0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 024 520.00 UAH
Замовник
Комунальний заклад соціального захисту "Центр соціальної підтримки дітей та сімей "Довіра" Дніпровської міської ради
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 28 лист. 11:58
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Усунуто
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
На виконання Запиту Північного Офісу Держаудитслужби від 29.11.2022 року про надання пояснення до процедури закупівлі «Послуги з організації харчування для Комунального закладу соціального захисту «Центр соціальної підтримки дітей та сімей «Довіра» Дніпровської міської ради м. Дніпро, ДК 021:2015 – 55320000-9 Послуги з організації харчування (аутсорсинг).» ID:UA-2022-01-18-009198-a, надаємо наступне пояснення: Згідно з рішенням Дніпровської міської ради від 22.12.2021 року № 86/14 «Про запровадження змін в організації харчування дітей у закладах соціального захисту», у центрі «Довіра» було запроваджено «аутсорсинг» з 01.03.2022 року. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось на підставі Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерством охорони здоров’я України від 01.06.2005 № 242/329, Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки та Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 № 298/227. Очікувана вартість по даній закупівлі розраховувалась згідно з Постановою КМУ від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», розрахунок проводився згідно з: -додатком 1 «Норми споживання основних груп харчових продуктів на сніданок, обід або вечерю у закладах дошкільної освіти у разі п’ятиденного перебування», -додаток 2 «Норми споживання основних груп харчових продуктів у складі другого сніданку та підвечірку у закладах дошкільної освіти у разі п’ятиденного перебування», -додаток 4 «Особливості норм споживання основних груп харчових продуктів у закладах дошкільної освіти у разі семиденного перебування», - додаток 5 «Норми споживання основних груп харчових продуктів на сніданок, обід та вечерю в закладах загальної середньої освіти та інших закладах освіти, що провадять освітню діяльність на певному рівні (рівнях) повної загальної середньої освіти, дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у разі п’ятиденного перебування», -додаток 6 «Норми споживання основних груп харчових продуктів у складі другого сніданку та підвечірку в закладах загальної середньої освіти та інших закладах освіти, що провадять освітню діяльність на певному рівні (рівнях) повної загальної середньої освіти, дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у разі п’ятиденного перебування», -додаток 8 «Особливості норм споживання основних груп харчових продуктів у закладах загальної середньої освіти та інших закладах освіти, що провадять освітню діяльність на певному рівні (рівнях) повної загальної середньої освіти, дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у разі семиденного перебування». При розрахунку керувались цінами на продукти харчування у м. Дніпро, відповідно до даних про середні споживчі ціни на товари, оприлюднені Держстатом України та даними інтернет ресурсів.
На виконання Запиту Північного Офісу Держаудитслужби від 29.11.2022 року про надання пояснення до процедури закупівлі «Послуги з організації харчування для Комунального закладу соціального захисту «Центр соціальної підтримки дітей та сімей «Довіра» Дніпровської міської ради м. Дніпро, ДК 021:2015 – 55320000-9 Послуги з організації харчування (аутсорсинг).» ID:UA-2022-01-18-009198-a, надаємо наступне пояснення: Згідно з рішенням Дніпровської міської ради від 22.12.2021 року № 86/14 «Про запровадження змін в організації харчування дітей у закладах соціального захисту», у центрі «Довіра» було запроваджено «аутсорсинг» з 01.03.2022 року. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось на підставі Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерством охорони здоров’я України від 01.06.2005 № 242/329, Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки та Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 № 298/227. Очікувана вартість по даній закупівлі розраховувалась згідно з Постановою КМУ від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», розрахунок проводився згідно з: -додатком 1 «Норми споживання основних груп харчових продуктів на сніданок, обід або вечерю у закладах дошкільної освіти у разі п’ятиденного перебування», -додаток 2 «Норми споживання основних груп харчових продуктів у складі другого сніданку та підвечірку у закладах дошкільної освіти у разі п’ятиденного перебування», -додаток 4 «Особливості норм споживання основних груп харчових продуктів у закладах дошкільної освіти у разі семиденного перебування», - додаток 5 «Норми споживання основних груп харчових продуктів на сніданок, обід та вечерю в закладах загальної середньої освіти та інших закладах освіти, що провадять освітню діяльність на певному рівні (рівнях) повної загальної середньої освіти, дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у разі п’ятиденного перебування», -додаток 6 «Норми споживання основних груп харчових продуктів у складі другого сніданку та підвечірку в закладах загальної середньої освіти та інших закладах освіти, що провадять освітню діяльність на певному рівні (рівнях) повної загальної середньої освіти, дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у разі п’ятиденного перебування», -додаток 8 «Особливості норм споживання основних груп харчових продуктів у закладах загальної середньої освіти та інших закладах освіти, що провадять освітню діяльність на певному рівні (рівнях) повної загальної середньої освіти, дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у разі семиденного перебування». При розрахунку керувались цінами на продукти харчування у м. Дніпро, відповідно до даних про середні споживчі ціни на товари, оприлюднені Держстатом України та даними інтернет ресурсів.
Комунальним закладом соціального захисту «Центр соціальної підтримки дітей та сімей «Довіра» Дніпровської міської ради розглянуто висновок Управління Південного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, складений за результатами проведення моніторингу процедури закупівлі: «Послуги з організації харчування для Комунального закладу соціального захисту «Центр соціальної підтримки дітей та сімей «Довіра» Дніпровської міської ради м. Дніпро, ДК 021:2015 – 55320000-9 Послуги з організації харчування (аутсорсинг).» ID:UA-2022-01-18-009198-a). На виконання зобов’язання щодо усунення порушень, викладених у висновку про результати моніторингу від 09 грудня 2022 року, повідомляємо, що висновок взято до уваги з метою врахування в роботі та недопущення в подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Одночасно повідомляємо, що у період проведення процедури закупівлі послуг обов’язки уповноваженої особи виконували: бухгалтер Борзова Л. В. (тимчасово), після неї – бухгалтер Куліба Н. В., яка на цей час у закладі не працює. Особу, якою допущені порушення притягнуто до відповідальності згідно з чинним законодавством, копія наказу додається.