0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 100 000.00 UAH
Замовник
Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 24 жовт. 16:47
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Запит: Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також, прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідь: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені відповідно до наявної потреби, для забезпечення роботи підприємства. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідному додатку до тендерної документації. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель UA-2021-01-05-002437-c. https://det-dnipro.dp.ua/publichna-informatsiya/ Запит: Відповідно до частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Разом з тим, відповідно до інформації, яку оприлюднено в електронній системі закупівель, строк розгляду тендерних пропозицій за вище вказаною процедурою закупівель становить 9 роб.днів. Відповідь: Відповідно до частини 10 статті 29 Закону «Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення». Відповідно до частини 11 статті 29 Закону «У разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.» Визначення із Закону, що таке найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція/пропозиція відповідно до пункту 15 частини 1 статті 1 «найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція/пропозиція - тендерна пропозиція/пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій/пропозицій відповідно до статті 29 цього Закону;». 10.01.2022 відбулася оцінка тендерних пропозицій процедури закупівлі відкритих торгів по предмету «Добровільне медичне страхування та страхування від нещасного випадку» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-03-003153-b). Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» замовником 12.01.2022р., на другий робочий день, з дня визначення найбільш економічно вигідною пропозицією та найкращою було відхилено тендерну пропозицію ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "УНІВЕРСАЛЬНА". Замовником було розглянуто наступну тендерну пропозицію зі списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої та найбільш економічно вигідної пропозиції, у порядку та строки, визначені частиною 10 статті 29 Закону. Тобто,замовник у строк, що не перевищив п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції та найкращої тендерної пропозиції 17.01.2022р. на третій робочий день відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ВАРТО". Розглянувши 20.01.2022р. на третій робочий день наступну тендерну пропозицію, що визначена найкращою та найбільш економічно вигідною пропозицією за результатами оцінки тендерних пропозицій замовником було прийнято рішення визначити переможцем торгів ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "АЛЬЯНС". На підставі вищевикладеного повідомляємо, що Замовником строк розгляду кожної тендерної пропозиції не перевищував п’яти робочих днів з дня визначення найкращою та найбільш економічно вигідною пропозицією. Запит: Чи був продовжений строк розгляду тендерних пропозицій? У разі продовження такого строку прошу надати документальне підтвердження. Відповідь: ні
Запит: Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також, прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідь: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені відповідно до наявної потреби, для забезпечення роботи підприємства. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідному додатку до тендерної документації. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель UA-2021-01-05-002437-c. https://det-dnipro.dp.ua/publichna-informatsiya/ Запит: Відповідно до частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Разом з тим, відповідно до інформації, яку оприлюднено в електронній системі закупівель, строк розгляду тендерних пропозицій за вище вказаною процедурою закупівель становить 9 роб.днів. Відповідь: Відповідно до частини 10 статті 29 Закону «Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення». Відповідно до частини 11 статті 29 Закону «У разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.» Визначення із Закону, що таке найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція/пропозиція відповідно до пункту 15 частини 1 статті 1 «найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція/пропозиція - тендерна пропозиція/пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій/пропозицій відповідно до статті 29 цього Закону;». 10.01.2022 відбулася оцінка тендерних пропозицій процедури закупівлі відкритих торгів по предмету «Добровільне медичне страхування та страхування від нещасного випадку» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-03-003153-b). Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» замовником 12.01.2022р., на другий робочий день, з дня визначення найбільш економічно вигідною пропозицією та найкращою було відхилено тендерну пропозицію ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "УНІВЕРСАЛЬНА". Замовником було розглянуто наступну тендерну пропозицію зі списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої та найбільш економічно вигідної пропозиції, у порядку та строки, визначені частиною 10 статті 29 Закону. Тобто,замовник у строк, що не перевищив п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції та найкращої тендерної пропозиції 17.01.2022р. на третій робочий день відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ВАРТО". Розглянувши 20.01.2022р. на третій робочий день наступну тендерну пропозицію, що визначена найкращою та найбільш економічно вигідною пропозицією за результатами оцінки тендерних пропозицій замовником було прийнято рішення визначити переможцем торгів ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "АЛЬЯНС". На підставі вищевикладеного повідомляємо, що Замовником строк розгляду кожної тендерної пропозиції не перевищував п’яти робочих днів з дня визначення найкращою та найбільш економічно вигідною пропозицією. Запит: Чи був продовжений строк розгляду тендерних пропозицій? У разі продовження такого строку прошу надати документальне підтвердження. Відповідь: ні
ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Розгляд висновку моніторингу від 24.10.2022 ID UA-M-2022-10-24-000123, предмета закупів-лі «Добровільне медичне страхування та страхування від нещасного випадку (код ДК 021:2015 - 66510000-8 - Страхові послуги), розгляд виявлених порушень та здійснення захо-дів направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому. Виступили: Уповноважена особа, начальник ВМОЗ Сергій ДОРОФЄЄВ , який повідомив, присутніх про висновок за результатами проведення моніторингу UA-M-2022-10-24-000123, предмета заку-півлі «Добровільне медичне страхування та страхування від нещасного випадку (код ДК 021:2015 - 66510000-8 - Страхові послуги), та повідомив про: - Висновок моніторингу: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законо-давства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПАТ «СТРАХОВАЯ КОМПАНІЯ «АЛЬЯНС» установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону, до-тримання вимог постанови № 710, відповідності тендерної документації вимогам законодав-ства у сфері закупівель, виконання рішень колегії АМКУ, розгляду тендерних пропозицій учасників ПАТ «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «УНІВЕРСАЛЬНА» та ТОВ «СТРАХОВА КОМ-ПАНІЯ «ВАРТО», своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, від-повідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законо-давству у сфері закупівель, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, - порушень не встановлено. встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), встановлено порушення законо-давства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником пропозицій(ї) уча-сника(ів) - методи усунення порушень: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері пуб-лічних закупівель та відсутності механізму їх усунення внаслідок виконання договору про закупівлю, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення дер-жавного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупів-лі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здій-снити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свід-чать про вжиття таких заходів.. ПІСЛЯ ОБГОВОРЕННЯ ВИРІШИЛИ: Посилити увагу та вжити максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері закупівель.