0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
400 000.00 UAH
Порушення не знайдено
Дата: 24 жовт. 12:37
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
У відповідності до отриманих питань, що виникли вході проведення моніторингу закупівлі по предмету ДК 021:2015: 14410000-8 — Кам’яна сіль, очікуваною вартістю 400000,00 гривень, повідомляємо наступне: Відповідно до вимог ч. 6 ст. 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. При цьому, Законом чітко регламентовано, що замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель (ч. 5 ст. 17 Закону). У відповідності до пункту 5 Розділу III «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації по закупівлі товару ДК 021:2015 - 14410000-8 - Кам’яна сіль (Сіль технічна для посипання доріг)/Процедура закупівлі: відкриті торги, встановлено, що Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону (згідно Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації). У відповідності до Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації: 1. Замовник перевіряє інформацію самостійно. У разі, якщо на дату подання документів переможця Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення не працює, переможець процедури закупівлі має надати витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення або довідку в довільній формі або гарантійний лист про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. 2. Замовник перевіряє інформацію самостійно. У разі, якщо на дату подання документів переможця Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення не працює, переможець процедури закупівлі має надати витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення про те, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. 3. Перевіряється безпосередньо замовником у Зведених відомостях про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу. 4. Замовник перевіряє інформацію самостійно. У разі, якщо на дату подання документів переможця Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство не працює, переможець процедури закупівлі має надати довідку в довільній формі або гарантійний лист про те, що переможець процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура. 5. Замовник перевіряє інформацію самостійно. У разі, якщо на дату подання документів переможця Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань не працює, переможець процедури закупівлі має надати інформацію/витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, в який містить інформацію про те, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна/відсутня інформація про переможця, передбачена пунктом 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів). 6. Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі (службова особа). Додатково, замовник може перевірити подану учасником-переможцем довідку на офіційному веб-сайті МВС за посиланням http://wanted.mvs.gov.ua/test/ за умови технічної можливості (функціонування вказаного веб-сайту). 7. Документальне підтвердження відсутності щодо переможця підстави визначеної п.13 статті 17 Закону у будь-який спосіб на вибір переможця, або інформація в довільній формі щодо того чи учасник-переможець має заборгованість/не має заборгованості зі сплати податків і зборів. Відповідно до спільного наказу Мінекономрозвитку та Мінфіну від 17.01.2018 року № 37/11 “Про затвердження Порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі” довідка про відсутність заборгованості з податків і зборів формується системою закупівель автоматично. У разі наявності в учасника заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), такий учасник надає необхідні відомості з відповідного органу ДФС про здійснення заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. Отже, ні Законом України, ні Тендерної документацією замовника не передбачено надання переможцями документів які містяться у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Зокрема, відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (п. 2 ст.17 Закону ), а також щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією (п.3. ст. 17 Закону) є загальнодоступними у відритому державному реєстрі «Реєстрі корупціонерів» за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ Відомості щодо визнання учасником процедури закупівлі у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура містяться у відкритому реєстрі за посиланням https://kap.minjust.gov.ua/login/index/. Вказане підтверджується і листом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України у від 16.01.2020 вих. 3304-04/2361-06, згідно якого надано інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним. Слід зазначити, що на виконання умов тендерної документації, вимог Закону, учасник торгів надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. У свою чергу відповідальною особою замовника під час визначення переможця відкритих торгів було здійснено перевірку відповідності тендерної пропозиції учасника до вимог статті 17 Закону, у тому числі і шляхом перевірки інформації пунктів 2,3,8 та не встановлено підстав для відхилення. Після розгляду пропозиції замовником було визначено переможця торгів – ТОВ "СНАБСЕРВІС ГРУП" тендерна пропозиція відповідала тендерним умовам та була найбільш економічно вигіднішою. На виконання вимог до Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації ТОВ "СНАБСЕРВІС ГРУП" було надано відповідну інформацію в довільній формі, як цього і вимаголося замовником. Крім того, у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України, та введення воєнного стану на всій території України указом № 64/2022 Президента України від 24.02.2022 та з метою збереження цілісності та конфіденційності інформації, недопущення несанкціонованого втручання та спотворення даних, недопущення випадків рейдерства Міністерством юстиції України та ДП «Національні інформаційні системи» було припинено функціонування державних реєстрів та баз даних, які адмініструються державою. Також, слід звернути увагу, на те, що правомірність дій замовника підтверджує і лист Мінекономіки № 3304-04_34835-06 від 03.06.2020, яким уповноважений орган регламентує, що оскільки Законом заборонено вимагати публічну інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, документальне підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону не вимагається від переможця процедури закупівлі та перевіряється замовником самостійно під час проведення процедур закупівель.
У відповідності до отриманих питань, що виникли вході проведення моніторингу закупівлі по предмету ДК 021:2015: 14410000-8 — Кам’яна сіль, очікуваною вартістю 400000,00 гривень, повідомляємо наступне: Відповідно до вимог ч. 6 ст. 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. При цьому, Законом чітко регламентовано, що замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель (ч. 5 ст. 17 Закону). У відповідності до пункту 5 Розділу III «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації по закупівлі товару ДК 021:2015 - 14410000-8 - Кам’яна сіль (Сіль технічна для посипання доріг)/Процедура закупівлі: відкриті торги, встановлено, що Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону (згідно Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації). У відповідності до Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації: 1. Замовник перевіряє інформацію самостійно. У разі, якщо на дату подання документів переможця Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення не працює, переможець процедури закупівлі має надати витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення або довідку в довільній формі або гарантійний лист про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. 2. Замовник перевіряє інформацію самостійно. У разі, якщо на дату подання документів переможця Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення не працює, переможець процедури закупівлі має надати витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення про те, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. 3. Перевіряється безпосередньо замовником у Зведених відомостях про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу. 4. Замовник перевіряє інформацію самостійно. У разі, якщо на дату подання документів переможця Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство не працює, переможець процедури закупівлі має надати довідку в довільній формі або гарантійний лист про те, що переможець процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура. 5. Замовник перевіряє інформацію самостійно. У разі, якщо на дату подання документів переможця Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань не працює, переможець процедури закупівлі має надати інформацію/витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, в який містить інформацію про те, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна/відсутня інформація про переможця, передбачена пунктом 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів). 6. Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі (службова особа). Додатково, замовник може перевірити подану учасником-переможцем довідку на офіційному веб-сайті МВС за посиланням http://wanted.mvs.gov.ua/test/ за умови технічної можливості (функціонування вказаного веб-сайту). 7. Документальне підтвердження відсутності щодо переможця підстави визначеної п.13 статті 17 Закону у будь-який спосіб на вибір переможця, або інформація в довільній формі щодо того чи учасник-переможець має заборгованість/не має заборгованості зі сплати податків і зборів. Відповідно до спільного наказу Мінекономрозвитку та Мінфіну від 17.01.2018 року № 37/11 “Про затвердження Порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі” довідка про відсутність заборгованості з податків і зборів формується системою закупівель автоматично. У разі наявності в учасника заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), такий учасник надає необхідні відомості з відповідного органу ДФС про здійснення заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. Отже, ні Законом України, ні Тендерної документацією замовника не передбачено надання переможцями документів які містяться у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Зокрема, відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (п. 2 ст.17 Закону ), а також щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією (п.3. ст. 17 Закону) є загальнодоступними у відритому державному реєстрі «Реєстрі корупціонерів» за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ Відомості щодо визнання учасником процедури закупівлі у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура містяться у відкритому реєстрі за посиланням https://kap.minjust.gov.ua/login/index/. Вказане підтверджується і листом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України у від 16.01.2020 вих. 3304-04/2361-06, згідно якого надано інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним. Слід зазначити, що на виконання умов тендерної документації, вимог Закону, учасник торгів надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. У свою чергу відповідальною особою замовника під час визначення переможця відкритих торгів було здійснено перевірку відповідності тендерної пропозиції учасника до вимог статті 17 Закону, у тому числі і шляхом перевірки інформації пунктів 2,3,8 та не встановлено підстав для відхилення. Після розгляду пропозиції замовником було визначено переможця торгів – ТОВ "СНАБСЕРВІС ГРУП" тендерна пропозиція відповідала тендерним умовам та була найбільш економічно вигіднішою. На виконання вимог до Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації ТОВ "СНАБСЕРВІС ГРУП" було надано відповідну інформацію в довільній формі, як цього і вимаголося замовником. Крім того, у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України, та введення воєнного стану на всій території України указом № 64/2022 Президента України від 24.02.2022 та з метою збереження цілісності та конфіденційності інформації, недопущення несанкціонованого втручання та спотворення даних, недопущення випадків рейдерства Міністерством юстиції України та ДП «Національні інформаційні системи» було припинено функціонування державних реєстрів та баз даних, які адмініструються державою. Також, слід звернути увагу, на те, що правомірність дій замовника підтверджує і лист Мінекономіки № 3304-04_34835-06 від 03.06.2020, яким уповноважений орган регламентує, що оскільки Законом заборонено вимагати публічну інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, документальне підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону не вимагається від переможця процедури закупівлі та перевіряється замовником самостійно під час проведення процедур закупівель.