорії товару на території України. В тому числі враховуючи норми Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР (зі змінами та доповненнями). 2. Щодо другого питання Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі опубліковано протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2022-01-25-000050-b на власному веб-сайті, за посиланням: https://mst.osv.org.ua/2022-rik-15-42-44-10-03-2022/ (на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 №710 (зі змінами, внесеними постановою КМУ №1266 від 16.12.2020)). 3. Щодо третього питання Справді, вимогами підпункту 1.4 пункту 1 Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації передбачено подання учасниками: "1.4. Паспорт (всі заповнені сторінки), у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки / або двостороння копія паспорту громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492¬VI, зі змінами". Проте, звертаємо вашу увагу, що тендерна документація не містила конкретизації, які саме заповнені сторінки подаються. Зокрема, варто наголосити, що паспорт громадянина України - це паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок (Постанова ВРУ " Про затвердження положень про паспорт громадянина України "). На першу і другу сторінки паспортної книжечки заносяться прізвище, ім'я та по батькові, дата і місце народження. На першій сторінці також вклеюється фотокартка і відводиться місце для підпису його власника. На другу сторінку заносяться відомості про стать, дату видачі та орган, що видав паспорт, ставиться підпис посадової особи, відповідальної за його видачу. Третя, четверта, п'ята і шоста сторінки призначені для фотокарток, додатково вклеюваних до паспорта, а сьома, восьма і дев'ята - для особливих відміток. На десятій сторінці робляться відмітки про сімейний стан власника паспорта, на одинадцятій - шістнадцятій - про реєстрацію постійного місця проживання громадянина. Отже, виходячи з вище наведеного Постановою ВРУ закріплено тільки те, для якої інформації призначена та чи інша сторінка паспорта. Уповноважена особа під час розгляду тендерних пропозиції не може достеменно знати, які саме сторінки паспорта громадянина України заповнені, а які ні. Таку інформацію можна отримати тільки у випадку ознайомлення з оригіналом паспорта учасника торгів, що є неможливим при проведенні процедур закупівель в електронному форматі, онлайн. Окрім того, у складі пропозиції переможця містилися окремі заповнені сторінки паспорта громадянина України, які дозволили ідентифікувати особу. Додатково повідомляємо, що рішенням Конституційного суду України від 14.11.2001 р. №15-рп/2001 фактично визнано неконституційним інститут прописки та її скасовано. А Законом України "Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання " введено право добровільної реєстрації громадян за місцем проживання. Також, Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, спрямованих на лібералізацію Європейським Союзом візового режиму для України" скасовано штампи про одруження і розлучення. Всі вище перелічені нормативні акти підтверджують той факт, що в уповноваженої особи на етапі розгляду в електронній формі сканованої копії паспорта переможця було відсутнє підтвердження та інформація щодо конкретних номерів сторінок паспорта, які могли бути заповненими. Виходячи з вище наведеного, уповноважена особа не мала законних на те підстав для відхилення тендерної пропозиції переможця – ФО-П Шурпети В. І.