0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 537 959.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 21 жовт. 14:24
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», на виконання запиту на пояснення від 21.10.2022 відповідно до моніторингу UA-М-2022-10-21-000041, Дніпропетровський обласний центр зайнятості повідомляє наступне: У межах проведення моніторингу ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ процедури закупівлі № UA-2021-12-06-001703-a надаю інформацію з наступних питань. 1) Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Відповідь: Звертаю увагу: процедура закупівлі UA-2021-12-06-001703-a, яка оголошена Дніпропетровським обласним центром зайнятості, стосується закупівлі послуг «ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання», а ні «ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з харчування для закладів дошкільної освіти м. Дніпра ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування)». Поряд з цим, повідомляю про наступне. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) норма пункту 4-1 стосується головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки. Дніпропетровський обласний центр зайнятості не є бюджетною установою, суб’єктом господарювання державного сектору економіки, а його джерелом фінансування є бюджет цільового фонду, про що доречі зазначено у річному плані закупівель UA-P-2021-12-06-000537-a, який оприлюднений в електронній системі закупівель для загального доступу. Отже, Дніпропетровський обласний центр зайнятості не зобов’язаний розміщувати на веб-сайті інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. 2) Чому Замовник 28.12.2021 оприлюднив повідомлення про намір укласти договір за №UA-2021-12-06-001703-a на 4 день з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі (24.12.2021 № 52/21)? Відповідь: Відповідно до пункту 8 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Рішення про визначення переможця процедури закупівлі прийнято 24.12.2021, про засвідчено у протоколі № 52/21. Відповідно до календарної дати 24.12.2021 – п’ятниця, 25.12.2021 – святковий день, 26.12.2021 та 27.12.2021 – вихідні дні. Обрахунок строку «з дня (події) означає, що то його перебіг розпочнеться наступного дня. Тобто якщо строк починається «з дня», рахуємо його перебіг відповідно до статті 253 ЦК України, тобто з дня, наступного за днем відповідної події, з якою пов’язано перебіг строку. З огляду на викладене для обчислення перебігу строків необхідно керуватися Цивільним кодексом України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку, а також Законом, в якому визначаються строки, перебіг яких починається після настання певної події, з якою пов’язаний її початок. У такому разі перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язаний її початок, та вважається першим днем для вчинення певної дії, яка має юридичне значення. Відповідно до припису ч.5 ст.254 ЦК України якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день. Довідково: питання обчислення строків та визначення початку перебігу строку розглянуто у запитах 250/2016 від 20.12.2016, 283/2016 від 29.12.2016, 256/2017 від 15.02.2017 відповідно за посиланнями http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=e9abd22e-5be1-40a1-b1b6-a62e48b1eae6&lang=uk-UA http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=011d5df6-768e-46e9-9f66-86a71737584d&lang=uk-UA http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=8cb17944-aa86-4d65-8881-38417614be71&lang=uk-UA 3) Відповідно до частини шостої статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Відповідно до протоколу уповноваженої особи Замовника від 24.12.2021 № 52/21 за результатами проведених переговорів Замовником визнано переможцем процедури закупівлі ФОП Ліхневський М.В. та прийнято рішення про намір укласти договір. Договір про закупівлю укладено 14 січня 2022 №14/01-2022 (далі - договір) тобто на 21 день дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Виходячи з вищевикладеного, обґрунтуйте причини укладання даного договору? Відповідь: Частиною шостою статті 33 Закону визначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Отже Дніпропетровський обласний центр зайнятості не порушив норму частини шостої статті 33 Закону. Водночас, зазначена стаття Закону не містить вимог щодо оприлюднення обґрунтувань причини укладання договору у проміжок часу після 20 дня до 60 дня. 4) Чому вартість прибирання, яка вказана в тендерній пропозиції учасника ФОП Ліхневський М.В. (приміщення -11,49 грн, прилегла територія-3 грн за 1 м. кВ. на місяць) не відповідає калькуляції визначеній в додатку №2 договору (приміщення -11,63 грн, прилегла територія-3,43 грн за 1 м. кВ. на місяць)? Відповідь: Відповідно до частини 4 статті 41 Закону, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. За результатами електронного аукціону ціна тендерної пропозиції учасника склала 1 189 543,58 грн, поряд з цим під час укладання договору було здійснено перерахунок ціни договору в бік зменшення до 1 189 299,87 грн, що не суперечить нормі частини 4 статті 41 Закону. Обсяги закупівель не змінені. 5) Відповідно до п. 1.2 Розділу 1 «Предмет договору» договору загальний обсяг послуг складає 6582,84 м² приміщень та 7830,60 м² прилеглої території. Відповідно до п. 3.1 Розділу 3 «Ціна договору» сума договору складає 1 189 299,87 грн. без ПДВ, згідно з додатками №1,2. Згідно з калькуляцією визначеною в додатку №2 до договору (приміщення -11,63 грн, прилегла територія-3,43 грн за 1 м. кв. на місяць). Враховуючи викладене, прошу надати обґрунтовану інформацію (пояснення та розрахунки), а саме: надайте розрахунки щодо вартості надання послуг (в розрізі кожної послуги), які передбачені даним договором? Відповідь: Зазначена у додатку №2 до договору калькуляція є плановою, а не фактичною та відображає складову витрат надавача послуг. Під час укладання договору від 14.01.2022 №14/01-2022 було здійснено перерахунок ціни договору в бік зменшення до 1 189 299,87 грн, що не суперечить нормі частини 4 статті 41 Закону. Обсяги закупівель не змінені. Статтею 8 Закону визначено, що моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії. Дніпропетровський обласний центр зайнятості відповідно до припису частини 5 статті 8 Закону надав відповіді на питання до пояснення. Проте, поряд з цим, слід зауважити, що відповідно до «Інформації про моніторинг» дійсний моніторинг здійснюється за наступними Етапами закупівельного процесу: - Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення. - Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. - Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів). Тобто моніторинг здійснюється до етапу звітування про виконання договору. Питання щодо стану виконання умов договору, внесення змін до нього, в тому числі вимог щодо якості, кількості (обсягів) предмета закупівлі, ціни договору, орган державного фінансового контролю забезпечує шляхом проведення перевірки закупівель відповідно до Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 року №631 із змінами. Таким чином під час моніторингу будь-які розрахунки щодо вартості надання послуг (в розрізі кожної послуги), Дніпропетровським обласним центром зайнятості не надаються. 6) Чому в додатку 3 до договору «Специфікація» відсутні відомості щодо вартості 1 м. кв.? Відповідь: Умовами договору не передбачено визначення вартості послуг за кожним структурним підрозділом Дніпропетровського обласного центру зайнятості. 7) Додатковою угодою №1 до договору строк надання послуг змінено з 01.01.2022 на 14.01.2022. Виходячи з вищевикладеного, чому не зменшено вартість виконання послуг, які визначені в договорі? Відповідь: Додатковою угодою №1 від 14.01.2022 пункт 5.1 договору від 14.01.2022 №14/01-2022 приведено у відповідність до пункту 10.1 цього договору. Під час укладання договору від 14.01.2022 №14/01-2022 було здійснено перерахунок ціни договору в бік зменшення до 1 189 299,87 грн, що не суперечить нормі частини 4 статті 41 Закону. Обсяги закупівель не змінені.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», на виконання запиту на пояснення від 21.10.2022 відповідно до моніторингу UA-М-2022-10-21-000041, Дніпропетровський обласний центр зайнятості повідомляє наступне: У межах проведення моніторингу ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ процедури закупівлі № UA-2021-12-06-001703-a надаю інформацію з наступних питань. 1) Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Відповідь: Звертаю увагу: процедура закупівлі UA-2021-12-06-001703-a, яка оголошена Дніпропетровським обласним центром зайнятості, стосується закупівлі послуг «ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання», а ні «ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з харчування для закладів дошкільної освіти м. Дніпра ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування)». Поряд з цим, повідомляю про наступне. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) норма пункту 4-1 стосується головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки. Дніпропетровський обласний центр зайнятості не є бюджетною установою, суб’єктом господарювання державного сектору економіки, а його джерелом фінансування є бюджет цільового фонду, про що доречі зазначено у річному плані закупівель UA-P-2021-12-06-000537-a, який оприлюднений в електронній системі закупівель для загального доступу. Отже, Дніпропетровський обласний центр зайнятості не зобов’язаний розміщувати на веб-сайті інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. 2) Чому Замовник 28.12.2021 оприлюднив повідомлення про намір укласти договір за №UA-2021-12-06-001703-a на 4 день з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі (24.12.2021 № 52/21)? Відповідь: Відповідно до пункту 8 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Рішення про визначення переможця процедури закупівлі прийнято 24.12.2021, про засвідчено у протоколі № 52/21. Відповідно до календарної дати 24.12.2021 – п’ятниця, 25.12.2021 – святковий день, 26.12.2021 та 27.12.2021 – вихідні дні. Обрахунок строку «з дня (події) означає, що то його перебіг розпочнеться наступного дня. Тобто якщо строк починається «з дня», рахуємо його перебіг відповідно до статті 253 ЦК України, тобто з дня, наступного за днем відповідної події, з якою пов’язано перебіг строку. З огляду на викладене для обчислення перебігу строків необхідно керуватися Цивільним кодексом України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку, а також Законом, в якому визначаються строки, перебіг яких починається після настання певної події, з якою пов’язаний її початок. У такому разі перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язаний її початок, та вважається першим днем для вчинення певної дії, яка має юридичне значення. Відповідно до припису ч.5 ст.254 ЦК України якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день. Довідково: питання обчислення строків та визначення початку перебігу строку розглянуто у запитах 250/2016 від 20.12.2016, 283/2016 від 29.12.2016, 256/2017 від 15.02.2017 відповідно за посиланнями http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=e9abd22e-5be1-40a1-b1b6-a62e48b1eae6&lang=uk-UA http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=011d5df6-768e-46e9-9f66-86a71737584d&lang=uk-UA http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=8cb17944-aa86-4d65-8881-38417614be71&lang=uk-UA 3) Відповідно до частини шостої статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Відповідно до протоколу уповноваженої особи Замовника від 24.12.2021 № 52/21 за результатами проведених переговорів Замовником визнано переможцем процедури закупівлі ФОП Ліхневський М.В. та прийнято рішення про намір укласти договір. Договір про закупівлю укладено 14 січня 2022 №14/01-2022 (далі - договір) тобто на 21 день дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Виходячи з вищевикладеного, обґрунтуйте причини укладання даного договору? Відповідь: Частиною шостою статті 33 Закону визначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Отже Дніпропетровський обласний центр зайнятості не порушив норму частини шостої статті 33 Закону. Водночас, зазначена стаття Закону не містить вимог щодо оприлюднення обґрунтувань причини укладання договору у проміжок часу після 20 дня до 60 дня. 4) Чому вартість прибирання, яка вказана в тендерній пропозиції учасника ФОП Ліхневський М.В. (приміщення -11,49 грн, прилегла територія-3 грн за 1 м. кВ. на місяць) не відповідає калькуляції визначеній в додатку №2 договору (приміщення -11,63 грн, прилегла територія-3,43 грн за 1 м. кВ. на місяць)? Відповідь: Відповідно до частини 4 статті 41 Закону, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. За результатами електронного аукціону ціна тендерної пропозиції учасника склала 1 189 543,58 грн, поряд з цим під час укладання договору було здійснено перерахунок ціни договору в бік зменшення до 1 189 299,87 грн, що не суперечить нормі частини 4 статті 41 Закону. Обсяги закупівель не змінені. 5) Відповідно до п. 1.2 Розділу 1 «Предмет договору» договору загальний обсяг послуг складає 6582,84 м² приміщень та 7830,60 м² прилеглої території. Відповідно до п. 3.1 Розділу 3 «Ціна договору» сума договору складає 1 189 299,87 грн. без ПДВ, згідно з додатками №1,2. Згідно з калькуляцією визначеною в додатку №2 до договору (приміщення -11,63 грн, прилегла територія-3,43 грн за 1 м. кв. на місяць). Враховуючи викладене, прошу надати обґрунтовану інформацію (пояснення та розрахунки), а саме: надайте розрахунки щодо вартості надання послуг (в розрізі кожної послуги), які передбачені даним договором? Відповідь: Зазначена у додатку №2 до договору калькуляція є плановою, а не фактичною та відображає складову витрат надавача послуг. Під час укладання договору від 14.01.2022 №14/01-2022 було здійснено перерахунок ціни договору в бік зменшення до 1 189 299,87 грн, що не суперечить нормі частини 4 статті 41 Закону. Обсяги закупівель не змінені. Статтею 8 Закону визначено, що моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії. Дніпропетровський обласний центр зайнятості відповідно до припису частини 5 статті 8 Закону надав відповіді на питання до пояснення. Проте, поряд з цим, слід зауважити, що відповідно до «Інформації про моніторинг» дійсний моніторинг здійснюється за наступними Етапами закупівельного процесу: - Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення. - Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. - Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів). Тобто моніторинг здійснюється до етапу звітування про виконання договору. Питання щодо стану виконання умов договору, внесення змін до нього, в тому числі вимог щодо якості, кількості (обсягів) предмета закупівлі, ціни договору, орган державного фінансового контролю забезпечує шляхом проведення перевірки закупівель відповідно до Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 року №631 із змінами. Таким чином під час моніторингу будь-які розрахунки щодо вартості надання послуг (в розрізі кожної послуги), Дніпропетровським обласним центром зайнятості не надаються. 6) Чому в додатку 3 до договору «Специфікація» відсутні відомості щодо вартості 1 м. кв.? Відповідь: Умовами договору не передбачено визначення вартості послуг за кожним структурним підрозділом Дніпропетровського обласного центру зайнятості. 7) Додатковою угодою №1 до договору строк надання послуг змінено з 01.01.2022 на 14.01.2022. Виходячи з вищевикладеного, чому не зменшено вартість виконання послуг, які визначені в договорі? Відповідь: Додатковою угодою №1 від 14.01.2022 пункт 5.1 договору від 14.01.2022 №14/01-2022 приведено у відповідність до пункту 10.1 цього договору. Під час укладання договору від 14.01.2022 №14/01-2022 було здійснено перерахунок ціни договору в бік зменшення до 1 189 299,87 грн, що не суперечить нормі частини 4 статті 41 Закону. Обсяги закупівель не змінені.
Просимо Вас вважати пропущення строків надання відповідей та усунення порушень по поважній причині, а саме період дії воєнного стану в Україні, відсутність електричної енергії та зв’язку тривалий час. Та прийняти обґрунтування та усунення порушень у вигляді ДУ №7, що до дотримання вимог моніторингу.