0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 312 348.00 UAH
Замовник
Комунальне підприємство "Оздоровчо-спортивний комплекс "Метал" Дніпровської міської ради
Контакти та закупівліПорушення не знайдено
Дата: 7 груд. 14:08
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Нестандартне приєднання до електричних мереж системи розподілу "під ключ". 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідь: Кодекс системи розподілу, затверджено Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310: Пункт 4.1.2. третій абзац: Послуга з нестандартного приєднання надається на підставі типового договору про нестандартне приєднання до електричних мереж системи розподілу «під ключ» або з проєктуванням лінійної частини приєднання замовником, який є публічним договором приєднання та укладається з урахуванням статей 633, 634, 641, 642 Цивільного кодексу України за відповідною типовою формою, наведеною в додатку 2 до Кодексу (далі – договір про нестандартне приєднання). Глава 4.5. визначає порядок розроблення та надання замовнику проєкту договору про приєднання та технічних умов на приєднання 4.5.1. Технічні умови на приєднання та розрахунок вартості плати за приєднання до електричних мереж за формою, наведеною в додатку 9 до Кодексу, надаються на виконання укладеного договору про приєднання. Глава 4.6. визначає порядок розроблення проєктно-кошторисної документації, зокрема «4.6.2. У разі стандартного та нестандартного приєднання «під ключ» розроблення проєктно-кошторисної документації на електроустановки зовнішнього електрозабезпечення здійснюється ОСР (та включає ввідний пристрій з комутаційним апаратом (ввідним)).» Плата за нестандартне приєднання до електричних мереж системи розподілу визначається відповідно до Кодексу систем розподілу, законів України «Про ринок електричної енергії» та «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», на підставі Методики (порядку) формування плати за приєднання до системи передачі та системи розподілу, що затверджена постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 18.12.2018 № 1965. Враховуючи зазначене Кодексом системи розподілу затверджено Типовий договір про нестандартне приєднання до електричних мереж системи розподілу «під ключ» та затверджено порядок та форму розрахунку вартості плати за приєднання до електричних мереж. Електроустановки та електричні мережі за адресою: вул. Янтарна буд. 79Б, м. Дніпро, Дніпропетровська область, 49000, Україна, приєднані до АТ "ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ" , який в свою чергу є суб’єктом природної монополії на ринку розподілу електричної енергії та внесений до реєстру суб’єктів природних монополій, які проводять господарську діяльність у сфері енергетики. Таким чином, у межах території, на якій розташований об’єкт для приєднання і відповідні електроустановки здійснює свою діяльність єдиний оператор системи розподілу АТ "ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ" , що свідчить про наявність підстав для застосування переговорної процедури закупівлі на підставі абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», виходячи з того, що роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків, зокрема, відсутність конкуренції з технічних причин. Нормативні документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі: - Закон України «Про ринок електричної енергії»; - Закон України «Про природні монополії»; - Зведений перелік суб'єктів природних монополій. У відповідності до ч. 4 постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання бюджетних коштів» оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті для органів місцевого самоврядування є рекомендованим, тобто, не обов’язковим. 2. Згідно з пунктом 8 частини 6 статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити інформацію, зокрема обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. З огляду на зазначене, просимо надати документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Відповідь: Враховуючи те, що послуги з розподілу електричної енергії можуть бути надані тільки певним суб’єктом господарювання, відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону, а саме, відсутність конкуренції з технічних причин (якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання), внаслідок чого послуга на даних умовах може бути надана виключно певним суб’єктом господарювання, були проведені переговори з АТ "ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ", який надає послуги із нестандартного приєднання до електричних мереж системи розподілу «під ключ» шляхом застосування переговорної процедури. Закон України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 р. № 2019-VIII (далі-Закон) визначає правові, економічні та організаційні засади функціонування ринку електричної енергії, регулює відносини, пов’язані з виробництвом, передачею, розподілом, купівлею-продажем, постачанням електричної енергії для забезпечення надійного та безпечного постачання електричної енергії споживачам з урахуванням інтересів споживачів, розвитку ринкових відносин, мінімізації витрат на постачання електричної енергії та мінімізації негативного впливу на навколишнє природне середовище. Пунктом 72 статті 1 Закону України «Про ринок електричної енергії» визначено, що Регулятором на ринку електричної енергії є Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі- НКРЕКП). До повноважень Регулятора належить в тому числі ліцензування господарської діяльності у сфері електроенергетики відповідно до вимог закону та контроль за додержанням ліцензіатами ліцензійних умов провадження господарської діяльності, затвердження методик (порядків) формування плати за приєднання до системи передачі та системи розподілу, затвердження кодексів розподілу та систем передачі та інше. Згідно з п.56 ст.1 Закону України «Про ринок електричної енергії», відповідальність за безпечну, надійну та ефективну експлуатацію, технічне обслуговування та розвиток системи розподілу і забезпечення довгострокової спроможності системи розподілу щодо задоволення обґрунтованого попиту на розподіл електричної енергії з урахуванням вимог щодо охорони навколишнього середовища та забезпечення енергоефективності покладається на юридичну особу - оператора системи розподілу (далі ОСР). У свою чергу, відповідно до частини третьої статті 21 Закону України «Про ринок електричної енергії» послуга з приєднання електроустановок замовника до системи передачі та системи розподілу є платною послугою та надається оператором системи передачі або оператором системи розподілу відповідно до договору про приєднання. При цьому, згідно із частиною шостою статті 21 Закону України «Про ринок електричної енергії» оператор системи розподілу надає послугу з нестандартного приєднання "під ключ" відповідно до умов договору про приєднання, а саме готує технічне завдання на проектування, забезпечує розроблення та узгодження з іншими заінтересованими сторонами проектної документації на будівництво, реконструкцію та/або технічне переоснащення електричних мереж зовнішнього електрозабезпечення електроустановок замовника (до точки приєднання електроустановок замовника), здійснює заходи щодо відведення земельних ділянок для розміщення об’єктів електроенергетики, забезпечує виконання будівельно-монтажних та пусконалагоджувальних робіт, а також здійснює первинне підключення об’єкта замовника. Згідно з п. 2.1 Розділу ІІ Кодексу систем розподілу затвердженого Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310 електрифікація - виконання ОСР (оператором систем розподілу) комплексу заходів з будівництва та введення в експлуатацію нових електричних мереж (повітряних чи кабельних мереж, підстанцій, розподільних пристроїв тощо) для електрозабезпечення території мікрорайону/кварталу, вулиці у встановленому законодавством про регулювання містобудівної діяльності порядку. Замовником було зазнечено в даній закупівлі обґрунтування щодо застосування переговорної процедури, а саме переговорна процедура закупівлі може бути застосована Замовником в даному випадку на підставі абзацу 3 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону – відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена Замовником. Крім того у сформованому електронною системою закупівель протоколі про визначення переможця зазначено причину застосування переговорної процедури.
Нестандартне приєднання до електричних мереж системи розподілу "під ключ". 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідь: Кодекс системи розподілу, затверджено Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310: Пункт 4.1.2. третій абзац: Послуга з нестандартного приєднання надається на підставі типового договору про нестандартне приєднання до електричних мереж системи розподілу «під ключ» або з проєктуванням лінійної частини приєднання замовником, який є публічним договором приєднання та укладається з урахуванням статей 633, 634, 641, 642 Цивільного кодексу України за відповідною типовою формою, наведеною в додатку 2 до Кодексу (далі – договір про нестандартне приєднання). Глава 4.5. визначає порядок розроблення та надання замовнику проєкту договору про приєднання та технічних умов на приєднання 4.5.1. Технічні умови на приєднання та розрахунок вартості плати за приєднання до електричних мереж за формою, наведеною в додатку 9 до Кодексу, надаються на виконання укладеного договору про приєднання. Глава 4.6. визначає порядок розроблення проєктно-кошторисної документації, зокрема «4.6.2. У разі стандартного та нестандартного приєднання «під ключ» розроблення проєктно-кошторисної документації на електроустановки зовнішнього електрозабезпечення здійснюється ОСР (та включає ввідний пристрій з комутаційним апаратом (ввідним)).» Плата за нестандартне приєднання до електричних мереж системи розподілу визначається відповідно до Кодексу систем розподілу, законів України «Про ринок електричної енергії» та «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», на підставі Методики (порядку) формування плати за приєднання до системи передачі та системи розподілу, що затверджена постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 18.12.2018 № 1965. Враховуючи зазначене Кодексом системи розподілу затверджено Типовий договір про нестандартне приєднання до електричних мереж системи розподілу «під ключ» та затверджено порядок та форму розрахунку вартості плати за приєднання до електричних мереж. Електроустановки та електричні мережі за адресою: вул. Янтарна буд. 79Б, м. Дніпро, Дніпропетровська область, 49000, Україна, приєднані до АТ "ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ" , який в свою чергу є суб’єктом природної монополії на ринку розподілу електричної енергії та внесений до реєстру суб’єктів природних монополій, які проводять господарську діяльність у сфері енергетики. Таким чином, у межах території, на якій розташований об’єкт для приєднання і відповідні електроустановки здійснює свою діяльність єдиний оператор системи розподілу АТ "ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ" , що свідчить про наявність підстав для застосування переговорної процедури закупівлі на підставі абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», виходячи з того, що роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків, зокрема, відсутність конкуренції з технічних причин. Нормативні документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі: - Закон України «Про ринок електричної енергії»; - Закон України «Про природні монополії»; - Зведений перелік суб'єктів природних монополій. У відповідності до ч. 4 постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання бюджетних коштів» оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті для органів місцевого самоврядування є рекомендованим, тобто, не обов’язковим. 2. Згідно з пунктом 8 частини 6 статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити інформацію, зокрема обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. З огляду на зазначене, просимо надати документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Відповідь: Враховуючи те, що послуги з розподілу електричної енергії можуть бути надані тільки певним суб’єктом господарювання, відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону, а саме, відсутність конкуренції з технічних причин (якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання), внаслідок чого послуга на даних умовах може бути надана виключно певним суб’єктом господарювання, були проведені переговори з АТ "ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ", який надає послуги із нестандартного приєднання до електричних мереж системи розподілу «під ключ» шляхом застосування переговорної процедури. Закон України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 р. № 2019-VIII (далі-Закон) визначає правові, економічні та організаційні засади функціонування ринку електричної енергії, регулює відносини, пов’язані з виробництвом, передачею, розподілом, купівлею-продажем, постачанням електричної енергії для забезпечення надійного та безпечного постачання електричної енергії споживачам з урахуванням інтересів споживачів, розвитку ринкових відносин, мінімізації витрат на постачання електричної енергії та мінімізації негативного впливу на навколишнє природне середовище. Пунктом 72 статті 1 Закону України «Про ринок електричної енергії» визначено, що Регулятором на ринку електричної енергії є Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі- НКРЕКП). До повноважень Регулятора належить в тому числі ліцензування господарської діяльності у сфері електроенергетики відповідно до вимог закону та контроль за додержанням ліцензіатами ліцензійних умов провадження господарської діяльності, затвердження методик (порядків) формування плати за приєднання до системи передачі та системи розподілу, затвердження кодексів розподілу та систем передачі та інше. Згідно з п.56 ст.1 Закону України «Про ринок електричної енергії», відповідальність за безпечну, надійну та ефективну експлуатацію, технічне обслуговування та розвиток системи розподілу і забезпечення довгострокової спроможності системи розподілу щодо задоволення обґрунтованого попиту на розподіл електричної енергії з урахуванням вимог щодо охорони навколишнього середовища та забезпечення енергоефективності покладається на юридичну особу - оператора системи розподілу (далі ОСР). У свою чергу, відповідно до частини третьої статті 21 Закону України «Про ринок електричної енергії» послуга з приєднання електроустановок замовника до системи передачі та системи розподілу є платною послугою та надається оператором системи передачі або оператором системи розподілу відповідно до договору про приєднання. При цьому, згідно із частиною шостою статті 21 Закону України «Про ринок електричної енергії» оператор системи розподілу надає послугу з нестандартного приєднання "під ключ" відповідно до умов договору про приєднання, а саме готує технічне завдання на проектування, забезпечує розроблення та узгодження з іншими заінтересованими сторонами проектної документації на будівництво, реконструкцію та/або технічне переоснащення електричних мереж зовнішнього електрозабезпечення електроустановок замовника (до точки приєднання електроустановок замовника), здійснює заходи щодо відведення земельних ділянок для розміщення об’єктів електроенергетики, забезпечує виконання будівельно-монтажних та пусконалагоджувальних робіт, а також здійснює первинне підключення об’єкта замовника. Згідно з п. 2.1 Розділу ІІ Кодексу систем розподілу затвердженого Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310 електрифікація - виконання ОСР (оператором систем розподілу) комплексу заходів з будівництва та введення в експлуатацію нових електричних мереж (повітряних чи кабельних мереж, підстанцій, розподільних пристроїв тощо) для електрозабезпечення території мікрорайону/кварталу, вулиці у встановленому законодавством про регулювання містобудівної діяльності порядку. Замовником було зазнечено в даній закупівлі обґрунтування щодо застосування переговорної процедури, а саме переговорна процедура закупівлі може бути застосована Замовником в даному випадку на підставі абзацу 3 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону – відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена Замовником. Крім того у сформованому електронною системою закупівель протоколі про визначення переможця зазначено причину застосування переговорної процедури.