0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 891 775.64 UAH
Знайдено порушення
Дата: 13 груд. 21:43
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідь на запит про надання інформації запит № 202005-14/377-2023 від 01.02.2023 року За результатами розгляду Вашого запиту № 202005-14/377-2023 від 01.02.2023 року про надання інформації, а саме інформації про уповноважену особу, яка є працівником Замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з Законом № 922-VIII на підставі власного розпорядчого рішення Замовника або трудового договору (контракту), а саме: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, реєстраційний номер облікової картки платника податку, місце роботи, посада, місце проживання чи перебування, чи притягувався до адміністративної відповідальності раніше і за що, а також документальне підтвердження покладення на неї виконання таких обов’язків повідомляємо наступне. По-перше, із наданого Вами запиту, взагалі не зрозуміло стосовно якої саме особи вимагається інформація із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові (за наявності), дати народження, реєстраційного номеру облікової картки платника податку, місця роботи, посади, місця проживання чи перебування, чи притягувався до адміністративної відповідальності раніше і за що, а також документальне підтвердження покладення на неї виконання таких обов’язків. Відповідно до тендерної документації, відповідальним за організацію та проведення процедури закупівлі № UA-2019-11-26-000183-c за предметом Нафта і дистиляти( код ДК 021:2015 - 09130000-9) – бензин та дизельне паливо, де проводився моніторинг, був тендерний комітет, який на даний момент розформований у зв’язку із вимогами чинного законодавства про закупівлі. Відповідальною особою за організацію та проведення процедур закупівель на даний час є уповноважена особа. Проте, для роботи в електронній системі закупівель уповноваженій особі замовника необхідно пройти безкоштовну реєстрацію на одному з електронних майданчиків. Відповідно до пункту 4 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого Постановою КМУ № 166 від 24.12.2016 року активувати особистий кабінет можна за допомогою електронного підпису. Тобто, враховуючи те, що уповноваженою особою було здійснено реєстрацію в електронній системі закупівель вже після оприлюднення процедури закупівлі № UA-2019-11-26-000183-c, тому уповноважена особа не є відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі № UA-2019-11-26-000183-c за предметом Нафта і дистиляти( код ДК 021:2015 - 09130000-9) – бензин та дизельне паливо. На додаток, уповноважена особа не має технічного доступу до даної закупівлі, а тому не мала технічної можливості надати відповідь на запит щодо пояснень під час проведення моніторингу у строк визначенийчастиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі». По-друге, відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Статтею 11 Закону України «Про інформацію» визначено, що інформація про фізичну особу (персональні дані) - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Даною нормою Закону передбачено, що не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Таким чином, відомості про фізичну особу, а саме прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, реєстраційний номер облікової картки платника податків, місце роботи, посада, місце проживання чи перебування, щодо притягнення до адміністративної відповідальності є персональними даними у розумінні чинного законодавства України. Відповідно до частини 1 статті 14 Закону України «Про захист персональних даних» поширення персональних даних передбачає дії щодо передачі відомостей про фізичну особу за згодою суб'єкта персональних даних. В свою чергу, відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. Відповідно до статті 24 Кодексу законів про працю України громадянин при укладенні трудового договору зобов'язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я та інші документи. У зв’язку з цим персональні дані працівника, які містяться в паспорті або документі, що посвідчує особу, в трудовій книжці, документі про освіту (спеціальність, кваліфікацію), документі про стан здоров’я та інших документах, які він подав при укладенні трудового договору, обробляються володільцем бази персональних даних на підставі статті 24 Кодексу законів про працю України виключно для здійснення повноважень володільця бази персональних даних у сфері правовідносин, які виникли в нього з працівником на підставі трудового договору (контракту). Спираючись на вищезазначені положення законодавства, Комунальне підприємство "Комунальник", як роботодавець, має право поширювати персональні дані працівників, отримані під час укладення трудового договору виключно для здійснення повноважень роботодавця. Під час працевлаштування працівниками не надавалось згоди суб’єкта персональних даних щодо надання дозволу на обробку їх персональних даних з метою поширення даної інформації для складення протоколів про адміністративне правопорушення стосовно них. У рішенні Конституційного суду України № 2-рп/2012 від 20.01.2012 року (справа № 1-9/2012) зазначено, що збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, державою, органами місцевого самоврядування, юридичними або фізичними особами є втручанням в її особисте та сімейне життя. Вищезазначене свідчить, що Комунальне підприємство "Комунальник" не має права відповідно до чинного законодавства України надавати інформацію з персональними даними працівників на запити органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій. Більше того, Комунальне підприємство "Комунальник" взагалі не володіє інформацією стосовно місця проживання чи перебування та відомостями щодо притягнення до адміністративної відповідальності щодо жодного із працівників, оскільки дана інформація не вимагається під час укладення трудових договорів із ними. По-третє, у запиті зазначено, що дана інформація вимагається з метою складання протоколу про адміністративне правопорушення за встановленою формою відповідно до Порядку оформлення Держаудитслужбою та її міжрегіональними територіальними органами матеріалів про адміністративні правопорушення, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 01 грудня 2016 року № 168 (надалі – Порядок). Проте, відповідно до пункту 8 даного Порядку у разі неможливості складання протоколу за місцем вчинення адміністративного правопорушення протокол складається в органі державного фінансового контролю. Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, запрошується у визначений час до органу державного фінансового контролю для складання та підписання протоколу. Запрошення надсилається особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, рекомендованим листом з повідомленням про вручення або вручається під розписку. Згідно пункту 9 Порядку у разі неявки особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, у визначений у запрошенні час складається акт довільної форми, який засвідчує факт такої неявки. Складення протоколу про адміністративне правопорушення, без запрошення особи, яка притягується до адміністративної відповідальності є грубим порушенням Порядку оформлення Держаудитслужбою та її міжрегіональними територіальними органами матеріалів про адміністративні правопорушення, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 01 грудня 2016 року № 168. Вищезазначене свідчить, що не зрозуміло з якою метою запитується інформація щодо персональних даних осіб, що неуможливлює взяття відповідної згоди суб’єкта персональних даних. Також, слід зазначити, що відповідно до статті 38 Кодексу України про адміністративні правопорушення адміністративне стягнення за вчинення правопорушення, передбаченого частинами третьою - шостою статті 164-14 цього Кодексу, може бути накладено протягом шести місяців з дня його виявлення, але не пізніше двох років з дня його вчинення. Під час здійснення моніторингу, за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» та відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації було встановлено порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону (в редакції чинній на момент законодавства: оголошення закупівлі), а саме невідхилення тендерної пропозиції, яка підлягала відхиленню відповідно до закону. Проте, з моменту вчинення даного адміністративного правопорушення (протокол про визначення переможцем від 23.12.2019 року) пройшло більше двох років, що виключає законодавчу можливість щодо накладення адміністративного стягнення за дане правопорушення. Враховуючи вищевикладене, Комунальне підприємство "Комунальник" відмовляє у задоволенні запиту № 202005-14/377-2023 від 01.02.2023 року про надання інформації про уповноважену особу, яка є працівником Замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з Законом № 922-VIII на підставі власного розпорядчого рішення Замовника або трудового договору (контракту), а саме: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, реєстраційний номер облікової картки платника податку, місце роботи, посада, місце проживання чи перебування, чи притягувався до адміністративної відповідальності раніше і за що, а також документальне підтвердження покладення на неї виконання таких обов’язків. Директор Комунального підприємства "Комунальник" _______________ Віктор ЧУЧУПАЛОВ