0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
6 000 479.67 UAH
Замовник
Комунальне підприємство "Дніпропетровська обласна дитяча клінічна лікарня" Дніпропетровської обласної ради"
Контакти та закупівліЗавершено. Порушення не знайдено
Дата: 26 вер. 11:57
Орган ДФК: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Рукавички оглядові латексні текстуровані, нестерильні, неприпудрені (Розмір S); Рукавички оглядові латексні текстуровані, нестерильні, неприпудрені (Розмір M); Рукавички оглядові латексні текстуровані, нестерильні, неприпудрені (Розмір L); Рукавички оглядові латексні текстуровані без пудри нестерильні з ланоліном та вітаміном Е р (Розмір M); Рукавички оглядові нітрилові текстуровані без пудри нестерильні (Розмір S); Рукавички оглядові нітрилові текстуровані без пудри нестерильні (Розмір M); Рукавички оглядові нітрилові текстуровані без пудри нестерильні (Розмір L); Рукавички оглядові вінілові нестерильні неопудрені (Розмір L); Рукавички медичні латексні хірургічні припудрені стерильні (Розмір 6,5); Рукавички медичні латексні хірургічні припудрені стерильні (Розмір 7,0); Рукавички медичні латексні хірургічні припудрені стерильні (Розмір 7,5); Рукавички медичні латексні хірургічні припудрені стерильні (Розмір 8,0); Рукавички медичні латексні хірургічні припудрені стерильні (Розмір 8,5); Рукавички оглядові латексні підвищеного ризику не припудрені стерильні (розмір 7.0), (код номенклатурної позиції: ДК 021:2015 33199000-1 «Одяг для медичного персоналу»).» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-18-009242-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Надання відповіді щодо запиту до закупівлі UA-2022-01-18-009242-a за кодом ДК 021:2015 33190000-8 "Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні" У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» зі змінами та доповненнями, КП "Дніпропетровська обласна дитяча клінічна лікарня" ДОР" (нова назва КП «Регіональний медичний центр родинного здоров’я» ДОР», далі - підприємство)) відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України Міністерства оборони України від 07.02.2018 р. №49/180 (зі змінами), та наказу Департаменту охорони здоров’я ДВА від 13.05.2022р № 653/0/197-22 включено до переліку закладів охорони здоров’я, які залученні для надання медичної допомоги військовослужбовцям на період дії військового стану та надає медичну допомогу пораненим та постраждалим із зони бойових дій, та внутрішньо переміщеним особам внаслідок вторгнення військ Російської Федерації на територію України. У зв’язку з вищезазначеним у нашому підприємстві є нагальна потреба у забезпечені медичними препаратами відповідно до наказу МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ від 03.03.2022 № 404 «Про забезпечення пацієнтів лікарськими засобами у стаціонарних закладах охорони здоров'я». Надаємо інформацію щодо першого питання: «яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?». Предмет закупівлі та його технічні і якісні характеристики обумовлені необхідністю у забезпечені лікувального процесу підприємства. При визначені технічних та якісних характеристик предмету закупівлі було враховано: - пропозиції медичних директорів, завідувачів відділень, щодо необхідності максимального задоволення потреби у якості, щодо дотримання галузевих стандартів охорони здоров’я та протоколів надання медичної допомоги та інших нормативних наказів; - вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 02 жовтня 2013 року№ 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів». Відповідно до якого вироби медичного призначення повинні бути належним чином зареєстровані в Україні у передбаченому законодавством порядку; - Декларації про відповідність предмету закупівлі; - Сертифікати щодо якості на товар, що є предметом закупівлі. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі не регулюється Законом і здійснюється замовником самостійно, виходячи із специфіки предмета закупівлі. Розрахунок обумовлений статичними даними стаціонару та поліклініки про проліковані випадки у 2021 році та проведені маніпуляції та на підставі узагальненої потреби відділень підприємства. Визначення очікуваної вартості закупівлі зроблено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на підставі порівняних ринкових цін, отриманих від учасників ринку комерційних пропозицій із зазначенням цін на момент проведення закупівлі та на підставі аналізу загальнодоступної інформації про ціну, отриману з відкритих джерел: • Наказ МОЗ України від 18.08.2014 № 574 "Про затвердження Положення про реєстр оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, порядок внесення до нього змін та форм декларації зміни оптово-відпускної ціни на лікарський засіб та виріб медичного призначення", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 09 вересня 2014 року за № 1097/25874 (https://moz.gov.ua/reestr-optovo-vidpusknih-cin-na-likarski-zasobi). Інформацію щодо другого питання: «надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)». З 21 січня 2020 року підприємство функціонує у новій організаційно-правовій формі як комунальне некомерційне підприємство та відповідно до вимог Господарського кодексу України - є самостійною юридичною особою, що діє на підставі статуту. За інформацією з єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів станом на 25.11.2020 року підприємство відноситься до одержувачів бюджетних коштів. Основним джерелом надходження коштів є отримання оплати за послуги відповідно до укладених договорів з Національною службою здоров’я України та інших юридичних та фізичних осіб. Підприємство не є розпорядником бюджетних коштів. Кошти з державного або місцевих бюджетів на закупівлю медикаментів та перев'язувальних матеріалів не отримує. Витрати підприємства здійснюється відповідно до фінансового плану. Закупівля UA-2022-01-18-009242-a за кодом ДК 021:2015 33190000-8 "Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні" була проведена за рахунок надходжень за послуги відповідно до укладених договорів з Національною службою здоров’я України, тобто отриманні від господарської діяльності підприємства. Враховуючи вище викладене дана закупівля не підпадає під вимоги постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 де рекомендовано «Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель». Підприємство включено до закладів охорони здоров’я, які залучені для надання медичної допомоги військовослужбовцям та населенню з інших областей яке постраждало від російської агресії. У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» зі змінами та доповненнями, дію веб-сайту підприємства призупинено. Сподіваємось на порозуміння та забезпечення єдиного підходу при здійснені повноважень у визначеному законодавством порядку.
Надання відповіді щодо запиту до закупівлі UA-2022-01-18-009242-a за кодом ДК 021:2015 33190000-8 "Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні" У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» зі змінами та доповненнями, КП "Дніпропетровська обласна дитяча клінічна лікарня" ДОР" (нова назва КП «Регіональний медичний центр родинного здоров’я» ДОР», далі - підприємство)) відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України Міністерства оборони України від 07.02.2018 р. №49/180 (зі змінами), та наказу Департаменту охорони здоров’я ДВА від 13.05.2022р № 653/0/197-22 включено до переліку закладів охорони здоров’я, які залученні для надання медичної допомоги військовослужбовцям на період дії військового стану та надає медичну допомогу пораненим та постраждалим із зони бойових дій, та внутрішньо переміщеним особам внаслідок вторгнення військ Російської Федерації на територію України. У зв’язку з вищезазначеним у нашому підприємстві є нагальна потреба у забезпечені медичними препаратами відповідно до наказу МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ від 03.03.2022 № 404 «Про забезпечення пацієнтів лікарськими засобами у стаціонарних закладах охорони здоров'я». Надаємо інформацію щодо першого питання: «яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?». Предмет закупівлі та його технічні і якісні характеристики обумовлені необхідністю у забезпечені лікувального процесу підприємства. При визначені технічних та якісних характеристик предмету закупівлі було враховано: - пропозиції медичних директорів, завідувачів відділень, щодо необхідності максимального задоволення потреби у якості, щодо дотримання галузевих стандартів охорони здоров’я та протоколів надання медичної допомоги та інших нормативних наказів; - вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 02 жовтня 2013 року№ 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів». Відповідно до якого вироби медичного призначення повинні бути належним чином зареєстровані в Україні у передбаченому законодавством порядку; - Декларації про відповідність предмету закупівлі; - Сертифікати щодо якості на товар, що є предметом закупівлі. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі не регулюється Законом і здійснюється замовником самостійно, виходячи із специфіки предмета закупівлі. Розрахунок обумовлений статичними даними стаціонару та поліклініки про проліковані випадки у 2021 році та проведені маніпуляції та на підставі узагальненої потреби відділень підприємства. Визначення очікуваної вартості закупівлі зроблено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на підставі порівняних ринкових цін, отриманих від учасників ринку комерційних пропозицій із зазначенням цін на момент проведення закупівлі та на підставі аналізу загальнодоступної інформації про ціну, отриману з відкритих джерел: • Наказ МОЗ України від 18.08.2014 № 574 "Про затвердження Положення про реєстр оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, порядок внесення до нього змін та форм декларації зміни оптово-відпускної ціни на лікарський засіб та виріб медичного призначення", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 09 вересня 2014 року за № 1097/25874 (https://moz.gov.ua/reestr-optovo-vidpusknih-cin-na-likarski-zasobi). Інформацію щодо другого питання: «надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)». З 21 січня 2020 року підприємство функціонує у новій організаційно-правовій формі як комунальне некомерційне підприємство та відповідно до вимог Господарського кодексу України - є самостійною юридичною особою, що діє на підставі статуту. За інформацією з єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів станом на 25.11.2020 року підприємство відноситься до одержувачів бюджетних коштів. Основним джерелом надходження коштів є отримання оплати за послуги відповідно до укладених договорів з Національною службою здоров’я України та інших юридичних та фізичних осіб. Підприємство не є розпорядником бюджетних коштів. Кошти з державного або місцевих бюджетів на закупівлю медикаментів та перев'язувальних матеріалів не отримує. Витрати підприємства здійснюється відповідно до фінансового плану. Закупівля UA-2022-01-18-009242-a за кодом ДК 021:2015 33190000-8 "Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні" була проведена за рахунок надходжень за послуги відповідно до укладених договорів з Національною службою здоров’я України, тобто отриманні від господарської діяльності підприємства. Враховуючи вище викладене дана закупівля не підпадає під вимоги постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 де рекомендовано «Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель». Підприємство включено до закладів охорони здоров’я, які залучені для надання медичної допомоги військовослужбовцям та населенню з інших областей яке постраждало від російської агресії. У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» зі змінами та доповненнями, дію веб-сайту підприємства призупинено. Сподіваємось на порозуміння та забезпечення єдиного підходу при здійснені повноважень у визначеному законодавством порядку.
Орган ДФК: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Рукавички оглядові латексні текстуровані, нестерильні, неприпудрені (Розмір S); Рукавички оглядові латексні текстуровані, нестерильні, неприпудрені (Розмір M); Рукавички оглядові латексні текстуровані, нестерильні, неприпудрені (Розмір L); Рукавички оглядові латексні текстуровані без пудри нестерильні з ланоліном та вітаміном Е р (Розмір M); Рукавички оглядові нітрилові текстуровані без пудри нестерильні (Розмір S); Рукавички оглядові нітрилові текстуровані без пудри нестерильні (Розмір M); Рукавички оглядові нітрилові текстуровані без пудри нестерильні (Розмір L); Рукавички оглядові вінілові нестерильні неопудрені (Розмір L); Рукавички медичні латексні хірургічні припудрені стерильні (Розмір 6,5); Рукавички медичні латексні хірургічні припудрені стерильні (Розмір 7,0); Рукавички медичні латексні хірургічні припудрені стерильні (Розмір 7,5); Рукавички медичні латексні хірургічні припудрені стерильні (Розмір 8,0); Рукавички медичні латексні хірургічні припудрені стерильні (Розмір 8,5); Рукавички оглядові латексні підвищеного ризику не припудрені стерильні (розмір 7.0), (код номенклатурної позиції: ДК 021:2015 33199000-1 «Одяг для медичного персоналу»).» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-18-009242-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). Просимо надати документальне підтвердження наявності підстави для внесення змін до договору про закупівлю (додаткова угода від 05.04.2022 №1), визначеної пунктом 3 частини п’ятої статті 41 Закону (покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю). Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Надаємо інформацію щодо питання: «Просимо надати документальне підтвердження наявності підстави для внесення змін до договору про закупівлю (додаткова угода від 05.04.2022 №1), визначеної пунктом 3 частини п’ятої статті 41 Закону (покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю).» Додаткова угода № 1 від 05.04.2022 року до Договору від 14.03.2022 № 21 була укладена після отримання листа від ФОП Пехотіна А.С. від 05.04.2022 року № 4/11 та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» було обрано пункт 3 частини 5 статті 41 Закону, а саме: покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Так як у листі було зазначено слідуюче: «Відповідно до Закону України «Про затвердження Указу Президента України «Про затвердження военного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року №2102-1Х та Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/203 «Про введення воєнного стану в Україні» введено правовий режим воєнного стану на території України. У зв’язку з воєнними діями в Україні, припинено постачання медичних матеріалів, а саме рукавичок медичних, які постачалися на територію України через морські порти. Станом на 5 квітня 2022 року, у зв’язку з вищезазначеними обставинами, ми не маємо можливості поставити до вашого закладу рукавички медичні нестерильні латексні без пудри в розмірах S та М згідно Договору поставки №21 від 14 березня. Проте, пропонуємо Вам до постачання рукавички які краще за якісними характеристиками без підвищення ціни, а саме рукавички медичні нестерильні вітрилові без пудри, які в своєму складі не містять латекс що викликає алергічні реакції на долонях персоналу та є більш еластичні, прочни та комфортні. Даний вид рукавичок широко застосовується у странах ЄС та мають всі необхідні документи щодо застосування на території ЄС, які будуть надані при постачанні. Також повідомляємо вам, що відповідно до листа міністра охорони здоров’я, «Міністерство охорони здоров’я України не заперечує щодо ввезення на митну територію України, введення в обіг та/'або експлуатацію, застосування за призначенням медичних виробів, без виконання вимог Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 №753. Допускається маркування медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, медичних виробів для діагностики in vitro та інструкцій із застосування до них без дотримання вимог Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»». Додаток: 1. Лист ФОП Пехотіна А.С. від 05.04.2022 року № 4/11 2. Копія листа Міністерства охорони здоров’я України від 25.02.2022 № 24-04/5396/2-22; 3. Сканкопія додаткової угоди № 1 від 05.04.2022 року; Сподіваємось на порозуміння та забезпечення єдиного підходу при здійснені повноважень у визначеному законодавством порядку.
Орган ДФК: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Рукавички оглядові латексні текстуровані, нестерильні, неприпудрені (Розмір S); Рукавички оглядові латексні текстуровані, нестерильні, неприпудрені (Розмір M); Рукавички оглядові латексні текстуровані, нестерильні, неприпудрені (Розмір L); Рукавички оглядові латексні текстуровані без пудри нестерильні з ланоліном та вітаміном Е р (Розмір M); Рукавички оглядові нітрилові текстуровані без пудри нестерильні (Розмір S); Рукавички оглядові нітрилові текстуровані без пудри нестерильні (Розмір M); Рукавички оглядові нітрилові текстуровані без пудри нестерильні (Розмір L); Рукавички оглядові вінілові нестерильні неопудрені (Розмір L); Рукавички медичні латексні хірургічні припудрені стерильні (Розмір 6,5); Рукавички медичні латексні хірургічні припудрені стерильні (Розмір 7,0); Рукавички медичні латексні хірургічні припудрені стерильні (Розмір 7,5); Рукавички медичні латексні хірургічні припудрені стерильні (Розмір 8,0); Рукавички медичні латексні хірургічні припудрені стерильні (Розмір 8,5); Рукавички оглядові латексні підвищеного ризику не припудрені стерильні (розмір 7.0), (код номенклатурної позиції: ДК 021:2015 33199000-1 «Одяг для медичного персоналу»).» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-18-009242-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). Просимо надати документальне підтвердження наявності підстави для внесення змін до договору про закупівлю (додаткова угода від 05.04.2022 №1), визначеної пунктом 3 частини п’ятої статті 41 Закону (покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю). Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Надаємо інформацію щодо питання: «Просимо надати документальне підтвердження наявності підстави для внесення змін до договору про закупівлю (додаткова угода від 05.04.2022 №1), визначеної пунктом 3 частини п’ятої статті 41 Закону (покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю).» Додаткова угода № 1 від 05.04.2022 року до Договору від 14.03.2022 № 21 була укладена після отримання листа від ФОП Пехотіна А.С. від 05.04.2022 року № 4/11 та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» було обрано пункт 3 частини 5 статті 41 Закону, а саме: покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Так як у листі було зазначено слідуюче: «Відповідно до Закону України «Про затвердження Указу Президента України «Про затвердження военного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року №2102-1Х та Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/203 «Про введення воєнного стану в Україні» введено правовий режим воєнного стану на території України. У зв’язку з воєнними діями в Україні, припинено постачання медичних матеріалів, а саме рукавичок медичних, які постачалися на територію України через морські порти. Станом на 5 квітня 2022 року, у зв’язку з вищезазначеними обставинами, ми не маємо можливості поставити до вашого закладу рукавички медичні нестерильні латексні без пудри в розмірах S та М згідно Договору поставки №21 від 14 березня. Проте, пропонуємо Вам до постачання рукавички які краще за якісними характеристиками без підвищення ціни, а саме рукавички медичні нестерильні вітрилові без пудри, які в своєму складі не містять латекс що викликає алергічні реакції на долонях персоналу та є більш еластичні, прочни та комфортні. Даний вид рукавичок широко застосовується у странах ЄС та мають всі необхідні документи щодо застосування на території ЄС, які будуть надані при постачанні. Також повідомляємо вам, що відповідно до листа міністра охорони здоров’я, «Міністерство охорони здоров’я України не заперечує щодо ввезення на митну територію України, введення в обіг та/'або експлуатацію, застосування за призначенням медичних виробів, без виконання вимог Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 №753. Допускається маркування медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, медичних виробів для діагностики in vitro та інструкцій із застосування до них без дотримання вимог Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»». Додаток: 1. Лист ФОП Пехотіна А.С. від 05.04.2022 року № 4/11 2. Копія листа Міністерства охорони здоров’я України від 25.02.2022 № 24-04/5396/2-22; 3. Сканкопія додаткової угоди № 1 від 05.04.2022 року; Сподіваємось на порозуміння та забезпечення єдиного підходу при здійснені повноважень у визначеному законодавством порядку.
Надаємо інформацію щодо питання: «Просимо надати документальне підтвердження наявності підстави для внесення змін до договору про закупівлю (додаткова угода від 05.04.2022 №1), визначеної пунктом 3 частини п’ятої статті 41 Закону (покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю).» Додаткова угода № 1 від 05.04.2022 року до Договору від 14.03.2022 № 21 була укладена після отримання листа від ФОП Пехотіна А.С. від 05.04.2022 року № 4/11 та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» було обрано пункт 3 частини 5 статті 41 Закону, а саме: покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Так як у листі було зазначено слідуюче: «Відповідно до Закону України «Про затвердження Указу Президента України «Про затвердження военного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року №2102-1Х та Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/203 «Про введення воєнного стану в Україні» введено правовий режим воєнного стану на території України. У зв’язку з воєнними діями в Україні, припинено постачання медичних матеріалів, а саме рукавичок медичних, які постачалися на територію України через морські порти. Станом на 5 квітня 2022 року, у зв’язку з вищезазначеними обставинами, ми не маємо можливості поставити до вашого закладу рукавички медичні нестерильні латексні без пудри в розмірах S та М згідно Договору поставки №21 від 14 березня. Проте, пропонуємо Вам до постачання рукавички які краще за якісними характеристиками без підвищення ціни, а саме рукавички медичні нестерильні вітрилові без пудри, які в своєму складі не містять латекс що викликає алергічні реакції на долонях персоналу та є більш еластичні, прочни та комфортні. Даний вид рукавичок широко застосовується у странах ЄС та мають всі необхідні документи щодо застосування на території ЄС, які будуть надані при постачанні. Також повідомляємо вам, що відповідно до листа міністра охорони здоров’я, «Міністерство охорони здоров’я України не заперечує щодо ввезення на митну територію України, введення в обіг та/'або експлуатацію, застосування за призначенням медичних виробів, без виконання вимог Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 №753. Допускається маркування медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, медичних виробів для діагностики in vitro та інструкцій із застосування до них без дотримання вимог Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»». Додаток: 1. Лист ФОП Пехотіна А.С. від 05.04.2022 року № 4/11 2. Копія листа Міністерства охорони здоров’я України від 25.02.2022 № 24-04/5396/2-22; 3. Сканкопія додаткової угоди № 1 від 05.04.2022 року; Сподіваємось на порозуміння та забезпечення єдиного підходу при здійснені повноважень у визначеному законодавством порядку.
Надаємо інформацію щодо питання: «Просимо надати документальне підтвердження наявності підстави для внесення змін до договору про закупівлю (додаткова угода від 05.04.2022 №1), визначеної пунктом 3 частини п’ятої статті 41 Закону (покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю).» Додаткова угода № 1 від 05.04.2022 року до Договору від 14.03.2022 № 21 була укладена після отримання листа від ФОП Пехотіна А.С. від 05.04.2022 року № 4/11 та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» було обрано пункт 3 частини 5 статті 41 Закону, а саме: покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Так як у листі було зазначено слідуюче: «Відповідно до Закону України «Про затвердження Указу Президента України «Про затвердження военного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року №2102-1Х та Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/203 «Про введення воєнного стану в Україні» введено правовий режим воєнного стану на території України. У зв’язку з воєнними діями в Україні, припинено постачання медичних матеріалів, а саме рукавичок медичних, які постачалися на територію України через морські порти. Станом на 5 квітня 2022 року, у зв’язку з вищезазначеними обставинами, ми не маємо можливості поставити до вашого закладу рукавички медичні нестерильні латексні без пудри в розмірах S та М згідно Договору поставки №21 від 14 березня. Проте, пропонуємо Вам до постачання рукавички які краще за якісними характеристиками без підвищення ціни, а саме рукавички медичні нестерильні вітрилові без пудри, які в своєму складі не містять латекс що викликає алергічні реакції на долонях персоналу та є більш еластичні, прочни та комфортні. Даний вид рукавичок широко застосовується у странах ЄС та мають всі необхідні документи щодо застосування на території ЄС, які будуть надані при постачанні. Також повідомляємо вам, що відповідно до листа міністра охорони здоров’я, «Міністерство охорони здоров’я України не заперечує щодо ввезення на митну територію України, введення в обіг та/'або експлуатацію, застосування за призначенням медичних виробів, без виконання вимог Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 №753. Допускається маркування медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, медичних виробів для діагностики in vitro та інструкцій із застосування до них без дотримання вимог Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»». Додаток: 1. Лист ФОП Пехотіна А.С. від 05.04.2022 року № 4/11 2. Копія листа Міністерства охорони здоров’я України від 25.02.2022 № 24-04/5396/2-22; 3. Сканкопія додаткової угоди № 1 від 05.04.2022 року; Сподіваємось на порозуміння та забезпечення єдиного підходу при здійснені повноважень у визначеному законодавством порядку.