0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
538 335.00 UAH
Замовник
ДЕРЖАВНИЙ ЗАКЛАД "УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР РЕАБІЛІТАЦІЇ МАТЕРІ ТА ДИТИНИ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 5 жовт. 17:44
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Щодо посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) повідомляємо, що наразі реалізувати зазначену вимогу технічно неможливе через відсутність власного сайту та відсутність коштів на розробляння та утримання сайту, що стає більш неможливим у умовах збройної агресії росії проти України та зважаючи на брак коштів через війну та катастрофічну ситуацію в економіці. Також, неможливе розміщення вказаного обґрунтування на майданчику, оскільки не реалізовані технічні поля для внесення цієї інформації. Проте відповідний документ складається та затверджується уповноваженною особою. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та його очікуваної вартості. Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)). Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі Наказу №275 від 18.02.2020 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. Очікувана вартість закупівлі розрахована згідно Положенням про уповноважену особу на підставі аналізу ринку та відкритих джерел, у тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах та в електронній системі закупівель «Prozorro», було сформовано очікувану вартість предмета закупівлі по тендерній процедурі.
Щодо посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) повідомляємо, що наразі реалізувати зазначену вимогу технічно неможливе через відсутність власного сайту та відсутність коштів на розробляння та утримання сайту, що стає більш неможливим у умовах збройної агресії росії проти України та зважаючи на брак коштів через війну та катастрофічну ситуацію в економіці. Також, неможливе розміщення вказаного обґрунтування на майданчику, оскільки не реалізовані технічні поля для внесення цієї інформації. Проте відповідний документ складається та затверджується уповноваженною особою. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та його очікуваної вартості. Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)). Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі Наказу №275 від 18.02.2020 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. Очікувана вартість закупівлі розрахована згідно Положенням про уповноважену особу на підставі аналізу ринку та відкритих джерел, у тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах та в електронній системі закупівель «Prozorro», було сформовано очікувану вартість предмета закупівлі по тендерній процедурі.
Інформація щодо усунення порушення, викладеного у висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби (обл.) про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-02-08-001001-а. За результатами розгляду Висновку держаудитслужби від 18.10.2022, повідомляємо Північно-східний офіс Держаудитслужби (обл.). Щодо питання першого, вимоги, встановленої в Додатку №5 до тендерної документації, повідомляємо, що Замовником дійсно встановлено вимогу, щодо надання такої інформації в довільній формі, в подальшому Замовником будуть вжиті заходи щодо усунення такого порушення. Щодо питання другого. Відповідно до пункту 18 частини 2 статті 22 ЗУ Про публічні закупівлі - у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг; Замовник в тендерній документації прописав зазначену вимогу через те, що відповідно до Закону так вимога має міститись у тендерній документації. Проте Замовником в тендерній документації не встановлено вимогу щодо надання такої інформації у разі закупівлі товару, який є предметом закупівлі UA-2022-02-08-001001-а. Відповідно до вимог тендерної документації, затвердженої Замовником, учасник не повинен був надавати таку інформацію, адже предметом закупівлі є товар, а не роботи чи послуги. Щодо питання третього. Момент надання документів для учасника – переможця процедури закупівлі припав на перші дні впровадження на території України воєнного стану (з 24.02.2022 року), підтвердженням якого є Лист торгово – промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, Постанова Кабінету Міністрів України «Про деякі питання реалізації прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб» від 28.02.2022 за № 165, а також Постанова Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 № 263 “Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно - комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану” відповідно до Указу Президента України від 24.02. 2022 № 64 “Про введення воєнного стану в Україні”, у зв’язку із чим була призупинена та/або обмежена робота інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, а також публічних електронних реєстрів, володільцями (держателями) яких є міністерства, інші центральні та місцеві органи виконавчої влади, державні та комунальні підприємства, установи, організації, що належать до сфери їх управління. Водночас Замовником самостійно було перевірено останню інформацію, яка містилась на той час у відкритому доступі, зокрема на офіційному веб – сайті https://tax.gov.ua/, а також на веб – сайті https://youcontrol.com.ua/ та інші, за результатами яких було встановлено відсутність підстав, визначених частиною першою статті 17 Закону. На виконання приписів Висновку Держаудитслужби від 18.10.2022, повідомляємо Північно-східний офіс Держаудитслужби (обл.) про те, що Замовником укладено додаткову угоду № 2 від 24.10.2022 року, про дострокове розірвання договору про закупівлю № 24 від 21.03.2022 на підставі Висновку Держаудитслужби від 18.10.2022 в порядку вимог Цивільного та Господарського кодексів України. Додаткова угода буде оприлюднена, відповідно до Закону України Про публічні закупівлі, протягом 3 робочих днів з дати укладання додаткової угоди.