0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 400 512.00 UAH
Порушення не знайдено
Дата: 2 груд. 10:02
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне. 1. Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована на підставі діючого на момент оголошення даної процедури в АТ «Укрпошта» Положення «Про організацію закупівель». Розрахунок очікуваної вартості товарів і послуг, має вираховуватись: на основі не менше трьох пропозицій потенційних постачальників (у виключних випадках не менше двох пропозицій) щодо послуг, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, при цьому, її розмір не може перевищувати середнього значення таких пропозицій. Для визначення очікуваної вартості закупівлі послуг надіслані запити спеціалізованим компаніям на надання комерційних пропозицій щодо надання відповідних послуг. Очікувана вартість розрахована шляхом оцінки комерційних пропозицій потенційних постачальників послуг (комерційні пропозиції додаються): ПуАТ «КБ «АКОРДБАНК» -140,00 грн. без ПДВ/ 1 заїзд= 1 587 740,00 грн. без ПДВ / 11341 заїздів. ТОВ «СІТ СІК’ЮРИТІ» - 245,00 грн. без ПДВ/ 1 заїзд = 2 778 545,00 без ПДВ/ 11341 заїздів АТ «Державний ощадний банк України»-250,00 грн. без ПДВ/ 1 заїзд = 2 835 250,00 грн. без ПДВ/ 11341 заїздів. Середня ціна послуги доставки/збирання валютних цінностей за один заїзд, згідно комерційних пропозицій, становить 211,67 грн. Обсяг послуг - це орієнтовна кількість заїздів за 12 міс. (відділення поштового зв’язку – головна каса - відділення поштового зв’язку) визначено згідно Додатку 1 до Наказу № 158 від 27.08.2021 р. та становить для Івано-Франківської дирекції АТ «Укрпошта» - 11341 заїздів. Отже, згідно пропозицій, середньо-ринкова вартість становить: 11341 заїздів * 211,67 грн./ 1 заїзд без ПДВ = 2 400 549,47 грн. без ПДВ. Очікувана вартість закупівлі визначалась на підставі п. 1.2 Наказу «АТ «Укрпошта» від 27.08.2021 р. № 158 «Про закупівлю послуг з перевезення валютних цінностей у філіях АТ «Укрпошта» на 2022 рік» (далі – Наказ), відповідно до якого, формування очікуваної вартості послуги з перевезення валютних цінностей на 2022 рік слід здійснювати з розрахунку не більше очікуваної вартості, визначеної у додатку 1 до цього наказу, що для Івано-Франківської дирекції АТ «Укрпошта» становить 2 400 512,00 грн. Очікувана вартість закупівлі передбачена фінансовим планом підприємства та річним планом закупівель на 2022 рік та сформована шляхом моніторингу середньо-ринкових цін на аналогічні та подібні послуги. Джерело фінансування закупівля – власні кошти товариства отримані від господарської діяльності. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: закупівля здійснюється відповідно до Наказу № 158 «Про закупівлю послуг з перевезення валютних цінностей у філіях АТ «Укрпошта» на 2022 рік» від 27.08.2021 року, з метою підвищення безпеки під час інкасації коштів та перевезення валютних цінностей АТ «Укрпошта», в особі Івано-Франківської дирекції та безперебійного підвезення підкріплення з головної каси до відділень поштового зв’язку та збору готівкових коштів з об’єктів поштового зв’язку дирекції до головної каси. Параметри закупівлі визначені відповідно до визначених Замовником потреб. Обрані технічні та якісні характеристики послуг, які закуповуються, повністю відповідають потребам замовника. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі діючих в Україні стандартів, нормативних актів, з урахуванням технологічних процесів АТ «Укрпошта», не є унікальними та такими, що потенційно можуть обмежити коло учасників закупівлі. Обсяги формувалися відповідно до існуючої потреби у 2022 році. Закупівля «Послуги інкасації та перевезення валютних цінностей», ДК 021:2015 - 79710000-4: Охоронні послуги», здійснювалась в 2021 році на 2022 рік. Визначені в документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб товариства та відповідають пропозиціям відповідного ринку. 2. На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 зі змінами (далі – Постанова) АТ «Укрпошта» організовано, з використанням можливостей електронних майданчиків, на сторінці власного веб-сайту https://www.ukrposhta.ua/ у розділі «Закупівлі» розміщення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета кожної конкурентної закупівлі та очікуваної вартості предмета такої закупівлі. (Пошук за ідентифікатором UA-2021-09-24-010825-b, посилання https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli, у віджеті від майданчику «zakupki.prom.ua»). На підтвердження, надаємо скрін з відповідною інформацією. Уповноважена особа КЕП Р.М. Бедрій
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне. 1. Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована на підставі діючого на момент оголошення даної процедури в АТ «Укрпошта» Положення «Про організацію закупівель». Розрахунок очікуваної вартості товарів і послуг, має вираховуватись: на основі не менше трьох пропозицій потенційних постачальників (у виключних випадках не менше двох пропозицій) щодо послуг, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, при цьому, її розмір не може перевищувати середнього значення таких пропозицій. Для визначення очікуваної вартості закупівлі послуг надіслані запити спеціалізованим компаніям на надання комерційних пропозицій щодо надання відповідних послуг. Очікувана вартість розрахована шляхом оцінки комерційних пропозицій потенційних постачальників послуг (комерційні пропозиції додаються): ПуАТ «КБ «АКОРДБАНК» -140,00 грн. без ПДВ/ 1 заїзд= 1 587 740,00 грн. без ПДВ / 11341 заїздів. ТОВ «СІТ СІК’ЮРИТІ» - 245,00 грн. без ПДВ/ 1 заїзд = 2 778 545,00 без ПДВ/ 11341 заїздів АТ «Державний ощадний банк України»-250,00 грн. без ПДВ/ 1 заїзд = 2 835 250,00 грн. без ПДВ/ 11341 заїздів. Середня ціна послуги доставки/збирання валютних цінностей за один заїзд, згідно комерційних пропозицій, становить 211,67 грн. Обсяг послуг - це орієнтовна кількість заїздів за 12 міс. (відділення поштового зв’язку – головна каса - відділення поштового зв’язку) визначено згідно Додатку 1 до Наказу № 158 від 27.08.2021 р. та становить для Івано-Франківської дирекції АТ «Укрпошта» - 11341 заїздів. Отже, згідно пропозицій, середньо-ринкова вартість становить: 11341 заїздів * 211,67 грн./ 1 заїзд без ПДВ = 2 400 549,47 грн. без ПДВ. Очікувана вартість закупівлі визначалась на підставі п. 1.2 Наказу «АТ «Укрпошта» від 27.08.2021 р. № 158 «Про закупівлю послуг з перевезення валютних цінностей у філіях АТ «Укрпошта» на 2022 рік» (далі – Наказ), відповідно до якого, формування очікуваної вартості послуги з перевезення валютних цінностей на 2022 рік слід здійснювати з розрахунку не більше очікуваної вартості, визначеної у додатку 1 до цього наказу, що для Івано-Франківської дирекції АТ «Укрпошта» становить 2 400 512,00 грн. Очікувана вартість закупівлі передбачена фінансовим планом підприємства та річним планом закупівель на 2022 рік та сформована шляхом моніторингу середньо-ринкових цін на аналогічні та подібні послуги. Джерело фінансування закупівля – власні кошти товариства отримані від господарської діяльності. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: закупівля здійснюється відповідно до Наказу № 158 «Про закупівлю послуг з перевезення валютних цінностей у філіях АТ «Укрпошта» на 2022 рік» від 27.08.2021 року, з метою підвищення безпеки під час інкасації коштів та перевезення валютних цінностей АТ «Укрпошта», в особі Івано-Франківської дирекції та безперебійного підвезення підкріплення з головної каси до відділень поштового зв’язку та збору готівкових коштів з об’єктів поштового зв’язку дирекції до головної каси. Параметри закупівлі визначені відповідно до визначених Замовником потреб. Обрані технічні та якісні характеристики послуг, які закуповуються, повністю відповідають потребам замовника. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі діючих в Україні стандартів, нормативних актів, з урахуванням технологічних процесів АТ «Укрпошта», не є унікальними та такими, що потенційно можуть обмежити коло учасників закупівлі. Обсяги формувалися відповідно до існуючої потреби у 2022 році. Закупівля «Послуги інкасації та перевезення валютних цінностей», ДК 021:2015 - 79710000-4: Охоронні послуги», здійснювалась в 2021 році на 2022 рік. Визначені в документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб товариства та відповідають пропозиціям відповідного ринку. 2. На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 зі змінами (далі – Постанова) АТ «Укрпошта» організовано, з використанням можливостей електронних майданчиків, на сторінці власного веб-сайту https://www.ukrposhta.ua/ у розділі «Закупівлі» розміщення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета кожної конкурентної закупівлі та очікуваної вартості предмета такої закупівлі. (Пошук за ідентифікатором UA-2021-09-24-010825-b, посилання https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli, у віджеті від майданчику «zakupki.prom.ua»). На підтвердження, надаємо скрін з відповідною інформацією. Уповноважена особа КЕП Р.М. Бедрій